quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
wil namelijk deze bestellen:
http://www.karmaloop.nl/c(...)latform#.UMnemneLKWc
Of je daar nu zo blij mee moet zijn..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Krijg net een berichtje van Karmaloop, ze hebben nu ook een Nederlandse webshop.
En om dat te vieren hebben ze op de hele collectie 20% korting
Karmaloop kan dus denk ik ook wel toegevoegd worden aan de OP, geen idee of die uberhaupt nog enigszins actueel is.
Edit:
Al is de site nog niet geheel foutloos, Allstars voor ¤450,-![]()
http://www.karmaloop.nl/c(...)ther-hi#.UMnT1oMTkgM
Ach, allstars zijn gewoon duur in Europa, althans dat is wat ik ervaren heb.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Of je daar nu zo blij mee moet zijn..
http://www.karmaloop.nl/c(...)star-ox#.UMnqLIPtWSo
http://www.karmaloop.com/(...)eaker-in-Navy/183935
Zelfde schoen, scheelt 32 euro. Daar kun je de shippings kosten en eventuele invoerbelasting die erbij komt wel makkelijk bijtellen. En dan komt er nog bij dat je nu ook nog 40% korting bij de amerikaanse krijgt.
Zal natuurlijk niet voor alles gelden, maar dan nog.
Nice aankoop. Had er ook naar gekeken maar niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef Cpt. het volgende:
Copped.
[ afbeelding ]
48 euro ipv. 168. Karmaloop
Dat is zeker zo.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ach, allstars zijn gewoon duur in Europa, althans dat is wat ik ervaren heb.
Andere dingen zijn vaak maar net iets duurder en toch wat makkelijker met retour enzo, gewoon fijn om er nog een adres bij te hebben.
Had het nog niet bedacht. Heb ze alleen bij Hanon en End gezien maar ook nog niet echt gezocht.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.
Waar was je trouwens eventueel van plan Flyknits te bestellen? EBay of gewoon een online shop? Zag dat de meeste winkels ze voor 200 dollar aanbieden.
Vind die volt trainer namelijk wel wat hebben.
Got 'emquote:Op woensdag 12 december 2012 18:56 schreef artelligence het volgende:
Ik weet het niet, maar die infrared Koston Heritage heeft iets... Zit te twijfelen.
Van buiten naar binnen veter, 2 gaatjes overlaten, broek op de knoop.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef Quotidien het volgende:
Heb m'n Blackstone Ember AM02 binnen, hoe zou ik ze moeten dragen volgens de experts? Tong los en broek in de schoen? Veters strak?
https://www.google.nl/sea(...)515&biw=1680&bih=949
Zalando altijd voor dat soort muk.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:45 schreef travelman het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen (maat 44): http://www.polyvore.com/l(...)ot/thing?id=64679692
Thanks!
Dure schoenen weggooien doe ik niet aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:29 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Van buiten naar binnen veter, 2 gaatjes overlaten, broek op de knoop.
Maar persoonlijk zou ik ze gewoon weg gooien.
Weet niet wat ze kosten maar je had inderdaad wat beters kunnen kopen. Helemaal als je zelf niet weet hoe je ze wil dragen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dure schoenen weggooien doe ik niet aan.
De plaatjes doen ze geen recht nee, op basis van die plaatjes zou ik ze ook niet super vinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Weet niet wat ze kosten maar je had inderdaad wat beters kunnen kopen. Helemaal als je zelf niet weet hoe je ze wil dragen.
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De plaatjes doen ze geen recht nee, op basis van die plaatjes zou ik ze ook niet super vinden.
Wat draag je zelf?
quote:
Ik heb er ook geen last van maar als ik schoenen koop van 100+ euro bedenk ik mij van te voren hoe ik ze ga dragen. Kan ik mij er geen voorstelling bij maken koop ik ze meestal niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]![]()
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Ik heb ook helemaal niks met die schoenen van je Quotidien maar als jij er blij mee bent, prima toch.
Ik heb er in ieder geval geen last van als jij ze draagt.
Klopt, het is niet goed uitgedacht van hem, maar ach /care.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van maar als ik schoenen koop van 100+ euro bedenk ik mij van te voren hoe ik ze ga dragen. Kan ik mij er geen voorstelling bij maken koop ik ze meestal niet.
Nee, waren niet in mijn maat te krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Klopt, het is niet goed uitgedacht van hem, maar ach /care.
Heb jij die wool footscapes eigenlijk? Ik kan footscapes zelf niet rocken maar die zijn heel dope.
Sowieso een sucker for wool.
Ik heb nooit gezegd dat ik niet weet hoe ik ze wil dragen, ik vroeg enkel hoe het "zou moeten".quote:Op donderdag 13 december 2012 20:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van maar als ik schoenen koop van 100+ euro bedenk ik mij van te voren hoe ik ze ga dragen. Kan ik mij er geen voorstelling bij maken koop ik ze meestal niet.
Zijn ook erg mooi ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Meerderheid van mijn collectie is janoski:
[ afbeelding ]
Voor de rest koop ik wat mooi vind.
Zonde, zou een erg mooie additie aan je collectie geweest zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, waren niet in mijn maat te krijgen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnen
[ afbeelding ]
Eerst noem je me dik en nu dit <3quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Past ie niet. Eerder luciferdoosjes.
Baws!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Net een foto gemaakt nadat mijn moeder vroeg of ik een schoenenwinkel ga beginnen
[ afbeelding ]
in UKquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog ergens een US8? Levensbelang
Eentje gevonden maar alleen creditcard, iemand die me kan helpen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog ergens een US8? Levensbelang
via PayPal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Eentje gevonden maar alleen creditcard, iemand die me kan helpen?
Waarom neem je geen credit card?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Cpt. het volgende:
Ja, daar dus. Maar je kan nergens Paypal selecteren als betaalwijze
zou ze gewoon mailen, dan kunnen zij een factuur sturen via Paypal en dan kan jij betalen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:23 schreef Cpt. het volgende:
Ja, daar dus. Maar je kan nergens Paypal selecteren als betaalwijze
die free's zijn echt Nice!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Pakketje binnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen even wachten tot volgende week voordat ik ze kan gaan dragen.
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef TN-FR het volgende:
Mi gado, bij wat voor swagboysportschool zit jij.
Gisteren voor het eerst getraind met mijn lunarglide 4, en damn ik ben verliefd op die lunarsole :$
Erg nice. Altijd relaxed van die kortingsacties.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Pakketje binnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen even wachten tot volgende week voordat ik ze kan gaan dragen.
Zat te twijfelen om die free 2 ook te halen, maar wacht er nog maar even mee ivm herstel van enkelbandblessure.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.
Hè jammer nou..quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef acbs2 het volgende:
[ afbeelding ]
10 was weg en zou ze wss toch resellen hihihihi
Maar heb wel een 6,5 voor wifey kunnen fixen. Sorry Don
welke free zool loop je ? 5.0?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het loopt heel fijn idd, heb ik ook met m'n glide 1. Alleen vind free nu interessanter omdat je dichter tot de grond zit en anders loopt en meer spieren belast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |