Die was eigenlijk voor pim bedoeld. Nog 5 dagen en dan met haar lekker rellen. Morgen foto's maken, nu slapen.quote:
No school like the old school. Ik heb wel Facebook maar dat is ook wegens veel familie in het buitenland. Twitter doe ik niet aan en aan instagram heb je eig ook vrij weinig.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck me, moet ik daar ook weer voor inschrijven? Bajs is ouwe school, geen FB niet niks.
Ben bang dat ik met FB mijn vrienden in de kroeg niet meer ga zien, ik ben snel hooked op dat soort shot (zie Fokquote:Op donderdag 20 december 2012 12:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
No school like the old school. Ik heb wel Facebook maar dat is ook wegens veel familie in het buitenland. Twitter doe ik niet aan en aan instagram heb je eig ook vrij weinig.
Fok is oké. Beetje slap lullen over dezelfde interesses. Op Facebook lees ik alleen maar posts van mensen die klagen, of te graag leuk gevonden willen worden of gewoon aandacht zoeken met bepaalde posts.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ben bang dat ik met FB mijn vrienden in de kroeg niet meer ga zien, ik ben snel hooked op dat soort shot (zie Fok)
cool! ik heb 2 Kill Bill bearbricks bij m'n Japanse Kill Bill DVD Box sets zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef vault_tec het volgende:
Als ik win post ik hem...
Pakketje van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
400% bearbricks zijn mijn nieuwe hobbyquote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
cool! ik heb 2 Kill Bill bearbricks bij m'n Japanse Kill Bill DVD Box sets zitten
Vat dit niet op als een aanval, is gewoon pure interesse, maar kun je me die hele bearbrick hype uitleggen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
400% bearbricks zijn mijn nieuwe hobby
verzamelobjecten en collabs met diverse merken, special editions etc.. verder kan je er niet echt veel mee, tenzij je een heel leger van die Bearbricks hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vat dit niet op als een aanval, is gewoon pure interesse, maar kun je me die hele bearbrick hype uitleggen?
Het zijn toch gewoon plastic poppetjes waar je, althans wat ik tot nu toe gezien heb, ontzettend veel geld voor betaald?
Wat maakt dat ze zo duur en interessant zijn?
Dan begrijp ik de hype alsnog niet en waarom het zo duur is, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
verzamelobjecten en collabs met diverse merken, special editions etc.. verder kan je er niet echt veel mee, tenzij je een heel leger van die Bearbricks hebt.
ik weet het ook niet, geld geef ik liever uit aan andere dingenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de hype alsnog niet en waarom het zo duur is, maar dat zal wel aan mij liggen.
Collab is allemaal leuk en aardig, maar omdat er neighborhood op staat hoeft het toch niet 100+ euro te kosten? Moeten ze wel hele bijzondere verf gebruikt hebben en de bedenker van het label laten de boel laten schilderen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, geld geef ik liever uit aan andere dingen
Waarom het duur is, want collab.
Spend it! Ik koop dat soort spul niet puur om de reden dat ik dan te snel m'n huis vol heb staan en het is niet echt mijn stijl. Naast sneaker verzamel ik graag designer meubels uit de jaren 50-70. Mijn flats in Londen en A'dam zijn niet enorm strak ofzo, maar ik verzamel nu eenmaal snel spul en hou mezelf dus tegenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben nu nog jong en kan met mijn salaris doen wat ik wil. Geld wat ik overhoud gaat naar schoenen en bearbricks. Wil als ik op mij zelf ga wonen een plak hebben vol met bearbricks. Kan het nu nog kopen, als ik eenmaal op mij zelf ga wonen zal het geld naar hele andere dingen gaan.
sowieso Air Max.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Insane- het volgende:
Hey wie hier heeft ervaring met DHL Global mail?
En los daarvan heb ik nieuwe schoenen nodig, maar heb ik geen idee welke. Aanraders voor winterperiode?
Koo wat je zelf mooi vindquote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef Insane- het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Dacht aan Timbs, Wallabees of AM 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |