3.0.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
welke free zool loop je ? 5.0?
Nee, vies kleurtje. Of donkerbruin of meer cognac. En in combinatie met bruin past een witte, donkergroene of blauwe swoosh het beste. Maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Jiang153 het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Lekker bezig. Ik heb eergisteren een nieuwe time capsule moeten kopen omdat de oude na 3,5 jaar stuk ging en reparatie weinig zin bleek te hebben. Ik had een feestje van werk dus heb me ook wel goed vermaakt, maar zeker niet zo erg hahah.quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:32 schreef Bajskorv het volgende:
Nu nog de Apple store beroven en dan naar de gym. Gotta spend that bonus money! Gisteren heel hard gegaan, werk wakker op de bank in mijn hotel kamer, alle kleren nog aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijken me zeker fijn lopen die wovens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:41 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens mijn aankopen, allemaal cheap en blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn het de kleuren van die steengast uit Fantastic 4 "the thing"quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, vies kleurtje. Of donkerbruin of meer cognac. En in combinatie met bruin past een witte, donkergroene of blauwe swoosh het beste. Maar dat is mijn mening
Waar gehaald dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:35 schreef acbs2 het volgende:
Vond ze stiekem toch hard dus gecopt.
[ afbeelding ]
Ik wist eig niet eens wanneer de release bij hun was. Mooie aankoopquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef acbs2 het volgende:
http://www.solebox.com/eu/consortium-torsion-allegra-solebox.html
Die andere is meer clean en past bij meer outfits, waar die van solebox een beetje edgy is en meer tech uitstraalt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef acbs2 het volgende:
Kga die andere cw ook bij end of hanon proberen
Nike sb heeft al enige tijd minder must have releases. Je kunt ook denken ipv 3 paar sb's te halen voor x bedrag kun je ook 2 runners halen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef vault_tec het volgende:
Er komen weinig dingen uit waar ik nog warm van word... Nike SB is zo aan het slacken.![]()
Vind runners wel weer tof maar vind het moeilijk om meer dan 100 euro voor een paar schoenen neer te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |