Timberlands voor de winter, am1 voor de warmere dagen en Wallabees kopen wanneer ze 70% off zijn bij Clarks.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef Insane- het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Dacht aan Timbs, Wallabees of AM 1
Als er echt sneeuw ligt draag ik mijn gore-tex Adidas. Zit een speciale zool onder voor in de sneeuw en mijn voeten blijven droog.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind winters ook moeilijk. Heb niet snel koude voeten en draag dus het liefst gewoon alles, maar met nat weer een gladheid wordt het wel klote. Zeker met mijn luv voor suede... Enfin, voor mij hoge Crockett & Jones met Goodyear zool (British country pub yo), Timbi's (uit 2003, nog steeds goed te dragen) en alles met een Free zool dat enigzins waterproof is (want op de een of andere manier hebben die lekker grip in de sneeuw).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free is wel wat aparter wanneer je door de sneeuw gaat hardlopen idd. Kan het ook niet echt verklaren. Voor de koudere dagen heb ik m'n af1 duckboots.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind winters ook moeilijk. Heb niet snel koude voeten en draag dus het liefst gewoon alles, maar met nat weer een gladheid wordt het wel klote. Zeker met mijn luv voor suede... Enfin, voor mij hoge Crockett & Jones met Goodyear zool (British country pub yo), Timbi's (uit 2003, nog steeds goed te dragen) en alles met een Free zool dat enigzins waterproof is (want op de een of andere manier hebben die lekker grip in de sneeuw).
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Als er echt sneeuw ligt draag ik mijn gore-tex Adidas. Zit een speciale zool onder voor in de sneeuw en mijn voeten blijven droog.
Verder maakt het me nooit zo veel uit, heb niet snel koude voeten en regen kunnen de meeste schoenen wel tegen.
Daarnaast wivah, toch wel mijn lievelingspaar:
[ afbeelding ]
En full body wivah omdat het eigenlijk topic hiervoor dood is:Hhm zx500.. Ik ben er ook heel blij mee alleen moet ik ze toch een stuk strakker veteren dan jij ook al is de maat goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heb jij met al dat reizen nog steeds de behoefte om op vakantie te gaan? Of inpakken voor de reis naar huis?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Bajskorv het volgende:
Dus geen pics? Wheeping over here...
En deconstruct dunks zijn imho niet "skate"... Juist lekker clean en skinny. Anyway, teveel pinten op en nu de auto inpakken voor de kerstvakantie... Zucht...
Week in Zweden met haar familie en week skien met mijn vrienden. Ja, prive reizen is compleet anders en daar heb ik altijd nog zin in.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb jij met al dat reizen nog steeds de behoefte om op vakantie te gaan? Of inpakken voor de reis naar huis?
Ik ben een 11 en racers in 11 zijn top.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Iemand hier ervaring met het sizen van flyknits?
Wil de racer graag halen maar op zowel hanon als end zijn ze alleen in hele maten.
Aangezien ik normaal US11 heb in nike en ik gelezen heb dat je ze een halve kleiner moet pakken is dat vrij jammer.
Iemand enig idee of ik dan beter de US10 of 11 kan pakken?
Weer wat geld bespaart dus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Het bleek niet zo heel interessant. Veel stussy/hundreds/rockwell tees met de bijbehorende drukke prints, niet echt mijn ding.
Wel een mooie sweater van BBC maar niet in mijn maat.
Dus met lege handen huiswaarts.
Ik sliep, maar uk 9 is er nog bij end. Ga straks even bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Don, vannacht komen die Adidas Torison Allegra online, je bent gewaarschuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |