abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 17:40:08 #276
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_120558543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:24 schreef Insane- het volgende:

[..]

Weet het niet zeker. Dacht aan Timbs, Wallabees of AM 1
Timberlands voor de winter, am1 voor de warmere dagen en Wallabees kopen wanneer ze 70% off zijn bij Clarks.
pi_120558884
Ik vind winters ook moeilijk. Heb niet snel koude voeten en draag dus het liefst gewoon alles, maar met nat weer een gladheid wordt het wel klote. Zeker met mijn luv voor suede... Enfin, voor mij hoge Crockett & Jones met Goodyear zool (British country pub yo), Timbi's (uit 2003, nog steeds goed te dragen) en alles met een Free zool dat enigzins waterproof is (want op de een of andere manier hebben die lekker grip in de sneeuw).
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120559218
Trouwens ook lekker voor in de winter, Nike Dunk Deconstruct iD... Ik denk mijn laatste aankoop in 2012...

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_120559321
Dunks vind ik niet tof. Ze zien er iets te 'skater' uit vind ik.
pi_120559445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind winters ook moeilijk. Heb niet snel koude voeten en draag dus het liefst gewoon alles, maar met nat weer een gladheid wordt het wel klote. Zeker met mijn luv voor suede... Enfin, voor mij hoge Crockett & Jones met Goodyear zool (British country pub yo), Timbi's (uit 2003, nog steeds goed te dragen) en alles met een Free zool dat enigzins waterproof is (want op de een of andere manier hebben die lekker grip in de sneeuw).
Als er echt sneeuw ligt draag ik mijn gore-tex Adidas. Zit een speciale zool onder voor in de sneeuw en mijn voeten blijven droog.
Verder maakt het me nooit zo veel uit, heb niet snel koude voeten en regen kunnen de meeste schoenen wel tegen.

Daarnaast wivah, toch wel mijn lievelingspaar:

En full body wivah omdat het eigenlijk topic hiervoor dood is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 december 2012 @ 18:09:51 #281
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120559508
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Bajskorv het volgende:
Free is wel wat aparter wanneer je door de sneeuw gaat hardlopen idd. Kan het ook niet echt verklaren. Voor de koudere dagen heb ik m'n af1 duckboots.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 20 december 2012 @ 18:11:51 #282
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120559569
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Als er echt sneeuw ligt draag ik mijn gore-tex Adidas. Zit een speciale zool onder voor in de sneeuw en mijn voeten blijven droog.
Verder maakt het me nooit zo veel uit, heb niet snel koude voeten en regen kunnen de meeste schoenen wel tegen.

Daarnaast wivah, toch wel mijn lievelingspaar:
[ afbeelding ]

En full body wivah omdat het eigenlijk topic hiervoor dood is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhm zx500.. Ik ben er ook heel blij mee alleen moet ik ze toch een stuk strakker veteren dan jij ook al is de maat goed.
pi_120567064
Dus geen pics? Wheeping over here...

En deconstruct dunks zijn imho niet "skate"... Juist lekker clean en skinny. Anyway, teveel pinten op en nu de auto inpakken voor de kerstvakantie... Zucht...
pi_120569206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Bajskorv het volgende:
Dus geen pics? Wheeping over here...

En deconstruct dunks zijn imho niet "skate"... Juist lekker clean en skinny. Anyway, teveel pinten op en nu de auto inpakken voor de kerstvakantie... Zucht...
Heb jij met al dat reizen nog steeds de behoefte om op vakantie te gaan? Of inpakken voor de reis naar huis?
pi_120572302
Iemand hier ervaring met het sizen van flyknits?
Wil de racer graag halen maar op zowel hanon als end zijn ze alleen in hele maten.
Aangezien ik normaal US11 heb in nike en ik gelezen heb dat je ze een halve kleiner moet pakken is dat vrij jammer.
Iemand enig idee of ik dan beter de US10 of 11 kan pakken?
pi_120574175
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Heb jij met al dat reizen nog steeds de behoefte om op vakantie te gaan? Of inpakken voor de reis naar huis?
Week in Zweden met haar familie en week skien met mijn vrienden. Ja, prive reizen is compleet anders en daar heb ik altijd nog zin in.
pi_120574201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Iemand hier ervaring met het sizen van flyknits?
Wil de racer graag halen maar op zowel hanon als end zijn ze alleen in hele maten.
Aangezien ik normaal US11 heb in nike en ik gelezen heb dat je ze een halve kleiner moet pakken is dat vrij jammer.
Iemand enig idee of ik dan beter de US10 of 11 kan pakken?
Ik ben een 11 en racers in 11 zijn top.
pi_120575308
Damn, bedoelde trainer, sorry
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:24:43 #290
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120596994
80 euro voor supreme petjes bij oqium. Vind het wel erg prijzig om eerlijk te zijn.
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:48:08 #291
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120600163
Red wing zijn uit en nu even m'n nieuwe free aan.
pi_120605754
Netjes don, en zo idioot comfortabel.

Iemand bij dat lock&load sale event vanavond?
Moet toch naar utrecht centraal dus ga er even langs. Stufi is binnen dus heb weer geld :).
pi_120609077
Het bleek niet zo heel interessant. Veel stussy/hundreds/rockwell tees met de bijbehorende drukke prints, niet echt mijn ding.
Wel een mooie sweater van BBC maar niet in mijn maat :(.
Dus met lege handen huiswaarts.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:05:09 #294
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120609556
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Het bleek niet zo heel interessant. Veel stussy/hundreds/rockwell tees met de bijbehorende drukke prints, niet echt mijn ding.
Wel een mooie sweater van BBC maar niet in mijn maat :(.
Dus met lege handen huiswaarts.
Weer wat geld bespaart dus. :P de free zijn zeker comfy, maar weet niet welke van de drie free ik het meest comfortabel vind.
pi_120615568
Van alle free's die ik heb zijn die Gyakusou het lekkerst, maar zijn verder ook allemaal top. Alleen de shield is wel heel erg strak voor een us11, vreemd.
pi_120618220
Don, vannacht komen die Adidas Torison Allegra online, je bent gewaarschuwd!
pi_120618623
Volgens mij dag later ook bij SNS?
pi_120623963

Heb deze timberlands uiteindelijk gehaald..

ik ga alvast uitkijken naar welke sneakers tof zijn..
  zaterdag 22 december 2012 @ 08:48:46 #299
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120626887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Don, vannacht komen die Adidas Torison Allegra online, je bent gewaarschuwd!
Ik sliep, maar uk 9 is er nog bij end. Ga straks even bestellen denk ik.

Edit: besteld. (Consortium versie)

[ Bericht 3% gewijzigd door don-diablo op 22-12-2012 08:57:06 ]
pi_120628203
Deze ipv consortium allegra besteld.
Quality op deze is madness. (Net als de retail :s )
abominable creation beats science today.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')