Heb je nu ook een roze broek aan? Is dat niet een beetje overkill?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
Blue_Laces_WPF by acbs2, on Flickr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acbs opper pimp in full roze outfitquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
er is ook een paartje naar mij onderweg! voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:23 schreef acbs2 het volgende:
Te donker.
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig. Ze zijn erg Nice, maar ik wil eig alleen nog allegra's en even niks meer. Dan in het nieuwe jaar evt nieuwe asics.quote:Op zondag 9 december 2012 15:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
er is ook een paartje naar mij onderweg! voor m'n verjaardag, thx voor de fullylaced.com tip trouwens ze hebben daar donker blauwe
Wat heb je allemaal afgestreept dan?quote:Op maandag 10 december 2012 02:01 schreef Bajskorv het volgende:
Iedereen bedankt voor de sneaker tips, veel gezien gisteren. Uiteindelijk niks gekocht, viel allemaal wat tegen. Maar goed, wel lekker om veel sneakers door je handen te laten gaan, veel dingen die ik interessant vond na "close up" van mijn lijst gehaald.
Aardig wat NB gezien (Leftfoot heeft iets van 60-80 modellen NB in de winkels staan), en alleen over die mint NB 1500 twijfel ik nog. Verder de wollen Free's, Powerlines, etc... Gewoon hoop dingen die ik wel interessant vond. Zaten trouwens niet enorm veel toffe shops verder tussen, voor kleding hadden ze wel goeie dingen maar duuurrrrr.quote:Op maandag 10 december 2012 09:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal afgestreept dan?
Die powerlines vind ik wel tof eig. Niet dat ik er nu om sta te springen.quote:Op maandag 10 december 2012 09:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Aardig wat NB gezien (Leftfoot heeft iets van 60-80 modellen NB in de winkels staan), en alleen over die mint NB 1500 twijfel ik nog. Verder de wollen Free's, Powerlines, etc... Gewoon hoop dingen die ik wel interessant vond. Zaten trouwens niet enorm veel toffe shops verder tussen, voor kleding hadden ze wel goeie dingen maar duuurrrrr.
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achterquote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die powerlines vind ik wel tof eig. Niet dat ik er nu om sta te springen.
Hoe snel loop je doorgaans bajs?
ach ik loop ook maar rond de 11 km per uurquote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achter![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. Ik train ook niet voor een marathon ofzo. Voor mij is het puur een manier van makkelijke cardio als ik op reis ben, lekker buiten zijn enzo. En ik doe alles vooral voor algehele fitheid en met name om een beetje "gehard" te zijn voor het toerskien...quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ik loop ook maar rond de 11 km per uurzolang je maar loopt toch
Ach, op dit moment is mijn snelheid ook zoiets. Liever gewoon even een rondje gaan, niet te gehaast en geen blessures oplopen dan m'n PR verbeteren op diverse afstanden. Ik loop 5 km nu in 30-35 minuten waar m'n beste tijd 20 minuten en een beetje was.quote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Langzaam, iets van 9.5k/uur "cross country" en 10.5k/uur op asfalt enzo. Geen idee waarom, ik loop gewoon niet echt als een gazelle. Mijn chick loopt 10-12k/uur, dus die laat me vaak achter![]()
[ afbeelding ]
Maar free loopt lekker, front strike of niet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef Bajskorv het volgende:
Och, ik heb nooit harder gelopen dan dit... eerder langzamer
Zeker. Grappig genoeg loop ik op Free altijd iets sneller dan op de conventionele "gestructureerde" zolen.quote:Op maandag 10 december 2012 12:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar free loopt lekker, front strike of niet.
Dat zei je idd. Ik voel gewoon dat je zelf iets harder moet werken ipv dat je op kussentjes loopt. Ik wissel front strike af met normaal en dan voel je wel verschil.quote:Op maandag 10 december 2012 12:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zeker. Grappig genoeg loop ik op Free altijd iets sneller dan op de conventionele "gestructureerde" zolen.
Ik heb dus vreemd genoeg het tegenovergestelde. De "demping" van een normale schoen lijkt mij alleen maar slomer te maken.quote:Op maandag 10 december 2012 12:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zei je idd. Ik voel gewoon dat je zelf iets harder moet werken ipv dat je op kussentjes loopt. Ik wissel front strike af met normaal en dan voel je wel verschil.
Ik heb daarbij het gevoel dat het vanzelf gaat, maar of ik echt sneller of langzamer ben weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb dus vreemd genoeg het tegenovergestelde. De "demping" van een normale schoen lijkt mij alleen maar slomer te maken.
Gewoon rustig opbouwen. Ook afwisselen met andere training dan wordt het minder snel saai, etc.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
Net twee weken een abbo op de sportschool, hardlopen valt nog tegen. Binnenkort ook maar frees kope
Ga een vechtsport doen... dat gaat echt als een tierelier.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
Net twee weken een abbo op de sportschool, hardlopen valt nog tegen. Binnenkort ook maar frees kope
Ieder zijn ding, maar ik heb niks met vechtsporten. Niet als sport in ieder geval, als fysieke training zal het best goed zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 16:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ga een vechtsport doen... dat gaat echt als een tierelier.
MMA/BJJ/Boksen/Krav Maga
Weet niet of het zo handig is om op frees te beginnen met lopen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben qua lopen niet zo'n prof, loop gewoon vaker, maar doe het op mezelf. Als je naar een winkel gaat, krijg je bijna gegarandeerd geen Free's mee. Echter, voor mezelf ben ik erachter gekomen dat ik op Free's lekkerder loop. Minder last van knien, etc. Dus zodoende blijf ik erbij, ik kan het verder niemand aan of afraden, daarvoor weet ik er te weinig van.quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Weet niet of het zo handig is om op frees te beginnen met lopen.
Wat ik heb begrepen is daar al enige looptechniek voor nodig.
Basj of don zal dit ongetwijfeld kunnen beamen/weerleggen, die mannen hebben kennis van zaken.
Bij sporten ga ik qua schoeisel altijd voor functionaliteit boven looks, maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ik heb er echt helemaal verslaafd aan. Er gaat niks boven een pot sparren, man tegen man en ik ken ook niks wat zo zwaar is om te doen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik heb niks met vechtsporten. Niet als sport in ieder geval, als fysieke training zal het best goed zijn.
When and where?quote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Lunar Flyknit Chukka, 140e
[ afbeelding ]
Zo vind ik em erg dope.quote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een zwakke pols en hypermobiliteitssyndroom. Dan gaat boksen (e.d.) niet goed samen helaas.quote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal verslaafd aan. Er gaat niks boven een pot sparren, man tegen man en ik ken ook niks wat zo zwaar is om te doen.
Ik ren ook altijd op free, wil niks anders meer.
Ik dig zequote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me idd ook, lunar doet het em. Al zou ik liever een paar lage flyknits willen, maar deze zijn zo erg nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |