Die zijn nu ook al echt overal uitverkocht of nauwelijks ergens te koop.quote:Op maandag 10 december 2012 18:37 schreef Senderious het volgende:
Donkerblauwe Patta x Kangaroos gehaald, kon ze niet laten staan..
Heeft iemand trouwens deze NB's gezien in nl?![]()
[ afbeelding ]
Zomer schoen. Khaki broek, wit shirtje en gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vault inspired pick up:
[ afbeelding ]
Vond ze altijd heel tof op foto's van anderen en kwam ze tegen voor cheap.
Nu ik ze zelf aan heb merk ik dat ze iets te "zoet" zijn voor mij, ik weet niet goed hoe ik ze moet rocken,
Dus denk dat ik ze ga cleanen en weer verkoop, moet het nog even overdenken though.
iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zomer schoen. Khaki broek, wit shirtje en gaan.
[ afbeelding ]
Ook al is de strap doorgaans toch los, een mid zonder strap vind ik gewoon niet zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:59 schreef AntiChrist het volgende:
ik koop standaard eigenlijk alleen maar dunks mid/high hier en daar een paartje vans maar dat is het dan ook wel![]()
dunks met straps
Op sommige foto's zag je de schoen idd met smalle veters, maar die kwamen er niet bij. Kwamen nog een paar witte en rode veters bij.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef Cpt. het volgende:
Die Triumvur mids hadden toch eigenlijk smalle veters?
+ dopequote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef Cpt. het volgende:
Wivah + pickup van Karmaloop
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie cw, maar hoe komt het dat deze wat bulky/ronder ogen in vergelijking met bijvoorbeeld die soft grey mint ones? Is dat gewoon de hoek van de foto of is het model net iets anders?quote:
Zal wel door de foto komen. Ik zie zo eig geen veranderingen in de vorm. Mooie kleuren, een geslaagde sb.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mooie cw, maar hoe komt het dat deze wat bulky/ronder ogen in vergelijking met bijvoorbeeld die soft grey mint ones? Is dat gewoon de hoek van de foto of is het model net iets anders?
Deze zijn stuffed. Ik vind het materiaal van de tong overigens wel afschuwelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Mooie cw, maar hoe komt het dat deze wat bulky/ronder ogen in vergelijking met bijvoorbeeld die soft grey mint ones? Is dat gewoon de hoek van de foto of is het model net iets anders?
Had ook liever mesh gezien, maar dat zie je bij mij toch verder niet omdat ik m'n broek niet in de schoen of achter de tong stop.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Deze zijn stuffed. Ik vind het materiaal van de tong overigens wel afschuwelijk.
Ik had ze zien voorbijkomen. Vind ze zelf ook zeker wat hebben. Alleen niet genoeg dat ik over ga op kopen, omdat ik ze waarschijnlijk te weinig zou dragen de komende tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:13 schreef Bajskorv het volgende:
Twijfel. Ben niet zo van de vans, vind deze wel nice...
[ afbeelding ]
Ik heb de sale vandaag al uitgebreid bekeken en het is dat ik net 2 paar free heb gehaald en eig een paar allegra wil en/of tech super. Dus ik laat alles even langs me heen gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef Bajskorv het volgende:
Puma Shadow Society al in de sale bij SNS... Was er eerst wel keen op, maar iets houdt me tegen (nee, niet me chick, die is het land uit). Adidas G.S. OG nu ook voor 84 euro....
[ afbeelding ]
Zeker weten, met een beetje geluk kun je een aantal leuke dingen in de sale vinden. Een jas van norse was nu 230 ipv 390 euro alleen niet meer in medium. Een soortgelijke jas van carhartt ging van 200 voor 140.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef Bajskorv het volgende:
Die VIP sale is best wel goed. Niet enorm veel spul dat ik wil hebben, maar kortingen tot iets van 80% maken het tenminste echt de moeite waard om te browsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |