Ja dag, dat ben ik, jij bent jongerquote:
En dan vinden ze jou oma !quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bijna 40 dus ik vind vrouwen van eind twintig en begin dertig ook meisjes![]()
En ja, go Ivar
Ik moest denken aan Mr Spockquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik kapot ga van het lachen om dit plaatje![]()
?
[ afbeelding ]
zullen wel meerdere dingen hebben meegespeeld dan alleen dat...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel erg ja. Ze deden alsof ze de queen waren, meisje trapte er in en vertelde (dacht ze) hoe het met Kate ging. En toen was het nep... en nu is ze dood
ik had je veel jonger geschatquote:
Ja benny, en wat is er mis met 39.5quote:
Ik zie een photoshop voor me met de hoofden van Marco en Barbara verwisseldquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik kapot ga van het lachen om dit plaatje![]()
?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je ongeveer even oud als ik wasquote:
Benny krijgt een shockquote:
Jij vond me 20quote:
Dat ben je ookquote:
Gangbangstyle met marco?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
Als Barbara wint gaat ze Gangnam style doen!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks... maar ik geef jullie allebei geen 39.5
ik dacht dat je 30 wasquote:
quote:
ben je bijziend ofzo?quote:
Gek mens, alsof jij er niet stukken jonger uit zietquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Benny![]()
Dat vind ik een supercompliment omdat je me in het echt gezien hebt
Stil nou, ik ben alweer bijna jarigquote:
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil nou, ik ben alweer bijna jarigDit keer geen mogelijkheid om weg te sneaken naar het buitenland
Trust me, ik kan een enorm ouwe kop hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Gek mens, alsof jij er niet stukken jonger uit ziet
Gewoon zeggen dat je in Belgie zit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil nou, ik ben alweer bijna jarigDit keer geen mogelijkheid om weg te sneaken naar het buitenland
Ja ik ook, zelfde leeftijd enzulksquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, ik kan een enorm ouwe kop hebbenMaar dat zie je nog wel een keer
![]()
volgens mij wel jaquote:
Duitsland is geloofwaardiger (en daar woon ik 5km vanaf dus bijna waarquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je in Belgie zit.
Niet echt spectaculair iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:51 schreef ZaZoe het volgende:
Op de een of andere manier is deze halve finale helemaal niet boeiend
Ik ook, wat een kutmuziek.quote:
Daar ging mijn cola, dat plakt hoor op mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo klonk het wel, of er zat een snotje in de weg!
En schiet anders mijn oren erafquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ging mijn cola, dat plakt hoor op mijn toetsenbord
Beter dan een snotjequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ging mijn cola, dat plakt hoor op mijn toetsenbord
hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Godver, mijn dochter van 12: hij maakt er echt een kapot verneukt liedje van
Ja dit is dan ook muziek van een puisteloze puber met haarhelm.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef STING het volgende:
Babeh babeh babeh ooooooh.
Knap staaltje lyrics.
Nou, Floortje d'r single vond ik nog rotterquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef MaLo het volgende:
Ok, dit gaat Ivar niet redden in de finale
Wat een kutversie van een kutlied.
Hoi opaquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Intelligente meidquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Maar dan nog slechterquote:
Ja, wat raarquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar Ivar = Gitaar en Gitaar = Ivar... dat was zo leuk aan Ivar bla bla en nu doet hij zn "eigen" single zonder gitaar...
Dat snap ik ook niet, Come Undone zong hij echt leuk, zo met zijn gitaar. Dit past totaal niet bij hem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Injetta het volgende:
Ken dit nummer helemaal niet...
Dat kun je toch geen finalenummer noemen? Waarom niet een leuk nummer met zijn gitaar?
Ook geen winnaar dus...
Goed planquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit leuk, jullie commentaar terwijl er Rammstein uit mijn speakers knalt
Dat snap ik ook totaal niet...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar Ivar = Gitaar en Gitaar = Ivar... dat was zo leuk aan Ivar bla bla en nu doet hij zn "eigen" single zonder gitaar...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Tja.. ook maar een beetje Nederlandse invloed en de muziek is verneukt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:53 schreef Stickertje het volgende:
wie heeft deze liedjes geremixed![]()
die van floortje was ook al zo slecht
Jou dochter is leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter van 12: Johannes, donder op met je lelijke kop![]()
dan wordt het: you can leave your head onquote:
Kssstquote:
Mijn 8 jarige dochter is verliefd op Johannesquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn dochter van 12: Johannes, donder op met je lelijke kop![]()
met 99,99%quote:
Ja joh, vorige week 85% van de stemmen. Daar werkt het we verdubbelen de jurypuntensysteem ook niet voor hoorquote:
Hij zit erbij als een opgepoetst lijk.quote:
Weggevlogenquote:
Is het zijn evenbeeld uit madam tussaud?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij zit erbij als een opgepoetst lijk.
dan wordt ze maama.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Een hele donkere keelontstekingquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef Gia het volgende:
Dit is niet helemaal zuiver. Keelontsteking?
beter zouden ze de stemmen van degene met de minste stemmen verdubbelen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh, vorige week 85% van de stemmen. Daar werkt het we verdubbelen de jurypuntensysteem ook niet voor hoor
eerlijk is eerlijk: technisch is ze niet de sterkste, maar dat maakt ze goed met belevingquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
Doscussie in huis: ze kan niet fatsoenlijk ademen!
idd let maar op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef gelestipjes het volgende:
Nou geven ze haar ondanks dat het niks is natuurlijk 4 tienen. Alles om Johannes eruit te krijgen
De rest van het groepjequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef editoor het volgende:
Wie is er eigenlijk afgevallen bij de groep van Floortje?
Ach.. heb ik ook weleensquote:
Een shootout vraag!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
wat gebeurt er als ze beide 50% krijgen?
BEpaalt ome John ( doettie toch al)quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
wat gebeurt er als ze beide 50% krijgen?
Een keer spugenquote:
zesjescultuurquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Wat nou OEEE... Ik was vroeger blij met een 6,5 of een 7...
Thanks captain obviousquote:
Johannes tot op heden telkens onverdiend doorquote:
Precies.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef ZaZoe het volgende:
Ze hadden in het begin meteen heel team Trijntje door moeten laten gaan naar de finale
Die is nog wel de leukste van het stelquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks captain obvious
Maar Eeyore is afgevallen vanavond
Eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is nog wel de leukste van het stel
quote:
Toch niet met dat afgrijselijke finalenummer?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:01 schreef iBenny het volgende:
Floortje staat voor het eerst sinds The Voice in de top 10 van iTunes
Jawelquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Toch niet met dat afgrijselijke finalenummer?
Captain Obvious? Of Eeyore?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is nog wel de leukste van het stel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |