Zijn eigen carrière lukte toch niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo'n mannetje als Ivar missen in Nederland
winnen nog beterquote:
Maar hij zei dat alle basisschoolbakvissen op hem geilde omdat hij wel wat heeft..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Marco's verhaal is echt zo zaaddodend als maar kan
Klopt. Dit is gewoon een goedkoop grapje van John.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn eigen carrière lukte toch niet?
Toen was ie helemaal piepjong.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn eigen carrière lukte toch niet?
Nee, dan had ik wel zo'n zaaddodende smiley gedaanquote:
Sinds wanneer heeft John een platenlabel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Dit is gewoon een goedkoop grapje van John.
...want hij heeft al een platencontract bij hem
Ik denk het ookquote:
Hij heeft daarna het ook geprobeerd met een bandje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ie helemaal piepjong.
Die eerste keer dat ie meedeed bedoel je?
Zou best tof zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Had het niet verwacht, maar het zou in dit geval helemaal terecht zijn vanavond!
Of had je liever een Adele liedje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef iFok. het volgende:
Dit liedje ga je toch niet in de 'finale' zingen?
dat ook weer nietquote:
Waar is de tijd toch gebleven, vroeger was datquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
De beste voorbehoedsmiddel van vanavond?
Zelfs daarmee had je meer gescoord, maar dit is te saai.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of had je liever een Adele liedje?
Zijn zusje pleegde zelfmoord, ik denk dat daar ook wel e.e.a. door op een laag pitje is gekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft daarna het ook geprobeerd met een bandje?
Zou goed kunnen, of Johannes..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
De beste voorbehoedsmiddel van vanavond?
Dat denk ik ook.quote:
dat is meer van hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien kmoet ze een duet doen met Adelle
quote:
Jij bent de FOK!kloon van haar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze is dik, lelijk en ze kan niet zingen. En ze heeft nul hersens
past niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien moet ze een duet doen met Adelle
Zijn piempie is als de Dalai lamaquote:
Ik denk dat ze haar hiermee naar de finale hebben geholpen jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Anonymousz het volgende:
keelontsteking
stemmers krijgen medelijden en barbar is door
Leona ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
marco , barbara is gay. Dus versieren heeft geen zin
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Zij een keelontsteking. Marco last van zijn piempie? Hmmmm....
Daarom kijkt ze er ook altijd naarquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was die neus altijd al zo gek?
datquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar wel sympathiek overkomen. Maar Ivar was wel beter.
Wel grappig, beide overblijvers gayquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
leona en barbara samenquote:
Hebben ze die creme niet gebruiktquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik las swaffeltafelquote:
Ja dat wel maar dat zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als de man des huizes
Overgewaaide snor van Ivar!quote:
Kappen! met die rommerlquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
Op deze foto is ze knapper.![]()
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje op dat als kat verbouwde mens...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Trollquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Wel lastig trouwens, want tot nu toe vond ik Barbara altijd beter dan Ivar
Behalve bij zijn auditie... en nu ineens is het omgekeerd.
No worries, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
O god ik dacht echt dat het Robbie was...
was dat niet robbie dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
was dat niet zo dan ? lolquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
zou een goede kop zijn voor alabastinequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe plaat van de oppervlakte van MArs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dit is hopelijk een typetje van Carlo Boshard?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou een goede kop zijn voor alabastine
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
OMG dit is hopelijk een typetje van Carlo Boshard?
Schuurmachine kan ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou een goede kop zijn voor alabastine
Welneeeeeeequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef style2k het volgende:
volgens mij word het programma gesponsord door coca cola
pepsiquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wat drinken ze ?? Ik zie het niet goed.
Pepsiquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
pepsi toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vandaar die reclame voor creme..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat er een hoop tienermeisjes glijden op Ivar...
Greys, mijn hart, wat doe jequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben zenuwachtig![]()
Ivar moet toch maar door. Ook al vind ik Barbara goed en lief.
Op welke plaats in de Top 2000?quote:
En zoals ie vanavond goed zong en straalde is dat helemaal terechtquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef iFok. het volgende:
The Script zonder geblèr van Ivar en Floortje
Waarvan de mannen moesten van hun vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef D. het volgende:
Voor 15000 man?
Ik gok 100 man, en 14900 vrouw
Eerder tienerjongens danquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Downloaden neem ik aan....quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Apotheose het volgende:
The Script! Moet die andere 2 albums nog ff aanschaffen
Of allemaal mannen die er met hun vriendje zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarvan de mannen moesten van hun vrouwen.
mensen die geen paar cent kunnen missen op iTunesquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ben ik de enige die the script geen een bal aan vind?
Nee hoor, ik vind er ook niks aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
baart? RLLY?quote:
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
Is het een paar cent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
mensen die geen paar cent kunnen missen op iTunes
Neequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind hem een beetje te ielig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Mijn samenwonert kan er niet over uit dat ik dit een lekkere gast vind
Hij is best mooi, toch?
Nope... vind het echt ubersaaiquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
nee ik betaal niet voor downloaden. Onzin. Ik betaal wel voor muziek in de vorm van een CD met boekje enzo.quote:
Heeft Ivar zijn bovenlijf al eens ontbloot?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Hij is best mooi, toch?
Oke, dan hoor ik ze nog eens dit jaar.quote:
ik heb menig schildpad gezien met dezelfde nekquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
Wat een gekke nek heeft de zanger, let maar es op
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef alors het volgende:
Voice stemmer in de maling genomen op 3fm![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, dan hoor ik ze nog eens dit jaar.
En jonge dame...ahummmquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Hoe?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef alors het volgende:
![]()
Ja maar toen vroeg ik 'Kan je je wel voorstellen dat ik mister Maroon 5 ook een lekkertje vind?'.quote:
Uhuquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Hij is best mooi, toch?
pleegt ook 2 dagen later zelfmoord?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef alors het volgende:
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He wat? Hetero? Dat zal toch wel niet?
Dat was de moeder van Floortjequote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pleegt ook 2 dagen later zelfmoord?
Zij krijgen vaak smsjes, hun nummer is 3333 en dan bellen ze terug dat ze zogenaamd een prijs hebben gewonnen met een heel onzinverhaalquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Hij is best mooi, toch?
Echt?? Een echte homo ziet er mannelijker uit...quote:
Ach ja, misschien stoerder of zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toen vroeg ik 'Kan je je wel voorstellen dat ik mister Maroon 5 ook een lekkertje vind?'.
En dan zegt ie 'Ja da's tenminste een vent...'.
Maar die is nog meer iel dan deze, toch?![]()
jezus, wat een gezeur hier, hij heeft een vriendin (jammer genoeg is-ie niet vrijgezel)quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zie het gaye er niet aan af. Niet elke beetje zachte jongen is hommo, toch?
Misschien mist mijn radar hier ook, kan ook!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een gruwelijk verhaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Uhu. resp. The Man Who Can't Be Moved, For The First Time en If You Ever Come Backquote:
Nee, niet iedere zachte jongen, maar deze wel denk ik... probeer een vriendje van me met razendsterke gaydar te bellen om het te vragen, maar hij neemt niet opquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zie het gaye er niet aan af. Niet elke beetje zachte jongen is hommo, toch?
Misschien mist mijn radar hier ook, kan ook!
2 kids en een man..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat echt een gruwelijk verhaal![]()
Wat moet dat meisje zich afschuwelijk hebben gevoeld... Die wilde niet de schande van de tabloids worden denk ik. Ach ach ach wat erg.
Ik ben ook een oud wijf, maar bohhhhhhhquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt?? Een echte homo ziet er mannelijker uit...
Maar ja, ben al een oud wijf dus dat helpt ook niet
Dat valt ook wel weer mee zegquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt?? Een echte homo ziet er mannelijker uit...
Maar ja, ben al een oud wijf dus dat helpt ook niet
Breakevenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. resp. The Man Who Can't Be Moved, For The First Time en If You Ever Come Back
...ik mis eigenlijk Breakeven ertussen
zullen ook wel andere dingen meegespeeld hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wat moet dat meisje zich afschuwelijk hebben gevoeld... Die wilde niet de schande van de tabloids worden denk ik. Ach ach ach wat erg.
Mensen die er iets om geven dat artiesten een partner hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
jezus, wat een gezeur hier, hij heeft een vriendin (jammer genoeg is-ie niet vrijgezel)
Ahhhhhhh zie je, mijn radar werktequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
jezus, wat een gezeur hier, hij heeft een vriendin (jammer genoeg is-ie niet vrijgezel)
Het meisje was een moeder.... Nu weer over the voice.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Erg treurig verhaal ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
whut? wat gemist geloof ik..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Risico van zulke grappen maken ten koste van anderen..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Erg treurig verhaal ja.
Die DJ's gaan dit denk ik hun hele leven met zich meedragen.
Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde, ik zit ook niet echt heel goed op te letten. Ik heb geen echte favoriet, ja Johannes, maar meer omdat hij een soort cultstatus heeft nu.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
ik doe mijn best om geboeid te blijven.
Ik weet niet zo goed wat ik mis dit seizoen, maar het weet me gewoon niet echt te pakken
shit happensquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef Peter het volgende:
Ivar is ook wel een beetje simpel... Je hand in een pers stoppen..
Nouja, ik verbaas me wel over meer dingen in de lijst, dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. resp. The Man Who Can't Be Moved, For The First Time en If You Ever Come Back
...ik mis eigenlijk Breakeven ertussen
Sorry, ik ben bijna 40 dus ik vind vrouwen van eind twintig en begin dertig ook meisjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef portie het volgende:
[..]
Het meisje was een moeder.... Nu weer over the voice.
Go Ivar! Barbara zie ik niet als lang houdbaar.
Zuster die 2 Australische DJ's heeft doorverbonden die zich voordeden als de koningin van Engeland heeft zelfmoord gepleegd. ( En die DJ's kregen info over misselijke Kate).quote:
Ach ik vind jou een meisjequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bijna 40 dus ik vind vrouwen van eind twintig en begin dertig ook meisjes![]()
En ja, go Ivar
Mwah, niemand had dat kunnen voorspellen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Risico van zulke grappen maken ten koste van anderen..
Ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bijna 40 dus ik vind vrouwen van eind twintig en begin dertig ook meisjes![]()
En ja, go Ivar
Jezusquote:
Same here.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
ik doe mijn best om geboeid te blijven.
Ik weet niet zo goed wat ik mis dit seizoen, maar het weet me gewoon niet echt te pakken
Mensen voorliegen terwijl je weet dat het hen in de problemen kan brengen.. En er dan geen enkele nazorg op doen..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, niemand had dat kunnen voorspellen natuurlijk.
Niet dat ik ook maar iets van sympathie voel voor ze.
Bij zulke dingen moet je je kunnen voorstellen dat zij bv haar baan kwijt zou kunnen raken, op zijn minst. Dat zijn geen grappen meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, niemand had dat kunnen voorspellen natuurlijk.
Niet dat ik ook maar iets van sympathie voel voor ze.
ik ben klaarquote:
Ik vind hem zo leuk, hij durft tenminste ook zijn emoties te laten zien, ik smolt helemaal toen hij ging huilen vorige keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhh zie je, mijn radar werkte
Ik zag het gaye ook echt niet
meen je dat nou? O.oquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Ivar gaat een Bieber nummer doen als hij wint
aah dankje, ik heb geloof ik echt onder een steen geleefd afgelopen dagenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Zuster die 2 Australische DJ's heeft doorverbonden die zich voordeden als de koningin van Engeland heeft zelfmoord gepleegd. ( En die DJ's kregen info over misselijke Kate).
Alvast?quote:
Waaaaat?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Zuster die 2 Australische DJ's heeft doorverbonden die zich voordeden als de koningin van Engeland heeft zelfmoord gepleegd. ( En die DJ's kregen info over misselijke Kate).
Maakt niet uit... Nederland heeft dit nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Ivar gaat een Bieber nummer doen als hij wint
Heeft ie net getwitterdquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meen je dat nou? O.o
en waar blijft de vaginaleschimmel creme reclame
Ik ook, ik vind het een schatjequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk, hij durft tenminste ook zijn emoties te laten zien, ik smolt helemaal toen hij ging huilen vorige keer
Indeed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij zulke dingen moet je je kunnen voorstellen dat zij bv haar baan kwijt zou kunnen raken, op zijn minst. Dat zijn geen grappen meer.
1 bord en een vorkquote:
Ben jij bijna 40?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja, go Ivar
ik ben van mening veranderd, hoop nu dat barbara wint ook al wordt haar cd eentonigquote:
Heel erg ja. Ze deden alsof ze de queen waren, meisje trapte er in en vertelde (dacht ze) hoe het met Kate ging. En toen was het nep... en nu is ze doodquote:
Ja aan de andere kant, ze had ook haar mond kunnen houden zoals het hoortquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij zulke dingen moet je je kunnen voorstellen dat zij bv haar baan kwijt zou kunnen raken, op zijn minst. Dat zijn geen grappen meer.
quote:
Charles en Camilla toch? Maarja alsof zij dit ook maar hadden kunnen vermoeden, het is gewoon een hele treurige samenloop van omstandigeheden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel erg ja. Ze deden alsof ze de queen waren, meisje trapte er in en vertelde (dacht ze) hoe het met Kate ging. En toen was het nep... en nu is ze dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |