Zijn eigen carrière lukte toch niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo'n mannetje als Ivar missen in Nederland
winnen nog beterquote:
Maar hij zei dat alle basisschoolbakvissen op hem geilde omdat hij wel wat heeft..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Marco's verhaal is echt zo zaaddodend als maar kan
Klopt. Dit is gewoon een goedkoop grapje van John.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn eigen carrière lukte toch niet?
Toen was ie helemaal piepjong.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn eigen carrière lukte toch niet?
Nee, dan had ik wel zo'n zaaddodende smiley gedaanquote:
Sinds wanneer heeft John een platenlabel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Dit is gewoon een goedkoop grapje van John.
...want hij heeft al een platencontract bij hem
Ik denk het ookquote:
Hij heeft daarna het ook geprobeerd met een bandje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ie helemaal piepjong.
Die eerste keer dat ie meedeed bedoel je?
Zou best tof zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Had het niet verwacht, maar het zou in dit geval helemaal terecht zijn vanavond!
Of had je liever een Adele liedje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef iFok. het volgende:
Dit liedje ga je toch niet in de 'finale' zingen?
dat ook weer nietquote:
Waar is de tijd toch gebleven, vroeger was datquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
De beste voorbehoedsmiddel van vanavond?
Zelfs daarmee had je meer gescoord, maar dit is te saai.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of had je liever een Adele liedje?
Zijn zusje pleegde zelfmoord, ik denk dat daar ook wel e.e.a. door op een laag pitje is gekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft daarna het ook geprobeerd met een bandje?
Zou goed kunnen, of Johannes..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
De beste voorbehoedsmiddel van vanavond?
Dat denk ik ook.quote:
dat is meer van hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien kmoet ze een duet doen met Adelle
quote:
Jij bent de FOK!kloon van haar?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze is dik, lelijk en ze kan niet zingen. En ze heeft nul hersens
past niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien moet ze een duet doen met Adelle
Zijn piempie is als de Dalai lamaquote:
Ik denk dat ze haar hiermee naar de finale hebben geholpen jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Anonymousz het volgende:
keelontsteking
stemmers krijgen medelijden en barbar is door
Leona ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
marco , barbara is gay. Dus versieren heeft geen zin
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Zij een keelontsteking. Marco last van zijn piempie? Hmmmm....
Daarom kijkt ze er ook altijd naarquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was die neus altijd al zo gek?
datquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar wel sympathiek overkomen. Maar Ivar was wel beter.
Wel grappig, beide overblijvers gayquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
leona en barbara samenquote:
Hebben ze die creme niet gebruiktquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik las swaffeltafelquote:
Ja dat wel maar dat zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit als de man des huizes
Overgewaaide snor van Ivar!quote:
Kappen! met die rommerlquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
Op deze foto is ze knapper.![]()
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje op dat als kat verbouwde mens...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Trollquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Wel lastig trouwens, want tot nu toe vond ik Barbara altijd beter dan Ivar
Behalve bij zijn auditie... en nu ineens is het omgekeerd.
No worries, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
O god ik dacht echt dat het Robbie was...
was dat niet robbie dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
was dat niet zo dan ? lolquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef Starlie het volgende:
zou een goede kop zijn voor alabastinequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe plaat van de oppervlakte van MArs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG dit is hopelijk een typetje van Carlo Boshard?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou een goede kop zijn voor alabastine
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
OMG dit is hopelijk een typetje van Carlo Boshard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |