Ik hoop plat op d'r bek?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef Kally het volgende:
Oh trouwens ik las dat Treintje ging "landen"
Na alle ophef over haar scheiding (ze slikte wel 10 paracetamolletjes per dag en was van de kaart_____!!! ) gaat ze landen
Treintjes die landen?quote:
twitter:PraatmarFrysk twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 20:11:01Heden! Sjon de Mol past de spulregels fan #TVOH oan! Jout neat Johannes, wy stimme! #Fryslân nei de finale! http://t.co/qJeUz26m reageer retweet
He, als het echt hard stormt!quote:
kvquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ze zong wel een beetje vals.
Is dat kleine viezerik? Of Kempi? Ik weet nooit hoe die gasten heten.
Oh jaquote:
Sa ist mar krekt! Johannes foar de oerwinning!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Apotheose het volgende:
twitter:PraatmarFrysk twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 20:11:01Heden! Sjon de Mol past de spulregels fan #TVOH oan! Jout neat Johannes, wy stimme! #Fryslân nei de finale! http://t.co/qJeUz26m reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Apotheose het volgende:
het is niet raarquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Aspergermeisje het volgende:
Eyelar doet me aan Esmee Denters denken. Of is dat heel raar?
Ik vind dat randje juist mooi bij haar!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Starlie het volgende:
Ik vind het toch altijd vals klinken bij haar!! Wel mooi vals!
Er zijn heel wat andere dingen mooi aan haar, maar haar randje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat randje juist mooi bij haar!
Zoooo Popstarsquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Die cijfers, daar kijk ik al niet eens meer naar.
nee het is kleine smeerlapquote:
Da's geen 'randje', da's gewoon niet goedquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat randje juist mooi bij haar!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit een 8 krijgt, mot Johannes een 12
Johannes laag, Mame-32 hoog en dan maar hopen dat die door John ingehuurde gast de telefoonlijnen in Friesland doorgeknipt heeftquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Die cijfers, daar kijk ik al niet eens meer naar.
Sowieso!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit een 8 krijgt, mot Johannes een 12
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Apotheose het volgende:
Krijg jij nu mijn wa-tjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
jammer, heb d'r wel eens beter horen zingen
Wat zou ie onder de leden hebben? Toch niet nog steeds 'griep'?quote:
popstarsquote:
Ahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
http://media.nu.nl/m/m1azvt4amkvt.jpg
Oververmoeid, bijna burn outquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou ie onder de leden hebben? Toch niet nog steeds 'griep'?
Ik vind hem ook heel anders dan anders. Tam en niet stralend.
floortje heeft het verpestquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Floortje en Ivar vielen tegen bij the script
hij heeft een krijskind waar hij snachts voor op moet staanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een heldenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Apotheose het volgende:
Zo (in)spannend is dit nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet zo slim dan om daar nu te gaan zitten.
hij is onze heldquote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan heeft publiek (lees Friesland) minder invloed.
Ze zong vanavond minder goed, maar gun het haar meer dan Floor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen 'randje', da's gewoon niet goed
Was vorige week bekend gemaakt. Concerten enzo afgezegd. Alleen the voice doet ie nogquote:
The script had dit met 1 kandidaat moeten zingen en niet met 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Floortje en Ivar vielen tegen bij the script
Waarom denk je? Johannes moet niet door volgens John. Anders is Sandra straks niet de winnares van Mr. IkWilAllesNaarMijnHandZettenquote:
Haha jaquote:
iets met Johannes uitschakelen.quote:
die heeft ze na Idols weggegooid denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef MissJ het volgende:
zingen kan ze wel, maar damn, wat doet ze gemaakt zeg. Ik voel ook nul emotie bij haar.
Dat kent niemand.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Peter het volgende:
Ze kan wel zingen, maar dit nummer ken ik niet?
Coaches tellen dubbel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat is er veranderd aan de telling?? Ik heb het even gemist...
Punten van de coaches tellen dubbel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Toevallig... het is ook van Loreenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Dit liedje lijkt een beetje op Euphoria.
Zulke liedjes lijken allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Dit liedje lijkt een beetje op Euphoria.
Ligt nog in de soep van de dinnershow.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft ze na Idols weggegooid denk ik
nee echtquote:
Raar dat ze dat nu ineens veranderenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Punten van de coaches tellen dubbel.
De punten worden verdubbeld...quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
mss zit de jury daarom achterstevoren hahaha het gaat tenslotte om de voice he en niet om hoe iemand doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef MissJ het volgende:
zingen kan ze wel, maar damn, wat doet ze gemaakt zeg. Ik voel ook nul emotie bij haar.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
floortje is nog steeds nep om te zien op tv.. veel te ingestudeerd en gemaakt
helemaal als ze straks ook nog door is. Dan komt haar zogenaamde 'huh? Had ik noooooit gedacht!" gezicht opquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
floortje is nog steeds nep om te zien op tv.. veel te ingestudeerd en gemaakt
dat zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Nou, dat worden weer tienen
Ik ben dat mens strontbeu. Echt.
Zing toch goddomme eens iets vrolijks, lach eens.
zelfs dat zou Johannes kunnen overleven, gezien vorige weekquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
iets met Johannes uitschakelen.
Hij vier nullen van de jury, Maame 4 tienen, en hup, weg is ie.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[..]
helemaal als ze straks ook nog door is. Dan komt haar zogenaamde 'huh? Had ik noooooit gedacht!" gezicht op
Moet ze wel heel sexy kleden volgende keerquote:
Nietquote:
Hij was/is toch oververmoeid?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
eyelar in de finale graagquote:
Jup, maar er zouden er niet veel zijn die het zouden kopen....quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Peter het volgende:
Floortje zou zo een plaat kunnen maken met een goede producer/DJ.
quote:
Vies Joran!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Apotheose het volgende:
wtf? Beurse plek en duwen??????????????
Totdat het rood is! Dan is ie binnen!quote:
Als het een goede plaat is zouden mensen het wel kopen. Denk aan Die van de vorige editie, of iets met afrojack.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, maar er zouden er niet veel zijn die het zouden kopen....
Ze zou trouwens toch een ballad doen???
geen vertrouwen in je buurmeisje?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat het rood is! Dan is ie binnen!
En toch stemt half Nederland op haar, ik snap er geen ruk vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Toch begrijp ik wel wat Marco bedoelt, ze zingt wat emotieloos, betrekt het publiek er niet bij.l
Mocht dat niet lukken, dan gewoon diskwalificeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Ah punten verdubbelen. Nieuwe manier om Johannes eruit te krijgen?
eye larquote:
dat gaat niet werken, die gaat zelfs met 0 punten doorquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Als Eeyorequote:
Jij gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
alweer afrojack? sponsord hij het programma?
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
Ik hoop het ook. Wat een trieste bedoening om de regels aan te passen omdat Mr. John en co het niet eens zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat niet werken, die gaat zelfs met 0 punten door
Nee, hij wilde graag Minnie Mouse in d'r kontje nemen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
De bus had smalle stoeltjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef style2k het volgende:
nu al appart vervoer ? hoezo diva hahahaha
Ze pas niet in de stoelen van de busquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef style2k het volgende:
nu al appart vervoer ? hoezo diva hahahaha
Nee ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch stemt half Nederland op haar, ik snap er geen ruk van
Vorige week kwam hij melden dat hij dit met ze ging doen en hij gaat met hen een nummer opnemen/mixen, da's niet zo gek dan dat ie weer in beeld is tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
De hell op aarde.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef Starlie het volgende:
Hoop dat Sandra haar longen uit haar lijf heeft geschreeuwd in die achtbaan dan hoeven we haar vanavond niet te horen!!
Als ze gilt in de achtbaan klinkt het net zo uitgerekt als ze zingtquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef Starlie het volgende:
Hoop dat Sandra haar longen uit haar lijf heeft geschreeuwd in die achtbaan dan hoeven we haar vanavond niet te horen!!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch stemt half Nederland op haar, ik snap er geen ruk van
en al die weken daarvoor danquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige week kwam hij melden dat hij dit met ze ging doen en hij gaat met hen een nummer opnemen/mixen, da's niet zo gek dan dat ie weer in beeld is toch
zaterdag om half 6 HHquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week finale?? KUT moet er om 4.30 zaterdag al uit mijn nest
Tukkie vooraf doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week finale?? KUT moet er om 4.30 zaterdag al uit mijn nest
Gaat de achtbaan dan ook trager?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze gilt in de achtbaan klinkt het net zo uitgerekt als ze zingt
Was ie er elke keer?quote:
offtopicquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
Floortje tweede van het team? ZOu d'r goed doen!
De eeuwige tweedequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
Floortje tweede van het team? ZOu d'r goed doen!
dat moet gevierd wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kans is groot dat Chantal Janzen en Winston het gaan doen ja
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ie er elke keer?
Serieus?Dan heb ik hem elke keer gemist kennelijk, heb hem alleen vorige week gezien?
Nee, niet zijquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kans is groot dat Chantal Janzen en Winston het gaan doen ja
heel almere stemt op haarquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is de coachstemtussenstand maar
Oh een grill zie ik net, weet ik veelquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat een beugel? Ik dacht dat het facings waren
oh, okequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is de coachstemtussenstand maar
Ik ken de gast niet, is ie beroemd als lopende tandartsreclame? "als je niet poetst ziet het er later zo uit"?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij deed ook mee aan Maestro, het is wel een toffe gast
Hij is te klein naast de tafelquote:
Hij zat ook in ER toch? Maar moest er al bijna meteen uit. Of een soortgelijk iets.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij deed ook mee aan Maestro, het is wel een toffe gast
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, op een grill maak je eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |