PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Vraagje100 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben echt geen voorvocht kind.
Nee, ik had een gefaalde puush in het vorige topic die ik niet meer kan editten.quote:
quote:
Obvious troll is obvious.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef DeWesp het volgende:
Heb op FB een mailadres gezien waar je je wachtwoord en het antwoord op je geheime vraag moest opgeven enzo voor een paar gratis gold packs. Hoe lang duurt het doorgaans dat je die packs dan krijgt?
Je komt niet echt over als iemand die uit een solide, stevige kwak voortgekomen is.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Vraagje100 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben echt geen voorvocht kind.
http://glamora.ma/2012/12/ruzie_over_show_eindigt_met_sc.htmlquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet nu echt douchen anders komt mijn planning in de war: Om 19:30 een aflevering TWD kijken
weenie hadi k ook keer gedaan met fut 12 alleen kon toen me account ineens niet meer in denk dat het illegale manier is om aan packs te komen en daardoor ea je account blokkeert.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef DeWesp het volgende:
Heb op FB een mailadres gezien waar je je wachtwoord en het antwoord op je geheime vraag moest opgeven enzo voor een paar gratis gold packs. Hoe lang duurt het doorgaans dat je die packs dan krijgt?
gewoon ledjitquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
weenie hadi k ook keer gedaan met fut 12 alleen kon toen me account ineens niet meer in denk dat het illegale manier is om aan packs te komen en daardoor ea je account blokkeert.
oke jamerquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je komt niet echt over als iemand die uit een solide, stevige kwak voortgekomen is.
idd al die voorvocht kinderen hier dat ze oprottenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Pascal kon beter een nieuw forum beginnen ipv een FUT database![]()
Ze moeten doodstraf voor dat soort mongolen invoeren, jij berooft iemand van het leven dus gebeurd hetzelfde bij jou.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
Wel groot nieuws trouwens van Jasper. Ik hoop dat hij nooit meer vrij komt
inderdaad, de teringquote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Pascal kon beter een nieuw forum beginnen ipv een FUT database![]()
dat slaad nergens opquote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, de teringof ze moeten je een spelling en grammaticatest laten doen voordat je een account mag maken
Mee eens. In China sturen ze zelfs de nabestaanden een rekening voor de kogel, die wenst de staat niet zelf te betalen. We zijn te soft. Waarschijnlijk krijgt hij 20 jaar +TBS, met bijbehorende comfortabele kamer.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moeten doodstraf voor dat soort mongolen instellen, jij berooft iemand van het leven dus gebeurd hetzelfde bij jou.
ZONDER HOOFDLETTER EEN ZIN BEGINNEN IS OOK IRRITANT HEquote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, de teringof ze moeten je een spelling en grammaticatest laten doen voordat je een account mag maken
Ze moesten 1 account per IP laten toewijzen en bij dom gedrag meteen een ip banquote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb ook een schaduw accountquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moesten 1 account per IP laten toewijzen en bij dom gedrag meteen een ip ban
wat jij nu doet ookquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ZONDER HOOFDLETTER EEN ZIN BEGINNEN IS OOK IRRITANT HE
Sorry als er nog treinen zouden rijden zou ik er wel voorspringen danquote:
Idd, als hij zich fatsoenlijk gedraagt kom je hem nog tegen met clubs online vanuit zijn inrichting. Nederland is een paradijs voor criminelen in de gevangenis, geen belasting betalen en zorgverzekering en toch eten en drinken elke dag op tafel hebben. Veel gezinnen dromen hierover in de wereldquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens. In China sturen ze zelfs de nabestaanden een rekening voor de kogel, die wenst de staat niet zelf te betalen. We zijn te soft. Waarschijnlijk krijgt hij 20 jaar +TBS, met bijbehorende comfortabele kamer.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Je moet normaal doen tegen Thor.
Wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moeten doodstraf voor dat soort mongolen invoeren, jij berooft iemand van het leven dus gebeurd hetzelfde bij jou.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staat op de markt!!!!!Die andere transfers ook al hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met Danilinho in de Mexicaanse competitie kan ik misschien nog iets van mijn BraMex-hybrid maken.
Ik denk niet dat hij al te duur wordtquote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die andere transfers ook al hoorMaar met Danilinho in de Mexicaanse competitie kan ik misschien nog iets van mijn BraMex-hybrid maken.
Quintero zal ook wel stijgen nu. En vergeet Rosinei niet, die heeft een dubbele link met Dani.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die andere transfers ook al hoorMaar met Danilinho in de Mexicaanse competitie kan ik misschien nog iets van mijn BraMex-hybrid maken.
nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Reuv82 het volgende:
hebben ze ook iets aan de inhoud van de pakjes gedaan of zo?
echt de slechtste pakjes ooit vandaag!
IK ZIT TOCH MOBIEL JEH TE LUI OM ZELF DIE KNOP IN TE DRUKKENquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ZONDER HOOFDLETTER EEN ZIN BEGINNEN IS OOK IRRITANT HE
5 pakjes van 7500 coins vandaag, de beste kaart was een Joachim Lowquote:
Dat is gewoon normaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
5 pakjes van 7500 coins vandaag, de beste kaart was een Joachim Low![]()
zelfs een pakje met 2 zilveren spelers. (ook nog eens crappy zilveren spelers)
Niet doen. De Tigres-versie zal tot 30k dalen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Danilinho kopen voor 100K? De nieuwe versie bij Tigres
30B39C9quote:
Bannenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heeft EA nou gedaan tegen al die 15 miljoen dingen?
jaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Pronk het volgende:
Kunnen jullie nog inloggen in de EAFC iOS app na de downtime? Bij mij werkt het niet meer...
quote:
kopen YOLOquote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef TJV het volgende:
IF Ronaldinho kopen voor 180k of wachten tot de markt weer een beetje normaal is?
Kwam er opeens een voor 120k BIN op.quote:
Is geen goede prijs... Hij is rond de 170k op xbox en ps3.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef TJV het volgende:
IF Ronaldinho kopen voor 180k of wachten tot de markt weer een beetje normaal is?
Persoonlijk vond ik Lukaku in een 1spitsen systeem veel beter renderen maar opzich is dit een prima team.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even reposten. Tips?
[ afbeelding ]
En perfecte link met Aspas!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Geile stats, daar wil ik een team mee.
Neem die CB van Zaragoza, Alvaro Gonzalez(ipv Oier).quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even reposten. Tips?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
nog mensen meedoen met clubs zo?
quote:
Ja, niet meer posten.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even reposten. Tips?
[ afbeelding ]
Ik ben alweer gestopt met de fifa vandaag. Heb een blu-raytje op staan en ga daarna richting bed, morgen om 5 uur weer opquote:
Lekker:quote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar![]()
Straks even proberen.
Dat speelt denk ik ook wel lekker wegquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker:
Dit is die van mij:![]()
[ afbeelding ]
k jammerquote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt met de fifa vandaag. Heb een blu-raytje op staan en ga daarna richting bed, morgen om 5 uur weer op
Nee, nog niet geprobeerd. Vooral de verdediging is echt OP. Kouyate is mijn favoriete CB van het spel.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat speelt denk ik ook wel lekker wegGeprobeerd al?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet geprobeerd. Vooral de verdediging is echt OP. Kouyate is mijn favoriete CB van het spel.
Naingolain > Dembele > IF De Bruynequote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
die belgen zijn best pro.
nog niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naingolain > Dembele > IF De Bruyne
Kansloze figuren...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=4616505623544
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naingolain > Dembele > IF De Bruyne
Maak een puush, heb geen faceboekquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=4616505623544
Filmpje over tuig dat Yassin uit de bak wiltquote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak een puush, heb geen faceboek
Die mogen ze van mij wel waterboarden.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Filmpje over tuig dat Yassin uit de bak wilt
Dom volk iddquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij wel waterboarden.
Nee, maar ik neem aan dat je cynisch bentquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een verassing dat het allochtonen zijn
bijna het zelfde team poste ik ook net.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hij speelde wel goedquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Kom thuis en zie dat PSV wel van Napoli gaat winnen.
Speelde Zanka nog een beetje redelijk?
Ik had net een PS3 update en een FIFA update. Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog een linkje voor TOTW?
Net een FIFA update gedaan, moet ik er nog eentje doen
:Squote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog een linkje voor TOTW?
Net een FIFA update gedaan, moet ik er nog eentje doen
Picsquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Wellington Silva gewoon op 9 chem krijgen in mijn MLS teamDan moet ik Watson gewoon vervangen voor Camargo en Kandji op LM ipv LW
Sorry sorry egt soriequote:
Dat gevoel heb ik bij elke goal die ik scoorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb net mijn mooiste goal in deze fifa gescoord
uploade jonguquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
meer goals maken danquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij elke goal die ik scoor
Linkje?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Als je een pace-abuser bent speelt dit team niet fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef DorperTed het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#gXV8XfgYAwl:360
Zou dit een beetje spelen? Tis me 2e team
Ik heb nog bijna geen deals opgepikt en ik heb nog geen programma gevonden om de video's kleiner mee te makenquote:
Op de buitenspelers na vind ik heel veel pace niet belangrijk. Alhoewel 70 wel een beetje een minimum is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je een pace-abuser bent speelt dit team niet fijn.
Dan zit het wel goed. Je moet wel geduldig zijn bij 4-3-3, niet teveel risico in de passing. Je middenveld is namelijk erg kwetsbaar bij counters.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Op de buitenspelers na vind ik heel veel pace niet belangrijk. Alhoewel 70 wel een beetje een minimum is.
75 piekquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef vibokip het volgende:
hallo iedereen ben nieuw hier maar mijn vraag is heeft iemand op dit forum al een gratis autobuyer weggeven en verkoopt iemand er een (indien dit is toegestaan)
Ik verkoop geen autobuyers man, sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef vibokip het volgende:
75 piek= 75 euro? begrijp nederlandse uitdrukkingen niet zo goed (belg) kijk je pm's dan...
Een piek van de kerstboomquote:
Stijgt ook totaal niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
IF Moutinho is echt achterlijk goedkoop
Benitez kan het wel compenseren gelukkigquote:
Voor hoeveel verkoop jij ze? Ik 15K.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benitez kan het wel compenseren gelukkig
Same (de kutformaties dan. Goede formaties heb ik nog niet verkocht. Wilde deze week eerst kijken of ik deze al kon lozen en dat ging vrij simpelquote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop jij ze? Ik 15K.
Turkish Airlines reclames altijd +1quote:
Behalve die van Wozniaki, daar kan Tim wel over meepraten.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turkish Airlines reclames altijd +1
gjame sjet mathc wozjijojusnvdfsubnsudfibnsdiiakiquote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
We are Turkish Airlines, we are globally yours
Door de sneeuw?quote:
Uit veiligheid met verkeer etc. Nu is het 11 januari.quote:
Dan is de wereld toch al vergaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uit veiligheid met verkeer etc. Nu is het 11 januari.
Daaromquote:
Doe dan Cech op goal. Alves is echt kut.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1964787/#squad-player
Iemand een idee om dit te verbeteren?
Zo het liefst Falcao-Benz en Kaka er in willen houden. Verder wil ik ong 200K aan uit geven.
edit; verkeerd gelezenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1964787/#squad-player
Iemand een idee om dit te verbeteren?
Zo het liefst Falcao-Benz en Kaka er in willen houden. Verder wil ik ong 200K aan uit geven en het koppel pepe - luiz wil ik graag er in hebben.
Camperquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Farcrymet een silenced sniper outposts overnemen
Vind Alves een fijne keeper.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe dan Cech op goal. Alves is echt kut.
Wil ongeveer 200K aan uitgeven en met Maicon zit ik daar er best wel boven.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
edit; verkeerd gelezen
Maicon rechtsback?
De rest van de wereld vindt Alves een kutkeeper.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vind Alves een fijne keeper.
[..]
Wil ongeveer 200K aan uitgeven en met Maicon zit ik daar er best wel boven.
Ja tog, laser op het wapen en als een kip zonder kop hipfiren met een SMGquote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker rambo stylekan alleen in COD
Oh je wil in totaal 200k uitgevenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vind Alves een fijne keeper.
[..]
Wil ongeveer 200K aan uitgeven en met Maicon zit ik daar er best wel boven.
Dacht misschien kan die beterquote:Op donderdag 6 december 2012 22:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh je wil in totaal 200k uitgevenIk dacht dat je je team wilde upgraden.
Waarom iets veranderen dan? Ik zou wel voor een andere keeper gaan ja.
kan niet, alleen silencer, red dot en reflexquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja tog, laser op het wapen en als een kip zonder kop hipfiren met een SMG
Owusu speelt niet eensquote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Palathanatikos is gewoon goed
Neequote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Een lb kan op lw geen 9 chemistry krijgen. Op lm blijkbaar wel?
Op het EA forum gaat het daar ineens over. Een youtuber zou met Azevedo op lm spelen met 9 chem.quote:
Max 7. Max 5 als LWquote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Een lb kan op lw geen 9 chemistry krijgen. Op lm blijkbaar wel?
Geloof dat het in 1 of 2 formaties wel kon op LM nu je het zegtquote:
Dikquote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Djeetje het volgende:
verdienen youtubers zoals KSI geld met youtube ?
Ik wel live op tv, werd hij door Kees van Wonderen uit de wedstrijd gespeeldquote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
!
jammer dat ik hem nooit live heb kunnen zien
Voor een 1 actie van hem kom je al naar het stadion toe.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
!
jammer dat ik hem nooit live heb kunnen zien
BPL middenveldersquote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef leoon. het volgende:
Oke nog maar een keer proberen.
Hoe dit af te maken?
[ afbeelding ]
Moet je zelf weten.quote:
SIF Fellaini gehad, en die is wel de moeite waardquote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Niemand mee gespeeld of is gerrard voor minder geld beter en verdedigender?
Oke super, lijkt me namelijk wel baas toure en fellaini naast elkaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Fellaini gehad, en die is wel de moeite waard
Ja had ik ook, maar vond het wat log aanvoelen met 2 van die grote mannen op het middenveldquote:Op donderdag 6 december 2012 22:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oke super, lijkt me namelijk wel baas toure en fellaini naast elkaar.
Nee, tenzij er echt een lange tijd tussen zit.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Als je van een film een half uur hebt gezien en daarna kijk je niet verder omdat het kan, kijk je dan de volgende keer dat half uur weer?
Week zit ertussenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, tenzij er echt een lange tijd tussen zit.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, tenzij er echt een lange tijd tussen zit.
Welke film/wat voor soort film?quote:
Dark knight risesquote:
Tja, je bent het nog niet vergeten neem ik aan? Of was je slaperig? Je kijkt films omdat je het leuk vindt..als je het eerste half uur nog een keer WIL zien moet je het vooral doenquote:
Ik weet de grote lijn nog welquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, je bent het nog niet vergeten neem ik aan? Of was je slaperig? Je kijkt films omdat je het leuk vindt..als je het eerste half uur nog een keer WIL zien moet je het vooral doen
Ik in het stadion. Toen ze het in blessuretijd nog even spannend gingen maken. Ongelofelijk hoe snel hij toen was en hoe dik hij nu is. Kees "skeletor" van Wonderen is volgens mij geen grammetje aangekomen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel live op tv, werd hij door Kees van Wonderen uit de wedstrijd gespeeld
lol sowieso niet, zorgen dat je weet waar je gestopt was en doorrrquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Als je van een film een half uur hebt gezien en daarna kijk je niet verder omdat het kan, kijk je dan de volgende keer dat half uur weer?
Waar is Iniesta?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gio op LB
Belletti/Olegeur op RB
en eigenlijk Edmilson op CM.
dat waren pas tijden
die deed nog niet altijd mee.quote:
die goal van Giuly tegen Ac milan in het jaar dat ze de cl wonnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Oleguerwat een baas was dat, die man kon zó goed passen
Vaker dan van Bommel hoor. Iniesta was toen al een basisspeler.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die deed nog niet altijd mee.
dit was meer de basis elf toen.
o ja had het uit me hoofd gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vaker dan van Bommel hoor. Iniesta was toen al een basisspeler.
Oleguer speelde amper joh..Zambrotta, MIlito en Thuram zaten ook in dat team. En Iniesta speelde toen ook al megaveel. Messi ook al best vaakquote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gio op LB
Belletti/Olegeur op RB
en eigenlijk Edmilson op CM.
dat waren pas tijden
in 2006 he.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oleguer speelde amper joh..Zambrotta, MIlito en Thuram zaten ook in dat team. En Iniesta speelde toen ook al megaveel. Messi ook al best vaak
Bommel zat zeker niet bij de beste 11
En supersub Larssonquote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in 2006 he.
hij heeft wel de CL finale gespeeld.
Zambrotta kwam daarna, maar die ging weer weg na 1 jaar.
Messi speelde wel veel ja.
ja die scoorde vaak.quote:
hij scoorde wel de 1-0 tegen milan die beslissend was over 2 wedstrijden.quote:
Ja, die heeft het nooit kunnen brengen. Net als Hlebquote:
Giuly was soms nog wel eens nuttig.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die heeft het nooit kunnen brengen. Net als Hleb
30 miljoen voor betaaldquote:Op donderdag 6 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Of die ene Oekrainse verdediger die ze ook na een jaar alweer wegdeden.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Of die ene Oekrainse verdediger die ze ook na een jaar alweer wegdeden.
chygrynskiyquote:
Er moeten meer formaties zijn waar je mee kan spelenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk zou ik wel eens een andere formatie willen proberen maar met andere formaties dan 3-5-2 kan ik niets
Van alles en nogwat. Ene keer wat meer skillen, andere keer wat meer passen. Eigenlijk niet over de vleugels rennen en crossen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er moeten meer formaties zijn waar je mee kan spelen![]()
Wat is je manier van aanvallen? Compact door het midden of langere passes en de ruimte zoeken aan de zijkant?
Je zou 41212 kunnen proberenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van alles en nogwat. Ene keer wat meer skillen, andere keer wat meer passen. Eigenlijk niet over de vleugels rennen en crossen.
Hoewel dat wel een onderdeel is van voetbal. De haat daartegen kan ik niet zo goed begrijpen eigenlijk (niet persoonlijk van jou ofzo, maar in het algemeen).quote:Op donderdag 6 december 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van alles en nogwat. Ene keer wat meer skillen, andere keer wat meer passen. Eigenlijk niet over de vleugels rennen en crossen.
Daar verkracht je je halven zo in die formatie. 4-2-3-1 heb ik ook geprobeerd en ging wel redelijk maar lang niet zo fijn als 352. 4-3-2-1 ging echt bagger, aan alle kanten eruit gecounterd.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zou 41212 kunnen proberenWel duurder.
Ik heb maar een team waarmee ik kan pace abusenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen met dat team wat Tim me toen ooit aanraadde tho', waarbij rennen en crossen ook niet echt ideaal is.
Dat was vorig jaar wel, maar ik moet zeggen heb dit jaar nog geen 41212 gespeeld. Ze hebben wel de ruimte als RM en LM om op te komen of terug te zakken. Misschien moet je er gewoon een voetballer neer zetten in plaats van een standaard pacehoertje op de flank, dan is het gewoon een extra CM.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar verkracht je je halven zo in die formatie. 4-2-3-1 heb ik ook geprobeerd en ging wel redelijk maar lang niet zo fijn als 352. 4-3-2-1 ging echt bagger, aan alle kanten eruit gecounterd.
Die braziliaanse CAMquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2100552.page
Best een interessant team
Die rechterCAM heeft fucking zieke stats.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan toch wel overweg met PS?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon paint voor de mac hebben, moet dit schematje even snel wat netter maken maar op een apple is dat veel gedoe.
[ afbeelding ]
Photoshop heb ik nog niet op mijn nieuwe computer en ik heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gebruikt.quote:
Matavz speelt komend weekend weer in de spits, Narsingh naar de bank, Lens gaat dus weer naar rechtsquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Op RF/RW zou ik Lens gebruiken omdat zijn schot gewoon tig keer beter is. Op RM Narsingh.
Lens heeft betere workrates voor een RF/RW, beter schot, betere weak foot en overall zelfs hogere stats (ondanks 76 vs 77). Narsingh heeft voor RM weer betere workrates, betere pass en is sneller.
[ afbeelding ]
Ik hoop nog steeds op een IF striker Lens![]()
![]()
![]()
Ja I know, maar ik blijf hopenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matavz speelt komend weekend weer in de spits, Narsingh naar de bank, Lens gaat dus weer naar rechtsAls Matavz goed speelt kan je dat dus een tijdje vergeten...
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzinquote:The point these theories are based on is that yes packs are based on luck, however, the common misconception that luck = random is not the case. Packs are based on a computer code or algorithm that decides what is pulled and are not random. Hence cardweight: for packs to be truly random every card would have an equal chance of being pulled and the numbers drawn out of a hat, as it stands there is the influence of an algorithm aiding in the process of deciding what cards you get. It’s pretty much impossible to code something sophisticated yet truly random, hence there will always be patterns.
These patterns that I’ve noticed come from the fact that I’ve opened 2,000+ bronze packs and about 200 gold packs so far this year.
One of them is ‘batches’ as in a certain common card becomes more readily available for a short period to up its quantity on the market/circulation in the case of discards and maintain the fact that it should be a ‘common card.’ This is most evident in bronze kits, I’m assuming there are about 150 teams that have bronze kits in the game and yet time and time again you get the home and away kit of a same team, or the same kit 2 times in 4 packs. This has happened to me at a rate far more than 1 every 22,500 packs as should be suggested if we take the odds of it happening (150x150). Once or twice may be possible but this has happened to me about 30 times, meaning my odds are more like 1 in 70 rather than 1 in 22,500, I don’t think that can be classed as ‘random fluke’ over the size of my sample.
Linking in to this at the other end you have a ‘limit’ on the amount of times the top cards can be pulled to keep their rarity roughly in check. My examples for this is that whenever I have gold packed binged in a good TOTW (like this week) I have got nothing, whenever I have done it in a poor TOTW my pulls have been consistently a lot better (pulls such as Vidic, RVP, Aguero, Falcao.) This seems to suggest the less packs being opened the more chance you have of getting a good pull. Evidence of this on a better scale allowing for fewer anomalies is again in bronze packs, this time in bronze team fitness cards. On weeks with no bronze IFs of note I usually get a squad fitness every 6 or 7 packs. This week with Melo so far I have opened 298 packs, I’ve only been getting a squad fitness every 30 packs or so, the same happened during the week Akinfenwa was out. Further evidence of that is I watch the market of Karleigh Osborne and Yassine Benzia (two of the top bronzes) pretty closely. In the time I have been watching them (since the game came out) there has never been a huge rise in the amount on the market, something you would have imagined to have happened at least once since the game came out if it was truly random.
The exceptions are obviously TOTY when the number of top cards will obviously shoot up, this suggests that a limit isn’t a fixed number but simply a decreased likelihood the more packs are opened, no constrictions, still luck or random, just less random than you might think.
I’m by no means right, this is just what I’ve experienced in a huge sample size seems to suggest it. Would love to hear your thoughts – be it supportive or anything that disproves my theory!
Hoezo is het raar dat een mod dit schrijft? Zijn gewoon bevindingen en dat van dat random niet bestaat vanuit een computer dat klopt ook. Dat probeer ik StijnDa al maanden uit te leggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel interessant dit..dat notabene een mod dit schrijft
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2115127.page
[..]
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin
Denk dat EA liever heeft dat mensen denken dat ze net zoveel kans maken of zelfs meer tijdens happy hour etc. Kopen, kopen, kopen, dat willen ze zien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat een mod dit schrijft? Zijn gewoon bevindingen en dat van dat random niet bestaat vanuit een computer dat klopt ook. Dat probeer ik StijnDa al maanden uit te leggen
Interessantquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin
Tsjah, dit is ook 'maar' een trial mod. Die heeft in principe niks met EA te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat EA liever heeft dat mensen denken dat ze net zoveel kans maken of zelfs meer tijdens happy hour etc. Kopen, kopen, kopen, dat willen ze zien.
Nou ik kan me niet meer precies herinneren waar dat over ging maar het is zeker niet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat een mod dit schrijft? Zijn gewoon bevindingen en dat van dat random niet bestaat vanuit een computer dat klopt ook. Dat probeer ik StijnDa al maanden uit te leggen
Over rebounds ofzo, dat die nooit 100% random waren ofzo. Ouwequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou ik kan me niet meer precies herinneren waar dat over ging maar het is zeker niet hetzelfde
Wat was die discussie dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Over rebounds ofzo, dat die nooit 100% random waren ofzo. Ouwe![]()
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Over rebounds ofzo, dat die nooit 100% random waren ofzo. Ouwe![]()
![]()
Dan gaat wel iedereen denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou de beste tijd zijn om morgen van Utrecht richting Brabant te gaan..moet met de trein. Ochtend ga ik sowieso niet doen want dan is het weer op zijn slechtst..denk maar begin vd middag ofzo
Ik vraag het me ook af.. Moet van Maastricht naar Eindhoven. Wil niet te vroeg gaan door het weer maar te laat is ook zeker geen optie, voor hetzelfde geld duurt het allemaal heel lang en zit heb je vertraging tot in de avond, dus enige optie is eigenlijk vroeg in de middag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou de beste tijd zijn om morgen van Utrecht richting Brabant te gaan..moet met de trein. Ochtend ga ik sowieso niet doen want dan is het weer op zijn slechtst..denk maar begin vd middag ofzo
Dat werkverkeer is dan ook het grootste probleemquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan gaat wel iedereen denk ik
e: Njah, behalve werkverkeer.
Interessant stukjequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |