Naingolain > Dembele > IF De Bruynequote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
die belgen zijn best pro.
nog niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naingolain > Dembele > IF De Bruyne
Kansloze figuren...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=4616505623544
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naingolain > Dembele > IF De Bruyne
Maak een puush, heb geen faceboekquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=4616505623544
Filmpje over tuig dat Yassin uit de bak wiltquote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak een puush, heb geen faceboek
Die mogen ze van mij wel waterboarden.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Filmpje over tuig dat Yassin uit de bak wilt
Dom volk iddquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij wel waterboarden.
Nee, maar ik neem aan dat je cynisch bentquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een verassing dat het allochtonen zijn
bijna het zelfde team poste ik ook net.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hij speelde wel goedquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Kom thuis en zie dat PSV wel van Napoli gaat winnen.
Speelde Zanka nog een beetje redelijk?
Ik had net een PS3 update en een FIFA update. Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog een linkje voor TOTW?
Net een FIFA update gedaan, moet ik er nog eentje doen
:Squote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog een linkje voor TOTW?
Net een FIFA update gedaan, moet ik er nog eentje doen
Picsquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Wellington Silva gewoon op 9 chem krijgen in mijn MLS teamDan moet ik Watson gewoon vervangen voor Camargo en Kandji op LM ipv LW
Sorry sorry egt soriequote:
Dat gevoel heb ik bij elke goal die ik scoorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb net mijn mooiste goal in deze fifa gescoord
uploade jonguquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
meer goals maken danquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij elke goal die ik scoor
Linkje?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Als je een pace-abuser bent speelt dit team niet fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef DorperTed het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#gXV8XfgYAwl:360
Zou dit een beetje spelen? Tis me 2e team
Ik heb nog bijna geen deals opgepikt en ik heb nog geen programma gevonden om de video's kleiner mee te makenquote:
Op de buitenspelers na vind ik heel veel pace niet belangrijk. Alhoewel 70 wel een beetje een minimum is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je een pace-abuser bent speelt dit team niet fijn.
Dan zit het wel goed. Je moet wel geduldig zijn bij 4-3-3, niet teveel risico in de passing. Je middenveld is namelijk erg kwetsbaar bij counters.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Op de buitenspelers na vind ik heel veel pace niet belangrijk. Alhoewel 70 wel een beetje een minimum is.
75 piekquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef vibokip het volgende:
hallo iedereen ben nieuw hier maar mijn vraag is heeft iemand op dit forum al een gratis autobuyer weggeven en verkoopt iemand er een (indien dit is toegestaan)
Ik verkoop geen autobuyers man, sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef vibokip het volgende:
75 piek= 75 euro? begrijp nederlandse uitdrukkingen niet zo goed (belg) kijk je pm's dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |