PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Vraagje100 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben echt geen voorvocht kind.
Nee, ik had een gefaalde puush in het vorige topic die ik niet meer kan editten.quote:
quote:
Obvious troll is obvious.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef DeWesp het volgende:
Heb op FB een mailadres gezien waar je je wachtwoord en het antwoord op je geheime vraag moest opgeven enzo voor een paar gratis gold packs. Hoe lang duurt het doorgaans dat je die packs dan krijgt?
Je komt niet echt over als iemand die uit een solide, stevige kwak voortgekomen is.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Vraagje100 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben echt geen voorvocht kind.
http://glamora.ma/2012/12/ruzie_over_show_eindigt_met_sc.htmlquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet nu echt douchen anders komt mijn planning in de war: Om 19:30 een aflevering TWD kijken
weenie hadi k ook keer gedaan met fut 12 alleen kon toen me account ineens niet meer in denk dat het illegale manier is om aan packs te komen en daardoor ea je account blokkeert.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef DeWesp het volgende:
Heb op FB een mailadres gezien waar je je wachtwoord en het antwoord op je geheime vraag moest opgeven enzo voor een paar gratis gold packs. Hoe lang duurt het doorgaans dat je die packs dan krijgt?
gewoon ledjitquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
weenie hadi k ook keer gedaan met fut 12 alleen kon toen me account ineens niet meer in denk dat het illegale manier is om aan packs te komen en daardoor ea je account blokkeert.
oke jamerquote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je komt niet echt over als iemand die uit een solide, stevige kwak voortgekomen is.
idd al die voorvocht kinderen hier dat ze oprottenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Pascal kon beter een nieuw forum beginnen ipv een FUT database![]()
Ze moeten doodstraf voor dat soort mongolen invoeren, jij berooft iemand van het leven dus gebeurd hetzelfde bij jou.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
Wel groot nieuws trouwens van Jasper. Ik hoop dat hij nooit meer vrij komt
inderdaad, de teringquote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Pascal kon beter een nieuw forum beginnen ipv een FUT database![]()
dat slaad nergens opquote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, de teringof ze moeten je een spelling en grammaticatest laten doen voordat je een account mag maken
Mee eens. In China sturen ze zelfs de nabestaanden een rekening voor de kogel, die wenst de staat niet zelf te betalen. We zijn te soft. Waarschijnlijk krijgt hij 20 jaar +TBS, met bijbehorende comfortabele kamer.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moeten doodstraf voor dat soort mongolen instellen, jij berooft iemand van het leven dus gebeurd hetzelfde bij jou.
ZONDER HOOFDLETTER EEN ZIN BEGINNEN IS OOK IRRITANT HEquote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, de teringof ze moeten je een spelling en grammaticatest laten doen voordat je een account mag maken
Ze moesten 1 account per IP laten toewijzen en bij dom gedrag meteen een ip banquote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb ook een schaduw accountquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moesten 1 account per IP laten toewijzen en bij dom gedrag meteen een ip ban
wat jij nu doet ookquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ZONDER HOOFDLETTER EEN ZIN BEGINNEN IS OOK IRRITANT HE
Sorry als er nog treinen zouden rijden zou ik er wel voorspringen danquote:
Idd, als hij zich fatsoenlijk gedraagt kom je hem nog tegen met clubs online vanuit zijn inrichting. Nederland is een paradijs voor criminelen in de gevangenis, geen belasting betalen en zorgverzekering en toch eten en drinken elke dag op tafel hebben. Veel gezinnen dromen hierover in de wereldquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens. In China sturen ze zelfs de nabestaanden een rekening voor de kogel, die wenst de staat niet zelf te betalen. We zijn te soft. Waarschijnlijk krijgt hij 20 jaar +TBS, met bijbehorende comfortabele kamer.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Je moet normaal doen tegen Thor.
Wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moeten doodstraf voor dat soort mongolen invoeren, jij berooft iemand van het leven dus gebeurd hetzelfde bij jou.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staat op de markt!!!!!Die andere transfers ook al hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met Danilinho in de Mexicaanse competitie kan ik misschien nog iets van mijn BraMex-hybrid maken.
Ik denk niet dat hij al te duur wordtquote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die andere transfers ook al hoorMaar met Danilinho in de Mexicaanse competitie kan ik misschien nog iets van mijn BraMex-hybrid maken.
Quintero zal ook wel stijgen nu. En vergeet Rosinei niet, die heeft een dubbele link met Dani.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die andere transfers ook al hoorMaar met Danilinho in de Mexicaanse competitie kan ik misschien nog iets van mijn BraMex-hybrid maken.
nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Reuv82 het volgende:
hebben ze ook iets aan de inhoud van de pakjes gedaan of zo?
echt de slechtste pakjes ooit vandaag!
IK ZIT TOCH MOBIEL JEH TE LUI OM ZELF DIE KNOP IN TE DRUKKENquote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
ZONDER HOOFDLETTER EEN ZIN BEGINNEN IS OOK IRRITANT HE
5 pakjes van 7500 coins vandaag, de beste kaart was een Joachim Lowquote:
Dat is gewoon normaal.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Reuv82 het volgende:
[..]
5 pakjes van 7500 coins vandaag, de beste kaart was een Joachim Low![]()
zelfs een pakje met 2 zilveren spelers. (ook nog eens crappy zilveren spelers)
Niet doen. De Tigres-versie zal tot 30k dalen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Danilinho kopen voor 100K? De nieuwe versie bij Tigres
30B39C9quote:
Bannenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
Wat heeft EA nou gedaan tegen al die 15 miljoen dingen?
jaquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Pronk het volgende:
Kunnen jullie nog inloggen in de EAFC iOS app na de downtime? Bij mij werkt het niet meer...
quote:
kopen YOLOquote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef TJV het volgende:
IF Ronaldinho kopen voor 180k of wachten tot de markt weer een beetje normaal is?
Kwam er opeens een voor 120k BIN op.quote:
Is geen goede prijs... Hij is rond de 170k op xbox en ps3.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef TJV het volgende:
IF Ronaldinho kopen voor 180k of wachten tot de markt weer een beetje normaal is?
Persoonlijk vond ik Lukaku in een 1spitsen systeem veel beter renderen maar opzich is dit een prima team.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even reposten. Tips?
[ afbeelding ]
En perfecte link met Aspas!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Geile stats, daar wil ik een team mee.
Neem die CB van Zaragoza, Alvaro Gonzalez(ipv Oier).quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even reposten. Tips?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
nog mensen meedoen met clubs zo?
quote:
Ja, niet meer posten.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even reposten. Tips?
[ afbeelding ]
Ik ben alweer gestopt met de fifa vandaag. Heb een blu-raytje op staan en ga daarna richting bed, morgen om 5 uur weer opquote:
Lekker:quote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar![]()
Straks even proberen.
Dat speelt denk ik ook wel lekker wegquote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker:
Dit is die van mij:![]()
[ afbeelding ]
k jammerquote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben alweer gestopt met de fifa vandaag. Heb een blu-raytje op staan en ga daarna richting bed, morgen om 5 uur weer op
Nee, nog niet geprobeerd. Vooral de verdediging is echt OP. Kouyate is mijn favoriete CB van het spel.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat speelt denk ik ook wel lekker wegGeprobeerd al?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet geprobeerd. Vooral de verdediging is echt OP. Kouyate is mijn favoriete CB van het spel.
Naingolain > Dembele > IF De Bruynequote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
die belgen zijn best pro.
nog niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naingolain > Dembele > IF De Bruyne
Kansloze figuren...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=4616505623544
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Naingolain > Dembele > IF De Bruyne
Maak een puush, heb geen faceboekquote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=4616505623544
Filmpje over tuig dat Yassin uit de bak wiltquote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak een puush, heb geen faceboek
Die mogen ze van mij wel waterboarden.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Filmpje over tuig dat Yassin uit de bak wilt
Dom volk iddquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij wel waterboarden.
Nee, maar ik neem aan dat je cynisch bentquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een verassing dat het allochtonen zijn
bijna het zelfde team poste ik ook net.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja hij speelde wel goedquote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Kom thuis en zie dat PSV wel van Napoli gaat winnen.
Speelde Zanka nog een beetje redelijk?
Ik had net een PS3 update en een FIFA update. Dat was echt fantastischquote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog een linkje voor TOTW?
Net een FIFA update gedaan, moet ik er nog eentje doen
:Squote:Op donderdag 6 december 2012 21:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog een linkje voor TOTW?
Net een FIFA update gedaan, moet ik er nog eentje doen
Picsquote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Wellington Silva gewoon op 9 chem krijgen in mijn MLS teamDan moet ik Watson gewoon vervangen voor Camargo en Kandji op LM ipv LW
Sorry sorry egt soriequote:
Dat gevoel heb ik bij elke goal die ik scoorquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb net mijn mooiste goal in deze fifa gescoord
uploade jonguquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
meer goals maken danquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij elke goal die ik scoor
Linkje?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Als je een pace-abuser bent speelt dit team niet fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef DorperTed het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#gXV8XfgYAwl:360
Zou dit een beetje spelen? Tis me 2e team
Ik heb nog bijna geen deals opgepikt en ik heb nog geen programma gevonden om de video's kleiner mee te makenquote:
Op de buitenspelers na vind ik heel veel pace niet belangrijk. Alhoewel 70 wel een beetje een minimum is.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je een pace-abuser bent speelt dit team niet fijn.
Dan zit het wel goed. Je moet wel geduldig zijn bij 4-3-3, niet teveel risico in de passing. Je middenveld is namelijk erg kwetsbaar bij counters.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Op de buitenspelers na vind ik heel veel pace niet belangrijk. Alhoewel 70 wel een beetje een minimum is.
75 piekquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef vibokip het volgende:
hallo iedereen ben nieuw hier maar mijn vraag is heeft iemand op dit forum al een gratis autobuyer weggeven en verkoopt iemand er een (indien dit is toegestaan)
Ik verkoop geen autobuyers man, sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef vibokip het volgende:
75 piek= 75 euro? begrijp nederlandse uitdrukkingen niet zo goed (belg) kijk je pm's dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |