edit; verkeerd gelezenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1964787/#squad-player
Iemand een idee om dit te verbeteren?
Zo het liefst Falcao-Benz en Kaka er in willen houden. Verder wil ik ong 200K aan uit geven en het koppel pepe - luiz wil ik graag er in hebben.
Camperquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Farcrymet een silenced sniper outposts overnemen
Vind Alves een fijne keeper.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe dan Cech op goal. Alves is echt kut.
Wil ongeveer 200K aan uitgeven en met Maicon zit ik daar er best wel boven.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
edit; verkeerd gelezen
Maicon rechtsback?
De rest van de wereld vindt Alves een kutkeeper.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vind Alves een fijne keeper.
[..]
Wil ongeveer 200K aan uitgeven en met Maicon zit ik daar er best wel boven.
Ja tog, laser op het wapen en als een kip zonder kop hipfiren met een SMGquote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker rambo stylekan alleen in COD
Oh je wil in totaal 200k uitgevenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vind Alves een fijne keeper.
[..]
Wil ongeveer 200K aan uitgeven en met Maicon zit ik daar er best wel boven.
Dacht misschien kan die beterquote:Op donderdag 6 december 2012 22:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh je wil in totaal 200k uitgevenIk dacht dat je je team wilde upgraden.
Waarom iets veranderen dan? Ik zou wel voor een andere keeper gaan ja.
kan niet, alleen silencer, red dot en reflexquote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja tog, laser op het wapen en als een kip zonder kop hipfiren met een SMG
Owusu speelt niet eensquote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Palathanatikos is gewoon goed
Neequote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Een lb kan op lw geen 9 chemistry krijgen. Op lm blijkbaar wel?
Op het EA forum gaat het daar ineens over. Een youtuber zou met Azevedo op lm spelen met 9 chem.quote:
Max 7. Max 5 als LWquote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Een lb kan op lw geen 9 chemistry krijgen. Op lm blijkbaar wel?
Geloof dat het in 1 of 2 formaties wel kon op LM nu je het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |