SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schaamteloos nog een keer voor als iemand het snelle laatste stukje van vorige topic gemist hadquote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
SES / Enquête over de Nederlandse taal.
lieve turkjes, zouden jullie deze voor mij in willen vullen, is hard nodig voor mijn studie.
hij is super kort
Ingevuld.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
SES / Enquête over de Nederlandse taal.
lieve turkjes, zouden jullie deze voor mij in willen vullen, is hard nodig voor mijn studie.
hij is super kort
thanksquote:
ik wil op nummer bir in de lijst, anders kom ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef xminator het volgende:
Turq:
Leeeeeeeeeel: We gaan via groupon inkopen, nu beslissen is goedkoper uitkomen!
Tot nu toe aanwezigen die gebruik willen maken
van Groupon:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
9. Turquaz52
10. Bilge
Nog twee erbij en dan kan er 8+4 gekocht worden.
Wel aanwezig maar geen gebruik maken van Groupon:
Kanovinnie.
Nog reactie te ontvangen over aanwezigheid:
Bortecinem
ClapClapYourHands
Yvonne
Meet, 28-12-2012 in Rotterdam. Uit eten + Loungen. Kom jij ook?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Blocko het volgende:
A ABI'S EN ABLA'S ik was me wachtwoord kwijt dus had geen zin om te zoeken.
IK ZIE DIE DM.
WAT GAAN WE DOEN?
Ik zal jullie allemaal als nummer 1 plaatsen. Oke blij?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik wil op nummer bir in de lijst, anders kom ik niet
Alleen ik. Anders kom ik niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zal jullie allemaal als nummer 1 plaatsen. Oke blij?
waardan loungen, Tijdstip en kosten?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Meet, 28-12-2012 in Rotterdam. Uit eten + Loungen. Kom jij ook?
Omdat Groupon bonnen per 2/4/8 gekocht kunnen worden, heb dat lijstje gemaakt op basis van tijdstip van toezegging begrijp je bro. Niets om te vrezenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom sta ik btw met een extra ruimte op nr 9..?
Ja, hij werd verwarrender/meer verwarrend.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef leeell het volgende:
[..]
thanks
best verwarrend wordt ie he.
Mahzen Restaurant. Aanwezigen zie lijstje boven.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Blocko het volgende:
[..]
waardan loungen, Tijdstip en kosten?
Update mij een beetje.
Anders verzuip ik onder de huwelijksaanzoeken van kerels die denken dat Bilge mijn (meisjes)naam is.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Bilge, waarom heb jij eigenlijk Khan als ondertitel..?
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef Blocko het volgende:
Tof.
Als je meer dames (graag foto's vooraf) kan regelen ben ik zeker aanwezig.
28ste ofnie?
Kan opzich wel, moet ik alleen checken of ik maandag weer iets te doen heb.
Tof.
28ste ofnie?
Ik dacht dat jij Ihsan heette..?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Anders verzuip ik onder de huwelijksaanzoeken van kerels die denken dat Bilge mijn (meisjes)naam is.
Tof.
28ste ofnie?
Ik ben lelijk, dus X doe je best.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef Blocko het volgende:
Tof.
28ste ofnie?
Ik ben zengin a sahbi, ik ga toch niet beetje voor niets geld uitgeven aan ov als ik ook in rdam kan slapenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef xminator het volgende:
[..]
En wat heeft maandag met de meet te maken? Zorg even dat je het snel weet want groupon = geld dus betekent dat je vooraf moet betalen!
Anlamadim?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, dus X doe je best.
Ik begrijp je weer nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik ben zengin a sahbi, ik ga toch niet beetje voor niets geld uitgeven aan ov als ik ook in rdam kan slapen
Dus als ik maandag niets te doen heb 's morgens vroeg ben ik keihard aanwezig om julis in het echt te bewonderen.
Ik post al bijna een jaar in de Turkenreeks, anderen al veel langer. Dan raak je automatisch benieuwd naar de persoon achter de user.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:18 schreef Blocko het volgende:
Zie je ze allemaal reageren.
Nu gaan ze net doen alsof ze voor het voedsel gaan
Goed dat ik weer terug ben, een lid dat ik niet ken heeft in de tussentijd dit topic gevonden.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, dus X doe je best.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
Goed dat ik weer terug ben, een lid dat ik niet ken heeft in de tussentijd dit topic gevonden.
blijkbaar waren die andere heren niet zo intressant, anders had je niet gelijk zo geargeerd.
stuur mij een dm, we regelen verder prive wel.
Beetje zo'n awkward 4chan meet dusquote:Op donderdag 6 december 2012 17:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik post al bijna een jaar in de Turkenreeks, anderen al veel langer. Dan raak je automatisch benieuwd naar de persoon achter de user.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik ben zengin a sahbi, ik ga toch niet beetje voor niets geld uitgeven aan ov als ik ook in rdam kan slapen
Dus als ik maandag niets te doen heb 's morgens vroeg ben ik keihard aanwezig om julis in het echt te bewonderen.
Ik ken je wel, Salihquote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ben je me vergeten
Waarom heb jij zargons avatar :S.
Hahaha is dat die nerdjen van tweakersquote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken je wel, Salih. Maar bewonderen klinkt zo eng
. Omdat zarGon
.
Tweakers, wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha is dat die nerdjen van tweakers![]()
Is ook goed, als je het maar gaat aanschaffen en niet op het laatste moment afzegt ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef Bilge het volgende:
Ik vind het verstandiger om tot 11 uur te wachten.
Ik heb de achtpersoonsbon al besteld, heur.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Is ook goed, als je het maar gaat aanschaffen en niet op het laatste moment afzegt ofzo
Serieus? Stuur even een bewijsje per dm.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb de achtpersoonsbon al besteld, heur.
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken je wel, Salih. Maar bewonderen klinkt zo eng
. Omdat zarGon
.
Ik kom bij je zitten, omdat: zelfde probleem..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.
Je hoeft niet bang te zijn hoor, bijna iedereen kent elkaar niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.
Goed van vertrouwen jij zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus? Stuur even een bewijsje per dm.
Las jij de reacties uit het vorige topic uberhaupt wel?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus? Stuur even een bewijsje per dm.
Zekerheid, gezien ik help met organisatie wil ik wel dat alles betrouwbaar en correct verloopt.quote:
Hahaha. Klinkt zielig, maar ach, je krijgt wel genoeg aandacht van vrouwen, tochquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Waarom zou hij hierover liegen, Allahina X. Je lijkt wel n kaas met sommige dingenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Zekerheid, gezien ik help met organisatie wil ik wel dat alles betrouwbaar en correct verloopt.
One luvquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kom bij je zitten, omdat: zelfde probleem..
Zie het nu pas dat je er al eentje had besteltquote:Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Las jij de reacties uit het vorige topic uberhaupt wel?
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou hij hierover liegen, Allahina X. Je lijkt wel n kaas met sommige dingen
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie het nu pas dat je er al eentje had bestelt
Van de verkeerde Julis, echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Klinkt zielig, maar ach, je krijgt wel genoeg aandacht van vrouwen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together luvquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Bilge het volgende:
Je hebt een paar ongelezen mails..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik heb je een versie van me verhaaltje op de dm gedaan.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Bilge het volgende:
Dan kunnen de betalingen daarvan al gedaan worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Personen die jou moeten betalen:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
De volgende groupon bon is al sowieso voor 2 personen maar kan ook voor 4 personen worden.
1. Turquaz52
2. Bilge
Waarom sta ik al laatste x???quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kunnen de betalingen daarvan al gedaan worden..
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
Ik sta niet als eerste dus kom ik niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
De volgende groupon bon is al sowieso voor 2 personen maar kan ook voor 4 personen worden.
1. Turquaz52
2. Bilge
Lijst is op basis van tijdstip waarop ik heb ontvangen dat je gebruik wilt maken van groupon actie, begrijp je?quote:
Ik heb een account hierzo, en een op tweakers.quote:
een paar maar.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt een paar ongelezen mails..
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
1. Turquaz52
2. Bilge
En dan weer een lijstje maken van wie nu online is en wie nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom laat je niet gewoon iedereen betalen die op dit moment hier nu online is..?
Ik ben een accountant in spe, maar gezien het jou geld is mag je zelf regelen wie wat betaalt enzoquote:Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
een paar maar.
[..]![]()
![]()
![]()
jij bent echt een Hollander.![]()
![]()
Niet via bank, gew cashquote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef Ambipur het volgende:
Wie betaal ik, welk bankrekeningnummer etc?
Oh wacht, ik dacht dat je express jezelf onder de achtpersoonsbon schaarde omdat die uiteindelijk een paar cent goedkoper uitvalt dan de andere bonnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben een accountant in spe, maar gezien het jou geld is mag je zelf regelen wie wat betaalt enzo
16.15*8=129.20quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
1. Turquaz52
2. Bilge
Kardesim, waar heb jij het over..?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:46 schreef Weissman het volgende:
Ik betaal cash op de meet zelf, ben er nog steeds niet van overtuigd dat jullie ook echt gaan komen.
Kleine verschil en dat kan ook verrekend worden, had ook niet voor niets dat bedrag iets naar boven afgerond. Maar succesquote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je express jezelf onder de achtpersoonsbon schaarde omdat die uiteindelijk een paar cent goedkoper uitvalt dan de andere bonnen.
Ik heb het gevoel dat ik voor de gek gehouden wordt hier, er is een reden waarom ik geen turken vertrouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kardesim, waar heb jij het over..?Ben gelecemmi? Dan moet jij ook komen, heb geen zin om op de station te slapen in de kou met -4 op een houten bankje met de spits/metro over mijn benen..
Als iedereen 16,30 betaalt maakt het niet uit welke samenstelling er komt en hou je zelfs 60 cent er aan over als het goedkoper wordt!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Bilge het volgende:
De prijs per persoon is nog niet duidelijk, omdat de verschillende bonnen qua prijs onevenredig zijn. Pas als iedereen zijn beschikbaarheid aangeeft kunnen we de gemiddelde prijs bepalen.
En bedankt. Ik kom toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik voor de gek gehouden wordt hier, er is een reden waarom ik geen turken vertrouw.
Goed, PM later maar hoe + wat je het wilt hebben dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Bilge het volgende:
De prijs per persoon is nog niet duidelijk, omdat de verschillende bonnen qua prijs onevenredig zijn. Pas als iedereen zijn beschikbaarheid aangeeft kunnen we de gemiddelde prijs bepalen.
Ik ga vanavond mijn geld overmaken aan Bilge, heb internetbankieren al aan staan, maar hij pmt mij vanavond pas zijn gegevens.. Dat ik kom is 100% desnoods alleen om ff te kijken of rotterdam even koud is als Venlo..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik voor de gek gehouden wordt hier, er is een reden waarom ik geen turken vertrouw.
En dan noem je mij een hollanderquote:Op donderdag 6 december 2012 17:47 schreef Bilge het volgende:
Je eerdere beraming klopte dus blijkbaar niet, meneer de accountant?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Als iedereen 16,30 betaalt maakt het niet uit welke samenstelling er komt en hou je zelfs 60 cent er aan over als het goedkoper wordt!
En dat noemt zich een registeraccountant.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan noem je mij een hollander![]()
Adamsinquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn geld overmaken aan Bilge, heb internetbankieren al aan staan, maar hij pmt mij vanavond pas zijn gegevens.. Dat ik kom is 100% desnoods alleen om ff te kijken of rotterdam even koud is als Venlo..
Dat was voor een berekening van 8 personen en ik zou het verschil bijleggen. Maar 16,30 is correct en kan alleen positief uitvallen voor jou (een winst van 60 centquote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je eerdere beraming klopte dus blijkbaar niet, meneer de accountant?![]()
ik wil het gewoon precies en eerlijk doen en zal alle gegevens vanavond naar alle deelnemers pm-en.
Hou eens op jullie.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef xminator het volgende:
[..]
AdamsinAnders slaap je desnoods in de oto van Ambi of samen met mij
[..]
Dat was voor een berekening van 8 personen en ik zou het verschil bijleggen. Maar 16,30 is correct en kan alleen positief uitvallen voor jou (een winst van 60 cent)
Tamam Abla.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Beste Bilge, zou ik je rekeningnummer mogen ontvangen? Dan maak ik het geld straks over.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam Abla.![]()
Beste Bilge, zou ik je rekeningnummer mogen ontvangen? Dan maak ik het geld nu over.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
ik wil het gewoon precies en eerlijk doen en zal alle gegevens vanavond naar alle deelnemers pm-en.
Ook goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef Weissman het volgende:
Bilge ik betaal je cash bij de meet.
Nog beter zelfs.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef xminator het volgende:
Bilge ik betaal je in natura na de meet.
Hoe dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:00 schreef xminator het volgende:
Bilge ik betaal je in natura na de meet.
Je mag Bilge ook pijpen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
Sowieso zou ik geen geld hebben voor de meet, net naar m'n rekeking gekeken, nog maar ¤20 tot de 21e.![]()
Cuus........quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag Bilge ook pijpen.
Win-win.
Sommigen geven bladeren, anderen takken. Ik de boomstam.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:01 schreef Julis het volgende:
Als ik natura lees dan denk ik aan blaadjes. Alsof je Bilge dan blaadjes gaat geven oid.
Wat een teringlijer.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=177842
Gitti Euro 2020![]()
Wat een ongelofelijk domme beslissing
Nee?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik lever hem een dienst, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Gitti Euro 2020![]()
Ambi zou dat niet zo fijn vinden denk ik..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef xminator het volgende:
[..]
AdamsinAnders slaap je desnoods in de oto van Ambi of samen met mij
Yavuuuz, hahaha.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommigen geven bladeren, anderen takken. Ik de boomstam.
Húúú.
Organisatie regelen en dus een namenlijstje geven met personen die dienen te betalen. Dat is mijn geleverde dienst. Begrijp je?quote:
Hmmm. ondanks alles: Tuurlijk wel. Heb een hart hoor. Je mag zelfs op mn bank slapen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ambi zou dat niet zo fijn vinden denk ik..
Ayip ayip, jij hoort op de bank te slapen en hij in jou bed.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm. ondanks alles: Tuurlijk wel. Heb een hart hoor. Je mag zelfs op mn bank slapen.
Vet cool, of zeg je dat alleen omdat dit openbaar is en irl niet meent..quote:Op donderdag 6 december 2012 18:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm. ondanks alles: Tuurlijk wel. Heb een hart hoor. Je mag zelfs op mn bank slapen.
OS 2020 dan maar.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Gitti Euro 2020![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ayip ayip, jij hoort op de bank te slapen en hij in jou bed.
Ik meen dit. Ik laat mensen niet in de kou slapen, ben je gek.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vet cool, of zeg je dat alleen omdat dit openbaar is en irl niet meent..
Ik 30quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
OS 2020 dan maar.
Ik ben dan 33. Bhahaha..
Logeerbed var.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ayip ayip, jij hoort op de bank te slapen en hij in jou bed.
Ik 28. Dat klinkt wel heel erg volwassen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
OS 2020 dan maar.
Ik ben dan 33. Bhahaha..
Lol'd.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef Weissman het volgende:
Deze neger buigt voor niemand. Betalen jullie mij maar.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik meen dit. Ik laat mensen niet in de kou slapen, ben je gek.
Ik denk dat we ons zwaar zullen schamen in een mogelijke Olympische Spelen in Istanbul, dus ik heb liever een EK, OS kan wat mij betreft over 50 jaar, als we dan misschien op niveau zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
OS 2020 dan maar.
Ik ben dan 33. Bhahaha..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef Ambipur het volgende:
Lieve Eagle, X is benieuwd naar mn Karaoke filmpje
Dus dan ben ik niet de enigequote:Op donderdag 6 december 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ontvang mijn ontbijt graag op bed
hahaha, klinkt als een aanbod wat ik niet kan weigerenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Treat me like a princessJij mijn bank/logeerbed, ik jouw ontbijt.
Maar zij negeert mequote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wel lol toch dat je mn zusje dan ook kent. Neyse, genoeg voer voor X zo.
Terwijl ik niets heb gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben koppig... Zij is erger dan ik.. Affetmez o. Ik nog wel
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Terwijl ik niets heb gedaanMaargoed, haar keus
Poesje. Ik train zowat buiten.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
Tering. Wat is het kooouudddddd buiten!!
Vieze naaistreek. Turkije was grootste kanshebber.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Gitti Euro 2020![]()
Het idee dat ik nooit meer hoef te bibberen buiten voor 'n peukquote:Op donderdag 6 december 2012 19:38 schreef Turquaz52 het volgende:
pfff zo koud buiten, ik ga ook na buiten zometeen.
ff sigaretje roken..
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het idee dat ik nooit meer hoef te bibberen buiten voor 'n peuk
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezwicht? Netjes!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoals ik al reeds had gezegd we konden beter bellen voor een aanbod. Ik zeg zijn aanbod accepteren! Is het beste voor iedereen! En goed/mooi dat je hebt gebeld!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
Belangrijke mededeling voor de meet-gangers...
In de voorwaarden van de Grouponbon staat: (…) Maximaal 8 personen per reservering (…)
Wij willen reserveren voor minimaal 10 en maximaal 12 man.
Ik heb zojuist de eigenaar van Mahzen gebeld met 2 vragen: kunnen we met een grotere groep reserveren en is er ruimte op 28 december.
Hij vertelde dat door de drukte op vrijdag en zaterdag, en al helemaal tijdens vakanties, maximaal 8 groupon-gasten aanwezig mogen zijn. Doordeweeks is dat aantal onbeperkt ("al komen er 20"), maar op vrijdag en zaterdag dus niet, zoals in de voorwaarden staat.
Hij vond het jammer dat we al een Groupon-bon hadden besteld, omdat we via hem wel voor een groep van 10-12 man kunnen reserveren, maar voor de prijs van 17 euro per man. Ik heb hard gezeurd voor een lagere prijs, maar hij is niet te overtuigen. “Alleen al voor de muziek betaal ik 6 euro de man”. Voor die 17 euro ontvangen wij dezelfde service als bij de Groupon-actie.
De Groepon-bon kan ik binnen zeven werkdagen annuleren, maar die was wel goedkoper (ongeveer 15.30 euro). Als we via hem reserveren betalen we waarschijnlijk aan de deur.
Op 28 december kunnen we een plaats reserveren, maar hij wil wel de tijd weten. Openingstijden zijn op vrijdag: 15:00-02:00 uur (de keuken sluit om 21:30 uur).
Mijn voorstel: we accepteren zijn aanbod.
Alternatieve mogelijkheid: op een andere dag meeten.
Haha, wat stom. Ik meende te herinneren dat de prijs 15 euro nog wat was, en heb best lang zitten zeiken tegen die man om minder dan 17 euro te vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals ik al reeds had gezegd we konden beter bellen voor een aanbod. Ik zeg zijn aanbod accepteren! Is het beste voor iedereen!
Plus groupon is zo een 16,30 dus maar 70 cent verschil.
Groupon gewoon annuleren (is ook mogelijk) plus je bericht aanpassen en dit per PM versturen.
Nope.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds niet gezwicht? Netjes!
Hoe lang heb je gerookt?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope.Ben wel dikker in ene, maar dat komt vanzelf wel goed.
Vind t ook netjes, tnx.
No worries ken gebeurenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Haha, wat stom. Ik meende te herinneren dat de prijs 15 euro nog wat was, en heb best lang zitten zeiken tegen die man om minder dan 17 euro te vragen.![]()
Had toen geen ruggengraatquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hard knock life dan. Hoezo zo vroeg?
Ouch.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
No worries ken gebeuren, zo stond ik laatst bij de snackbar te zeggen dat de prijs niet klopte omdat er maandag altijd een actie is (bleek het dinsdag te zijn
)
We accepteren zijn aanbod, verschil is er nauwelijks plus die meneer verdient er meer mee. Wij zijn meer dan acht man. We moeten wel even alles zwart op wit hebben van hem dan hèquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ouch.![]()
Er zijn dus al drie man voor het aanbod. Ik verwacht dat de anderen ook zullen instemmen, maar wil toch eerst horen wat zij denken. De grouponbon kan ik binnen 7 werkdagen annuleren en tot 24:00 uur kunnen eventueel andere grouponbonnen besteld worden. We hoeven ons dus niet te haasten.
Als we via hem bestellen hoeft hij natuurlijk niets te betalen aan groupon, waardoor hij wel meer ruimte wil vrijmaken. Voor ons scheelt de prijs nauwelijks.
Zwart op wit? Dude...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
We accepteren zijn aanbod, verschil is er nauwelijks plus die meneer verdient er meer mee. Wij zijn meer dan acht man. We moeten wel even alles zwart op wit hebben van hem dan hè
Ja hahaha. Ach met jouw lengte, op die hoogte is er vast veel wind, ligt vast daaraan.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom was ik vroeger kamburzo heet dat toch.
De reden waarom Turken nooit succesvol kunnen en zullen zijn met het voeren van zaken, ze zijn te emotioneel bezig en denken dat iedereen handelt zoals hunzelfquote:
Nou... Daarom heb ik t vaak zo koudquote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja hahaha. Ach met jouw lengte, op die hoogte is er vast veel wind, ligt vast daaraan.
Ja, dat deed Sabanci ook steeds.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
De reden waarom Turken nooit succesvol kunnen en zullen zijn met het voeren van zaken, ze zijn te emotioneel bezig en denken dat iedereen handelt zoals hunzelf
Je hebt altijd uitzonderingen er tussen hè, net zoals de meeste marokkaantjes rot zijn heb je ook normale marokkaantjes er tussen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dat deed Sabanci ook steeds.
Beledig die man niet zo. Heb vaak dingen geregeld via tel voor vrijgezellenfeestjes etc.
Bilge, niet doen. Die man zal zich beledigd voelen.
Tamam je hebt gelijk wat dit betreftquote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn trouwens geen zaken, X. Op het werk handel ik anders en dek ik alles in. Maar uiteten? Come on.
Waat staat dat in de voorwaarden? (Ik had die doorgenomen en vond de deal juist goed omdat het niet botste met de meet.)quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
Hij vertelde dat door de drukte op vrijdag en zaterdag, en al helemaal tijdens vakanties, maximaal 8 groupon-gasten aanwezig mogen zijn. Doordeweeks is dat aantal onbeperkt ("al komen er 20"),maar op vrijdag en zaterdag dus niet, zoals in de voorwaarden staat.
Het blijft Turks, ik heb geen zin in gedoe wanneer we daar aankomen. Wat dat betreft ben ik het eens met Bilge, puur om eventueel gezeik te pareren.quote:
Heb het aan hem gevraagd, maar nog geen antwoord ontvangen..quote:Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef Bilge het volgende:
Waarom wilde Kanovinnie niet van Group-on profiteren maar de volle mep betalen?
Hmhmm, ik heb een zin van je verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef Bilge het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_341&a=124
Onder het kopje voorwaarden, derde dot.
Natuurlijk wel, maar door iets simpels als een 'bevestiging' oid hoeft het niet zo ver te komen begrijp je?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
En jullie hebben geen mond om die open te trekken, als hij probeert te flashen? Liefst waar al die gasten bij zijn? Zo van Abi, sen napiyorsun etc?
Anders wil ik dat wel doen, hoor.
Jullie zijn te wantrouwend, maar doe jullie ding.
Ik handel anders, maar als jullie het willen, vind ik goed hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar door iets simpels als een 'bevestiging' oid hoeft het niet zo ver te komen begrijp je?
Heeft niets te maken met wantrouwen, ik ben slechts realistisch. Turken en Nederlanders doen bepaalde zaken net even iets anders. Met Nederlanders kun je een gemaakte planning op tijd afronden en is een afspraak een afspraak, bij Turken is er altijd wel wat dat anders gaat. Turken zijn niet zo van het volgen van een planning of het op tijd nakomen van een afspraak (al gaat het maar om 5 minuten). (Algemeen gezien; nuancering mist.)quote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
En jullie hebben geen mond om die open te trekken, als hij probeert te flashen? Liefst waar al die gasten bij zijn? Zo van Abi, sen napiyorsun etc?
Anders wil ik dat wel doen, hoor.
Jullie zijn te wantrouwend, maar doe jullie ding.
Ja is voldoende.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Is een e-mail met daarin de afspraak voldoende?
Trouwens: Fener.
Ja joh, hoeft geen officieel document te zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Is een e-mail met daarin de afspraak voldoende?
Trouwens: Fener.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Neyse als we nu al reserveren en een bevestiging daarvan krijgen per mail is het goed toch.
Bilge zou je kunnen reserveren voor 12 man omstreeks 19.15/19.30?
Dan zou ik hem toch even op zijn plek zetten. Wij zijn gasten en bepalen zelf wanneer we gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef Bilge het volgende:
Waarschijnlijk wil hij ook weten hoe laat we weer oprotten.
Ja daarom zeg ik ook gewoon nu reserveren. Aantal mensen = 12.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Bilge het volgende:
Voorlopig zijn we het er dus over eens dat we op 28 december vanaf 19:30 voor 17 euro de man gaan meeten. De eindtijd geven we liever niet, het aantal mensen is nog onbekend en de groupon wordt geannuleerd.
Ik denk dat we beter gelijk kunnen reserveren, ookal weten we het exacte aantal deelnemers niet. Ik weet niet of zijn aanbod ook geldt als de grouponactie over is.
Hij twijfelt volgens mij nogquote:Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:
Door Kanovinnie twijfel ik nog, waarom wilde hij die groupon niet en wil hij het nieuwe aanbod dan wel?
Kanovinnie wilt wel mee doen met de 17 euro aanbieding, hij had niet door dat het daar niet zo goedkoop wasquote:Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef Bilge het volgende:
Oh wacht, Kanovinnie is voor de reservering niet relevant. Als hij de volle mep wil betalen vindt de eigenaar dat natuurlijk niet erg. Het gaat erom dat hij sowieso aanwezig is. Yvonne had al aangegeven te komen. In totaal 12 man dus. Ik ga bellen. Als Bortecinem, Clapclapyourhands of een ander nog wil meedoen bellen we gewoon nog een keer.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef xminator het volgende:
Het enige wat ons resteert is dan om aanwezig te zijn, te eten en plezier te maken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Julis het volgende:
Bilge en xminator bedankt voor het regelen!
Tamam toppie! Goed geregeld! Lets have some fun!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
ddels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim ), maar hij vertelde licht gep
Na het eten neem ik aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bilge het volgende:
Het geld wordt trouwens aan de deur betaald. (dus niet van te voren)
[..]
Hahaha. Komt wel goed!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70).
Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
Uiteindelijk is dit nog beter ook. Pas aan de deur en met meer man. Cool cool cool.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bilge het volgende:
Het geld wordt trouwens aan de deur betaald. (dus niet van te voren)
[..]
Dat denk ik ook. Ik vroeg alleen of we van te voren moesten betalen, zijn exacte antwoord ben ik vergeten, maar iig wordt niet van te voren betaald. Hoeft Weissman niet meer bang te zijn.quote:
Ik zei het je.. Gaat zich beledigd voelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70).
Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
Dan zal zijn vrouw/zoon/medewerkers het fixen.. Niet zo wantrouwend la! Turken met een zaak flashen niet snel. Ik durf te wedden, dat hij het perfect heeft geregeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
Straks wordt die man morgen aangereden ofzo en ligt ie dan in het ziekenhuis, wat dan ambi wat dan hè hè???????!!?
Ik doe ook mee..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
Nou X. Jij en ik kunnen ons lam zuipen!
Nja, ik weet hoe het gaat met Turkse zaken + Groupon. Ze proberen je te naaien waar je bij staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan zal zijn vrouw/zoon/medewerkers het fixen.. Niet zo wantrouwend la! Turken met een zaak flashen niet snel. Ik durf te wedden, dat hij het perfect heeft geregeld.
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Lekker met mezze en muziek.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4Als ik goed plan.
Denk niet dat ik jullie meekrijg!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker met mezze en muziek.
[..]
[ afbeelding ]
Anders uitgaan tot je weer ayik bent
Jawel toch.. Ik, Xmin en Weiss arm om arm dit proberen te zingen:quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk niet dat ik jullie meekrijg!
Hoe weet jij dat..?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
Als het maar fun is. Nee joh, Weiss slaapt altijd vroeg. Die kan dit niet aan.
Hey wat goed van je meid!!!! Niet vergeten om het ook nog even op je fb te plaatsen...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Ambipur het volgende:
Ey X, over doorzetters gesproken. Ga nu rennen. I rock.
Heb ik al gedaan, duh.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey wat goed van je meid!!!! Niet vergeten om het ook nog even op je fb te plaatsen...
Ula ambi, wat hoor ik allemaal..? Ne is?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah!! Eindelijk kan ik dit zeggen:
Ben malimi bilmezmiyim.
Hoho, was grapjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ula ambi, wat hoor ik allemaal..? Ne is?
Helium, alleen zij dacht er volgens mij anders over..quote:
Ik zeg nix... Bosver..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Helium, alleen zij dacht er volgens mij anders over..
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?
Hoe denk je dat ik aan zoveel posts kom? Mensen plaatsen hele verhalen. Ik max 3 zinnenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?
Yolun acik olsun.. Ayuuparapluuquote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan zoveel posts kom? Mensen plaatsen hele verhalen. Ik max 3 zinnen![]()
Neyse, gidiyom. Ayuuuu.
De mijne is dit nummer van 9 tot 29 secondenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb een nieuwe ringtone nodig voor mijn telefoon.. Please help!
Dank je, saglik olsun'daquote:Op donderdag 6 december 2012 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daha guzeli senin olsun Ambicim.
Hihihi, alleen voor de Abla. Maar toch pass ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja..we definitely cool. Helemaal als je naar meet komt.
Poesje.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hihihi, alleen voor de Abla. Maar toch pass ik.
Paar jaar geleden (5 ofzo) was de chili burger iets anders, die was veel beter. Simdiki is niks, lijkt alsof ik alleen brood eet zonder iets er tussen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb zo'n fucking zin in een Chilli Chicken burger
De Mc Donalds is letterlijk 5 minuten lopen van mijn huis af en toch ga ik niet
Ik weet dat ik die dan zou leren kennen Ambi, maarja, een andere keer dan hé.quote:
Een Turk hoort hier niet thuis wil je zeggen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 03:28 schreef DeParo het volgende:
Waarom noemen jullie jezelf niet gewoon Neder-Turken of iets in die richting?
Willen jullie hier soms niet thuishoren?
Staat dat er, nee dat staat er niet, er staat waarom jullie jezelf niet Neder-Turken noemen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 03:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een Turk hoort hier niet thuis wil je zeggen?
En ik vraag, als we ons geen Nederturken noemen, horen we er dan niet bij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 03:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Staat dat er, nee dat staat er niet, er staat waarom jullie jezelf niet Neder-Turken noemen?
Willen jullie er soms niet bij horen dan?
Ik vraag aan jullie of jullie er soms niet bij willen horen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En ik vraag, als we ons geen Nederturken noemen, horen we er dan niet bij?
Waarbij willen horen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vraag aan jullie of jullie er soms niet bij willen horen?
Ontwijk de vraag niet!
Volgens mij heb ik gewoon de Nederlandse nationaliteit en ben ik in Nederland geboren, maar ik ben nog steeds zo Turks als het kanquote:
Dus je ziet jezelf eigenlijk als een Neder-Turk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon de Nederlandse nationaliteit en ben ik in Nederland geboren, maar ik ben nog steeds zo Turks als het kan
Wat is een Neder-Turk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus je ziet jezelf eigenlijk als een Neder-Turk?
Een Nederlander met een gedeelde Turkse etniciteit die zichzelf zowel als het een als het ander ziet.quote:
Ik gedraag mij in het openbaar Nederlands, maar onder vrienden ben ik gewoon Turks. Ik voel mij verder geen Nederlander.quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een Nederlander met een gedeelde Turkse etniciteit die zichzelf zowel als het een als het ander ziet.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik gedraag mij in het openbaar Nederlands, maar onder vrienden ben ik gewoon Turks. Ik voel mij verder geen Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |