Goed van vertrouwen jij zeker?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus? Stuur even een bewijsje per dm.
Las jij de reacties uit het vorige topic uberhaupt wel?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Serieus? Stuur even een bewijsje per dm.
Zekerheid, gezien ik help met organisatie wil ik wel dat alles betrouwbaar en correct verloopt.quote:
Hahaha. Klinkt zielig, maar ach, je krijgt wel genoeg aandacht van vrouwen, tochquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.
Waarom zou hij hierover liegen, Allahina X. Je lijkt wel n kaas met sommige dingenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Zekerheid, gezien ik help met organisatie wil ik wel dat alles betrouwbaar en correct verloopt.
One luvquote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kom bij je zitten, omdat: zelfde probleem..
Zie het nu pas dat je er al eentje had besteltquote:Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Las jij de reacties uit het vorige topic uberhaupt wel?
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou hij hierover liegen, Allahina X. Je lijkt wel n kaas met sommige dingen
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie het nu pas dat je er al eentje had bestelt
Van de verkeerde Julis, echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 17:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Klinkt zielig, maar ach, je krijgt wel genoeg aandacht van vrouwen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together luvquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Bilge het volgende:
Je hebt een paar ongelezen mails..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik heb je een versie van me verhaaltje op de dm gedaan.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:38 schreef Bilge het volgende:
Dan kunnen de betalingen daarvan al gedaan worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Personen die jou moeten betalen:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
De volgende groupon bon is al sowieso voor 2 personen maar kan ook voor 4 personen worden.
1. Turquaz52
2. Bilge
Waarom sta ik al laatste x???quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kunnen de betalingen daarvan al gedaan worden..
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
Ik sta niet als eerste dus kom ik niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kunnen de betalingen daarvan al gedaan worden..
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
¤16,15 per persoon.
De volgende groupon bon is al sowieso voor 2 personen maar kan ook voor 4 personen worden.
1. Turquaz52
2. Bilge
Lijst is op basis van tijdstip waarop ik heb ontvangen dat je gebruik wilt maken van groupon actie, begrijp je?quote:
Ik heb een account hierzo, en een op tweakers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |