Anlamadim?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, dus X doe je best.
Ik begrijp je weer nietquote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik ben zengin a sahbi, ik ga toch niet beetje voor niets geld uitgeven aan ov als ik ook in rdam kan slapen
Dus als ik maandag niets te doen heb 's morgens vroeg ben ik keihard aanwezig om julis in het echt te bewonderen.
Ik post al bijna een jaar in de Turkenreeks, anderen al veel langer. Dan raak je automatisch benieuwd naar de persoon achter de user.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:18 schreef Blocko het volgende:
Zie je ze allemaal reageren.
Nu gaan ze net doen alsof ze voor het voedsel gaan
Goed dat ik weer terug ben, een lid dat ik niet ken heeft in de tussentijd dit topic gevonden.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, dus X doe je best.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
Goed dat ik weer terug ben, een lid dat ik niet ken heeft in de tussentijd dit topic gevonden.
blijkbaar waren die andere heren niet zo intressant, anders had je niet gelijk zo geargeerd.
stuur mij een dm, we regelen verder prive wel.
Beetje zo'n awkward 4chan meet dusquote:Op donderdag 6 december 2012 17:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik post al bijna een jaar in de Turkenreeks, anderen al veel langer. Dan raak je automatisch benieuwd naar de persoon achter de user.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik ben zengin a sahbi, ik ga toch niet beetje voor niets geld uitgeven aan ov als ik ook in rdam kan slapen
Dus als ik maandag niets te doen heb 's morgens vroeg ben ik keihard aanwezig om julis in het echt te bewonderen.
Ik ken je wel, Salihquote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ben je me vergeten
Waarom heb jij zargons avatar :S.
Hahaha is dat die nerdjen van tweakersquote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken je wel, Salih. Maar bewonderen klinkt zo eng
. Omdat zarGon
.
Tweakers, wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha is dat die nerdjen van tweakers![]()
Is ook goed, als je het maar gaat aanschaffen en niet op het laatste moment afzegt ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 17:30 schreef Bilge het volgende:
Ik vind het verstandiger om tot 11 uur te wachten.
Ik heb de achtpersoonsbon al besteld, heur.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Is ook goed, als je het maar gaat aanschaffen en niet op het laatste moment afzegt ofzo
Serieus? Stuur even een bewijsje per dm.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb de achtpersoonsbon al besteld, heur.
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ken je wel, Salih. Maar bewonderen klinkt zo eng
. Omdat zarGon
.
Ik kom bij je zitten, omdat: zelfde probleem..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.
Je hoeft niet bang te zijn hoor, bijna iedereen kent elkaar niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo hoor, ik ben niet zo goed rond vrouwen dus waarschijnlijk is het gewoon ergens in een hoekje zitten en naar me bordje kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |