Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Lekker met mezze en muziek.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4Als ik goed plan.
Denk niet dat ik jullie meekrijg!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker met mezze en muziek.
[..]
[ afbeelding ]
Anders uitgaan tot je weer ayik bent
Jawel toch.. Ik, Xmin en Weiss arm om arm dit proberen te zingen:quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk niet dat ik jullie meekrijg!
Hoe weet jij dat..?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
Als het maar fun is. Nee joh, Weiss slaapt altijd vroeg. Die kan dit niet aan.
Hey wat goed van je meid!!!! Niet vergeten om het ook nog even op je fb te plaatsen...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Ambipur het volgende:
Ey X, over doorzetters gesproken. Ga nu rennen. I rock.
Heb ik al gedaan, duh.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey wat goed van je meid!!!! Niet vergeten om het ook nog even op je fb te plaatsen...
Ula ambi, wat hoor ik allemaal..? Ne is?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah!! Eindelijk kan ik dit zeggen:
Ben malimi bilmezmiyim.
Hoho, was grapjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ula ambi, wat hoor ik allemaal..? Ne is?
Helium, alleen zij dacht er volgens mij anders over..quote:
Ik zeg nix... Bosver..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Helium, alleen zij dacht er volgens mij anders over..
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?
Hoe denk je dat ik aan zoveel posts kom? Mensen plaatsen hele verhalen. Ik max 3 zinnenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?
Yolun acik olsun.. Ayuuparapluuquote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan zoveel posts kom? Mensen plaatsen hele verhalen. Ik max 3 zinnen![]()
Neyse, gidiyom. Ayuuuu.
De mijne is dit nummer van 9 tot 29 secondenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb een nieuwe ringtone nodig voor mijn telefoon.. Please help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |