quote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef xminator het volgende:
Het enige wat ons resteert is dan om aanwezig te zijn, te eten en plezier te maken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Julis het volgende:
Bilge en xminator bedankt voor het regelen!
Tamam toppie! Goed geregeld! Lets have some fun!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
ddels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim ), maar hij vertelde licht gep
Na het eten neem ik aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bilge het volgende:
Het geld wordt trouwens aan de deur betaald. (dus niet van te voren)
[..]
Hahaha. Komt wel goed!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70).
Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
Uiteindelijk is dit nog beter ook. Pas aan de deur en met meer man. Cool cool cool.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bilge het volgende:
Het geld wordt trouwens aan de deur betaald. (dus niet van te voren)
[..]
Dat denk ik ook. Ik vroeg alleen of we van te voren moesten betalen, zijn exacte antwoord ben ik vergeten, maar iig wordt niet van te voren betaald. Hoeft Weissman niet meer bang te zijn.quote:
Ik zei het je.. Gaat zich beledigd voelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70).
Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
Dan zal zijn vrouw/zoon/medewerkers het fixen.. Niet zo wantrouwend la! Turken met een zaak flashen niet snel. Ik durf te wedden, dat hij het perfect heeft geregeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
Straks wordt die man morgen aangereden ofzo en ligt ie dan in het ziekenhuis, wat dan ambi wat dan hè hè???????!!?
Ik doe ook mee..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
Nou X. Jij en ik kunnen ons lam zuipen!
Nja, ik weet hoe het gaat met Turkse zaken + Groupon. Ze proberen je te naaien waar je bij staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan zal zijn vrouw/zoon/medewerkers het fixen.. Niet zo wantrouwend la! Turken met een zaak flashen niet snel. Ik durf te wedden, dat hij het perfect heeft geregeld.
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Lekker met mezze en muziek.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4Als ik goed plan.
Denk niet dat ik jullie meekrijg!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker met mezze en muziek.
[..]
[ afbeelding ]
Anders uitgaan tot je weer ayik bent
Jawel toch.. Ik, Xmin en Weiss arm om arm dit proberen te zingen:quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk niet dat ik jullie meekrijg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |