abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120010759
Hollanders
pi_120010965
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
En jullie hebben geen mond om die open te trekken, als hij probeert te flashen? Liefst waar al die gasten bij zijn? Zo van Abi, sen napiyorsun etc?

Anders wil ik dat wel doen, hoor.

Jullie zijn te wantrouwend, maar doe jullie ding.
Heeft niets te maken met wantrouwen, ik ben slechts realistisch. Turken en Nederlanders doen bepaalde zaken net even iets anders. Met Nederlanders kun je een gemaakte planning op tijd afronden en is een afspraak een afspraak, bij Turken is er altijd wel wat dat anders gaat. Turken zijn niet zo van het volgen van een planning of het op tijd nakomen van een afspraak (al gaat het maar om 5 minuten). (Algemeen gezien; nuancering mist.)

Ik heb geen zin om daar aan te komen om vervolgens een discussie te voeren over iets dat vanzelfsprekend moet zijn. Bilge geeft aan dat de man heeft verteld dat het druk is op de vrijdag, voor een groep van 10 man kun je niet even een tafel vrijmaken.

Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar als het gebeurt zou het mij niet verbazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 20:33:31 ]
pi_120011126
Turken zijn leuk en zo, maar hebben zo ook hun vervelende eigenschappen. Anticiperen daarop kan geen kwaad.
pi_120011161
Ik heb nog nooit issues gehad met Turken en uiteten. Ging altijd perfect.

Istediginizi yapin. Als er twijfel heerst, gewoon doen.
pi_120011291
Is een e-mail met daarin de afspraak voldoende?

Trouwens: Fener. :')
pi_120011347
Neyse als we nu al reserveren en een bevestiging daarvan krijgen per mail is het goed toch.

Bilge zou je kunnen reserveren voor 12 man omstreeks 19.15/19.30?
pi_120011412
Voor het reserveren is de tijd heel belangrijk ja, de eigenaar vroeg er nadrukkelijk naar. Toen ik zei dat ik dat nog moest navragen en vroeg wat voor hem het gunstigst zou zijn, vertelde hij tussen 6 en 10, zodat hij daarna anderen kan verwelkomen.

Tot 21:30 is de keuken open, waardoor er waarschijnlijk rustige muziek wordt gespeeld. Daarna gaat het los met karaoke en alleen drank, gok ik.

Persoonlijk denk ik dat 19:30-22:30/23:00 wel lekker zou zijn.
pi_120011435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:

Ja is voldoende.
pi_120011469
Als het kan, liever wel. Die man is ons allang vergeten op de 28ste, en daarmee ook de gemaakte afspraak.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:

Ja joh, hoeft geen officieel document te zijn. :P. Klinkt goed verder.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Neyse als we nu al reserveren en een bevestiging daarvan krijgen per mail is het goed toch.

Bilge zou je kunnen reserveren voor 12 man omstreeks 19.15/19.30?
^O^.
pi_120011501
Waarschijnlijk wil hij ook weten hoe laat we weer oprotten.
pi_120011696
Laat
pi_120011724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef Bilge het volgende:
Waarschijnlijk wil hij ook weten hoe laat we weer oprotten.
Dan zou ik hem toch even op zijn plek zetten. Wij zijn gasten en bepalen zelf wanneer we gaan.
pi_120011991
Hij kan na ons toch niet weer die tafeltjes vullen voor eten :'), bovendien willen wij daar nog zitten en muziek luisteren/chillen/drinken (waar we dan wel weer de normale prijs voor betalen)
pi_120012125
Voorlopig zijn we het er dus over eens dat we op 28 december vanaf 19:30 voor 17 euro de man gaan meeten. De eindtijd geven we liever niet, het aantal mensen is nog onbekend en de groupon wordt geannuleerd.

Ik denk dat we beter gelijk kunnen reserveren, ookal weten we het exacte aantal deelnemers niet. Ik weet niet of zijn aanbod ook geldt als de grouponactie over is.
pi_120012198
En Fener speelt al tijden slecht door AyKut, maar normaal gesproken winnen we door individuele kwaliteit van de spelers maar ditmaal speelde de tweede team.

Stel je eens voor dat een goede trainer er zou zijn bij Fener
pi_120012221
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Bilge het volgende:
Voorlopig zijn we het er dus over eens dat we op 28 december vanaf 19:30 voor 17 euro de man gaan meeten. De eindtijd geven we liever niet, het aantal mensen is nog onbekend en de groupon wordt geannuleerd.

Ik denk dat we beter gelijk kunnen reserveren, ookal weten we het exacte aantal deelnemers niet. Ik weet niet of zijn aanbod ook geldt als de grouponactie over is.
Ja daarom zeg ik ook gewoon nu reserveren. Aantal mensen = 12.
pi_120012398
Bilge gewoon doen.
pi_120012504
Door Kanovinnie twijfel ik nog, waarom wilde hij die groupon niet en wil hij het nieuwe aanbod dan wel?
pi_120012565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:
Door Kanovinnie twijfel ik nog, waarom wilde hij die groupon niet en wil hij het nieuwe aanbod dan wel?
Hij twijfelt volgens mij nog :)
pi_120012857
Oh wacht, Kanovinnie is voor de reservering niet relevant. Als hij de volle mep wil betalen vindt de eigenaar dat natuurlijk niet erg. Het gaat erom dat hij sowieso aanwezig is. Yvonne had al aangegeven te komen. In totaal 12 man dus. Ik ga bellen. Als Bortecinem, Clapclapyourhands of een ander nog wil meedoen bellen we gewoon nog een keer.
pi_120013140
Goed geregeld, Bilge. Dank je wel.
pi_120013417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef Bilge het volgende:
Oh wacht, Kanovinnie is voor de reservering niet relevant. Als hij de volle mep wil betalen vindt de eigenaar dat natuurlijk niet erg. Het gaat erom dat hij sowieso aanwezig is. Yvonne had al aangegeven te komen. In totaal 12 man dus. Ik ga bellen. Als Bortecinem, Clapclapyourhands of een ander nog wil meedoen bellen we gewoon nog een keer.
Kanovinnie wilt wel mee doen met de 17 euro aanbieding, hij had niet door dat het daar niet zo goedkoop was :D.

Dan hebben we 11 man sowieso:
Ambipur
Bilge
BrandX
JaleesaJoia
Julis
Kanovinnie
Playingwithfire
Turquaz52
Weissman
Xminator
Zargon

Nog geen antwoord:
Yvonne (Waarschijnlijk wel aanwezig, had ze zelf gezegd plus brandx zei hetzelfde vanochtend)
Bortecinem (Kans is klein)
Clapclapyourhands (Kans is klein)

Oftewel als de reservering vaststaat top gedaan dan Bilge ^O^ .
Het enige wat ons resteert is dan om aanwezig te zijn, te eten en plezier te maken.
pi_120013581
Bilge en xminator bedankt voor het regelen!
pi_120013625
Nou X. Jij en ik kunnen ons lam zuipen!
pi_120013626
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70 :P ).

Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim :P ), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')