Heeft niets te maken met wantrouwen, ik ben slechts realistisch. Turken en Nederlanders doen bepaalde zaken net even iets anders. Met Nederlanders kun je een gemaakte planning op tijd afronden en is een afspraak een afspraak, bij Turken is er altijd wel wat dat anders gaat. Turken zijn niet zo van het volgen van een planning of het op tijd nakomen van een afspraak (al gaat het maar om 5 minuten). (Algemeen gezien; nuancering mist.)quote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
En jullie hebben geen mond om die open te trekken, als hij probeert te flashen? Liefst waar al die gasten bij zijn? Zo van Abi, sen napiyorsun etc?
Anders wil ik dat wel doen, hoor.
Jullie zijn te wantrouwend, maar doe jullie ding.
Ja is voldoende.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Is een e-mail met daarin de afspraak voldoende?
Trouwens: Fener.
Ja joh, hoeft geen officieel document te zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef Bilge het volgende:
Is een e-mail met daarin de afspraak voldoende?
Trouwens: Fener.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Neyse als we nu al reserveren en een bevestiging daarvan krijgen per mail is het goed toch.
Bilge zou je kunnen reserveren voor 12 man omstreeks 19.15/19.30?
Dan zou ik hem toch even op zijn plek zetten. Wij zijn gasten en bepalen zelf wanneer we gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef Bilge het volgende:
Waarschijnlijk wil hij ook weten hoe laat we weer oprotten.
Ja daarom zeg ik ook gewoon nu reserveren. Aantal mensen = 12.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Bilge het volgende:
Voorlopig zijn we het er dus over eens dat we op 28 december vanaf 19:30 voor 17 euro de man gaan meeten. De eindtijd geven we liever niet, het aantal mensen is nog onbekend en de groupon wordt geannuleerd.
Ik denk dat we beter gelijk kunnen reserveren, ookal weten we het exacte aantal deelnemers niet. Ik weet niet of zijn aanbod ook geldt als de grouponactie over is.
Hij twijfelt volgens mij nogquote:Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:
Door Kanovinnie twijfel ik nog, waarom wilde hij die groupon niet en wil hij het nieuwe aanbod dan wel?
Kanovinnie wilt wel mee doen met de 17 euro aanbieding, hij had niet door dat het daar niet zo goedkoop wasquote:Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef Bilge het volgende:
Oh wacht, Kanovinnie is voor de reservering niet relevant. Als hij de volle mep wil betalen vindt de eigenaar dat natuurlijk niet erg. Het gaat erom dat hij sowieso aanwezig is. Yvonne had al aangegeven te komen. In totaal 12 man dus. Ik ga bellen. Als Bortecinem, Clapclapyourhands of een ander nog wil meedoen bellen we gewoon nog een keer.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef xminator het volgende:
Het enige wat ons resteert is dan om aanwezig te zijn, te eten en plezier te maken.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:15 schreef Julis het volgende:
Bilge en xminator bedankt voor het regelen!
Tamam toppie! Goed geregeld! Lets have some fun!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
ddels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim ), maar hij vertelde licht gep
Na het eten neem ik aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bilge het volgende:
Het geld wordt trouwens aan de deur betaald. (dus niet van te voren)
[..]
Hahaha. Komt wel goed!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70).
Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
Uiteindelijk is dit nog beter ook. Pas aan de deur en met meer man. Cool cool cool.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Bilge het volgende:
Het geld wordt trouwens aan de deur betaald. (dus niet van te voren)
[..]
Dat denk ik ook. Ik vroeg alleen of we van te voren moesten betalen, zijn exacte antwoord ben ik vergeten, maar iig wordt niet van te voren betaald. Hoeft Weissman niet meer bang te zijn.quote:
Ik zei het je.. Gaat zich beledigd voelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Bilge het volgende:
Ik heb met de eigenaar afgesproken dat we op 28 december om 19:30 met twaalf man aanwezig zullen voor 17 p/p. We mogen eventueel meer mensen meebrengen (er is ruimte voor 70).
Ik vroeg hem ook om een zekerheid middels een mail oid. Hij zei dat hij de eigenaar was en dat de deal is genoteerd. Ik zei dat ik hem niet wantrouwde, maar toch zekerheid wilde (yanimda Hollandalilarda olacak, aman beni rezil etmeyin dedim), maar hij vertelde licht gepikeerd dat ik me niet ongerust hoef te voelen, dat als ik stress de avond ook gestresst zal verlopen terwijl we allemaal een gemoedelijke avond willen hebben. Ik heb dus uiteindelijk geen garantie gekregen. Ik wil hem een week voor de meet voor de zekerheid toch ff terugbellen.
Dan zal zijn vrouw/zoon/medewerkers het fixen.. Niet zo wantrouwend la! Turken met een zaak flashen niet snel. Ik durf te wedden, dat hij het perfect heeft geregeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
Straks wordt die man morgen aangereden ofzo en ligt ie dan in het ziekenhuis, wat dan ambi wat dan hè hè???????!!?
Ik doe ook mee..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
Nou X. Jij en ik kunnen ons lam zuipen!
Nja, ik weet hoe het gaat met Turkse zaken + Groupon. Ze proberen je te naaien waar je bij staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan zal zijn vrouw/zoon/medewerkers het fixen.. Niet zo wantrouwend la! Turken met een zaak flashen niet snel. Ik durf te wedden, dat hij het perfect heeft geregeld.
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja nu die alcoholist Ayca niet aanwezig zal zijn moeten wij beter ons best gaan doen
Lekker met mezze en muziek.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij halen het dubbel dwars in, wie drinkt hier allemaal Raki?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer, dat ik Bob ben... ik mag niet meer dan 4Als ik goed plan.
Denk niet dat ik jullie meekrijg!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker met mezze en muziek.
[..]
[ afbeelding ]
Anders uitgaan tot je weer ayik bent
Jawel toch.. Ik, Xmin en Weiss arm om arm dit proberen te zingen:quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk niet dat ik jullie meekrijg!
Hoe weet jij dat..?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
Als het maar fun is. Nee joh, Weiss slaapt altijd vroeg. Die kan dit niet aan.
Hey wat goed van je meid!!!! Niet vergeten om het ook nog even op je fb te plaatsen...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Ambipur het volgende:
Ey X, over doorzetters gesproken. Ga nu rennen. I rock.
Heb ik al gedaan, duh.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey wat goed van je meid!!!! Niet vergeten om het ook nog even op je fb te plaatsen...
Ula ambi, wat hoor ik allemaal..? Ne is?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hell yeah!! Eindelijk kan ik dit zeggen:
Ben malimi bilmezmiyim.
Hoho, was grapjequote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ula ambi, wat hoor ik allemaal..? Ne is?
Helium, alleen zij dacht er volgens mij anders over..quote:
Ik zeg nix... Bosver..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Helium, alleen zij dacht er volgens mij anders over..
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?
Hoe denk je dat ik aan zoveel posts kom? Mensen plaatsen hele verhalen. Ik max 3 zinnenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vanwaar je post dan? Postcount opkrikken..?
Yolun acik olsun.. Ayuuparapluuquote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan zoveel posts kom? Mensen plaatsen hele verhalen. Ik max 3 zinnen![]()
Neyse, gidiyom. Ayuuuu.
De mijne is dit nummer van 9 tot 29 secondenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb een nieuwe ringtone nodig voor mijn telefoon.. Please help!
Dank je, saglik olsun'daquote:Op donderdag 6 december 2012 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daha guzeli senin olsun Ambicim.
Hihihi, alleen voor de Abla. Maar toch pass ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja..we definitely cool. Helemaal als je naar meet komt.
Poesje.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hihihi, alleen voor de Abla. Maar toch pass ik.
Paar jaar geleden (5 ofzo) was de chili burger iets anders, die was veel beter. Simdiki is niks, lijkt alsof ik alleen brood eet zonder iets er tussen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb zo'n fucking zin in een Chilli Chicken burger
De Mc Donalds is letterlijk 5 minuten lopen van mijn huis af en toch ga ik niet
Ik weet dat ik die dan zou leren kennen Ambi, maarja, een andere keer dan hé.quote:
Een Turk hoort hier niet thuis wil je zeggen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 03:28 schreef DeParo het volgende:
Waarom noemen jullie jezelf niet gewoon Neder-Turken of iets in die richting?
Willen jullie hier soms niet thuishoren?
Staat dat er, nee dat staat er niet, er staat waarom jullie jezelf niet Neder-Turken noemen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 03:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een Turk hoort hier niet thuis wil je zeggen?
En ik vraag, als we ons geen Nederturken noemen, horen we er dan niet bij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 03:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Staat dat er, nee dat staat er niet, er staat waarom jullie jezelf niet Neder-Turken noemen?
Willen jullie er soms niet bij horen dan?
Ik vraag aan jullie of jullie er soms niet bij willen horen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En ik vraag, als we ons geen Nederturken noemen, horen we er dan niet bij?
Waarbij willen horen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vraag aan jullie of jullie er soms niet bij willen horen?
Ontwijk de vraag niet!
Volgens mij heb ik gewoon de Nederlandse nationaliteit en ben ik in Nederland geboren, maar ik ben nog steeds zo Turks als het kanquote:
Dus je ziet jezelf eigenlijk als een Neder-Turk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon de Nederlandse nationaliteit en ben ik in Nederland geboren, maar ik ben nog steeds zo Turks als het kan
Wat is een Neder-Turk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus je ziet jezelf eigenlijk als een Neder-Turk?
Een Nederlander met een gedeelde Turkse etniciteit die zichzelf zowel als het een als het ander ziet.quote:
Ik gedraag mij in het openbaar Nederlands, maar onder vrienden ben ik gewoon Turks. Ik voel mij verder geen Nederlander.quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een Nederlander met een gedeelde Turkse etniciteit die zichzelf zowel als het een als het ander ziet.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik gedraag mij in het openbaar Nederlands, maar onder vrienden ben ik gewoon Turks. Ik voel mij verder geen Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |