We accepteren zijn aanbod, verschil is er nauwelijks plus die meneer verdient er meer mee. Wij zijn meer dan acht man. We moeten wel even alles zwart op wit hebben van hem dan hèquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ouch.![]()
Er zijn dus al drie man voor het aanbod. Ik verwacht dat de anderen ook zullen instemmen, maar wil toch eerst horen wat zij denken. De grouponbon kan ik binnen 7 werkdagen annuleren en tot 24:00 uur kunnen eventueel andere grouponbonnen besteld worden. We hoeven ons dus niet te haasten.
Als we via hem bestellen hoeft hij natuurlijk niets te betalen aan groupon, waardoor hij wel meer ruimte wil vrijmaken. Voor ons scheelt de prijs nauwelijks.
Zwart op wit? Dude...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
We accepteren zijn aanbod, verschil is er nauwelijks plus die meneer verdient er meer mee. Wij zijn meer dan acht man. We moeten wel even alles zwart op wit hebben van hem dan hè
Ja hahaha. Ach met jouw lengte, op die hoogte is er vast veel wind, ligt vast daaraan.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom was ik vroeger kamburzo heet dat toch.
De reden waarom Turken nooit succesvol kunnen en zullen zijn met het voeren van zaken, ze zijn te emotioneel bezig en denken dat iedereen handelt zoals hunzelfquote:
Nou... Daarom heb ik t vaak zo koudquote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja hahaha. Ach met jouw lengte, op die hoogte is er vast veel wind, ligt vast daaraan.
Ja, dat deed Sabanci ook steeds.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
De reden waarom Turken nooit succesvol kunnen en zullen zijn met het voeren van zaken, ze zijn te emotioneel bezig en denken dat iedereen handelt zoals hunzelf
Je hebt altijd uitzonderingen er tussen hè, net zoals de meeste marokkaantjes rot zijn heb je ook normale marokkaantjes er tussen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dat deed Sabanci ook steeds.
Beledig die man niet zo. Heb vaak dingen geregeld via tel voor vrijgezellenfeestjes etc.
Bilge, niet doen. Die man zal zich beledigd voelen.
Tamam je hebt gelijk wat dit betreftquote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn trouwens geen zaken, X. Op het werk handel ik anders en dek ik alles in. Maar uiteten? Come on.
Waat staat dat in de voorwaarden? (Ik had die doorgenomen en vond de deal juist goed omdat het niet botste met de meet.)quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Bilge het volgende:
Hij vertelde dat door de drukte op vrijdag en zaterdag, en al helemaal tijdens vakanties, maximaal 8 groupon-gasten aanwezig mogen zijn. Doordeweeks is dat aantal onbeperkt ("al komen er 20"),maar op vrijdag en zaterdag dus niet, zoals in de voorwaarden staat.
Het blijft Turks, ik heb geen zin in gedoe wanneer we daar aankomen. Wat dat betreft ben ik het eens met Bilge, puur om eventueel gezeik te pareren.quote:
Heb het aan hem gevraagd, maar nog geen antwoord ontvangen..quote:Op donderdag 6 december 2012 20:20 schreef Bilge het volgende:
Waarom wilde Kanovinnie niet van Group-on profiteren maar de volle mep betalen?
Hmhmm, ik heb een zin van je verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef Bilge het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_341&a=124
Onder het kopje voorwaarden, derde dot.
Natuurlijk wel, maar door iets simpels als een 'bevestiging' oid hoeft het niet zo ver te komen begrijp je?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
En jullie hebben geen mond om die open te trekken, als hij probeert te flashen? Liefst waar al die gasten bij zijn? Zo van Abi, sen napiyorsun etc?
Anders wil ik dat wel doen, hoor.
Jullie zijn te wantrouwend, maar doe jullie ding.
Ik handel anders, maar als jullie het willen, vind ik goed hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar door iets simpels als een 'bevestiging' oid hoeft het niet zo ver te komen begrijp je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |