abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120010411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zou op zich nog wel na te zoeken moeten zijn
Geen flauw idee hoe, al is het wraak dan nog blijft het debiel.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:24:04 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120010581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Geen flauw idee hoe, al is het wraak dan nog blijft het debiel.
debieler (en met voorbedachte rade)

maar ik heb ook geen idee en het lijkt me een hels karwij om door de amateurvoetbalstatistieken heen te speuren, ik laat het aan de Telegraaf over :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120010633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Een lekker ongeregeld zooitje was het. Misschien was een van die knullen wel al geschorst en had die grensrechter er iets mee te maken en wouden ze wraak?

Dit is natuurlijk gissen van mijn kant en geen feit.
Toen, welke toen en wat is er toen gebeurd?
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:26:11 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120010718
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

:?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120010730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

debieler (en met voorbedachte rade)

maar ik heb ook geen idee en het lijkt me een hels karwij om door de amateurvoetbalstatistieken heen te speuren, ik laat het aan de Telegraaf over :P
Heb er ook geen zin in.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Lezen een paar reacties boven deze reactie.

Godsklere nog aan toe :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_120011002
Net nog op het journaal...vorig jaar waren er alleen al in de districten 1 en 2 van de KNVB (Noord en Zuid Holland) meer dan 500 geweldsdelicten rond amateurwedstrijden, waarbij het merendeel van de aanstichters Marokkanen waren. Let wel...het MERENDEEL, soms doen niet Marokkanen dus ook een duit in het zakje. Maar Wilders zat er dus niet eens zo ver naast met de stelling dat het geen voetbalprobleem is, maar een Marokkanenprobleem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_120011153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Heb er ook geen zin in.

[..]

Lezen een paar reacties boven deze reactie.

Godsklere nog aan toe :')
Ah godskolere misschien had het zoontje iets gezegd over de snor van de moeder van Ali die in de klas van de drie heikneuters zit.. Have fun, dit soort slowchats tussendoor zijn verwarrend
pi_120011421
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Club opdoeken is de enige echte maatregel.
Normaal gesproken zou ik zeggen wat een overtrokken reactie. Maar ik heb ooit bij deze club in de competitie gezeten, en ik weet nog dat we daar niet graag na de wedstrijd nog even in de kantine gingen zitten. Vooral als je had gewonnen dan kon je maar beter zo snel mogelijk wegwezen na de wedstrijd.
pi_120011444
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik zeggen wat een overtrokken reactie. Maar ik heb ooit bij deze club in de competitie gezeten, en ik weet nog dat we daar niet graag na de wedstrijd nog even in de kantine gingen zitten. Vooral als je had gewonnen dan kon je maar beter zo snel mogelijk wegwezen na de wedstrijd.
Want.
pi_120011564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Ziba het volgende:

[..]

Want.
doe eens een poging.
pi_120011568
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Als ze een speler laten spelen die geen kaart heeft, er meerdere geweldsincidenten al zijn geweest en ze nu dus iemand doodtrappen, dan is het voor mij duidelijk: opdoeken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 20:40:55 #212
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_120011583
Geenstijl verwoord het goed:

Maar dat betekent niet dat er daarnaast géén Marokkanenprobleem bestaat. Een onderhuidse zweer waar niemand aan wil krabben, maar die zich regelmatig in korte, hevige uitbarstingen aan de oppervlakte manifesteert. Deze keer op een voetbalveld. Volgende keer weer in Haarlem, de winkel van een juwelier of het portiek van een Rotterdamse opa. Het probleem bestaat en het 'incidenten' noemen is wegkijkgedrag voor slappe zakken. Nederland (en haar bestuur) schieten ook nu weer in een politiek correcte kramp, en zolang de ene helft van Nederland de andere helft verbaal en moreel de maat blijft nemen om Het Marokkanenprobleem maar zo lang mogelijk níet te hoeven bestrijden, heeft soldier @HichamAsk gewoon gelijk als hij zegt: "You know we run this town...!!"

Trouwens, vader Yassin straks op TV. Die meent dat er 95% van alle verhalen niet kloppen.
Gelukkig was hij er wel zelf bij. Niet om zijn zoon tegen te houden maar alles goed vast te leggen voor momenten zoals nu.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_120012100
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef 3-voud het volgende:
Geenstijl verwoord het goed:

Maar dat betekent niet dat er daarnaast géén Marokkanenprobleem bestaat. Een onderhuidse zweer waar niemand aan wil krabben, maar die zich regelmatig in korte, hevige uitbarstingen aan de oppervlakte manifesteert. Deze keer op een voetbalveld. Volgende keer weer in Haarlem, de winkel van een juwelier of het portiek van een Rotterdamse opa. Het probleem bestaat en het 'incidenten' noemen is wegkijkgedrag voor slappe zakken. Nederland (en haar bestuur) schieten ook nu weer in een politiek correcte kramp, en zolang de ene helft van Nederland de andere helft verbaal en moreel de maat blijft nemen om Het Marokkanenprobleem maar zo lang mogelijk níet te hoeven bestrijden, heeft soldier @HichamAsk gewoon gelijk als hij zegt: "You know we run this town...!!"

Trouwens, vader Yassin straks op TV. Die meent dat er 95% van alle verhalen niet kloppen.
Gelukkig was hij er wel zelf bij. Niet om zijn zoon tegen te houden maar alles goed vast te leggen voor momenten zoals nu.
De beste manier om met het ''Marokkanenprobleem'' om te gaan is door het in zekere zin te negeren. Loodzware straffen stellen op dit soort delicten, medogenloze rechtspraak, meer blauw op straat, en eventueel een politiemacht met meer ingrijpende bevoegdheden om radicaler te kunnen handelen op straat.

De marokkanen zijn er nu eenmaal, de vierde generatie zit er zelfs al aan te komen. Allemaal hebben ze een Nederlands paspoort, en Nederland is een democratisch land.

Mensen die beginnen over marokkanenproblemen, of die ''kut buitenlanders'' hebben wat mij betreft in zekere zin wel gelijk, alleen het is slechts het vergroten van het probleem. Uitleveren aan Marokko kan niet, marokkanen bij hun ouders weghalen en in opvoedingskampen stoppen: Het kan niet. Een eiland in de Noordzee opspuiten om ze te laten wonen: Kan niet, althans niet gedwongen.

Die dingen roepen is dus een schreeuw in het diepe, een uiting van pure frustratie die nergens op is gericht. Haatzaaiend. Schiet je gewoon niets mee op. Snap ook niet dat geenstijl daaraan meewerkt. Is toch niet het niveau waar ze zichzelf toe rekenen.
pi_120012151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

doe eens een poging.
Boze mensen?
pi_120012277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Ziba het volgende:

[..]

Boze mensen?
Gewoon een naar sfeertje. Altijd zorgen dat ze in de meerderheid zijn, (te) dicht bij komen staan, uitdagen, te weinig wisselgeld teruggeven als ze bardienst hebben en vervolgens moeilijk gaan doen als je vraagt waar de rest van je geld blijft.

Die vereniging kan er ook niet al te veel aan doen ; Je vaart op de leden die je hebt, en in die buurt zijn dat nu eenmaal veel allochtonen. Het bestuur kan alleen maar roeien met de riemen die ze hebben.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:52:24 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120012278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:31 schreef Hathor het volgende:
Net nog op het journaal...vorig jaar waren er alleen al in de districten 1 en 2 van de KNVB (Noord en Zuid Holland) meer dan 500 geweldsdelicten rond amateurwedstrijden, waarbij het merendeel van de aanstichters Marokkanen waren. Let wel...het MERENDEEL, soms doen niet Marokkanen dus ook een duit in het zakje. Maar Wilders zat er dus niet eens zo ver naast met de stelling dat het geen voetbalprobleem is, maar een Marokkanenprobleem.
Welk journaal was dat?
In het NOS journaal meldden ze dat in district West 1 en West 2 beide 187 incidenten waren in 2011, en landelijk boven de 500. Over de etnische achtergrond van de daders werden in het kader van die cijfers geen mededelingen gedaan.
Wel meldde iemand van de scheidsrechtersbond dat de daders van verbaal en fysiek geweld tegen arbiters volgens hem verhoudingsgewijs vaak allochtonen zijn (de specificatie "marokkanen" werd ook hier niet genoemd).
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 6 december 2012 @ 21:35:59 #217
241662 Jian
Well, well, well
pi_120014709
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

De beste manier om met het ''Marokkanenprobleem'' om te gaan is door het in zekere zin te negeren. Loodzware straffen stellen op dit soort delicten, medogenloze rechtspraak, meer blauw op straat, en eventueel een politiemacht met meer ingrijpende bevoegdheden om radicaler te kunnen handelen op straat.

De marokkanen zijn er nu eenmaal, de vierde generatie zit er zelfs al aan te komen. Allemaal hebben ze een Nederlands paspoort, en Nederland is een democratisch land.

Mensen die beginnen over marokkanenproblemen, of die ''kut buitenlanders'' hebben wat mij betreft in zekere zin wel gelijk, alleen het is slechts het vergroten van het probleem. Uitleveren aan Marokko kan niet, marokkanen bij hun ouders weghalen en in opvoedingskampen stoppen: Het kan niet. Een eiland in de Noordzee opspuiten om ze te laten wonen: Kan niet, althans niet gedwongen.

Die dingen roepen is dus een schreeuw in het diepe, een uiting van pure frustratie die nergens op is gericht. Haatzaaiend. Schiet je gewoon niets mee op. Snap ook niet dat geenstijl daaraan meewerkt. Is toch niet het niveau waar ze zichzelf toe rekenen.
Je moet eens kijken wat er allemaal "kan" wanneer de vlam echt in de pan slaat, ik hoop oprecht dat men voor die tijd, echte adequate maatregelen durft te nemen.
pi_120015150
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Die middelen hebben ze helemaal niet in het amateur rugby volgens mij. Ik begreep gisteren uit een item van Nieuwsuur dat dit vanaf de jeugd al wordt bijgebracht. Hetzelfde hoor ik van familie in Zuid-Afrika waar rugby een grote sport is. Wanneer er voetbal wordt gespeeld in hetzelfde stadion komt er prikkeldraad en zijn er rellen. Bij rugby drink je een biertje met de tegenstander.

Maar over de technische middelen in het profvoetbal ben ik het wel met je eens.
In het amateur rugby hebben ze het inderdaad niet nee. Lijkt me ook lastig. Maar het gaat mij om de profs. Dat zijn toch altijd voorbeelden? Zie je je voorbeelden mekkeren naar een scheids, ja.. als kleine jongen is dat stoer om te doen, doe jij dat toch ook?

In Engeland is er trouwens de fraze: Football: played by elite, watched by scum. Rugby: played by scum, watched by elite.

Ik denk dat het overal wel een beetje dat weg heeft in de Commonwealth. Behalve in de landen waar Rugby echt de dominante sport is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_120015365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Welk journaal was dat?
In het NOS journaal meldden ze dat in district West 1 en West 2 beide 187 incidenten waren in 2011, en landelijk boven de 500. Over de etnische achtergrond van de daders werden in het kader van die cijfers geen mededelingen gedaan.
Wel meldde iemand van de scheidsrechtersbond dat de daders van verbaal en fysiek geweld tegen arbiters volgens hem verhoudingsgewijs vaak allochtonen zijn (de specificatie "marokkanen" werd ook hier niet genoemd).
Wel degelijk werd dit specifiek vermeld. Stond zelfs met mijn oren te klapperen dat de NOS het expliciet vertelde.

Als je het hele item gezien had, snapte je dat het de voorzitter was van de Amsterdamse scheidsenbond en het wel degelijk ging om Marokkanen. In hele politieke bewoordingen zij hij het en de journalist sprak het vooraf zelfs 'gewoon' uit. Met minder politieke bewoordingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 22:23:07 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120017176
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wel degelijk werd dit specifiek vermeld. Stond zelfs met mijn oren te klapperen dat de NOS het expliciet vertelde.

Als je het hele item gezien had, snapte je dat het de voorzitter was van de Amsterdamse scheidsenbond en het wel degelijk ging om Marokkanen. In hele politieke bewoordingen zij hij het en de journalist sprak het vooraf zelfs 'gewoon' uit. Met minder politieke bewoordingen.
Waarom nou zo'n wijsneuzerig toontje? :?
Ik heb het teruggekeken. De journalist noemt inderdaad een keer dat het veelal om Marokkanen gaat.
De man van de scheidsrechtersbond trekt het breder, hij zegt "niet-Nederlandse origine".

En jij bent ook niet onfeilbaar in je berichtgeving hoor, met je "vorig jaar waren er alleen al in de districten 1 en 2 van de KNVB (Noord en Zuid Holland) meer dan 500 geweldsdelicten rond amateurwedstrijden". :)

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_120017830
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom nou zo'n wijsneuzerig toontje? :?
Ik heb het teruggekeken. De journalist noemt inderdaad een keer dat het veelal om Marokkanen gaat.
De man van de scheidsrechtersbond trekt het breder, hij zegt "niet-Nederlandse origine".

En jij bent ook niet onfeilbaar in je berichtgeving hoor, met je "vorig jaar waren er alleen al in de districten 1 en 2 van de KNVB (Noord en Zuid Holland) meer dan 500 geweldsdelicten rond amateurwedstrijden". :)

[ afbeelding ]
nee in die 2 districten waren er 374 incidenten van de totaal 514.
En veel van die daders waren allochtoon.

http://ejbron.wordpress.com/2012/12/06/voetbal-en-de-pvv/
http://dejaap.nl/2012/12/(...)wpmp_switcher=mobile

[ Bericht 4% gewijzigd door macca728 op 06-12-2012 22:41:49 ]
pi_120018413
We staan wel weer op de kaart :') Kut volk die Marokkanen (op die enkeling na O+ )

[ Bericht 12% gewijzigd door kurk_droog op 06-12-2012 22:59:36 ]
pi_120019269
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_120019419
quote:
Wat een geweldige aanwinst voor dit land! Heerlijk, deze jeugd heeft de toekomst!
pi_120019556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een geweldige aanwinst voor dit land! Heerlijk, deze jeugd heeft de toekomst!
Echt :o
pi_120019580
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt :o
:N :X
pi_120019803
quote:
de vader van de 15-jarige verdachte Yassin D. trainer van de A2-spelers en fungeert hij af en toe als scheids- en grensrechter. De relatie van de vader van verdachte Yassin D. met Nieuw Sloten is bevestigd door secretaris Wim Snoek van de voetbalclub. De vader van Yassin is volgens hem al twaalf jaar 'zeer betrokken' bij de club, als trainer en scheids- en grensrechter.

Yassins vader zelf zegt in het programma dat de familie verslagen is en dat berichten in de media over de gang van zaken niet kloppen. 'Misschien is vijf procent waar, maar 95 procent klopt niet', zegt hij.

Het tv-programma meldt verder dat een van de andere verdachten, Soufyan B., geen lid is van de club. Hij zou zondag onder een andere naam hebben meegespeeld tegen Buitenboys in Almere. Secretaris Snoek wil hier vanwege het politie-onderzoek niet op reageren
Bron
Afgezien dat we een wedstrijd voorbereiden met een kickbox les spelen we dus ook vals met spelers.
....KNVB??
  donderdag 6 december 2012 @ 23:25:33 #229
241662 Jian
Well, well, well
pi_120020251
quote:
Al die culturele verrijking, heerlijk O+
pi_120020615
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120020885
Marokkanen-probleem i.p.v. voetbal probleem. Ongelooflijk. Open your eyes people!!
Love is in the air!
pi_120020932
Waar is bewegend beeld van vader D.?

edit: Hier http://www.eo.nl/tv/devij(...)il/de-vijfde-dag-57/

edit 2: Wat een irritante idioot is die knevel of van den brink :')

[ Bericht 49% gewijzigd door Pizzakoppo op 06-12-2012 23:53:16 ]
  donderdag 6 december 2012 @ 23:47:15 #233
241662 Jian
Well, well, well
pi_120021108
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef Landgeld het volgende:
Marokkanen-probleem i.p.v. voetbal probleem. Ongelooflijk. Open your eyes people!!
Ja hoor, het is een voetbal-probleem, met in de hoofdrol, wederom Marokkanen :)
pi_120021224
Het is een probleem (Marokkanen) van de samenleving dit. Heeft helaas nu plaatsgevonden tijdens het voetbal. Maar kan ook op school gebeuren (Mourat D. vergeten?). Alleen al de cijfers tonen aan dat Marokkanen de meeste geweldsdelicten plegen. Niet iedereen wil dat nog zien....
Love is in the air!
pi_120021761
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:50 schreef Landgeld het volgende:
Het is een probleem (Marokkanen) van de samenleving dit. Heeft helaas nu plaatsgevonden tijdens het voetbal. Maar kan ook op school gebeuren (Mourat D. vergeten?). Alleen al de cijfers tonen aan dat Marokkanen de meeste geweldsdelicten plegen. Niet iedereen wil dat nog zien....
Toch een faal dat murat d een turk is..
pi_120021927
Dat videootje.
teamgenootje wil annoniem verklaren...want hij is bang voor de Familie
Vader is bij de club en heeft hem niet in de hand

Maar goed we hebben het over een club die kickboxed als voorbereiding tpot een westrijd en spelers onder een valse naam heeft.

Probleem is de club
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:30:20 #237
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_120022413
Iemand Jakhals Erik gezien bij DWDD die langs gaat bij de school waar 2 van schoppende jongetjes opzitten? Ik heb er geen woorden voor.. als iemand hier nog wil beweren dat dit geen probleem is van Marokkaanse jongeren moet dat stuk nog eens goed bekijken.

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198441
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:34:44 #238
386509 Ratelbandolero
I like Porsches
pi_120022524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand Jakhals Erik gezien bij DWDD die langs gaat bij de school waar 2 van schoppende jongetjes opzitten? Ik heb er geen woorden voor.. als iemand hier nog wil beweren dat dit geen probleem is van Marokkaanse jongeren moet dat stuk nog eens goed bekijken.

^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:35:39 #239
241662 Jian
Well, well, well
pi_120022548
quote:

Ik zei het al, wat een verrijking van cultuur, je moet toch niet denken aan een toekomst zonder deze pareltjes der lage landen ....... O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:37:11 #240
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_120022587
quote:

Exact, wel goed gefilmd. Zo kunnen ze alvast aan de tralies wennen. Opmerkingen als, je weet de reden niet, en als je boos bent weet je niet hard je slaat bezorgen mij persoonlijk koude rillingen.

Deze bevolkingsgroep is door en door verrot.
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:38:00 #241
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_120022610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zei het al, wat een verrijking van cultuur, je moet toch niet denken aan een toekomst zonder deze pareltjes der lage landen ....... O+
Da's schrikken! Is dat de toekomst? Mijn hond voed haar pups nog beter op }:|
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 01:14:18 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120023277
Verheffend :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 01:28:19 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120023464
Het elftal was dus al eerder betrokken bij een aantal incidenten. Fijn. In Zweden weten ze wel raad met een spelersgroep die zich misdraagt. Vandaag in het AD:

Zweedse club stuurt compleet eerste elftal weg om homohaat
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:29:21 #244
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_120023476
Ik schrik inmiddels meer van het feit dat het om Marokkanen gaat dan om het slachtoffer.
Zo'n 2e paspoort op zak hebben is geen slecht idee als ik het zo de laatste dagen (en jaren) eens bekijk.
pi_120023493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik schrik inmiddels meer van het feit dat het om Marokkanen gaat dan om het slachtoffer.
Zo'n 2e paspoort op zak hebben is geen slecht idee als ik het zo de laatste dagen (en jaren) eens bekijk.
gaat toch altijd meer over de dader dan het slachtoffer. niet zo raar
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:31:22 #246
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_120023500
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:30 schreef Kola het volgende:
gaat toch altijd meer over de dader dan het slachtoffer. niet zo raar
Het gaat er meer om dat de dader(s) Marokkanen zijn dan om de dader zelf opzich.
pi_120023521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat de dader(s) Marokkanen zijn dan om de dader zelf opzich.
Waar moet het anders over gaan?
  vrijdag 7 december 2012 @ 01:34:50 #248
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_120023545
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:32 schreef Kola het volgende:

[..]

Waar moet het anders over gaan?
Ah, het is duidelijk. Ik laat de discussie maar verder rusten. Het is zinloos om hier tijd in te steken. :W
pi_120023815
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom schrik je daarom? Ik wist zonder verdere berichten van de daders al dat het om Marokkanen ging, net zoals dat is bij 90% van de misdaden. Die bevolking moet gewoon hard aangepakt worden nu, de fluwelen handschoentjes helpen blijkbaar niet, echt te triest voor woorden ook die filmpjes van die lui op die school..TENENKROMMEND!
pi_120024085
quote:

Die reacties zijn exemplarisch voor het gebrek aan zelfreinigend vermogen van deze bevolkingsgroep. Hun opvoeding heeft hun vermogen om normaal na te denken zozeer aangetast, dat ze op de een of andere manier elke vorm van empathisch vermogen verloren hebben. "Gebeurd is gebeurd," zegt de jongedame op 't laatst. Een uitspraak die blijk geeft van het onvermogen om te begrijpen dat de familie voor altijd geconfronteerd zal worden met het missen van hun zoon, man, vader.

Bij het minste of geringste incident tegen een allochtoon staan ze met z'n allen op straat om te protesteren of een stille tocht te lopen. Maar stelselmatige racistische aanvallen op autochtone Nederlanders worden afgedaan als incidenten, en als 'misschien hebben ze het wel uitgelokt". Dat lijkt de hele filosofie van de Marokkaanse gemeenschap in het bijzonder te zijn. Bij uitlokking (wat is uitlokking, wie bepaalt dat?) verdienen slachtoffers alles wat hen toekomt. Ironisch gezien zal deze mindset ook het einde betekenen van Marokkanen in Nederland. Want is dit publiekelijk spugen in het gezicht van de Nederlander geen uitlokking? Verdienen Marokkanen dan niet alles wat hen toekomt? Denk daar maar eens over na, gemeenschap.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')