Echtquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een geweldige aanwinst voor dit land! Heerlijk, deze jeugd heeft de toekomst!
Bronquote:de vader van de 15-jarige verdachte Yassin D. trainer van de A2-spelers en fungeert hij af en toe als scheids- en grensrechter. De relatie van de vader van verdachte Yassin D. met Nieuw Sloten is bevestigd door secretaris Wim Snoek van de voetbalclub. De vader van Yassin is volgens hem al twaalf jaar 'zeer betrokken' bij de club, als trainer en scheids- en grensrechter.
Yassins vader zelf zegt in het programma dat de familie verslagen is en dat berichten in de media over de gang van zaken niet kloppen. 'Misschien is vijf procent waar, maar 95 procent klopt niet', zegt hij.
Het tv-programma meldt verder dat een van de andere verdachten, Soufyan B., geen lid is van de club. Hij zou zondag onder een andere naam hebben meegespeeld tegen Buitenboys in Almere. Secretaris Snoek wil hier vanwege het politie-onderzoek niet op reageren
Al die culturele verrijking, heerlijkquote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef desiredbard het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)assin-jwt_shortfilms
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef desiredbard het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)assin-jwt_shortfilms
Ja hoor, het is een voetbal-probleem, met in de hoofdrol, wederom Marokkanenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef Landgeld het volgende:
Marokkanen-probleem i.p.v. voetbal probleem. Ongelooflijk. Open your eyes people!!
Toch een faal dat murat d een turk is..quote:Op donderdag 6 december 2012 23:50 schreef Landgeld het volgende:
Het is een probleem (Marokkanen) van de samenleving dit. Heeft helaas nu plaatsgevonden tijdens het voetbal. Maar kan ook op school gebeuren (Mourat D. vergeten?). Alleen al de cijfers tonen aan dat Marokkanen de meeste geweldsdelicten plegen. Niet iedereen wil dat nog zien....
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand Jakhals Erik gezien bij DWDD die langs gaat bij de school waar 2 van schoppende jongetjes opzitten? Ik heb er geen woorden voor.. als iemand hier nog wil beweren dat dit geen probleem is van Marokkaanse jongeren moet dat stuk nog eens goed bekijken.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198441
Ik zei het al, wat een verrijking van cultuur, je moet toch niet denken aan een toekomst zonder deze pareltjes der lage landen .......quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand Jakhals Erik gezien bij DWDD die langs gaat bij de school waar 2 van schoppende jongetjes opzitten? Ik heb er geen woorden voor.. als iemand hier nog wil beweren dat dit geen probleem is van Marokkaanse jongeren moet dat stuk nog eens goed bekijken.
Exact, wel goed gefilmd. Zo kunnen ze alvast aan de tralies wennen. Opmerkingen als, je weet de reden niet, en als je boos bent weet je niet hard je slaat bezorgen mij persoonlijk koude rillingen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef GoobyPls het volgende:
Da's schrikken! Is dat de toekomst? Mijn hond voed haar pups nog beter opquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het al, wat een verrijking van cultuur, je moet toch niet denken aan een toekomst zonder deze pareltjes der lage landen .......
gaat toch altijd meer over de dader dan het slachtoffer. niet zo raarquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik schrik inmiddels meer van het feit dat het om Marokkanen gaat dan om het slachtoffer.
Zo'n 2e paspoort op zak hebben is geen slecht idee als ik het zo de laatste dagen (en jaren) eens bekijk.
Het gaat er meer om dat de dader(s) Marokkanen zijn dan om de dader zelf opzich.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:30 schreef Kola het volgende:
gaat toch altijd meer over de dader dan het slachtoffer. niet zo raar
Waar moet het anders over gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat de dader(s) Marokkanen zijn dan om de dader zelf opzich.
Ah, het is duidelijk. Ik laat de discussie maar verder rusten. Het is zinloos om hier tijd in te steken.quote:
Waarom schrik je daarom? Ik wist zonder verdere berichten van de daders al dat het om Marokkanen ging, net zoals dat is bij 90% van de misdaden. Die bevolking moet gewoon hard aangepakt worden nu, de fluwelen handschoentjes helpen blijkbaar niet, echt te triest voor woorden ook die filmpjes van die lui op die school..TENENKROMMEND!quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik schrik inmiddels meer van het feit dat het om Marokkanen gaat dan om het slachtoffer.
Zo'n 2e paspoort op zak hebben is geen slecht idee als ik het zo de laatste dagen (en jaren) eens bekijk.
Die reacties zijn exemplarisch voor het gebrek aan zelfreinigend vermogen van deze bevolkingsgroep. Hun opvoeding heeft hun vermogen om normaal na te denken zozeer aangetast, dat ze op de een of andere manier elke vorm van empathisch vermogen verloren hebben. "Gebeurd is gebeurd," zegt de jongedame op 't laatst. Een uitspraak die blijk geeft van het onvermogen om te begrijpen dat de familie voor altijd geconfronteerd zal worden met het missen van hun zoon, man, vader.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef GoobyPls het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |