Geen flauw idee hoe, al is het wraak dan nog blijft het debiel.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zou op zich nog wel na te zoeken moeten zijn
debieler (en met voorbedachte rade)quote:Op donderdag 6 december 2012 20:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe, al is het wraak dan nog blijft het debiel.
Toen, welke toen en wat is er toen gebeurd?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een lekker ongeregeld zooitje was het. Misschien was een van die knullen wel al geschorst en had die grensrechter er iets mee te maken en wouden ze wraak?
Dit is natuurlijk gissen van mijn kant en geen feit.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toen, welke toen en wat is er toen gebeurd?
Heb er ook geen zin in.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
debieler (en met voorbedachte rade)
maar ik heb ook geen idee en het lijkt me een hels karwij om door de amateurvoetbalstatistieken heen te speuren, ik laat het aan de Telegraaf over
Lezen een paar reacties boven deze reactie.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toen, welke toen en wat is er toen gebeurd?
Ah godskolere misschien had het zoontje iets gezegd over de snor van de moeder van Ali die in de klas van de drie heikneuters zit.. Have fun, dit soort slowchats tussendoor zijn verwarrendquote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb er ook geen zin in.
[..]
Lezen een paar reacties boven deze reactie.
Godsklere nog aan toe
Normaal gesproken zou ik zeggen wat een overtrokken reactie. Maar ik heb ooit bij deze club in de competitie gezeten, en ik weet nog dat we daar niet graag na de wedstrijd nog even in de kantine gingen zitten. Vooral als je had gewonnen dan kon je maar beter zo snel mogelijk wegwezen na de wedstrijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Club opdoeken is de enige echte maatregel.
Want.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen wat een overtrokken reactie. Maar ik heb ooit bij deze club in de competitie gezeten, en ik weet nog dat we daar niet graag na de wedstrijd nog even in de kantine gingen zitten. Vooral als je had gewonnen dan kon je maar beter zo snel mogelijk wegwezen na de wedstrijd.
Als ze een speler laten spelen die geen kaart heeft, er meerdere geweldsincidenten al zijn geweest en ze nu dus iemand doodtrappen, dan is het voor mij duidelijk: opdoeken.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen wat een overtrokken reactie. Maar ik heb ooit bij deze club in de competitie gezeten, en ik weet nog dat we daar niet graag na de wedstrijd nog even in de kantine gingen zitten. Vooral als je had gewonnen dan kon je maar beter zo snel mogelijk wegwezen na de wedstrijd.
De beste manier om met het ''Marokkanenprobleem'' om te gaan is door het in zekere zin te negeren. Loodzware straffen stellen op dit soort delicten, medogenloze rechtspraak, meer blauw op straat, en eventueel een politiemacht met meer ingrijpende bevoegdheden om radicaler te kunnen handelen op straat.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef 3-voud het volgende:
Geenstijl verwoord het goed:
Maar dat betekent niet dat er daarnaast géén Marokkanenprobleem bestaat. Een onderhuidse zweer waar niemand aan wil krabben, maar die zich regelmatig in korte, hevige uitbarstingen aan de oppervlakte manifesteert. Deze keer op een voetbalveld. Volgende keer weer in Haarlem, de winkel van een juwelier of het portiek van een Rotterdamse opa. Het probleem bestaat en het 'incidenten' noemen is wegkijkgedrag voor slappe zakken. Nederland (en haar bestuur) schieten ook nu weer in een politiek correcte kramp, en zolang de ene helft van Nederland de andere helft verbaal en moreel de maat blijft nemen om Het Marokkanenprobleem maar zo lang mogelijk níet te hoeven bestrijden, heeft soldier @HichamAsk gewoon gelijk als hij zegt: "You know we run this town...!!"
Trouwens, vader Yassin straks op TV. Die meent dat er 95% van alle verhalen niet kloppen.
Gelukkig was hij er wel zelf bij. Niet om zijn zoon tegen te houden maar alles goed vast te leggen voor momenten zoals nu.
Gewoon een naar sfeertje. Altijd zorgen dat ze in de meerderheid zijn, (te) dicht bij komen staan, uitdagen, te weinig wisselgeld teruggeven als ze bardienst hebben en vervolgens moeilijk gaan doen als je vraagt waar de rest van je geld blijft.quote:
Welk journaal was dat?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:31 schreef Hathor het volgende:
Net nog op het journaal...vorig jaar waren er alleen al in de districten 1 en 2 van de KNVB (Noord en Zuid Holland) meer dan 500 geweldsdelicten rond amateurwedstrijden, waarbij het merendeel van de aanstichters Marokkanen waren. Let wel...het MERENDEEL, soms doen niet Marokkanen dus ook een duit in het zakje. Maar Wilders zat er dus niet eens zo ver naast met de stelling dat het geen voetbalprobleem is, maar een Marokkanenprobleem.
Je moet eens kijken wat er allemaal "kan" wanneer de vlam echt in de pan slaat, ik hoop oprecht dat men voor die tijd, echte adequate maatregelen durft te nemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:49 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
De beste manier om met het ''Marokkanenprobleem'' om te gaan is door het in zekere zin te negeren. Loodzware straffen stellen op dit soort delicten, medogenloze rechtspraak, meer blauw op straat, en eventueel een politiemacht met meer ingrijpende bevoegdheden om radicaler te kunnen handelen op straat.
De marokkanen zijn er nu eenmaal, de vierde generatie zit er zelfs al aan te komen. Allemaal hebben ze een Nederlands paspoort, en Nederland is een democratisch land.
Mensen die beginnen over marokkanenproblemen, of die ''kut buitenlanders'' hebben wat mij betreft in zekere zin wel gelijk, alleen het is slechts het vergroten van het probleem. Uitleveren aan Marokko kan niet, marokkanen bij hun ouders weghalen en in opvoedingskampen stoppen: Het kan niet. Een eiland in de Noordzee opspuiten om ze te laten wonen: Kan niet, althans niet gedwongen.
Die dingen roepen is dus een schreeuw in het diepe, een uiting van pure frustratie die nergens op is gericht. Haatzaaiend. Schiet je gewoon niets mee op. Snap ook niet dat geenstijl daaraan meewerkt. Is toch niet het niveau waar ze zichzelf toe rekenen.
In het amateur rugby hebben ze het inderdaad niet nee. Lijkt me ook lastig. Maar het gaat mij om de profs. Dat zijn toch altijd voorbeelden? Zie je je voorbeelden mekkeren naar een scheids, ja.. als kleine jongen is dat stoer om te doen, doe jij dat toch ook?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Die middelen hebben ze helemaal niet in het amateur rugby volgens mij. Ik begreep gisteren uit een item van Nieuwsuur dat dit vanaf de jeugd al wordt bijgebracht. Hetzelfde hoor ik van familie in Zuid-Afrika waar rugby een grote sport is. Wanneer er voetbal wordt gespeeld in hetzelfde stadion komt er prikkeldraad en zijn er rellen. Bij rugby drink je een biertje met de tegenstander.
Maar over de technische middelen in het profvoetbal ben ik het wel met je eens.
Wel degelijk werd dit specifiek vermeld. Stond zelfs met mijn oren te klapperen dat de NOS het expliciet vertelde.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk journaal was dat?
In het NOS journaal meldden ze dat in district West 1 en West 2 beide 187 incidenten waren in 2011, en landelijk boven de 500. Over de etnische achtergrond van de daders werden in het kader van die cijfers geen mededelingen gedaan.
Wel meldde iemand van de scheidsrechtersbond dat de daders van verbaal en fysiek geweld tegen arbiters volgens hem verhoudingsgewijs vaak allochtonen zijn (de specificatie "marokkanen" werd ook hier niet genoemd).
Waarom nou zo'n wijsneuzerig toontje?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel degelijk werd dit specifiek vermeld. Stond zelfs met mijn oren te klapperen dat de NOS het expliciet vertelde.
Als je het hele item gezien had, snapte je dat het de voorzitter was van de Amsterdamse scheidsenbond en het wel degelijk ging om Marokkanen. In hele politieke bewoordingen zij hij het en de journalist sprak het vooraf zelfs 'gewoon' uit. Met minder politieke bewoordingen.
nee in die 2 districten waren er 374 incidenten van de totaal 514.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom nou zo'n wijsneuzerig toontje?![]()
Ik heb het teruggekeken. De journalist noemt inderdaad een keer dat het veelal om Marokkanen gaat.
De man van de scheidsrechtersbond trekt het breder, hij zegt "niet-Nederlandse origine".
En jij bent ook niet onfeilbaar in je berichtgeving hoor, met je "vorig jaar waren er alleen al in de districten 1 en 2 van de KNVB (Noord en Zuid Holland) meer dan 500 geweldsdelicten rond amateurwedstrijden".
[ afbeelding ]
Dan zie ik liever Peter R.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef desiredbard het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)assin-jwt_shortfilms
Wat een geweldige aanwinst voor dit land! Heerlijk, deze jeugd heeft de toekomst!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef desiredbard het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)assin-jwt_shortfilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |