Toch zijn ze schattig.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:29 schreef kawa4 het volgende:
hier weer een foto'tje van mijn 2 slopers
[ afbeelding ]
hier hadden ze net het hondenluikje eruit gelopen
wat heeft ie ondergaan??quote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch zijn ze schattig.
[ afbeelding ]
Tessa is wat zielig nog, gelukkig wel beter dan gisteren. Wat onrustige nacht.
Jammer dat we niet even in de sneeuw kunnen spelen.
Ben erg blij met mijn gekozen kruising.![]()
volgens mij een zij.quote:
Sterilisatie en hubertusklauwtjes weg laten halen.quote:
Ja, vind het eigenlijk niet zo netjes gedaan, of dat normaal is bij honden.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij hadden gisteren de skipakken al aan![]()
Het sneeuwde hard, gelukkig bleef het niet liggen.
Is Thessa ook aan haar wolfsklauwtjes geholpen of zo?
Sjon gisteren in de kroeg![]()
[ afbeelding ]
Haha die laatste foto!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat oudere foto's... maar toen was hij ook al best versleten!
Is het erg dat er een kat bij is...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Onze Sam een sharpei van nu 10 weken.
[ afbeelding ]
Hou er bij een boerenfox ook rekening mee dat je bij een goede "fokker" koopt. Nou is dat bij boerenfoxen natuurlijk wat lastiger omdat het geen officieel ras is en er dus ook geen officiele rasvereniging is met aangesloten fokkers. In dit geval dus zeker naar de ouders kijken, vragen stellen, zorgen dat ze sociaal zijn opgevoed. Vraag of er niet ergens wat Jack Russell o.i.d. in zit (vaak het geval). Bedenk je wel dat het zeeeeeer actieve en intelligente hondjes zijn die veel beweging nodig hebben tot op hoge leeftijd. Ik heb zelf een boerenfox van inmiddels 15 en die is nu nog steeds erg actief, springt en rent nog steeds. Mijn hond kon haar energie altijd kwijt in het jagen op muizen, konijnen, ratten, mollen, fazanten.. hele families heeft ze om zeep geholpen, haar grootste hobby. Zorg dus dat ze een uitlaatklep hebben, het zijn geen domme luilakken.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:20 schreef Dragonberry het volgende:
Kruising zijn we toch niet zo zeker van.. Stamboom enzo worden we het ook nog niet over eens dus even overnieuw bekeken: wat vinden we leuk?
We gaan kijken naar een boerenfox pupbij mijn ouders hebben we er ook 1 van 7 jaar en die is zo leuk. Dus.. Deze week nog langs en kijken of er een pup bijzit voor ons.
Over een paar jaar komt er denk ik nog wel een hond bij van een fokker. Dan hebben we allebei wat we willen
10 weken? Geen maanden?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Onze Sam een sharpei van nu 10 weken.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaaf! Mooi kerstkadoquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:38 schreef Strega het volgende:
Yee man, onze (nog niet bij ons wonende) Shar-Pei pup was gisteren net een maand. Maar das echt nog een puppy. De dag voor kerst komt hij als alles goed gaat bij ons wonen
Haha machtige foto..quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda geniet ook van de sneeuw. Helaas maakte ik net op het verkeerde moment een fotoWat een mogooltje is het ook soms..
[ afbeelding ]
Whahaha! Scoobysnack ??quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda geniet ook van de sneeuw. Helaas maakte ik net op het verkeerde moment een fotoWat een mogooltje is het ook soms..
[ afbeelding ]
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht ook echt dat ie eerder 10 maanden zou zijn dan 10 weken, niet eens door het formaat maar ook al door de bouw en zo
Ach, dit is ook geen fijn weer voor lieve, oude Keizers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouwe keizertje was heul nie blij met die vieze sneeuw vanmorgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dat graven in de sneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes houd ook van sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hij goed. Ook opeens kop omhoog helemaal onder de sneeuw. Was te laat met foto maken. Dat is wel jammer.quote:
Ja hoor zeker wel love.. Maar ik mis de sneeuw een beetje.. we zijn nogal in een sneeuw moed denk ik zo ^^quote:
Hehe wist je dat Huskies ook uitstekend tegen warmte kunnen? 40 graden is geen probleem hoor voor zequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hoor zeker wel love.. Maar ik mis de sneeuw een beetje.. we zijn nogal in een sneeuw moed denk ik zo ^^
Ja maar doelde meer op vandaag sneeuw enzulks hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:48 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Hehe wist je dat Huskies ook uitstekend tegen warmte kunnen? 40 graden is geen probleem hoor voor ze
Ahhhh wat lief!quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef lily het volgende:
We hebben hem nog niet want hij is pas een kleine 4 weken maar hij komt wel bij ons in januari. De voorpret is ook al leuk![]()
Murphy, onze pasgeboren Australian Shepherd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook in blijde verwachtingquote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef Dragonberry het volgende:
We zijn wezen kijken bij een nestje boerenfox pupjesals het goed is mag er over 2 weken eentje bij ons komen wonen.
haha, wat liefquote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef oh-oh het volgende:
De parkiet en de oude baas zijn hier de beste vriendjes, zo lief![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa, Lily!quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef lily het volgende:
We hebben hem nog niet want hij is pas een kleine 4 weken maar hij komt wel bij ons in januari. De voorpret is ook al leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oudjes zijn altijd schattig.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Little_Dolls het volgende:
Een beetje donker misschien, maar daarom niet minder schattig.
Hij leeft nog altijd!
[ afbeelding ]
Ja en zeker als het Jack Russells zijn die bijna helemaal wit zijn geworden en een zeehondenkopje hebben.quote:
Wat een schatje ^^quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Natte emo na 'n modderpoel, eigen schuld dikke bult!
quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt maar triest!quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat leuk Strega, een lekker vers nieuw pupjequote:Op vrijdag 7 december 2012 00:38 schreef Strega het volgende:
Yee man, onze (nog niet bij ons wonende) Shar-Pei pup was gisteren net een maand. Maar das echt nog een puppy. De dag voor kerst komt hij als alles goed gaat bij ons wonen
Ja, morgenmiddag gaan we weer even kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh wat leuk Strega, een lekker vers nieuw pupje
Doe eens een foto als het kanquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, morgenmiddag gaan we weer even kijken.
Wat een leukerdquote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze gedraagt zich toch zo goed met de kerstboom!
Kijk dit nou!
En check die pootjes!
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zal wel weer een rage zijn.. zou fijn zijn als asielhonden zo populair zouden zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussen al dit foto geweld.
Ik liep met mijn vriendin een tijdje terug ergens in een stad/dorp en wat mij opviel is de
hoeveelheid aan Pekinees honden op straat. Tenminste ik dacht dat het pekinees-achtige
honden waren. Niet langharig maar kortharig,beetje boxer bouw en dezelfde platte bek als
een echte langharige Pekinees.
Iemand die weet welke ik bedoel?
Is dit een rage/hype of heeft het dierenasiel weer wat honden kunnen slijten?
Bedoel je mopshondjes misschien?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussen al dit foto geweld.
Ik liep met mijn vriendin een tijdje terug ergens in een stad/dorp en wat mij opviel is de
hoeveelheid aan Pekinees honden op straat. Tenminste ik dacht dat het pekinees-achtige
honden waren. Niet langharig maar kortharig,beetje boxer bouw en dezelfde platte bek als
een echte langharige Pekinees.
Iemand die weet welke ik bedoel?
Is dit een rage/hype of heeft het dierenasiel weer wat honden kunnen slijten?
Ik ga haar over drie dagen halenquote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer op bezoek geweest.![]()
![]()
![]()
Nog een weekje, dan gaan we hem halen!
Wat voor eentje?quote:
ODH >Herplaatsterquote:
Leuk he! Hij was vandaag ook zo lief. En z'n mama kende me nog van de vorige keer.quote:
Wel schattig dat die hondjes niet zo groot zijn, met zo'n type gezicht. Als ze groter waren had ik er vast wat schrik voor... (Vooral die tweede dan.)quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Bedoel je mopshondjes misschien?
[ afbeelding ]
Of franse bulldogjes?
[ afbeelding ]
De kans dat die uit een asiel komen is niet zo groot, daar zitten meestal niet zoveel rashonden en al sowieso weinig kleine rashondjes (die zijn nogal populair vaak, dus komen niet zo snel in een asiel). Misschien een hype dus. Jammer, want het zijn niet de meest gezonde hondjes. Die korte snuitjes en uitpuiloogjes zorgen voor nogal wat lichamelijk ongemak bij de diertjes, maar mensen vinden ze vaak snoezig dus dan maakt het kennelijk niet zo uit dat het hondje onder zijn uiterlijk lijdt.
Veel van die kleine schoot-achtige hondjes hebben in meer of mindere mate zo'n plat snuitje, dat vinden mensen schattig. Ik vind ze zelf eigenlijk een beetje lelijkquote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wel schattig dat die hondjes niet zo groot zijn, met zo'n type gezicht. Als ze groter waren had ik er vast wat schrik voor... (Vooral die tweede dan.)
Ik vind ze ook niet zo prachtig; heb het meer op Jack Russels. Schattig zijn ze idd wel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Veel van die kleine schoot-achtige hondjes hebben in meer of mindere mate zo'n plat snuitje, dat vinden mensen schattig. Ik vind ze zelf eigenlijk een beetje lelijk![]()
Verklaar u nader.quote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef Dragonberry het volgende:
Ik vind die platte snuitjes ook echt niks.. Ze knorren en snurken en ik vind ze lelijk en soms ook een beetje vies. Daarnaast is het gewoon heel ongezond.
De hondjes hebben allerlei gezondheidsproblemen door de vorm van hun kop en bek. Uitpuilende oogjes, te korte luchtwegen, vervormde bekjes... Allemaal ongemak waardoor ze oogaandoeningen kunnen krijgen en ademhalingsproblemen (zeer benauwd bv, vooral met warm weer). Zo'n beestje zit gewoon nooit zo lekker in z'n vel als een 'normaal' geproportioneerd hondje met een gewone snuit dat lekker rond kan rennen zonder om de haverklap buiten adem te raken. Best zielig dus, imo.quote:
Ok, hier had ik geen enkel idee van, maar ik ben dan ook geen hondenkenner zoals jullie.quote:Op zondag 16 december 2012 21:20 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
De hondjes hebben allerlei gezondheidsproblemen door de vorm van hun kop en bek. Uitpuilende oogjes, te korte luchtwegen, vervormde bekjes... Allemaal ongemak waardoor ze oogaandoeningen kunnen krijgen en ademhalingsproblemen (zeer benauwd bv, vooral met warm weer). Zo'n beestje zit gewoon nooit zo lekker in z'n vel als een 'normaal' geproportioneerd hondje met een gewone snuit dat lekker rond kan rennen zonder om de haverklap buiten adem te raken. Best zielig dus, imo.
Ik wil zelf daarom alleen maar honden hebben met een normale bouw en normale snuit met zo weinig mogelijk ingefokte afwijkingen. Dan hoeven ze niet te lijden onder hun uiterlijk en kunnen ze lekker hond zijn zonder ongemak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:28 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok, hier had ik geen enkel idee van, maar ik ben dan ook geen hondenkenner zoals jullie.Het zijn leuke diertjes, en je kan er veel plezier van hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je er ooit eentje aan willen schaffen dan zou ik je aanraden je heel goed in te lezen in het karakter en alle erfelijke aandoeningen in het ras dat je overweegt. Dan kun je een zo gezond mogelijk hondje kiezen dat goed bij jouw situatie past.
Mijn man en ik hebben zelf ook een klein hondje (nu ook nog 2 anderen) dat overal mee naartoe kon toen we nog in een flat woonden. Ze ging mee in een mandje voor op de fiets of in de auto, echt super braaf altijd. Ze is ook mee op vakantie geweest naar Duitsland, heeft door de binnenstad van Trier gewandeld... heel gezellig. We hebben eerst vrij lang gezocht naar een geschikt hondje; niet te groot niet te klein, geen druktemaker maar een relaxed typje dat zich makkelijk voegt naar nieuwe dingen... En geen plat bekje of uitpuiloogjes natuurlijk![]()
En deze is't geworden, een Havanezer (hier op de rondvaartboot over de Moezel):
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Het zijn leuke diertjes, en je kan er veel plezier van hebbenMocht je er ooit eentje aan willen schaffen dan zou ik je aanraden je heel goed in te lezen in het karakter en alle erfelijke aandoeningen in het ras dat je overweegt. Dan kun je een zo gezond mogelijk hondje kiezen dat goed bij jouw situatie past.
Mijn man en ik hebben zelf ook een klein hondje (nu ook nog 2 anderen) dat overal mee naartoe kon toen we nog in een flat woonden. Ze ging mee in een mandje voor op de fiets of in de auto, echt super braaf altijd. Ze is ook mee op vakantie geweest naar Duitsland, heeft door de binnenstad van Trier gewandeld... heel gezellig. We hebben eerst vrij lang gezocht naar een geschikt hondje; niet te groot niet te klein, geen druktemaker maar een relaxed typje dat zich makkelijk voegt naar nieuwe dingen... En geen plat bekje of uitpuiloogjes natuurlijk![]()
En deze is't geworden, een Havanezer (hier op de rondvaartboot over de Moezel):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Precies, helemaal mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 21:20 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
De hondjes hebben allerlei gezondheidsproblemen door de vorm van hun kop en bek. Uitpuilende oogjes, te korte luchtwegen, vervormde bekjes... Allemaal ongemak waardoor ze oogaandoeningen kunnen krijgen en ademhalingsproblemen (zeer benauwd bv, vooral met warm weer). Zo'n beestje zit gewoon nooit zo lekker in z'n vel als een 'normaal' geproportioneerd hondje met een gewone snuit dat lekker rond kan rennen zonder om de haverklap buiten adem te raken. Best zielig dus, imo.
Ik wil zelf daarom alleen maar honden hebben met een normale bouw en normale snuit met zo weinig mogelijk ingefokte afwijkingen. Dan hoeven ze niet te lijden onder hun uiterlijk en kunnen ze lekker hond zijn zonder ongemak
Lief, die oortjes ook!quote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Hoera 12 kaarsjes voor mn trutje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze foto werd ze pas 1
m'n lieve Faasje Paasje
Trutje?quote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Hoera 12 kaarsjes voor mn trutje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze foto werd ze pas 1
m'n lieve Faasje Paasje
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Gefeliciteerd Nonneke.Mooie leeftijd. Leuke oortjes heeft ze.
Hondjes van Pos en Kingscrown.![]()
Hier de dames maar eens wat lastig gevallen, ze stralen enthousiasme uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Nonneke het volgende:
Leuke kerstfotos !
Dank voor de felicitaties
We hebben t gister nog gevierd met kippenmaagjes uit de droogmachine, idee van tante oh-oh, het viel erg in de smaakjammer van de lucht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste, dat pootje ook!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Gefeliciteerd Nonneke.Mooie leeftijd. Leuke oortjes heeft ze.
Hondjes van Pos en Kingscrown.![]()
Hier de dames maar eens wat lastig gevallen, ze stralen enthousiasme uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BOYO!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
5 maanden op zee geweest, maandagnacht terug thuis gekomen. Nu staat boyo de hele dag zo bij me:
[ afbeelding ]
Welkom thuisquote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
5 maanden op zee geweest, maandagnacht terug thuis gekomen. Nu staat boyo de hele dag zo bij me:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!@ Ze is er! Wat een mooierd.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:11 schreef JerryLee het volgende:
Een nieuwe vriendin ,altijd vrolijk als je thuiskomt .![]()
[ afbeelding ]
Luna (Prinzess vom Holzbach )
http://www.wundrock.de/hu(...)s/Bilderprinzess.htm
Laat de kerst maar beginnen
(de slip ligt al in het mandje met ongewenste attributen )
Die kop heerlijk!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:21 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Boyo blijft geweldig om te zienquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ff betere kwaliteit
Boyoooooooooquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ff betere kwaliteit
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ff betere kwaliteit
quote:Op zondag 23 december 2012 02:29 schreef FranticDJ het volgende:
Nice
[ afbeelding ]
Zo nu heb ik m'n 5 maanden schade voorlopig wel ingehaald
Welke hond is dat nog es? Gefeliciteerd ieg! Vandaag over een maand hoop ik dat mijn ouwe 15 wordtquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 07:07 schreef JerryLee het volgende:
Goedemorgen ,
laatste wandeling gisteravond 23.50 thuis .
Wekkertje om 5.55 gezet .
Loopt op de afgesproken tijd af ,
Even bijkomen ,,snooze" (10 minuten )
Ze dacht het niet
Grote ogen,zoekend .........
[ afbeelding ]
Pakt sok voor het bed ,en begint in mijn gezicht ermee te duwen .
Duidelijker kan het niet zijn .
Stond dus om 6.07 in de regen met een zakkie ontlasting in mijn handen.
6.40 thuis ,broodje eten ,douchen boodschappenlijstjes maken.
De prinses ligt nog even op 1 oor
Woensdagavond in Nederland.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, met Chico stond ik ook zo vaak buiten, gelukkig leerde die het echt heel snel. De eerste twee dagen piste ie waar ie stond als ie moest
Fijn dat ie gegeten heeft, dat is heel belangrijk idd, als die ouwe van mij een dag niet eet dan ben ik ook meteen in alle staten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:38 schreef Little_Dolls het volgende:
De hond heeft blijkbaar toch nog gegeten (+ z'n pilletjes) en toen we vanmorgen gingen kijken at hij ook, dus dat valt toch nog mee.
In zijn toestand en op zijn leeftijd is dit heel belangrijk!
Nou deels wel, Ze zijn de puppentijd ontgroeid, en hij blijft de hond van mn ouders irriteren, Ja dat is ie een keer zat, Eigenlijk is vechten gewoon een groot woord, het was meer corrigeren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Dat vechten dat hoort er toch helemaal niet zomaar allemaal bij?
Voor wat ik begrijp hoort het erbij! Puberteit ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat geëtter is aan mij niet besteed hoor, ik vind daar niks normaals aan
Dat vogeltjequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn dat ie gegeten heeft, dat is heel belangrijk idd, als die ouwe van mij een dag niet eet dan ben ik ook meteen in alle staten.
Luie hond, de vogel wil spelen![]()
[ afbeelding ]
Pas je er dan nog bij ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Als ik hier zeg gaan we naar bed rent het hele spul mn bed in
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Pas je er dan nog bij ?
...en dan werd je ochtends wakker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik hier welterusten zeg gaan ze boven op het kindermatras naast mijn bed liggen.
Een Australische herder ?quote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
nog een weekje, dan komt ie bij ons
[ afbeelding ]
Die bodywarmerquote:
Ahquote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooierd.quote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Lief. Is de vriendin niet iets groter?quote:Op zondag 30 december 2012 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn mannetje (de zwarte) met zijn vriendin:
[ afbeelding ]
Haha ze is wel wat groter dan hij inderdaad, en ook 2 keer zo zwaar.quote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Lief. Is de vriendin niet iets groter?
quote:Op zondag 30 december 2012 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lily hij is zo leuk, ik verheug me al op meer foto´s als ie dr is![]()
Kijk nou, mijn Billy de dag dat ie hier kwam wonen, en nu![]()
[ afbeelding ]
Zo tof!!quote:
oooohquote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond inslag op een meter of driequote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe reageren ze bij jullie op t vuurwerk?
Loebes hier wel oke. Maar morgen gaat hij naar mijn schoonouders daar is t rustiger wat knallen betreft. Want hier is het morgen nacht net zo'n oorlogsgebied.
2 stuksquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Little_Dolls het volgende:
Iemand hier die een Jack Russel heeft?
nee dat was ik niet, mijn 2 bengels zijn mn 1e eigen honden, en de 1e volbloed JRquote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ach ja, was jij niet diegene met die oude foto van een intussen overleden JR?
Oh, ok. Als je foto's hebt mag je ze altijd posten, want ik vind dat zo'n prachthondjes.quote:Op zondag 30 december 2012 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee dat was ik niet, mijn 2 bengels zijn mn 1e eigen honden, en de 1e volbloed JR
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 09:18 schreef lily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal in elk geval niet ook drie jaar of langer duren, hou je daar maar aan vast!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Fijnquote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
toevallig de laatste paar dagen weer n aantal foto's gemaakt, zal.ze morgen eens uitzoeken
Wat ongelofelijk schattig zeg!quote:Op maandag 31 december 2012 17:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Speciaal voor Little_Dolls http://www.mijnalbum.nl/Album=PCWBS8EJ
en ook voor de andere geintreseerden
Toby en Dexter van 5 weken tot nu (11 maanden)
quote:Op maandag 31 december 2012 21:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk schattig zeg!
Jullie zien er ook twee heel brave mensen uit, trouwens.
toen moesten wij even weg en dat zou heel kort zijn, werd wat langer, daar waren de jongens nog niet klaar voor, de bende bestaat uit kattegras, aarde, papier en een verdwaalde kerstslinger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie dat er ook nog n.foto van de moeder tussen staat
wij zijn soms ook hele brave burgelijke mensen hoor
S. 2014
J. 2016
Oh ja, er was idd ook een poes bij.quote:Op maandag 31 december 2012 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
toen moesten wij even weg en dat zou heel kort zijn, werd wat langer, daar waren de jongens nog niet klaar voor, de bende bestaat uit kattegras, aarde, papier en een verdwaalde kerstslinger!
wij zijn soms ook hele brave burgelijke mensen hoor
Wij hebben idd ook nog een poezebeest! de koningin van het huis maar dat willen de boys nog steeds niet.snappenquote:Op maandag 31 december 2012 21:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh ja, er was idd ook een poes bij.Poezen
Dat was een compliment.
Tja, de hond is graag de baas.quote:Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hebben idd ook nog een poezebeest! de koningin van het huis maar dat willen de boys nog steeds niet.snappen
Hee je bent paars, wat betekent dat?quote:Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hebben idd ook nog een poezebeest! de koningin van het huis maar dat willen de boys nog steeds niet.snappen
Geweldigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Alle hondjes veilig oudjaarsdag door weten te komen? Koda heeft samen met mij naar het vuurwerk staan kijken, hij vond het geweldigHij stond al kwispelend naast mij op de bank, met zijn voorpoten in de vensterbank
Idd, dat vraag ik me ook af...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hee je bent paars, wat betekent dat?
Vorig jaar gooide iemand een behoorlijke harde knaller vlak naast Koda en dat jaar was die een beetje huiverig voor het vuurwerk, maar toen was die ook nog maar 5-6 maand oud. Gelukkig is het geen angst geworden neequote:Op dinsdag 1 januari 2013 09:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
GeweldigHij was vorig jaar ook niet bang toch?
Die van ons hebben het ook goed overleefd gisteren
Volgens mij snap je je mobiel nog niet .quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef hnoa het volgende:
Heb lang hier niks gezet dus wou even 3 foto'tjes van Noa laten zien van afgelopen week
(heb nieuwe mobiel dus meteen kijken hoe goed de foto's zijn)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, groetjes terug zegquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef hnoa het volgende:
Heb lang hier niks gezet dus wou even 2 foto'tjes van Noa laten zien van afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze best duidelijk nog (duidelijker dan via ipod tenminste) en ongekamd lijkt ook echt zo elke dag uur bezig met kammenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wazige foto's icm een ongekamde haarbal, heel duidelijk
voor?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:48 schreef Little_Dolls het volgende:
Helaas... Onze ouwe versleten deugniet is niet meer... (Ouderom en ademhalings- en hartproblemen.)
We zullen hem missen...
Hij kon bijna niet meer ademnhalen en zodoende zijn m'n schoonouders vannacht(!) met hem naar de dierenarts moeten rijden voor...
Ah liefquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:29 schreef hnoa het volgende:
Heb lang hier niks gezet dus wou even 2 foto'tjes van Noa laten zien van afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij een mixquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:59 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig wat voor soort ras deze hond is?
( ja het is niet mijn hond.)
Dat lijkt me heel moeilijk.. Sterkte, ook voor je vriend!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:09 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tja, voor een spuitje hé.
Bedankt...
Gelukkig was ik er niet bij, want zo'n dingen zie ik toch niet graag...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel moeilijk.. Sterkte, ook voor je vriend!
nee, jachthond, met een eigen willetje als hij buiten isquote:
Ja, die loopt hier al sinds 21 december rond. Hij is vandaag precies twee maanden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:12 schreef Mubassie het volgende:
Ben benieuwd naar de Sharpei van user Strega, ik dacht dat hij/zij rond de kerst haar pup kon gaan halen....
Lieve ogen!quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:12 schreef Mubassie het volgende:
Ben benieuwd naar de Sharpei van user Strega, ik dacht dat hij/zij rond de kerst haar pup kon gaan halen....
quote:
Lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Bengeltje, die vangfoto is tof!
Mijn uitslovers gisteren, we hadden een lunchafspraak en ze kregen cake![]()
O wat een dotje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:10 schreef Strega het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was Ravi afgelopen dinsdag. Hij groeit als kool!
Oh wauw supergaaf! Wat een dotjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:10 schreef Strega het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was Ravi afgelopen dinsdag. Hij groeit als kool!
Cool truukje met het omdraaien erbij! Hoe heb je ze dat aangeleerd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Zijn dat allemaal filmpjes van jou en je beestjes op YouTube?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef JerryLee het volgende:
Weer en, tijd verhinderen ff om actuele pics te schieten
[ afbeelding ]
Zag hem langs komen op FB. Zo schattig!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben normaal gesproken een kattenmens, maar toen daarnet de UPS chauffeur hier op het werk langs kwam met zijn nieuwe pup, kreeg ik ook veel zin in een hond, wat een lieverdje was dat zeg
[ afbeelding ]
Niiiiice.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef JerryLee het volgende:
Weer en, tijd verhinderen ff om actuele pics te schieten
[ afbeelding ]
Hij past zelfs helemaal bij jullie vloer!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef lily het volgende:
Onze Murphy is nu een week bij ons. Het gaat prima
Hij moet 's nachts nog 2 keer naar buiten dus een van ons slaapt beneden bij hem. Hij leert snel. Het is een heerlijke pup.
[ afbeelding ]
Bowie heeft ze precies andersomquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef lily het volgende:
Hij moet 's nachts nog 2 keer naar buiten dus een van ons slaapt beneden bij hem. Hij leert snel. Het is een heerlijke pup.
[ afbeelding ]
Gefeli! Billyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kind wil persé kaarsjes en taartjes en hoedjes als er een hondje jarig is dus tja
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kind wil persé kaarsjes en taartjes en hoedjes als er een hondje jarig is dus tja
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:00 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Haha thanks! Veel mensen noemen hem 'lelijk' maar ik vind het zelf reuze meevallen!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het anders een erg leuke hond.
Zeer zeker, die oortjes, dat snoetje. Dat is absoluut niet lelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef DW1995 het volgende:
[..]
Haha thanks! Veel mensen noemen hem 'lelijk' maar ik vind het zelf reuze meevallen!
Die is ook al snel gegroeid zeg! En een flinke vacht gekregen ook hahaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:05 schreef WillieW het volgende:
Onze Colly in de bossen (2 weken geleden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |