Fijn dat ie gegeten heeft, dat is heel belangrijk idd, als die ouwe van mij een dag niet eet dan ben ik ook meteen in alle staten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:38 schreef Little_Dolls het volgende:
De hond heeft blijkbaar toch nog gegeten (+ z'n pilletjes) en toen we vanmorgen gingen kijken at hij ook, dus dat valt toch nog mee.
In zijn toestand en op zijn leeftijd is dit heel belangrijk!
Nou deels wel, Ze zijn de puppentijd ontgroeid, en hij blijft de hond van mn ouders irriteren, Ja dat is ie een keer zat, Eigenlijk is vechten gewoon een groot woord, het was meer corrigeren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Dat vechten dat hoort er toch helemaal niet zomaar allemaal bij?
Voor wat ik begrijp hoort het erbij! Puberteit ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat geëtter is aan mij niet besteed hoor, ik vind daar niks normaals aan
Dat vogeltjequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn dat ie gegeten heeft, dat is heel belangrijk idd, als die ouwe van mij een dag niet eet dan ben ik ook meteen in alle staten.
Luie hond, de vogel wil spelen![]()
[ afbeelding ]
Pas je er dan nog bij ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Als ik hier zeg gaan we naar bed rent het hele spul mn bed in
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:50 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Pas je er dan nog bij ?
...en dan werd je ochtends wakker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik hier welterusten zeg gaan ze boven op het kindermatras naast mijn bed liggen.
Een Australische herder ?quote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
nog een weekje, dan komt ie bij ons
[ afbeelding ]
Die bodywarmerquote:
Ahquote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooierd.quote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Lief. Is de vriendin niet iets groter?quote:Op zondag 30 december 2012 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn mannetje (de zwarte) met zijn vriendin:
[ afbeelding ]
Haha ze is wel wat groter dan hij inderdaad, en ook 2 keer zo zwaar.quote:Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Lief. Is de vriendin niet iets groter?
quote:Op zondag 30 december 2012 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lily hij is zo leuk, ik verheug me al op meer foto´s als ie dr is![]()
Kijk nou, mijn Billy de dag dat ie hier kwam wonen, en nu![]()
[ afbeelding ]
Zo tof!!quote:
oooohquote:Op zondag 30 december 2012 09:31 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond inslag op een meter of driequote:Op zondag 30 december 2012 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe reageren ze bij jullie op t vuurwerk?
Loebes hier wel oke. Maar morgen gaat hij naar mijn schoonouders daar is t rustiger wat knallen betreft. Want hier is het morgen nacht net zo'n oorlogsgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |