Toch zijn ze schattig.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:29 schreef kawa4 het volgende:
hier weer een foto'tje van mijn 2 slopers
[ afbeelding ]
hier hadden ze net het hondenluikje eruit gelopen
wat heeft ie ondergaan??quote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch zijn ze schattig.
[ afbeelding ]
Tessa is wat zielig nog, gelukkig wel beter dan gisteren. Wat onrustige nacht.
Jammer dat we niet even in de sneeuw kunnen spelen.
Ben erg blij met mijn gekozen kruising.![]()
volgens mij een zij.quote:
Sterilisatie en hubertusklauwtjes weg laten halen.quote:
Ja, vind het eigenlijk niet zo netjes gedaan, of dat normaal is bij honden.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij hadden gisteren de skipakken al aan![]()
Het sneeuwde hard, gelukkig bleef het niet liggen.
Is Thessa ook aan haar wolfsklauwtjes geholpen of zo?
Sjon gisteren in de kroeg![]()
[ afbeelding ]
Haha die laatste foto!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:40 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat oudere foto's... maar toen was hij ook al best versleten!
Is het erg dat er een kat bij is...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Onze Sam een sharpei van nu 10 weken.
[ afbeelding ]
Hou er bij een boerenfox ook rekening mee dat je bij een goede "fokker" koopt. Nou is dat bij boerenfoxen natuurlijk wat lastiger omdat het geen officieel ras is en er dus ook geen officiele rasvereniging is met aangesloten fokkers. In dit geval dus zeker naar de ouders kijken, vragen stellen, zorgen dat ze sociaal zijn opgevoed. Vraag of er niet ergens wat Jack Russell o.i.d. in zit (vaak het geval). Bedenk je wel dat het zeeeeeer actieve en intelligente hondjes zijn die veel beweging nodig hebben tot op hoge leeftijd. Ik heb zelf een boerenfox van inmiddels 15 en die is nu nog steeds erg actief, springt en rent nog steeds. Mijn hond kon haar energie altijd kwijt in het jagen op muizen, konijnen, ratten, mollen, fazanten.. hele families heeft ze om zeep geholpen, haar grootste hobby. Zorg dus dat ze een uitlaatklep hebben, het zijn geen domme luilakken.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:20 schreef Dragonberry het volgende:
Kruising zijn we toch niet zo zeker van.. Stamboom enzo worden we het ook nog niet over eens dus even overnieuw bekeken: wat vinden we leuk?
We gaan kijken naar een boerenfox pupbij mijn ouders hebben we er ook 1 van 7 jaar en die is zo leuk. Dus.. Deze week nog langs en kijken of er een pup bijzit voor ons.
Over een paar jaar komt er denk ik nog wel een hond bij van een fokker. Dan hebben we allebei wat we willen
10 weken? Geen maanden?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Onze Sam een sharpei van nu 10 weken.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaaf! Mooi kerstkadoquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:38 schreef Strega het volgende:
Yee man, onze (nog niet bij ons wonende) Shar-Pei pup was gisteren net een maand. Maar das echt nog een puppy. De dag voor kerst komt hij als alles goed gaat bij ons wonen
Haha machtige foto..quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda geniet ook van de sneeuw. Helaas maakte ik net op het verkeerde moment een fotoWat een mogooltje is het ook soms..
[ afbeelding ]
Whahaha! Scoobysnack ??quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda geniet ook van de sneeuw. Helaas maakte ik net op het verkeerde moment een fotoWat een mogooltje is het ook soms..
[ afbeelding ]
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht ook echt dat ie eerder 10 maanden zou zijn dan 10 weken, niet eens door het formaat maar ook al door de bouw en zo
Ach, dit is ook geen fijn weer voor lieve, oude Keizers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouwe keizertje was heul nie blij met die vieze sneeuw vanmorgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ah dat graven in de sneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes houd ook van sneeuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hij goed. Ook opeens kop omhoog helemaal onder de sneeuw. Was te laat met foto maken. Dat is wel jammer.quote:
Ja hoor zeker wel love.. Maar ik mis de sneeuw een beetje.. we zijn nogal in een sneeuw moed denk ik zo ^^quote:
Hehe wist je dat Huskies ook uitstekend tegen warmte kunnen? 40 graden is geen probleem hoor voor zequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hoor zeker wel love.. Maar ik mis de sneeuw een beetje.. we zijn nogal in een sneeuw moed denk ik zo ^^
Ja maar doelde meer op vandaag sneeuw enzulks hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:48 schreef HuskyHusky het volgende:
[..]
Hehe wist je dat Huskies ook uitstekend tegen warmte kunnen? 40 graden is geen probleem hoor voor ze
Ahhhh wat lief!quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef lily het volgende:
We hebben hem nog niet want hij is pas een kleine 4 weken maar hij komt wel bij ons in januari. De voorpret is ook al leuk![]()
Murphy, onze pasgeboren Australian Shepherd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook in blijde verwachtingquote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef Dragonberry het volgende:
We zijn wezen kijken bij een nestje boerenfox pupjesals het goed is mag er over 2 weken eentje bij ons komen wonen.
haha, wat liefquote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef oh-oh het volgende:
De parkiet en de oude baas zijn hier de beste vriendjes, zo lief![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa, Lily!quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef lily het volgende:
We hebben hem nog niet want hij is pas een kleine 4 weken maar hij komt wel bij ons in januari. De voorpret is ook al leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oudjes zijn altijd schattig.quote:Op maandag 10 december 2012 13:48 schreef Little_Dolls het volgende:
Een beetje donker misschien, maar daarom niet minder schattig.
Hij leeft nog altijd!
[ afbeelding ]
Ja en zeker als het Jack Russells zijn die bijna helemaal wit zijn geworden en een zeehondenkopje hebben.quote:
Wat een schatje ^^quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Natte emo na 'n modderpoel, eigen schuld dikke bult!
quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt maar triest!quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat leuk Strega, een lekker vers nieuw pupjequote:Op vrijdag 7 december 2012 00:38 schreef Strega het volgende:
Yee man, onze (nog niet bij ons wonende) Shar-Pei pup was gisteren net een maand. Maar das echt nog een puppy. De dag voor kerst komt hij als alles goed gaat bij ons wonen
Ja, morgenmiddag gaan we weer even kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh wat leuk Strega, een lekker vers nieuw pupje
Doe eens een foto als het kanquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, morgenmiddag gaan we weer even kijken.
Wat een leukerdquote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef lily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze gedraagt zich toch zo goed met de kerstboom!
Kijk dit nou!
En check die pootjes!
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zal wel weer een rage zijn.. zou fijn zijn als asielhonden zo populair zouden zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussen al dit foto geweld.
Ik liep met mijn vriendin een tijdje terug ergens in een stad/dorp en wat mij opviel is de
hoeveelheid aan Pekinees honden op straat. Tenminste ik dacht dat het pekinees-achtige
honden waren. Niet langharig maar kortharig,beetje boxer bouw en dezelfde platte bek als
een echte langharige Pekinees.
Iemand die weet welke ik bedoel?
Is dit een rage/hype of heeft het dierenasiel weer wat honden kunnen slijten?
Bedoel je mopshondjes misschien?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussen al dit foto geweld.
Ik liep met mijn vriendin een tijdje terug ergens in een stad/dorp en wat mij opviel is de
hoeveelheid aan Pekinees honden op straat. Tenminste ik dacht dat het pekinees-achtige
honden waren. Niet langharig maar kortharig,beetje boxer bouw en dezelfde platte bek als
een echte langharige Pekinees.
Iemand die weet welke ik bedoel?
Is dit een rage/hype of heeft het dierenasiel weer wat honden kunnen slijten?
Ik ga haar over drie dagen halenquote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer op bezoek geweest.![]()
![]()
![]()
Nog een weekje, dan gaan we hem halen!
Wat voor eentje?quote:
ODH >Herplaatsterquote:
Leuk he! Hij was vandaag ook zo lief. En z'n mama kende me nog van de vorige keer.quote:
Wel schattig dat die hondjes niet zo groot zijn, met zo'n type gezicht. Als ze groter waren had ik er vast wat schrik voor... (Vooral die tweede dan.)quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Bedoel je mopshondjes misschien?
[ afbeelding ]
Of franse bulldogjes?
[ afbeelding ]
De kans dat die uit een asiel komen is niet zo groot, daar zitten meestal niet zoveel rashonden en al sowieso weinig kleine rashondjes (die zijn nogal populair vaak, dus komen niet zo snel in een asiel). Misschien een hype dus. Jammer, want het zijn niet de meest gezonde hondjes. Die korte snuitjes en uitpuiloogjes zorgen voor nogal wat lichamelijk ongemak bij de diertjes, maar mensen vinden ze vaak snoezig dus dan maakt het kennelijk niet zo uit dat het hondje onder zijn uiterlijk lijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |