Nee, gewoon legaal gedownload vanuit AppStore. Alleen contact opnemen kan wel via de website, maar lijkt dan steeds over de mobiele app te gaan.quote:
iPhone aansluiten op je Mac, dan zal iTunes vanzelf opstarten. Dan kun je het synchroniseren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net voor het eerst een app voor mijn iPhone gedownload, via iTunes op mijn iMac. Hoe komt die app op mijn iPhone, doet iCloud dat?
Automatische downloads aanzetten op je iPhone, dan verschijnt alles automatisch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net voor het eerst een app voor mijn iPhone gedownload, via iTunes op mijn iMac. Hoe komt die app op mijn iPhone, doet iCloud dat?
O ja, wat suf. Ik moet hem natuurlijk gewoon aansluiten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
iPhone aansluiten op je Mac, dan zal iTunes vanzelf opstarten. Dan kun je het synchroniseren.
Of moet/wil je het draadloos doen?
Hmm, ja, dat is ook zo. Maar ik denk altijd dat ik het toch niet kan vinden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Automatische downloads aanzetten op je iPhone, dan verschijnt alles automatisch.
Of gewoon zelf kijken in iTunes. Want de meeste vragen kun je gewoon beantwoorden door eventjes te kijken en het gewoon zelf uit te zoeken
1 keer aanklikken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Het icoontje van WhatsApp verschijnt inmiddels op het display van mijn iPhone maar er staat onder 'Waiting' en er staat een soort downloadbalkje in het logo dat helemaal zwart is. Maar ik heb niet het idee dat er iets gebeurt. Weet iemand wat ik moet doen om WhatsApp werkend te krijgen?
Keertje op het icoon klikken iddquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Het icoontje van WhatsApp verschijnt inmiddels op het display van mijn iPhone maar er staat onder 'Waiting' en er staat een soort downloadbalkje in het logo dat helemaal zwart is. Maar ik heb niet het idee dat er iets gebeurt. Weet iemand wat ik moet doen om WhatsApp werkend te krijgen?
quote:
(Ik neem aan dat jullie bedoelen een keertje op het icoon klikken op het tochscreen van mijn iPhone.) Doe ik maar er gebeurt niet veel bijzonders. Het icoontje wordt zwart en daarna wordt het weer zoals het was. Maar het programma reageert nog niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keertje op het icoon klikken idd
Ja, op het Whatsapp icoontjequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
(Ik neem aan dat jullie bedoelen een keertje op het icoon klikken op het tochscreen van mijn iPhone.) Doe ik maar er gebeurt niet veel bijzonders. Het icoontje wordt zwart en daarna wordt het weer zoals het was. Maar het programma reageert nog niet.
Ja, heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. Ik weet niet of ik het nu opnieuw moet downloaden maar dat vind ik ook weer zo zonde., ook al is het maar 0,79 euro.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, op het Whatsapp icoontje
Eenmaal gekocht is niet meer opnieuw hoeven betalenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. Ik weet niet of ik het nu opnieuw moet downloaden maar dat vind ik ook weer zo zonde., ook al is het maar 0,79 euro.
Wel zo eerlijk ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eenmaal gekocht is niet meer opnieuw hoeven betalen
Klinkt logisch, maar wat moet ik dan doen? Opnieuw downloaden of is er een manier waarop ik kan achterhalen wat er mis is met WhatsApp?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eenmaal gekocht is niet meer opnieuw hoeven betalen
Eens gekocht altijd gekocht. Zet je iPhone eens uit en daarna weer aan, en probeer het nog eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. Ik weet niet of ik het nu opnieuw moet downloaden maar dat vind ik ook weer zo zonde., ook al is het maar 0,79 euro.
Heb ik gedaan en hij doet nog steeds niks. Heb weer op het icoontje geklikt en er gebeurt nog steeds niks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eens gekocht altijd gekocht. Zet je iPhone eens uit en daarna weer aan, en probeer het nog eens
Verwijderen, iphone aan-uit en dan weer downloaden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maar wat moet ik dan doen? Opnieuw downloaden of is er een manier waarop ik kan achterhalen wat er mis is met WhatsApp?
Sorry, maar waar verwijder ik hem dan, vanuit iTunes? Ik zie hem daar wel staan maar ik kan hem kennelijk alleen verbergen. En als ik hem vanuit mijn iPhone moet verwijderen weet ik ook niet hoe dat moet, omdat ik niet weet hoe ik het programma daarop kan benaderen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef blow... het volgende:
[..]
Verwijderen, iphone aan-uit en dan weer downloaden.
[...]
Icoon ingedrukt houden tot er een kruisje komt.quote:Op zondag 9 december 2012 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar waar verwijder ik hem dan, vanuit iTunes? Ik zie hem daar wel staan maar ik kan hem kennelijk alleen verbergen. En als ik hem vanuit mijn iPhone moet verwijderen weet ik ook niet hoe dat moet, omdat ik niet weet hoe ik het programma daarop kan benaderen.
http://lmgtfy.com/?q=app+verwijderen+iphonequote:Op zondag 9 december 2012 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar waar verwijder ik hem dan, vanuit iTunes? Ik zie hem daar wel staan maar ik kan hem kennelijk alleen verbergen. En als ik hem vanuit mijn iPhone moet verwijderen weet ik ook niet hoe dat moet, omdat ik niet weet hoe ik het programma daarop kan benaderen.
Hoera, het is gelukt.quote:Op zondag 9 december 2012 10:04 schreef blow... het volgende:
[..]
Icoon ingedrukt houden tot er een kruisje komt.
Wist niet hoe dat moest.quote:Op zondag 9 december 2012 10:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom verwijder je hem dan niet gewoon vanaf je iPhone?
Dat Google is zo gek nog niet.quote:Op zondag 9 december 2012 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=app+verwijderen+iphone
Heb je de inleidende tutorial wel doorlopen toen je je toestel activeerde, of heb je die gewoon meteen weg geklikt?quote:Op zondag 9 december 2012 10:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoera, het is gelukt.
[..]
Wist niet hoe dat moest.
[..]
Dat Google is zo gek nog niet.
Heb ik die gekregen dan? Ik heb wel de gebruiksaanwijzing doorgebladerd (dat pdf-bestand).quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je de inleidende tutorial wel doorlopen toen je je toestel activeerde, of heb je die gewoon meteen weg geklikt?
Volgens mij niet; het idee is dat je je filmpjes naar je iTunes library sleept, en die kan je dan over het netwerk streamen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vraagje over de AppleTV 3. Kun je hierop gewoon een externe HDD aansluiten (NTFS het liefst) en vandaar je eigen films/series kijken?
Jepquote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef Paxcon het volgende:
Als je dat knopje aan de zijkant van de iPhone verschuift staat hij toch op stil? Dus dan hoor je geen geluid bij bellen, sms, whatsapp. Enkel nog als je muziek aanzet of bij een wekker?
quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef eleusis het volgende:
[..]
Volgens mij niet; het idee is dat je je filmpjes naar je iTunes library sleept, en die kan je dan over het netwerk streamen.
Klinkt als erg gebruiksvriendelijk!quote:Op zondag 9 december 2012 13:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ah zo. En je kunt natuurlijk niet iedere file in je iTunes zetten...
Dat heb ik oprecht gemist.quote:Op zondag 9 december 2012 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, als je iPhone klaar is met activeren, krijg je een 'aan de slag met je iPhone'-tutorial in beeld.
Rot op naar je eigen SC. Als je hier alleen komt stoken, ben je niet welkom.quote:Op zondag 9 december 2012 15:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als erg gebruiksvriendelijk!
Je hebt toch wel vrienden?quote:Op zondag 9 december 2012 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heb ik oprecht gemist.
Mijn WhatsApp werkt inmiddels, dus bedankt allemaal.Nu nog iemand vinden om mee te WhatsAppen.
Wat onvriendelijk weerquote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen SC. Als je hier alleen komt stoken, ben je niet welkom.
Jij ontving de MS basher ook niet zo vriendelijk andersquote:
Ehm….quote:
quote:
Een klassiek voorbeeld van 'Tu quoque'. Wat leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ontvang je zoals jij mij ook zou ontvangen als ik iets negatiefs over MS zeg.
Lijkt me logisch, denk dat je daar een adapter voor nodig hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef RaymanNL het volgende:
Is het bekend dat de iPhone 5 (door Lighting-connector?) niet meer werken op Made for iPhone geluidsinstallaties? We hebben een nieuwe home cinemaset van Panasonic, met Made for iPhone ondersteuning, maar m'n iPhone 5 wordt niet herkend, m'n iPad 3de generatie wel
Nee, want je sluit je iPhone gewoon via USB aanquote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, denk dat je daar een adapter voor nodig hebt.
Beste is om m altijd op de lader te laten. En een keer per maand leeg laten lopen en weer laden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe kan ik het beste met mijn MBP-accu omgaan en er voor zorgen dat hij zo min mogelijk slijt?
Hij is nu 100% aan de lader, zal ik hem zo laten (ivm intensief gebruik) of moet ik hem er uit halen? Wil niet dat de accu snel doodgaat namelijk.
Ik laat m inderdaad op 100% aan de lader zitten. M'n pa haalde z'n laptop altijd van de oplader af, en die accu was na een jaar overleden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe kan ik het beste met mijn MBP-accu omgaan en er voor zorgen dat hij zo min mogelijk slijt?
Hij is nu 100% aan de lader, zal ik hem zo laten (ivm intensief gebruik) of moet ik hem er uit halen? Wil niet dat de accu snel doodgaat namelijk.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Beste is om m altijd op de lader te laten. En een keer per maand leeg laten lopen en weer laden.
Dus het kan geen kwaad als ik hem tijdens lange collegedagen zonder oplader gebruik en hem op een stopcontact aansluit zodra ik de kans heb?quote:Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik laat m inderdaad op 100% aan de lader zitten. M'n pa haalde z'n laptop altijd van de oplader af, en die accu was na een jaar overleden.
Zo heb je ook Windows ultrabooks van rond de 1000 euro, hoor. ASUS' Zenbooks, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat design van de MacBook Air trekt me steeds
Vind het zó duur voor wat je ervoor krijgt nog..
Tja, vind het vooral zonde dat ik zo'n kleine zou moeten nemen, anders loopt de prijs echt te ver uit de handquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zo heb je ook Windows ultrabooks van rond de 1000 euro, hoor. ASUS' Zenbooks, bijvoorbeeld.
Wat dat betreft zijn Macs niet duur maar anderen een stuk goedkoper.
Ah, de 'Apple tax'. Ja, die prijzen zijn echt belachelijkquote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, vind het vooral zonde dat ik zo'n kleine zou moeten nemen, anders loopt de prijs echt te ver uit de hand
Als je hem later weer verkoopt is hij juist heel goedkoop.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat design van de MacBook Air trekt me steeds
Vind het zó duur voor wat je ervoor krijgt nog..
quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef yupyup het volgende:
Heb mijn MBP als het kan aan de lader, resultaat na 14 maanden: 46 loadcycles en current capacity 6950 mAh (design capacity 6900 mAh)
Kan wel eens, dat de accucapaciteit incorrect is. Fluctueert ook constant.quote:
Ja, maar dat doe ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef blow... het volgende:
[..]
Als je hem later weer verkoopt is hij juist heel goedkoop.
Ja, door die hele hoge prijzen neig ik dus meer naar een dikke Windows bak zelf bouwen oidquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, de 'Apple tax'. Ja, die prijzen zijn echt belachelijk
Daarom heb ik het instapmodel MacBook Pro gekocht en naderhand geüpgrade met RAM en een SSD. Rent rondjes om eender welke MacBook Air
De lagere resolutie neem ik op de koop toe (werk bovendien veel aan een 23" full HD scherm) maar het beeldscherm is wel van betere kwaliteit.
Ook is 'ie licht en dun genoeg voor mij. De Air is nóg lichter en nóg dunner maar dat is niet van levensbelang in mijn geval.
quote:
Dat dacht ik ook van mijn iMac G5 en aluminium iMac...quote:
Dan stel ik mij de vraag waarom je überhaupt een Mac wil. En als je dan een goede reden hebt voor een Mac, waarom dan de Air?quote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, door die hele hoge prijzen neig ik dus meer naar een dikke Windows bak zelf bouwen oid
Ik vind dat soort dingen leuk voor later om te houdenquote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik ook van mijn iMac G5 en aluminium iMac...
Heb ik me nooit afgevraagd, maar ik sla het ook altijd overquote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef TwyLight het volgende:
Als je een dmg bestand mount krijg je altijd zo'n laad venster waarbij hij gaat 'controleren', dat kan je dan altijd overslaan en dat doe ik ook altijd. Kan ik dat ook uit zetten dat hij dat sowieso nooit meer doet?
Nicequote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb ik me nooit afgevraagd, maar ik sla het ook altijd over
EDIT
http://blandname.com/2006/11/06/skip-dmg-verification-by-default/
PS
Leuke UI
Mijne heeft als heel veel laadcycli in een half jaartjequote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kan wel eens, dat de accucapaciteit incorrect is. Fluctueert ook constant.
Zo komt dat kolereding van mij niet onder de 80%, wat Apple's grens is na 1000 laadcycli (ik heb er 150 op zitten) en kan ik 'm dus ook niet laten vervangen.
Bluetooth keyboard kan je vziw met iPhone verbindenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een mogelijkheid om als je thuis bent het toetsenbord van je iMac te gebruiken voor je iPhone als je aan het sms'en en WhatsAppen bent? Dat lijkt me heel erg handig.
Type2Phonequote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een mogelijkheid om als je thuis bent het toetsenbord van je iMac te gebruiken voor je iPhone als je aan het sms'en en WhatsAppen bent? Dat lijkt me heel erg handig.
Weet je waar ik daarover informatie kan vinden?quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bluetooth keyboard kan je vziw met iPhone verbinden
Ik begreep uit de beschrijving dat de tekst die je op je toetsenbord typt automatisch in het juiste vakje op je iPhone terechtkomt. Maar kun je het dan met een Enter (of een andere toets(encombinatie)) op je toetsenbord van de iMac versturen of moet je die stap steeds per bericht met je iPhone zelf doen?quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Saninl het volgende:
[..]
Type2Phone
Moet zeggen dat ik het al een tijd niet meer gebruik...
Het is wel goedkoper/ voor het zelfde geld krijg je meer. Misschien leuk om met een touchscreen te nemen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, door die hele hoge prijzen neig ik dus meer naar een dikke Windows bak zelf bouwen oid
Www.google.nlquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je waar ik daarover informatie kan vinden?
Zie mijn aangepaste post.quote:
Een touch desktop is leuk voor een uurtje. Daarna merk je dat je het toch niet zo fijn vindt en ben je toch weer 70 euro kwijt voor de beste muis die er is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is wel goedkoper/ voor het zelfde geld krijg je meer. Misschien leuk om met een touchscreen te nemen?
True maar persoon in casu wilde een dikke windows bak halen.. En bij windows 8 neemt een touchscreen de bediening niet over met het werkt wel heerlijk in combinatie met je toetsenbord en muisquote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Een touch desktop is leuk voor een uurtje. Daarna merk je dat je het toch niet zo fijn vindt en ben je toch weer 70 euro kwijt voor de beste muis die er is.
Het antwoord blijft hetzelfde en is op vrijwel al jouw posts van toepassing.quote:
Touch spreekt me totaal niet aan eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True maar persoon in casu wilde een dikke windows bak halen.. En bij windows 8 neemt een touchscreen de bediening niet over met het werkt wel heerlijk in combinatie met je toetsenbord en muis
ja of je gebruikt een multi-touch trackpad dat wel ergonomisch is om langer dan 2 seconden te gebruikenquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True maar persoon in casu wilde een dikke windows bak halen.. En bij windows 8 neemt een touchscreen de bediening niet over met het werkt wel heerlijk in combinatie met je toetsenbord en muis
Mijn desktopje is helaas overleden laatst, volgens mij is de voeding brak maargoed... mocht er een nieuwe komen dan zou het denk ik ook geen touch worden maar een i7, 8gb snelle ram, ssd'tje en een paar terabytes en 2 dikke kaarten in sli denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
een dikke Nvidia erbij halen. Genoeg RAM en een SSD'tje
Trackpad werkt inderdaad ook heerlijk! Werkt ook fijn op de laptopquote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ja of je gebruikt een multi-touch trackpad dat wel ergonomisch is om langer dan 2 seconden te gebruiken
Dat touchscreen moet wel erg oncomfortabel zijn iddquote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef n8n het volgende:
[..]
ja of je gebruikt een multi-touch trackpad dat wel ergonomisch is om langer dan 2 seconden te gebruiken
Dan moet je inderdaad nog wel op "stuur" klikken op de iPhone.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begreep uit de beschrijving dat de tekst die je op je toetsenbord typt automatisch in het juiste vakje op je iPhone terechtkomt. Maar kun je het dan met een Enter (of een andere toets(encombinatie)) op je toetsenbord van de iMac versturen of moet je die stap steeds per bericht met je iPhone zelf doen?
Je kan bij instellingen nog aangeven of je Enter wilt gebruiken als "stuur".quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad nog wel op "stuur" klikken op de iPhone.
Niet iedereen kan zo goed in de materie zitten als jij/jullie.quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het antwoord blijft hetzelfde en is op vrijwel al jouw posts van toepassing.
Dus dan geef je op je iMac een Enter en Type2Phone gebruikt dat dan als de verzendtoets?quote:Op maandag 10 december 2012 03:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen nog aangeven of je Enter wilt gebruiken als "stuur".
iTunes, Quicktime.quote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef RaymanNL het volgende:
Vandaag Apple TV gekochtZijn er programma's op Mac die gebruik maken van airplay? Los van Airplay Mirroring (dat ondersteund mijn mid 2010 MacBook niet)?
Ow top! Zie inderdaad dat ik via voorkeuren>audio de audio uitput kan instellen naar Apple TV. Had trouwens verwacht dat iPhoto ook wel ondersteuning had voor Airplay, maar dat valt dus tegenquote:Op maandag 10 december 2012 20:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
iTunes, Quicktime.
Heb je Mountain Lion? Dan kan je volgens mij de audio-output waarschijnlijk instellen naar de AppleTV.
Voor Mirroring kan je misschien dit proberen: AirParrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |