Keertje op het icoon klikken iddquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Het icoontje van WhatsApp verschijnt inmiddels op het display van mijn iPhone maar er staat onder 'Waiting' en er staat een soort downloadbalkje in het logo dat helemaal zwart is. Maar ik heb niet het idee dat er iets gebeurt. Weet iemand wat ik moet doen om WhatsApp werkend te krijgen?
quote:
(Ik neem aan dat jullie bedoelen een keertje op het icoon klikken op het tochscreen van mijn iPhone.) Doe ik maar er gebeurt niet veel bijzonders. Het icoontje wordt zwart en daarna wordt het weer zoals het was. Maar het programma reageert nog niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keertje op het icoon klikken idd
Ja, op het Whatsapp icoontjequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
(Ik neem aan dat jullie bedoelen een keertje op het icoon klikken op het tochscreen van mijn iPhone.) Doe ik maar er gebeurt niet veel bijzonders. Het icoontje wordt zwart en daarna wordt het weer zoals het was. Maar het programma reageert nog niet.
Ja, heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. Ik weet niet of ik het nu opnieuw moet downloaden maar dat vind ik ook weer zo zonde., ook al is het maar 0,79 euro.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, op het Whatsapp icoontje
Eenmaal gekocht is niet meer opnieuw hoeven betalenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. Ik weet niet of ik het nu opnieuw moet downloaden maar dat vind ik ook weer zo zonde., ook al is het maar 0,79 euro.
Wel zo eerlijk ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eenmaal gekocht is niet meer opnieuw hoeven betalen
Klinkt logisch, maar wat moet ik dan doen? Opnieuw downloaden of is er een manier waarop ik kan achterhalen wat er mis is met WhatsApp?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eenmaal gekocht is niet meer opnieuw hoeven betalen
Eens gekocht altijd gekocht. Zet je iPhone eens uit en daarna weer aan, en probeer het nog eensquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. Ik weet niet of ik het nu opnieuw moet downloaden maar dat vind ik ook weer zo zonde., ook al is het maar 0,79 euro.
Heb ik gedaan en hij doet nog steeds niks. Heb weer op het icoontje geklikt en er gebeurt nog steeds niks.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eens gekocht altijd gekocht. Zet je iPhone eens uit en daarna weer aan, en probeer het nog eens
Verwijderen, iphone aan-uit en dan weer downloaden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maar wat moet ik dan doen? Opnieuw downloaden of is er een manier waarop ik kan achterhalen wat er mis is met WhatsApp?
Sorry, maar waar verwijder ik hem dan, vanuit iTunes? Ik zie hem daar wel staan maar ik kan hem kennelijk alleen verbergen. En als ik hem vanuit mijn iPhone moet verwijderen weet ik ook niet hoe dat moet, omdat ik niet weet hoe ik het programma daarop kan benaderen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef blow... het volgende:
[..]
Verwijderen, iphone aan-uit en dan weer downloaden.
[...]
Icoon ingedrukt houden tot er een kruisje komt.quote:Op zondag 9 december 2012 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar waar verwijder ik hem dan, vanuit iTunes? Ik zie hem daar wel staan maar ik kan hem kennelijk alleen verbergen. En als ik hem vanuit mijn iPhone moet verwijderen weet ik ook niet hoe dat moet, omdat ik niet weet hoe ik het programma daarop kan benaderen.
http://lmgtfy.com/?q=app+verwijderen+iphonequote:Op zondag 9 december 2012 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar waar verwijder ik hem dan, vanuit iTunes? Ik zie hem daar wel staan maar ik kan hem kennelijk alleen verbergen. En als ik hem vanuit mijn iPhone moet verwijderen weet ik ook niet hoe dat moet, omdat ik niet weet hoe ik het programma daarop kan benaderen.
Hoera, het is gelukt.quote:Op zondag 9 december 2012 10:04 schreef blow... het volgende:
[..]
Icoon ingedrukt houden tot er een kruisje komt.
Wist niet hoe dat moest.quote:Op zondag 9 december 2012 10:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom verwijder je hem dan niet gewoon vanaf je iPhone?
Dat Google is zo gek nog niet.quote:Op zondag 9 december 2012 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=app+verwijderen+iphone
Heb je de inleidende tutorial wel doorlopen toen je je toestel activeerde, of heb je die gewoon meteen weg geklikt?quote:Op zondag 9 december 2012 10:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoera, het is gelukt.
[..]
Wist niet hoe dat moest.
[..]
Dat Google is zo gek nog niet.
Heb ik die gekregen dan? Ik heb wel de gebruiksaanwijzing doorgebladerd (dat pdf-bestand).quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je de inleidende tutorial wel doorlopen toen je je toestel activeerde, of heb je die gewoon meteen weg geklikt?
Volgens mij niet; het idee is dat je je filmpjes naar je iTunes library sleept, en die kan je dan over het netwerk streamen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Vraagje over de AppleTV 3. Kun je hierop gewoon een externe HDD aansluiten (NTFS het liefst) en vandaar je eigen films/series kijken?
Jepquote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef Paxcon het volgende:
Als je dat knopje aan de zijkant van de iPhone verschuift staat hij toch op stil? Dus dan hoor je geen geluid bij bellen, sms, whatsapp. Enkel nog als je muziek aanzet of bij een wekker?
quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef eleusis het volgende:
[..]
Volgens mij niet; het idee is dat je je filmpjes naar je iTunes library sleept, en die kan je dan over het netwerk streamen.
Klinkt als erg gebruiksvriendelijk!quote:Op zondag 9 december 2012 13:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ah zo. En je kunt natuurlijk niet iedere file in je iTunes zetten...
Dat heb ik oprecht gemist.quote:Op zondag 9 december 2012 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, als je iPhone klaar is met activeren, krijg je een 'aan de slag met je iPhone'-tutorial in beeld.
Rot op naar je eigen SC. Als je hier alleen komt stoken, ben je niet welkom.quote:Op zondag 9 december 2012 15:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als erg gebruiksvriendelijk!
Je hebt toch wel vrienden?quote:Op zondag 9 december 2012 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heb ik oprecht gemist.
Mijn WhatsApp werkt inmiddels, dus bedankt allemaal.Nu nog iemand vinden om mee te WhatsAppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |