stuur elkaar lekker DM oid..quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg bb , word jij betaald om positief te berichten over microsoft en ze te hypen?
slowchat over het gene wat in de OP staat.. ik snap niet dat je elk topic wilt ombuigen in het uitlokken van flamenquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is slowchat. kan best hier toch.
onzin. dat is smaad wat je nu doetquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
slowchat over het gene wat in de OP staat.. ik snap niet dat je elk topic wilt ombuigen in het uitlokken van flamen
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg bb , word jij betaald om positief te berichten over microsoft en ze te hypen?
beter goed gejat dan slecht bedacht tochquote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
Typisch, net als Microsoft jaren na anderen met iets komen.
logitech voor muizen. leer blindtypen en accepteer microsoft's genialiteit in ergonomische toetsenbordenquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef remlof het volgende:
Ik kan de Microsoft muizen wel waarderen, maar daar houdt het ongeveer mee op.
Vast wel, maar wel mooi vormgegeven topique.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik blijf die metro interface echt gruwelijk lelijk vindenquote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vast wel, maar wel mooi vormgegeven topique.
Ik ben er niet eens aan begonnen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik blijf die metro interface echt gruwelijk lelijk vinden
ik denk ook dat het niet zo handig werkt zonder touchscreen scherm erbij, zou lekker op 7 blijvenquote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens aan begonnen.![]()
Win7 voldoet nog uitstekend.
Nu ja, er is ook wel een kleine performancebump dus als je Metro gewoon weglaat is het denk ik best wel een lekker OS om mee te werken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ook dat het niet zo handig werkt zonder touchscreen scherm erbij, zou lekker op 7 blijven
Jezus Christus, laat Apple er in dit topic eens uitquote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de waarheid mbt microsoft's tablet visie:
[ afbeelding ]
eat that apple
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |