stuur elkaar lekker DM oid..quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg bb , word jij betaald om positief te berichten over microsoft en ze te hypen?
slowchat over het gene wat in de OP staat.. ik snap niet dat je elk topic wilt ombuigen in het uitlokken van flamenquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is slowchat. kan best hier toch.
onzin. dat is smaad wat je nu doetquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
slowchat over het gene wat in de OP staat.. ik snap niet dat je elk topic wilt ombuigen in het uitlokken van flamen
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg bb , word jij betaald om positief te berichten over microsoft en ze te hypen?
beter goed gejat dan slecht bedacht tochquote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
Typisch, net als Microsoft jaren na anderen met iets komen.
logitech voor muizen. leer blindtypen en accepteer microsoft's genialiteit in ergonomische toetsenbordenquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef remlof het volgende:
Ik kan de Microsoft muizen wel waarderen, maar daar houdt het ongeveer mee op.
Vast wel, maar wel mooi vormgegeven topique.quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik blijf die metro interface echt gruwelijk lelijk vindenquote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vast wel, maar wel mooi vormgegeven topique.
Ik ben er niet eens aan begonnen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik blijf die metro interface echt gruwelijk lelijk vinden
ik denk ook dat het niet zo handig werkt zonder touchscreen scherm erbij, zou lekker op 7 blijvenquote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens aan begonnen.![]()
Win7 voldoet nog uitstekend.
Nu ja, er is ook wel een kleine performancebump dus als je Metro gewoon weglaat is het denk ik best wel een lekker OS om mee te werken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ook dat het niet zo handig werkt zonder touchscreen scherm erbij, zou lekker op 7 blijven
Jezus Christus, laat Apple er in dit topic eens uitquote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de waarheid mbt microsoft's tablet visie:
[ afbeelding ]
eat that apple
traffic lights?quote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nu ja, er is ook wel een kleine performancebump dus als je Metro gewoon weglaat is het denk ik best wel een lekker OS om mee te werken.
Alleen mag er wat meer uniformiteit worden doorgevoerd; de taakbalk en 'traffic lights' - hebben die een naam in Windows? - zijn heel mooi en strak maar de icoontjes zijn gewoon gecopy-paste uit Windows 7.
Mja, maar dat is zo omslachtig om dat telkens te typen. Ik dacht dat daar ook wel een woord voor bestond.quote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow zo. dat heet bij windows minimaliseren, sluiten, maximaliseren icoontjes.
Hey!quote:
Dat is bullshit, MS bedenkt velen malen meer dan hun concurrenten zoals bv. apple. Maar ze hebben dan ook een R&D budget van 10 miljard. Maar vele dingen komen nooit uit.. ze hebben leuke dingen qua augemented reality en hologrammenquote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht bedacht tochiedereen jat van elkaar. ok microsoft copieert / koopt het meeste en bedenkt zelf erg weinig (zeker relatief aan hun research budget), maar toch.
ok ik had moeten zeggen dat ze slecht zijn in innovatie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is bullshit, MS bedenkt velen malen meer dan hun concurrenten zoals bv. apple. Maar ze hebben dan ook een R&D budget van 10 miljard. Maar vele dingen komen nooit uit.. ze hebben leuke dingen qua augemented reality en hologrammen
Haha yeah right. Jij bent toch niet serieus te nemen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik had moeten zeggen dat ze slecht zijn in innovatie.
het is gewoon waar. wat heeft microsoft bedacht de laatste jaren dat aangeslagen is? ik kan alleen de kinect zo verzinnen, dat was wel innovatief.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha yeah right. Jij bent toch niet serieus te nemen.
Prachtig; aankomende week komt mijn Surface binnen, kan niet wachten!quote:
geavanceerd is een beetje een zacht argument. ik ben wel blij met windows 8. beetje concurrentie op de tablet markt kan geen kwaadquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Prachtig; aankomende week komt mijn Surface binnen, kan niet wachten!
Maar het is ook zoveel sneller nog weer dan windows 7, fantastisch.
Ook qua zuinigheid en stabiliteit vooruitgang geboekt. Duidelijk meest geavanceerde OS momenteel
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
Typisch, net als Microsoft jaren na anderen met iets komen.
Ik vind het vooral mooi eigenlijk. Metro vind ik prachtig, dat "less is more"-idee. En ik wil ook een Surfacequote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Prachtig; aankomende week komt mijn Surface binnen, kan niet wachten!
Maar het is ook zoveel sneller nog weer dan windows 7, fantastisch.
Ook qua zuinigheid en stabiliteit vooruitgang geboekt. Duidelijk meest geavanceerde OS momenteel
quote:Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vind ik ook. maar net iets te duur om zo'n tablet aan mijn muur te hangen.
je kunt heel veel swipe bewegingen maken, allemaal venstertjes maken en nog meer! more is more, microsoft, you gotto love itquote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi eigenlijk. Metro vind ik prachtig, dat "less is more"-idee. En ik wil ook een SurfaceHeb, omdat ik dacht dat het nog heel zou duren voordat 'ie uitkwam, nu een Nexus-tablet gekocht. Misschien toch een beetje spijt van.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
En hier geldt hetzelfde als in het surfacetopic. Dit soort gezeik doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha yeah right. Jij bent toch niet serieus te nemen.
ik gebruik os-x. alles waar ik windows voor nodig heb draait onder xp waar ik een legale licentie voor heb. nog geen echte noodzaak om over te stappen op een nieuwere versie. met vista gewerkt maar dat was echt een ramp.quote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef gohan16 het volgende:
Windows 98![]()
Windows 2000![]()
Windows xp![]()
Windows 7![]()
Daarna overgestapt op osx, geen menig over 8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |