Wat onvriendelijk weerquote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen SC. Als je hier alleen komt stoken, ben je niet welkom.
Jij ontving de MS basher ook niet zo vriendelijk andersquote:
Ehm….quote:
quote:
Een klassiek voorbeeld van 'Tu quoque'. Wat leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ontvang je zoals jij mij ook zou ontvangen als ik iets negatiefs over MS zeg.
Lijkt me logisch, denk dat je daar een adapter voor nodig hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:01 schreef RaymanNL het volgende:
Is het bekend dat de iPhone 5 (door Lighting-connector?) niet meer werken op Made for iPhone geluidsinstallaties? We hebben een nieuwe home cinemaset van Panasonic, met Made for iPhone ondersteuning, maar m'n iPhone 5 wordt niet herkend, m'n iPad 3de generatie wel
Nee, want je sluit je iPhone gewoon via USB aanquote:Op zondag 9 december 2012 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, denk dat je daar een adapter voor nodig hebt.
Beste is om m altijd op de lader te laten. En een keer per maand leeg laten lopen en weer laden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe kan ik het beste met mijn MBP-accu omgaan en er voor zorgen dat hij zo min mogelijk slijt?
Hij is nu 100% aan de lader, zal ik hem zo laten (ivm intensief gebruik) of moet ik hem er uit halen? Wil niet dat de accu snel doodgaat namelijk.
Ik laat m inderdaad op 100% aan de lader zitten. M'n pa haalde z'n laptop altijd van de oplader af, en die accu was na een jaar overleden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe kan ik het beste met mijn MBP-accu omgaan en er voor zorgen dat hij zo min mogelijk slijt?
Hij is nu 100% aan de lader, zal ik hem zo laten (ivm intensief gebruik) of moet ik hem er uit halen? Wil niet dat de accu snel doodgaat namelijk.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:28 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Beste is om m altijd op de lader te laten. En een keer per maand leeg laten lopen en weer laden.
Dus het kan geen kwaad als ik hem tijdens lange collegedagen zonder oplader gebruik en hem op een stopcontact aansluit zodra ik de kans heb?quote:Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik laat m inderdaad op 100% aan de lader zitten. M'n pa haalde z'n laptop altijd van de oplader af, en die accu was na een jaar overleden.
Zo heb je ook Windows ultrabooks van rond de 1000 euro, hoor. ASUS' Zenbooks, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat design van de MacBook Air trekt me steeds
Vind het zó duur voor wat je ervoor krijgt nog..
Tja, vind het vooral zonde dat ik zo'n kleine zou moeten nemen, anders loopt de prijs echt te ver uit de handquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zo heb je ook Windows ultrabooks van rond de 1000 euro, hoor. ASUS' Zenbooks, bijvoorbeeld.
Wat dat betreft zijn Macs niet duur maar anderen een stuk goedkoper.
Ah, de 'Apple tax'. Ja, die prijzen zijn echt belachelijkquote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, vind het vooral zonde dat ik zo'n kleine zou moeten nemen, anders loopt de prijs echt te ver uit de hand
Als je hem later weer verkoopt is hij juist heel goedkoop.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat design van de MacBook Air trekt me steeds
Vind het zó duur voor wat je ervoor krijgt nog..
quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef yupyup het volgende:
Heb mijn MBP als het kan aan de lader, resultaat na 14 maanden: 46 loadcycles en current capacity 6950 mAh (design capacity 6900 mAh)
Kan wel eens, dat de accucapaciteit incorrect is. Fluctueert ook constant.quote:
Ja, maar dat doe ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef blow... het volgende:
[..]
Als je hem later weer verkoopt is hij juist heel goedkoop.
Ja, door die hele hoge prijzen neig ik dus meer naar een dikke Windows bak zelf bouwen oidquote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, de 'Apple tax'. Ja, die prijzen zijn echt belachelijk
Daarom heb ik het instapmodel MacBook Pro gekocht en naderhand geüpgrade met RAM en een SSD. Rent rondjes om eender welke MacBook Air
De lagere resolutie neem ik op de koop toe (werk bovendien veel aan een 23" full HD scherm) maar het beeldscherm is wel van betere kwaliteit.
Ook is 'ie licht en dun genoeg voor mij. De Air is nóg lichter en nóg dunner maar dat is niet van levensbelang in mijn geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |