abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119975919

Ibood.com

Dagelijks komen hier aanbiedingen op die het leven makkelijk maken.
en soms ook een snelle jacht (snel kopen) Genaamd de Ibood Hunt.
Dan is het oppassen geblazen en snel denken! Laat je niet gek maken door de aanbiedingen.

Overzicht op alle dagaanbiedingenwebsites:
1dagskoopjes
Dagaanbieding.net
Dailyoffers.nl
Jouw Aanbieding - Met aftellen van aanbiedingen en aanbiedingsnieuws bij reguliere webshops.

Ibood-achtige websites op een rij:
1Dayfly - Soms nog betere aanbiedingen in de membershop
Dagactie.nl
Dagknaller
Dixons (elke werkdag)
Doebie.nl
Gameoffer (games)
PriceX
Shirt van de dag (elke dag een ander shirt)
MyCityDeal
EasyPrize.nl (geeft elke week gratis prijzen weg)

Buitenlandse sites (voornamelijk DVD, Blu-Ray, boeken, gadgets en kleding)
Zavvi MegaMonday (UK) - Iedere maandag (zondagavond) aanbiedingen, welke 1 dag gelden.
Play.com (UK) - Op maandag nieuwe weekaanbiedingen, waarvan de populairste soms na een dag al verdwijnen.

Vergelijk prijzen
Budgetgaming.nl
Kelkoo
Kieskeurig
Tweakers Pricewatch

De IBOOD CHAT: KLIK HIER

Tijdens de hunt mag hier niet worden geslowchat. Daar is een apart topic voor, die is hier te vinden: Topicreeks: [SC] iBOOD - Waar we over van alles en nog wat praten.

Deze OP is hier te vinden.
pi_119975955
Niet grappig ik zit hier met de CTB ellende.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_119976225
Topic #197 is vol dus hier maar even verder om antwoord te geven.

Ik weet dat het 1 bedrijf is hoor. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ik het ander nummer moet bellen voor het andere pakket. Met het gevolg dat ik weer lang in de wacht sta.
pi_119976310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef koopjeshunter het volgende:
Topic #197 is vol dus hier maar even verder om antwoord te geven.

Ik weet dat het 1 bedrijf is hoor. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ik het ander nummer moet bellen voor het andere pakket. Met het gevolg dat ik weer lang in de wacht sta.
Ja nouja van click to buy en alle andere Ishopzoo dingen hoef je niet teveel te verwachten, dat lijkt me nu duidelijk.
To be in the world
And not a part of it
pi_119976903
Ik heb 1 keer eerder in oktober tijdens koopjeskelder een AC Ryan mini besteld en die is keurig geleverd. Had wel een paar dagen vertraging. Ook op vrijdag bericht dat pakket is verzonden en T&T en schoof de bezorgdag ook op. Ik heb hun toen ook gebeld. En ze gaven toen reden dat een artikel wat ik mee had besteld niet meer voorradig was en gingen crediteren en daarom het pakket was vertraagd. Ik heb ook keurig het geld terug ontvangen van wat niet leverbaar was. Maar wat er nu gebeurd is het vertrouwen wel een beetje weg.
pi_119977217
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:30 schreef koopjeshunter het volgende:
bericht
Begrijpelijk en dan nog wachten wat er in je pakket zit, dat kan ook nog wel eens ruk zijn.
To be in the world
And not a part of it
pi_119977845
Lol. wat een fiasco! :P
pi_119977960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef blessed19 het volgende:
Lol. wat een fiasco! :P
Dat mag je wel stellen.
To be in the world
And not a part of it
pi_119977979
Hier moet iedereen zijn!

http://www.klacht.nl/clicktobuy/
pi_119978973
Helaas mijn doos heeft PostNL nog niet.... :'(
pi_119979068
¿ Zullen ze ook kerstpakketten gaan aanbieden ?
  woensdag 5 december 2012 @ 23:10:59 #12
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_119979192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
¿ Zullen ze ook kerstpakketten gaan aanbieden ?
Sint pakketten die retour zijn gegaan ja.
To be in the world
And not a part of it
pi_119980734
Vergeleken met CTB is er niet veel mis met ibood lees ik wel :')

Als er nog mensen geinteresseerd zijn, ik heb mijn bestelling maar geannuleerd, er is niet gereageerd op mijn mail en bellen is niet gelukt. Heb nog valse hoop dat ze hem wel binnenkort beantwoorden en misschien dan nog iets ter compensatie aanbieden, maar die vlieger zal wel niet opgaan.
  donderdag 6 december 2012 @ 00:38:33 #14
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_119982246
2 dozen, 6400 gram. Moet er wel voor tekenen. ben benieuwd!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_119982497
En nog steeds op zending voorbereid. :N
pi_119982635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:50 schreef tralalala het volgende:
En nog steeds op zending voorbereid. :N
Same here, Morgen ga ik ook niet bellen heb het idee dat dat tegenwerkt..
Krijg wss een retour doos van een ander.. Ik voel me genaaid en dat ga ik ook worden. Ik hoop dat ze de dozen gaan pimpen anders mix ik zelf me 2 dozen tot 1 mooie doos en gaat 1 retour.
pi_119983173
Ik heb in het verleden best het nodige bij ze besteld en het werd altijd prima afgehandeld als het niet klopte. Helaas heb ik op het moment geen auto om die doos met prullen terug te sturen, dus houd ik hem maar. Overigens bezopen zo'n grote doos te sturen met een paar prullen.
Maar het is jammer dat ze op zo'n manier hun goede naam te grabbel gooien. Wie weet komt er nog een oplossing maar het is verdacht stil rondom C2B.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 01:32:53 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119983330
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 6 december 2012 @ 08:44:36 #19
84592 XonoX
Komt nog wel een keer....
pi_119985669
Status zending:

Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.

Vandaag komt er eindelijk een beetje vooruitgang in de status

3x MannenXL =
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 13080 g

2x GirlzXL=
Gewicht: 3020 g

En voor beide geld: Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.

nog maar even afwachten dan :)
  donderdag 6 december 2012 @ 08:55:12 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119985858
13kg aan spekjes O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_119986020
Bezorgdatum: Onbekend.
Gisteren was het nog donderdag ._.

Krijg ik het pakket dit jaar nog?
  donderdag 6 december 2012 @ 09:09:46 #22
84592 XonoX
pi_119986115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 08:55 schreef Maraca het volgende:
13kg aan spekjes
Laten we hopen van niet;
Status zending:

Pakketbezorger is onderweg.

nu het bij postnl is aangekomen vanochtend gaat het wel snel gelukkig
  donderdag 6 december 2012 @ 09:37:09 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119986612
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:09 schreef XonoX het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet;
Status zending:

Pakketbezorger is onderweg.

nu het bij postnl is aangekomen vanochtend gaat het wel snel gelukkig
Hoe groot is de doos? *O*
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 09:38:16 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_119986628
Oe spannend, weer even volgen :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119987335
Helaas bij mij ook levertijd onbekend dus ik ga weer bellen. Ik hang al aan de lijn..
pi_119987402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef DennisFRL het volgende:
Helaas bij mij ook levertijd onbekend dus ik ga weer bellen. Ik hang al aan de lijn..
Same here...
Vraag maar eens wat ze verwachten van ons.... :P
pi_119987519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef Guul het volgende:

Heb ze nu aan de lijn en ze willen alleen maar weer gaan rekken en rekken en rekken...
Er wordt me morgen pas... een nieuw pakket toegestuurd 2 zelfs mag ik hopen..
Zouden volwassen spullen in zitten ook duidelijk om gevraagd...
Ze gaat dit ook nog even netjes via de mail bevestigen en tevens zou ik via PostNL door haar een brief thuis ontvangen die ik moet ondertekenen dat mijn pakket nooit is ontvangen.
Vraag me bij dit laatste echt af of ze dit gaan doen.. Uiteraard ga ik daar wel aan meewerken maar goed dat zien we dan wel weer
Ik heb goede hoop nu en mocht na dit weekend niks binnen zijn dan hebben ze een problemo...
pi_119987708
quote:
ALPHEN A/D RIJN – Naar aanleiding van de berichten die in de afgelopen 48 uur zijn verschenen ontvangen jullie hierbij onze open en eerlijke officiële reactie;
De reden van de over het algemeen negatieve EERSTE reacties is als volgt. Onze bedoeling was om eerst ALLE pakketten te maken en vervolgens op Donderdag 29/11 alles in 1x aan jullie te versturen. Hierdoor had er een veel beter beeld ontstaan van deze actie en de inhoud van het pakket.
Achteraf hebben wij er voor gekozen om dagelijks de op die dag ingepakte pakketten te versturen. Wij hebben willekeurig (random) pakbonnen uitgedraaid zodat ook de verdeling van de pakketten eerlijk verloopt. Dit betekent concreet dat we op maandag bijvoorbeeld pakket A samenstellen die wellicht qua inhoud een stukje minder is dan het pakket B dat we op dinsdag maken. Een hele eerlijke zaak. Dit is exact wat we gezegd hebben. Ieder pakket is anders en je kunt mazzel hebben of minder mazzel hebben.
Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie. Er zijn echter ook vele pakketten in omloop met TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s, Toshiba TV’s, Toshiba 3D Camera’s, AC Ryan Mediaplayers, boormachines, LED-strips, camera beveiligings systemen, navigatiesystemen en nog veel meer moois. Een ieder reëel denkend mens zal het met ons eens zijn dat we de exacte adviesprijs niet voor ieder pakket (dat qua inhoud verschilt) opnieuw realtime kunnen hercalculeren op onze site (die had het namelijk al zwaar genoeg). Jullie doorgewinterde Koopjesjagers weten ook wel dat de adviesprijs een benadering is en dat hierin altijd door iedere dagaanbieder de hoogste adviesverkoopprijs wordt gezet die de fabrikant ooit heeft uitgegeven.
Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.
Echter kunnen we niet ontkennen dat we het uitleveren van de pakketten verkeerd gedaan hebben. Dit hadden we echt in 1x moeten doen zodat er een veel beter beeld zou zijn ontstaan over de inhoud van de pakketten. Nu hebben de klanten met de “basis” pakketten de toon reeds gezet en helaas is het nou eenmaal een gegeven dat de hele blije mensen minder snel in de pen klimmen maar liever lekker gaan spelen met hun spullen of hun nieuwe televisie aan het aansluiten zijn. Overigens begrijpelijk hoor. Het zou ons echter wel helpen als jullie ook even reageren.
Tot slot willen wij als 3-koppige directie van ClickToBuy nogmaals benadrukken dat wij voor een volle 100% achter ons product staan, onze website, onze klantenservice en onze medewerkers inclusief onszelf. 365 dagen per jaar doe wij iedere dag weer onze uiterste best en hebben in wij (samen met jullie) in 1,5 jaar tijd iets heel moois bereikt waardoor wij zeer hoge kortingen af kunnen dwingen bij onze leveranciers. ClickToBuy is in die tijd zoveel meer geworden dan alleen een website…
Klanten die ons, als bedrijf ClickToBuy, uitmaken voor oplichters weten niet waar ze over praten. Absoluut niet gebaseerd op feiten die betrekking hebben op ClickToBuy maar enkel op veronderstellingen. Wij als directie lopen al een hele lange tijd mee in de internetwereld en weten als geen ander dat mensen snel over je kunnen schrijven en oordelen. Dit is nou eenmaal de markt waar wij ons in bevinden en daar zullen we het mee moeten doen. Maar laat 1 ding heel duidelijk zijn; wij zijn een dagaanbieder die in 1,5 jaar tijd een hele grote groep met mensen iedere dag weer met veel plezier bedienen met hele mooie aanbiedingen. 365 dagen per jaar doen wij onze best; geen uitbesteedt Callcenter of klantenservice maar een eigen C2B klantenservice die onder normale omstandigheden heel makkelijk te bereiken is via ons 0172-nummer. Geen dropshipping of fulfillment oplossing voor ons magazijn, maar zelf een eigen magazijn met onze dagaanbiedingen op voorraad en eigen ClickToBuy magazijnmedewerkers. Gewoon alles in house omdat we zelf de controle op ons bedrijf willen houden en geloven in onze kwaliteiten.
Wij willen het hier bij laten en gaan ons bezighouden met het spelen van Sinterklaas en het in goede banen leiden van de 35 medewerkers die echt keihard werken aan jullie pakketten verspreid over onze 3 extra gehuurde magazijnen. Wij hopen dat jullie de twee kanten van het verhaal zien en dat jullie inzien dat de manier zoals wij nu neergezet worden niet helemaal eerlijk is.
Een ieder die zijn pakket wil annuleren raden wij aan om telefonisch contact met ons op te nemen en NIET via de mail. Wij zijn u graag van dienst. Houd echter wel rekening met een iets langere wachttijd. Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en willen jullie allemaal toch bedanken voor het afgelopen jaar!
Met vriendelijke groeten,
De directie van ClickToBuy
Bron: http://www.clicktobuy.nl/(...)e-sinterklaas-pakket

[ Bericht 0% gewijzigd door DennisFRL op 06-12-2012 10:30:42 ]
pi_119987883
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Heb ze nu aan de lijn en ze willen alleen maar weer gaan rekken en rekken en rekken...
Er wordt me morgen pas... een nieuw pakket toegestuurd 2 zelfs mag ik hopen..
Zouden volwassen spullen in zitten ook duidelijk om gevraagd...
Ze gaat dit ook nog even netjes via de mail bevestigen en tevens zou ik via PostNL door haar een brief thuis ontvangen die ik moet ondertekenen dat mijn pakket nooit is ontvangen.
Vraag me bij dit laatste echt af of ze dit gaan doen.. Uiteraard ga ik daar wel aan meewerken maar goed dat zien we dan wel weer
Ik heb goede hoop nu en mocht na dit weekend niks binnen zijn dan hebben ze een problemo...
Hahahaha... wat een grappenmakers!
Heel veel mensen hebben nog niets ontvangen...

Daarnaast gaan we nu de balans maar eens opmaken:

TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: Nog niet gezien
Toshiba TV’s: Pas één melding
Toshiba 3D Camera’s: Nog niet gezien
AC Ryan Mediaplayers: Melding of 10
Boormachines: 4 keer voorbij zien komen
LED-strips: Tja...
camera beveiligings systemen: Nog niet gezien
navigatiesystemen: Nog niet gezien
En nog veel meer moois: Spekkies!!!
pi_119987923
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Guul het volgende:

[..]

Zet beveiligingscamera maar op 1

quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef Lyza666 het volgende:
_O- Ik kan dus nu mijn eigen Paranormal Activity gaan filmen:

[ afbeelding ]

De usual dingetjes dus en een camerabeveiligingssysteem (Elro CCD color quad set). Deze doos was dus dik 9 kilo. Géén idee wat ik ermee moet, verkopen maar. Ding schijnt iets van 200 euro te kosten wat ik zo snel kon vinden.
pi_119988009
quote:

[..]

camera beveiligings systemen: 1
Wat een stelletje ...... zijn het daar.
Denken ze nou dat mensen de pakketten vergeten zijn ofzo?
FB staat vol met berichten dat mensen niets ontvangen hebben.
Ik heb een ban, dus kan niet posten.
Had om een overzichtje gevraagd met producten die in de dozen zouden zitten en de aantallen.
Konden ze blijkbaar niet waarderen.
pi_119988018
Ik ga uitpakken geen tv in ieder geval.
To be in the world
And not a part of it
pi_119988026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef Guul het volgende:

[..]

haha :P

quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef Lyza666 het volgende:
_O- Ik kan dus nu mijn eigen Paranormal Activity gaan filmen:

[ afbeelding ]

De usual dingetjes dus en een camerabeveiligingssysteem (Elro CCD color quad set). Deze doos was dus dik 9 kilo. Géén idee wat ik ermee moet, verkopen maar. Ding schijnt iets van 200 euro te kosten wat ik zo snel kon vinden.
pi_119988072
quote:
Ik vind het vooral stom dat ze zeggen dat de minimale waarde 25 euro zou zijn, want dat was helemaal niet stond. Als ik zou weten dat ik een pakket zou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
pi_119988122
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het vooral stom dat ze zeggen dat de minimale waarde 25 euro zou zijn, want dat was helemaal niet stond. Als ik zou weten dat ik een pakket zou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
Ach... ik heb tot nu toe 50 euro betaald voor lucht... soort van sponsoring...
pi_119988131
Mijn vader wilt maar niet weg gaan. Dan kan ik de dozen niet openen. :')
To be in the world
And not a part of it
pi_119988141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Akantha het volgende:
Mijn vader wilt maar niet weg gaan. Dan kan ik de dozen niet openen. :')
Want?
pi_119988154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Zet beveiligingscamera maar op 1

[..]

Die zat er bij mij ook in
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_119988191
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
ou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
verschrikkelijk ja en hier gaan ze meer over horen.
ze weet me reactie ze wil meteen afweren met die discussie ga ik niet aan nou wedden van wel ****
Ik haal me jurist er zeker even bij als het een doos met spekkies en dvd's is
Al zit er maar 1 mannen ding in. een mediaspeler (niet nodig maar toch), video bewaking systeem, navi, camera of een andere ECHTE gadget..
pi_119988223
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Want?
Als het zooi is zegt hij en daar heb je zoveel euro aan uit gegeven!?
To be in the world
And not a part of it
pi_119988282
Ik vond het vrouwenpakket wel leuk en het geld waard. Zou ik zo nog een keer bestellen. Maar als ik nog eens over een mannendoos met gadgets lees, dan bestel ik wel gewoon een doos vol met hebbendingetjes op DX.
pi_119988289
Ze hebben trouwens de post datum ook aangepast naar 28 november.. rotzakken maar goed print screens genoeg. Vlug het filmpje enzo wissen en dit in de plaats...
pi_119988317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ik haal me jurist er zeker even bij als het een doos met spekkies en dvd's is
Jurist voor een bedrag van 25 euro :')

advocaten kosten per uur zo'n beetje 200 euro... Succes...
pi_119988364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:45 schreef SkryZx het volgende:

[..]

Jurist voor een bedrag van 25 euro :')

advocaten kosten per uur zo'n beetje 200 euro... Succes...
0,-

http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
pi_119988662
Retour twee pakketten.

Drie keer het zelfde niet normaal.
To be in the world
And not a part of it
pi_119988740
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.

Jij op FB dat ook gezet of nog 1 met dat probleem?

3 dozen ontvangen maar alle 3 dezelfde dozen, gaan dus minimaal 2 terug. Had een Beetje iets anders gedaan dan hadden we er nog wat aan gehad
6 minuten geleden via mobiel
pi_119988777
quote:
Retour twee pakketten.

Foto?

Staat er bij jullie hier wel een verzenddatum? Heb wel een t&t...
pi_119988798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Guul het volgende:

[..]

Foto?

[ afbeelding ]
zelfde bij mij
pi_119988988
quote:
Retour twee pakketten.

Niet eens een tv? En je geslijm dan :'(
pi_119989316
quote:

[..]

Foto?

[ afbeelding ]
Bij mij is verzenddatum ook weg. Meteen al toen status op verstuurd stond. Ik heb nog wel het mailtje van hun dat het verstuurd is. En dat was afgelopen vrijdag.
Ik verwacht vanmiddag mijn 2 pakketten. Status is: pakketbezorger is onderweg.
6780 gram voor 2 pakketten is niet veel. Moet er voor tekenen.
pi_119989332
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Misschien had hij wel 3 TV's....
pi_119989346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:17 schreef SkryZx het volgende:

[..]

Misschien had hij wel 3 TV's....
*O* _O- _O_
pi_119989352
'Ik haal me jurist er even bij', priceless.
pi_119989442
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:18 schreef Scorpie het volgende:
'Ik haal me jurist er even bij', priceless.
Is niet meer dan terecht toch? Zij zijn een overeenkomst aangegaan en komen deze tot nu toe niet na. Zij zijn in gebreke gebleven en daarbij dus schuldig
Laat ze maar voelen wat voor ellende dit ze heeft opgehaald
pi_119989496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Is niet meer dan terecht toch? Zij zijn een overeenkomst aangegaan en komen deze tot nu toe niet na. Zij zijn in gebreke gebleven en daarbij dus schuldig
Laat ze maar voelen wat voor ellende dit ze heeft opgehaald
Prima joh, ga je jurist inschakelen voor 25 eurotjes. Ben benieuwd hoe hij aannemelijk kan gaan maken dat je recht hebt op een mediaspeler, een bewakingscamera of andere gadgets.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 11:24:29 ]
pi_119989517
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima joh, ga je jurist inschakelen voor 25 eurotjes. Ben benieuwd hoe hij aannemelijk kan gaan maken dat je recht hebt op een mediaspeler, een bewakingscamera of andere gadgets.
Nogmaals ze zijn gratis en ik denk dat we collectief sterker staan.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 11:26:08 #57
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119989559
quote:

[..]

En weer dat beschuldigende vingertje naar hun klanten hè met "ieder reëel denkend mens". Ook hebben ze niets fout gedaan :')
Die reactie is een mislukte poging tot damagecontrol.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 11:28:47 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119989643
quote:
Retour twee pakketten.

Hup foto's, inhoud, wat zit er in :')
pi_119989719
Wat doen ze als je meerdere pakketten hebben besteld? Alles bij elkaar in 1 doos? En hoe weet je dan dat je alle pakketten hebt ontvangen? Er is nl. 1 T&T code bij mij. Hoe ging dat bij jullie?
pi_119990086
Ff de stand bijwerken... dit is alles wat op Tweakers, FOK, Facebook en C2B forum voorbij is gekomen...
Dus er zal vast ook wel iets dubbel zijn! ;)

TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: 0
Toshiba TV’s: 1
Toshiba 3D Camera’s: 0
AC Ryan Mediaplayers: 9
Boormachines: 4
camera beveiligings systemen: 2
navigatiesystemen: 0
pi_119990095
Santas secret sack (aka net zoiets als een ibood box, weet niet hoe goed het is hiero maar het kost maar ¤6,75 ):

http://www.mymemory.co.uk(...)y/Santas-Secret-Sack

Heb er zelf eentje aangeschaft :D
pi_119990169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef xminator het volgende:
Santas secret sack (aka net zoiets als een ibood box, weet niet hoe goed het is hiero maar het kost maar ¤6,75 ):

Krijg je dan in-ears? omdat er in-ears in de titel staat.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_119990213
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Krijg je dan in-ears? omdat er in-ears in de titel staat.
Ging ook twijfelen daardoor, maar in de beschrijving staat itemS misschien in ears plus nog iets? Boeiuh is maar 6,75.
pi_119990347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ja ik had nog wat bij ze besteld maar nu annuleer ik alles! Zit in de wachtrij van die klote telefoon. Had bluetooth dongle en een bluetooth koptelefoon internet kabel toetsenbord (draadloos) energy drank een bus deo de car mith en de ijskrabber.

Iemand trouwens bose oordopjes gekregen? :P Ik had rotzooi...
To be in the world
And not a part of it
pi_119990421
Klantenservice is waardeloos... :') Krijg niemand eraan.
To be in the world
And not a part of it
pi_119990552
quote:
Iemand trouwens bose oordopjes gekregen? :P Ik had rotzooi...
O ja, moeten ook in de lijst!

Toshiba TV's: 1 (van de 28)
Toshiba 3D Camera's: 0
Bose oordopjes: 0

[ Bericht 2% gewijzigd door Guul op 06-12-2012 12:03:03 ]
pi_119990706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Guul het volgende:

[..]

Clicktogettricked. Clicktolose.
To be in the world
And not a part of it
pi_119991216
Deze oordopjes zaten mijn doos

http://www.roccat.org/Products/Gaming-Sound/ROCCAT-Vire/

Alleen jammer dat de verpakking leeg was :') :') :')

Via FB beloofden ze meteen een nieuwe te sturen, maar toen ik naar de status daarvan vroeg hebben ze het bericht verwijderd :')
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_119991609
quote:

[..]

Foto?

[ afbeelding ]
Bij mij staat er niet eens dat de pakketten zijn samengevoegd. :o
pi_119991646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:23 schreef Rev- het volgende:
Deze oordopjes zaten mijn doos

http://www.roccat.org/Products/Gaming-Sound/ROCCAT-Vire/

Alleen jammer dat de verpakking leeg was :') :') :')

Via FB beloofden ze meteen een nieuwe te sturen, maar toen ik naar de status daarvan vroeg hebben ze het bericht verwijderd :')
:') Jammer want het zijn mooie oordopjes
To be in the world
And not a part of it
pi_119991925
quote:

2x gekocht. MyMemory is sowieso een bazensite en voor die 12euro
pi_119993645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Guul het volgende:

[..]

Tv's heb ik er 2 van gezien. Een grotere en eentje van 22 inch.
pi_119994093
Vandaag het verrassingspakket van Marktplaats gekregen (van het dagaanbieding gedeelte dus en via 12deliver.nl)

Villeroy & Boch Stenen Badkamer Opbergpotten
Badkamer Sfeerlamp
Messenpakket met snijplank, broodmes, uitbeenmes, koksmes, schilmes en een keukenschaar
Keukentang
TV dekentje ( Snuggie)
Herome nagelveil
Rimmel London Nagellak
Microfoon voor aan de pc aan te sluiten

Net pakket ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 6 december 2012 @ 13:55:37 #74
84592 XonoX
pi_119994438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoe groot is de doos? *O*
Te groot voor wat er in zit :P

Ik had 3x Mannen pakket...

Inhoud:
3x Wireless keyboard
3x Bluetooth Headset
3x Bluetooth Dongle
3x 6pack energydrink
3x Deo
3x ijskrabber
1x 10mtr DVI kabel (waarom geen HDMI dan :'( )
3x auto washandschoen

helaas geen dropjes of spekkies _O-
pi_119994720
ik heb m ontvangen:
woog 5350 gram

het volgende zat erin :

-energy blikjes ( 6 )
-hdmi ( ac ryan ) kabel
- handdoek met boxjes
- wireless keyboard
- bluetooth headset
- bluetooth dongle
- axe douchel gel
- spekjes
- netwerk snoer (rood)
- auto washandschoen
- auto ; telefoon of ipod holder

opzich niet ontevreden :)
  donderdag 6 december 2012 @ 14:06:10 #76
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119994784
quote:
Sorry hoor, maar als je alleen van zo'n pakket uitgaat en verder niks koopt dan ben je ook niet helemaal slim bezig :') . Dat was het eerste wat ik las op die site dus.
pi_119995775
Heeft iemand dit trouwens al aan GeenStijl gemeld?
Dit aangezien de directeur al eens eerder erop gestaan heeft... ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 14:34:33 #78
84592 XonoX
pi_119995822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand dit trouwens al aan GeenStijl gemeld?
Dit aangezien de directeur al eens eerder erop gestaan heeft... ;)
Jij neem ik aan ? O-)
pi_119996052
Hahaha... Nog niet... maar duurt niet heel lang meer!
pi_119997437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Guul het volgende:
Hahaha... Nog niet... maar duurt niet heel lang meer!
En als ik voor 50 euro genaaid wordt dan wil ik er iig wat van voelen! ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 15:56:15 #81
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_119998519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef seeewpaall het volgende:
ik heb m ontvangen:
woog 5350 gram

het volgende zat erin :

-energy blikjes ( 6 )
-hdmi ( ac ryan ) kabel
- handdoek met boxjes
- wireless keyboard
- bluetooth headset
- bluetooth dongle
- axe douchel gel
- spekjes
- netwerk snoer (rood)
- auto washandschoen
- auto ; telefoon of ipod holder

opzich niet ontevreden :)
Ik heb exact hetzelfde zojuist binnen gekregen. Helaas geen stoere electronica, maar ook ik ben niet ontevreden en ik hou 'm dan ook :) Bij deze de pics:
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_119998731
Ik ben blij dat PostNL nog geen pakket heeft ontvangen... Diep in mijn hart geloof ik nog dat ze mijn pakket gaan aanpassen ._.

Waarschijnlijk niet, maar laat me lekker in mijn roes.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 16:13:55 #83
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119999157
Staan her en der nog wat leuke reviews. Als je op clicktobuy googled krijg je ook vooral negativiteit naar boven.
quote:
hoemoemenoemoe (05-12-2012 13:19)

pakket ontvangen,zit troep in,zo ook een pc toetsen bord,stofzuigertje(action)0,99 cent
internetkabeltje en een webcam,lelijke tas en een zak spekjes?? nou dit had ik allemaal nog niet,oja nog 6 blikjes limo met lekker veel suiker.Sorry click hoe durven jullie zoiets te verkopen!!
quote:
Ferry (03-12-2012 17:34)

Af en toe komen er leuke aanbiedingen voorbij op Clicktobuy.nl (1 ster voor de moeite). Geen after sales service. Zodra ze het geld hebben ontvangen kan jij er naar fluiten. Dit geldt voor retourneringen, defecte producten etc. Klantenservice neemt je volkomen in de maling en doet valse beloftes die ze niet nakomen. Houden zich hiermee niet aan het Nederlands consumentenrecht. Volkomen waardeloze webshop.
quote:
Jane56 (30-11-2012 13:32)

Voor de hele inhoud van die surprisebox zou ik helemaal niets hebben geboden. Wat een domme afdankertjes. Blikjes fris, dvd's, poetslap voor de auto, radiootje etc. Zelfs te genant om weg te geven, in de vuilnisbak ermee.
quote:
Tim (28-11-2012 17:49)

Leuk z'n box, met een waarde van ¤175,- krijg je troep en wel de mooiste dingen vermelden helemaal niks alle boxen gaan retour, ik roep iedereen om (6000 mensen) om de box te retourneren aan Clicktobuy. vieze oplichters, en ik wil mij geld terug van het retour kosten!!!
Deze is nog veel leuker, die heeft vast een tv gehad. 4 sterren ook:

quote:
Frank ten Veen (01-11-2012 10:50)

Erg goede producten,
enige wat jammer is is vaak de levertijd

heb denkik onderhand 8x wat besteld,

nooit problemen mee gehad,

in tegenstelling tot andere aanbieders

Hier nog veel meer: http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Clicktobuy.nl/
  donderdag 6 december 2012 @ 16:26:28 #84
241461 Unknown90
The one and only
pi_119999682
Zojuist mijn 2 pakketten ontvangen, kijkt u even mee?

Inhoud:
2 x zak spekkies ¤ 5,-
2 x L'oreal for men expert deo ¤ 5,-
2 x poollights ¤ 20,-
2 x AC RYAN HDMI kabel ¤ 8,-
2 x UTP kabel ¤ 2,-
2 x 6 blikken Atomic energy ¤ 6,-
2 x micro car intergration ¤ 20,-
2 x ruitenkrabber ¤ 2,-
Totale waarde: ¤ 68,-
Totale uitgave: ¤ 55,95

Goed, de waarde vertegenwoordigd het enigsinds en inderdaad je haalt het eruit, maar wat moet ik met alles dubbel? Ik heb de pakketten aangeschaft in de zin dat ik meerdere verschillende pakketten zou krijgen. Daarbij, aan dit pakket heb je letterlijk helemaal niks.
Ik heb geen bad (laat staan een zwembad), deo heb ik nog genoeg vanwege de Axe actie van C2B, energy muah, ruitenkrabbers heb ik al, car intergration kan ik wel iets mee, maar 2? UTP kabels heb ik genoeg, ben ICT'er, HDMI kabels idem dito.
Gemiste kans van C2B, pakket gaat retour.

Ohja, het verpakkingsmateriaal waarmee het geheel beschermd werd:

Mooi he?!
  donderdag 6 december 2012 @ 16:30:14 #85
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_119999872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Unknown90 het volgende:

[ afbeelding ]

Inhoud:
2 x zak spekkies ¤ 5,-
2 x poollights ¤ 20,-
2 x UTP kabel ¤ 2,-
2 x ruitenkrabber ¤ 2,-

Goed, de waarde vertegenwoordigd het enigsinds en inderdaad je haalt het eruit, maar wat moet ik met alles dubbel? Ik heb de pakketten aangeschaft in de zin dat ik meerdere verschillende pakketten zou krijgen. Daarbij, aan dit pakket heb je letterlijk helemaal niks.
Ik heb geen bad (laat staan een zwembad), deo heb ik nog genoeg vanwege de Axe actie van C2B, energy muah, ruitenkrabbers heb ik al, car intergration kan ik wel iets mee, maar 2? UTP kabels heb ik genoeg, ben ICT'er, HDMI kabels idem dito.

[ afbeelding ]

Mooi he?!
ik kreeg vandaag precies hetzelfde pakket.

Alleen slechts 1 zak spekkies en 1 x die poollights. Das heel mager he
pi_119999876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Unknown90 het volgende:

[ afbeelding ]

Inhoud:
2 x zak spekkies ¤ 5,-
2 x poollights ¤ 20,-
2 x UTP kabel ¤ 2,-
2 x ruitenkrabber ¤ 2,-

[ afbeelding ]

Mooi he?!
_O-
  donderdag 6 december 2012 @ 16:32:25 #87
241461 Unknown90
The one and only
pi_119999996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Sosa het volgende:

[..]

ik kreeg vandaag precies hetzelfde pakket.

Alleen slechts 1 zak spekkies en 1 x die poollights. Das heel mager he
Had je ook 2 pakketten besteld dan?
  donderdag 6 december 2012 @ 16:36:14 #88
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120000200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

ja :{
pi_120000294
Op Facebook:

quote:
Gilbert Biesmans C2B gaan jullie de waarheid zeggen of doe ik het?Ik word namelijk niet graag bedrogen.En kijk uit er zit een mol onder het personeel.Schande!!
15 minuten geleden · Vind ik leuk

Gilbert Biesmans die tv's die jullie lieten zien waren er van een dagaanbieding die jullie moesten verzenden en die gingen niet naar mensen met een sinterklaaspakket en dat heb ik uit zeer betrouwbare bron.Zal ik doorgaan?
12 minuten geleden · Vind ik leuk · 1

Mark Verhagen vandaar dat er maar 1 40" tv te zien is op de foto, die naar onze vriend Marco gegaan is, de rest van de tv's zijn de 46" Toshiba's die 2 dagen later in de dagaanbieding gingen. Geen wonder dat je niks hoort van iemand anders die een van de 27 andere tv's heeft gehad.
3 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk

Gilbert Biesmans DPD komt de pakketten zelf bij jullie ophalen dus er is geen extern vervoersbedrijf en de datum die ik kreeg van ophaling DPD komt NIET overeen met wat jullie verklaarden.Ik hou er echt niet van bedrogen te worden en nu zijn er duidelijke bewijzen opgedoken.Of jullie komen vandaag nog met compensatie of mijn bewijzen gaan naar RADAR.Ik had jullie het voordeel van de twijfel gegeven maar nu heb ik duidelijk bewijs.Zelfs die tv van Marco was nep!!!Dar accident was wel echt.
een paar seconden geleden
  donderdag 6 december 2012 @ 16:40:08 #90
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120000377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

zou ik er mss maar 1 geleverd hebben gekregen?
pi_120000710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Sosa het volgende:

[..]

zou ik er mss maar 1 geleverd hebben gekregen?
Als je wel dubbel energydrink etc hebt, lijkt me van niet.
  donderdag 6 december 2012 @ 16:47:32 #92
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120000780
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je wel dubbel energydrink etc hebt, lijkt me van niet.
het is wel een hoop troep voor 50,-

maargoed, heb ik eens pech
pi_120000912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef Guul het volgende:
DPD komt de pakketten zelf bij jullie ophalen dus er is geen extern vervoersbedrijf en de datum die ik kreeg van ophaling DPD komt NIET overeen met wat jullie verklaarden.Ik hou er echt niet van bedrogen te worden en nu zijn er duidelijke bewijzen opgedoken.Of jullie komen vandaag nog met compensatie of mijn bewijzen gaan naar RADAR.Ik had jullie het voordeel van de twijfel gegeven maar nu heb ik duidelijk bewijs.Zelfs die tv van Marco was nep!!!Dar accident was wel echt.
een paar seconden geleden
Goh die Gilbert zat ze van de week nog te verdedigen. Blijkbaar was zijn geduld nu ook op. _O-
pi_120001082
Zojuist gebeld pakketten worden vanavond gegarandeerd verstuurd.
Iedereen krijgt email.

De mensen die alles dubbel hadden hebben ze ook de verpakkers over aangesproken en word ook voorkomen

ben benieuwd
pi_120001159
Hahahaha... ik geloof helemaal niets van ze meer.
Zie de dozen hopelijk ooit verschijnen en dan zien we wel verder.
pi_120001317
quote:

Even serieus, waarom zou je dit in hemelsnaam kopen? :') Wat verwacht je nou echt voor dat geld? Er staat helemaal niets in de tekst. Ze kunnen je net zo goed een stickervel toesturen.

Dan kan het nog geen eens 7 euro kosten, waarom zou je geld weggooien op zo'n manier? Er zijn niet eens (valse) beloftes gedaan, je weet helemaal niets, behalve dat jij geld geeft en er dan "iets" voor terug krijgt.
pi_120001405
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Even serieus, waarom zou je dit in hemelsnaam kopen? :') Wat verwacht je nou echt voor dat geld? Er staat helemaal niets in de tekst. Ze kunnen je net zo goed een stickervel toesturen.

Dan kan het nog geen eens 7 euro kosten, waarom zou je geld weggooien op zo'n manier? Er zijn niet eens (valse) beloftes gedaan, je weet helemaal niets, behalve dat jij geld geeft en er dan "iets" voor terug krijgt.
Euhm, misschien omdat MyMemory.com niet zo een oplichters site is zoals clicktobuy en consorten? Je krijgt sowieso wel iets nuttigs/leuks, niet dat je een tv ofzo krijgt maar wat verwacht je voor 6 eypo?

Plus wat hij zegt:

quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef Gutz het volgende:

[..]

2x gekocht. MyMemory is sowieso een bazensite en voor die 12euro
pi_120001415
quote:

[..]

Story of the secret boxes.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 6 december 2012 @ 17:06:00 #99
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120001701
Als je 2x dezelfde box hebt ontvangen kunnen ze verder niks voor je betekenen -O-

da's wel jammer..
  donderdag 6 december 2012 @ 17:14:36 #100
241461 Unknown90
The one and only
pi_120002065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef Sosa het volgende:
Als je 2x dezelfde box hebt ontvangen kunnen ze verder niks voor je betekenen -O-

da's wel jammer..
Terugsturen en geld terugstorten is nog altijd een optie ;)
Dan krijg je in ieder geval ¤ 55,95 retour, van je 2 pakketten.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:28:54 #101
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120002618
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Terugsturen en geld terugstorten is nog altijd een optie ;)
Dan krijg je in ieder geval ¤ 55,95 retour, van je 2 pakketten.
mwa das me de moeite niet. Ik had gehoopt op een andere oplossing, magoed.
pi_120003205
Kan ik de shit gewoon terug sturen of moet ik weer wachten op een gaar retournummer?
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 17:54:25 #104
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120003616
quote:

[..]

Maar MyMemory is wèl een goede site ;)
En voor dit bedrag is het natuurlijk wel grappig. Het is 7 en niet 30 euro en ze beloven niks.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2012 @ 17:59:35 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_120003784
Mijn buit: zak spekkies, sixpack energydrink, draadloos toetsenbord, ijskrabber, hondencam, telefoonhouder, handdoek, ethernetkabeltje, bluetoothstick. Niks schokkends dus
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_120004283
quote:
Beste,

Mijn excuses voor onze telefonische storing waar wij deze dag mee kampen.

Wij hebben uw bestelling afgelopen vrijdag 30-11-2012 afgeleverd aan de Distrubutie van PostNL verspreid over 13 vestigingen.

Helaas kamp PostNL al de hele week met sorteerproblemen, waardoor veel pakketen een langere levertijd hebben.

Helaas is er toch iets mis gegaan waardoor PostNL uw pakket niet heeft kunnen leveren. Wij hebben daarom voor u een herzending ingepland. Dit betekend dat wij uw order kosteloos opnieuw uw kant op zenden.

Uw herzending zal vandaag ons magazijn verlaten. U kunt hem van dit weekend ontvangen.

Nogmaals onze excuses. Ik bedank u voor uw tijd en begrip.

Met vriendelijke groet,

Click To Buy Team
pi_120004344
:')

Wie stuurt dat door naar PostNl ?
pi_120004438
Waarom zouden pakketten die nu worden verzonden wel komen en die er al een week zijn niet komen?
pi_120004477
Het zou ze sieren als ze gewoon eens eerlijk zouden zijn.
  donderdag 6 december 2012 @ 18:21:56 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120004586
Heb wel medelijden met de postbodes die morgen door het rotweer al die dozen moeten bezorgen ;(
  donderdag 6 december 2012 @ 18:22:29 #111
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120004611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef XonoX het volgende:

[..]

Te groot voor wat er in zit :P

Ik had 3x Mannen pakket...

Inhoud:
3x Wireless keyboard
3x Bluetooth Headset
3x Bluetooth Dongle
3x 6pack energydrink
3x Deo
3x ijskrabber
1x 10mtr DVI kabel (waarom geen HDMI dan :'( )
3x auto washandschoen

helaas geen dropjes of spekkies _O-
Wtf... :') Waarom alles 3x? :D
pi_120004614
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Maraca het volgende:
Heb wel medelijden met de postbodes die morgen door het rotweer al die dozen moeten bezorgen ;(
Amen! :7
Warme Chocomel staat klaar
  donderdag 6 december 2012 @ 18:23:05 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120004636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Oh ja, goed punt. Even inslaan voor morgen :9
  donderdag 6 december 2012 @ 18:37:07 #114
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120005159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

hij kan van mij een blikje nepbull krijgen :P
  donderdag 6 december 2012 @ 18:37:19 #115
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120005167
en een ijskrabbert
  donderdag 6 december 2012 @ 18:42:19 #116
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120005360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Sosa het volgende:

[..]

Heb je straks een tv :|W :P
pi_120005545
quote:

[..]

quote:
en een ijskrabbert
1 probleem heren, als de inhoud tegenvalt dan ka het pakket niet meer retour _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 18:55:59 #118
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120005960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

[..]

1 probleem heren, als de inhoud tegenvalt dan ka het pakket niet meer retour _O-
nah ik was zo nieuwsgierig én toevallig dorstig dat ik al een paar van die blikkies op heb. Mwa, tis best redelijk te zuipen.
pi_120007155
JAAAA mijn pakket staat op is ontvangen bij postnl

het kan nooit wat ze zeggen, je kan nooit een 2e zending onder zelfde tracking code doen

whatecrap Gewicht: 6900 g 2 dozen
pi_120011038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef DennisFRL het volgende:
JAAAA mijn pakket staat op is ontvangen bij postnl

het kan nooit wat ze zeggen, je kan nooit een 2e zending onder zelfde tracking code doen

whatecrap Gewicht: 6900 g 2 dozen
2 boxen:
Gewicht: 7480 g :') :')

Eerst geen handtekening nodig, nu wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door tralalala op 06-12-2012 21:25:05 ]
pi_120012282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:13 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Die spelfauten :')
pi_120012606
Gewicht: 6940 g
Referentie: 110244

2 pakketten besteld... Ik heb 40 gram meer spekkies dan DennisFRL

YESYESYYESYEYS
pi_120012733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef SkryZx het volgende:

YESYESYYESYEYS
Handtekening nodig?
pi_120013489
2 in 1: 6640 gram, geen handtekening
pi_120013870
Die kerstboom van morgen zal vast pas na kerst geleverd worden. :P

Op Facebook liked ClickToBuy een bericht van iemand die hoopt dat hij niet 2 dezelfde pakketten krijgt, misschien een goed teken? :P
pi_120015287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef SkryZx het volgende:

YESYESYYESYEYS
waarschijnlijk heb jij er een plastic zak omheen
pi_120015384
Of 6 rubbertjes
pi_120015490
Vanmiddag 2 pakketten in 1 doos ontvangen.
Wat een triest pakket. Alles dubbel.

De inhoud is:
2 x zak spekjes
2 x L'oreal for men expert deo
2 x poollights (Wij hebben niet eens een bad)
2 x AC RYAN HDMI kabel
2 x UTP kabel (Wat moet ik ermee. Zijn veels te kort en zit vaak geleverd bij bijv. routers dus niet nodig)
2 x 6 blikken Atomic energy
2 x micro car intergration ( Ik heb al een bluetooth carkit met display en heb mijn gsm gewoon in de jas)
2 x ruitenkrabber (Ook al tig van in beide auto's)

Ik vind dit in en in triest. En nu heb ik wel op de eerste dag besteld toen ze nog 1000 dozen deden.

Ik moest er zelfs een handtekening voor zetten. Belachelijk. Ze hebben gewoon een pakket gestuurd wat retour is ontvangen.

Deze gaan echt retour. Is het verstandig om direct te doen of nog even te wachten?

Ik zal even uitzoeken hoe ik een foto moet toevoegen.
pi_120016751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef koopjeshunter het volgende:

Deze gaan echt retour. Is het verstandig om direct te doen of nog even te wachten?

Ja hier twijfel ik dus ook over op moment dat het retour is dan ben je evt recht op compensatie als ze dat al aan gaan aanbieden _O- kwijt..
pi_120017972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ja hier twijfel ik dus ook over op moment dat het retour is dan ben je evt recht op compensatie als ze dat al aan gaan aanbieden _O- kwijt..
Maar we moeten ook niet te lang wachten, want je moet binnen 14 dagen iets retourneren en die 14 dagen gaan in op de dag van verzending. En dat is vrijdag 30 november volgens de mail van C2B.
pi_120018069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef koopjeshunter het volgende:

[..]

Maar we moeten ook niet te lang wachten, want je moet binnen 14 dagen iets retourneren en die 14 dagen gaan in op de dag van verzending. En dat is vrijdag 30 november volgens de mail van C2B.
Onzin dat is toch de ontvangstdatum. Volgens PostNL is de verzenddatum vandaag.toch?
pi_120019949
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef tralalala het volgende:

[..]

Handtekening nodig?
nein. Ofwel Alleen maar spek en shampoo
pi_120020001
Morgen zullen ze vast niet bezorgen. >:O
pi_120020110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Morgen zullen ze vast niet bezorgen. >:O
Inderdaad, krijgen we dat weer. :D
pi_120022073
ze zijn geschrapt van

http://www.dagaanbieding.net/

Daar kijk ik altijd, nu staan ze er niet meer tussen...
pi_120022116
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:18 schreef SkryZx het volgende:
ze zijn geschrapt van

Dat is iedere avond, omdat hun site faalt en er iedere avond om 12 uur uit knalt (door de nieuwe aanbieding). Zodra de site zelf het weer doet staat ie er ook weer tussen bij de dagaanbiedingsites.
pi_120022133
Ah, jammer >:)
pi_120022215
PostNL schrapt ze binnenkort wel denk ik als klant. :')
pi_120022351
Hij heeft er vandaag ook de hele dag niet tussen gestaan. Maar volgens mij komt dat omdat hun aanbieding niet was ge-update.
pi_120023208
Wat hebben ze bij Ibood toch met Zout en pepermolens
pi_120025970
Gewicht veranderd in 6925 gram. Die vuile postlui hebben spekjes gestolen uit mijn box!
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:07:50 #142
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120026347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:18 schreef SkryZx het volgende:
ze zijn geschrapt van

grappig, ik kijk juist altijd bij www.dagartikel.nl of www.dagaanbiedingen.nl. Al die sites zijn nagenoeg hetzelfde.

Vandaag de kerstboom bij CTB...

Overigens ook goeie parfumaanbieding op die laatste trouwens. Gucci maar gekocht voor mijn zusje voor de kerst :)
pi_120028215
quote:

Hah, prutser.

Je had hem beter op ponden kunnen laten staan.
6.75 euro is namelijk 5.26 pond. Als je hem op pond zet betaal je er 5 pond voor.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:42:35 #144
241461 Unknown90
The one and only
pi_120028783
OMG...
Gisteren het pakket teruggestuurd.

Kijk ik nu ineens bij Mijn pakket:

OMG OMG OMG :D :D :D :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:45:49 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120028888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...

[ afbeelding ]

:o wauw.. of 16,7KG aan spekjes of een tv _O_
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:46:47 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120028916
Nu is eigenlijk de vraag.. heb je er nog wel recht op omdat je het oorspronkelijke pakket retour hebt gezonden en daarmee de verkoop teniet hebt gedaan :7
pi_120029067
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

16,7KG aan spekjes
Beter dat dan 16,7kg aan ijskrabbers.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:55:55 #148
302853 themole
graaft totaal door.
pi_120029228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

:o wauw.. of 16,7KG aan spekjes of een tv _O_
Of een pallet nepbull.
Niet altijd serieus
pi_120029726
Ik lees dit topic met veel plezier haha, ik heb zelf geen box gekocht, maar het is echt heerlijk leesvoer hier. Ik hoop zo dat er een FOK'er is met een tv, dat zou mooi zijn.

Maar wat een gezeik daar, geweldig :D

Blijf posten aub :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:41:05 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120031024
Mijn iBood hunt pakketje komt vandaag O+ ergens tussen 12.00 en 20.00 .. arme postbode ;(
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:45:36 #151
126923 curtazimo
pi_120031209
Zojuist mail gekregen van CTB of mijn doos wel goed was aangekomen. Ben nml tijd geleden verhuisd, niet aangepast in mijn CTB-profiel en had gevraagd of ze dit naar t juiste adres konden sturen. Was helaas niet mogelijk omdat t al was verzonden.

Uiteindelijk is dat goedgekomen, doos gister gekregen (inhoud) en krijg net n mail met de vraag of het is bezorgd aangezien ze zag dat de bezorging was vertraagd (bij de buren afgegeven want was niet thuis...).

Toch mooi stukje nazorg van CTB en wat mij betreft een positieve noot tussen de negatieve reacties :)
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:51:45 #152
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120031486
quote:
OMG...

[ afbeelding ]

Wauw dat is mooi kreeg je track en trace van hun of hoe zie je dat hij komt of wat naar je toe komt?
To be in the world
And not a part of it
pi_120031567
quote:
OMG...

[ afbeelding ]

Waarom heb ik het idee dat dit nep is?
Er zit namelijk helemaal geen lege regel na het gewicht normaal...
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:54:20 #154
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120031599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Omdat referentie er niet bij staat. Of de drie s code.
To be in the world
And not a part of it
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:58:02 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120031767
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef curtazimo het volgende:
Zojuist mail gekregen van CTB of mijn doos wel goed was aangekomen. Ben nml tijd geleden verhuisd, niet aangepast in mijn CTB-profiel en had gevraagd of ze dit naar t juiste adres konden sturen. Was helaas niet mogelijk omdat t al was verzonden.

Uiteindelijk is dat goedgekomen, doos gister gekregen (inhoud) en krijg net n mail met de vraag of het is bezorgd aangezien ze zag dat de bezorging was vertraagd (bij de buren afgegeven want was niet thuis...).

Toch mooi stukje nazorg van CTB en wat mij betreft een positieve noot tussen de negatieve reacties :)
Dat is inderdaad wel netjes.
quote:
OMG...

[ afbeelding ]

Ah een doos ijskrabbers!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:58:20 #156
241461 Unknown90
The one and only
pi_120031782
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef Akantha het volgende:

[..]

Wauw dat is mooi kreeg je track en trace van hun of hoe zie je dat hij komt of wat naar je toe komt?
Ik keek voor de grap bij Mijn pakket van PostNL, stond er ineens bij, aangezien daar alle pakketten worden vermeld welke op het huisadres worden geleverd...
Heb niks te horen gekregen van ClickToBuy, mede omdat ik denk dat het een verrassing dient te blijven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Er zit namelijk helemaal geen lege regel na het gewicht normaal...
Normaal staat daar inderdaad de 3S code, deze heb ik even weggehaald eveneens als mijn adres en referentie ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:05:51 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120032142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Ik keek voor de grap bij Mijn pakket van PostNL, stond er ineens bij, aangezien daar alle pakketten worden vermeld welke op het huisadres worden geleverd...
Heb niks te horen gekregen van ClickToBuy, mede omdat ik denk dat het een verrassing dient te blijven.

[..]

Normaal staat daar inderdaad de 3S code, deze heb ik even weggehaald eveneens als mijn adres en referentie ;)
En de afmetingen staan er ook niet bij :'(?
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:07:53 #158
241461 Unknown90
The one and only
pi_120032206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En de afmetingen staan er ook niet bij :'(?
Nee helaas -O- Het blijft spannend tot vanmiddag de pakketbezorger voor de deur staat :D
Afmetingen stonden bij mijn eerste pakket van ClickToBuy er trouwens ook niet bij... ;(
pi_120032241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Nee helaas -O- Het blijft spannend tot vanmiddag de pakketbezorger voor de deur staat :D
Afmetingen stonden bij mijn eerste pakket van ClickToBuy er trouwens ook niet bij... ;(
Afmetingen heb ik ook niet
pi_120032251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Voor de afmetingen moet je even op deze pagina kijken:

https://tracktrace.postnlpakketten.nl/search/searchbasic.aspx
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:13:18 #161
241461 Unknown90
The one and only
pi_120032412
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700

Staat trouwens bij dat het pakket gisteren is aangemeld bij PostNL en ook gisteren is opgehaald.
pi_120032428
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Dankje was lang opzoek hierna

Volgnummer:1
Afmeting (lxbxh):475x285x280
Gewicht (gr.):6900
Volume:37905
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:16:43 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120032546
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700

Staat trouwens bij dat het pakket gisteren is aangemeld bij PostNL en ook gisteren is opgehaald.
Maar je hebt het oorspronkelijke pakket toch teruggezonden?
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 12:18:30 #164
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120032617
quote:

[..]

Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700

Dat is 1,4m, geen klein pakket.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:20:02 #165
241461 Unknown90
The one and only
pi_120032675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar je hebt het oorspronkelijke pakket toch teruggezonden?
Klopt, niet wetende dat er (waarschijnlijk) een TV achteraan zou komen... :')
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:21:56 #166
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120032746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Klopt, maar niet wetende dat er (waarschijnlijk) een TV achteraan zou komen... :')
Dan vraag ik mij af hoe het verder gaat. Ze gaan waarschijnlijk je 30 euro terugstorten, maar dan weet ik niet of ze de tv terug gaan eisen omdat de verkoop teniet is gedaan.

Aan de ene kant moet je geen slapende honden wakkermaken, maar aan de andere kant zou ik toch wel duidelijk maken dat je de verkoop niet teniet wilt maken en dat ze de 30 euro dus niet terug moeten storten.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:25:46 #167
241461 Unknown90
The one and only
pi_120032892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij af hoe het verder gaat. Ze gaan waarschijnlijk je 30 euro terugstorten, maar dan weet ik niet of ze de tv terug gaan eisen omdat de verkoop teniet is gedaan.

Aan de ene kant moet je geen slapende honden wakkermaken, maar aan de andere kant zou ik toch wel duidelijk maken dat je de verkoop niet teniet wilt maken en dat ze de 30 euro dus niet terug moeten storten.
Ik probeerde ze zojuist te bellen, stond eerst een half uur in de wacht waarna de lijn verbroken werd, merkte ook op dat de lijn weer slecht was, toen opnieuw gebeld en er werd vermeld dat zij met lunchpauze zijn, zal om 1 uur weer terugbellen. Vind het wel zo eerlijk om dit te melden.
pi_120032896
quote:

[..]

Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700

Mooi maatje. Benieuwd of je 'm mag houden ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:26:27 #169
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120032922
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Ik probeerde ze zojuist te bellen, stond eerst een half uur in de wacht waarna de lijn verbroken werd, merkte ook op dat de lijn weer slecht was, toen opnieuw gebeld en er werd vermeld dat zij met lunchpauze zijn, zal om 1 uur weer terugbellen. Vind het wel zo eerlijk om dit te melden.
^O^
pi_120033552
Maten komen wel redelijk overeen met een 46 inch tv :o :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:00:50 #171
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120034205
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Klopt, niet wetende dat er (waarschijnlijk) een TV achteraan zou komen... :')
Ik hoop het voor je. Mij hebben ze 3x hetzelfde gegeven de naaierts. :')
To be in the world
And not a part of it
pi_120034267
Me doos is binnen... 1 doos ipv 2 en alles zit er dubbel in behalve de spekjes :S ik ga gelijk boos bellen
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:05:01 #173
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120034365
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef DennisFRL het volgende:
Me doos is binnen... 1 doos ipv 2 en alles zit er dubbel in behalve de spekjes :S ik ga gelijk boos bellen
Ik heb dat niet gedaan duurde te lang heb maar gemaild. :')
To be in the world
And not a part of it
pi_120034475
De inhoud

2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers

Niet te vergeten 1 simpel velletje papier van A6 formaat als bescherming

Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip

[ Bericht 6% gewijzigd door DennisFRL op 07-12-2012 13:28:32 ]
pi_120034973
Dat msn lampje _O-
pi_120035111
Ja zo 2003.
Die Remco van C2B wist niet eens wat ik me doos had...
Moest alles doorgeven en hij gaat 1 nieuw pakket samenstellen en deze toesturen en deze spullen mag ik houden...
Nou ben benieuwd.. wel netjes!
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:25:32 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120035178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef DennisFRL het volgende:
Ja zo 2003.
Moest alles doorgeven en hij gaat 1 nieuw pakket samenstellen en deze toesturen en deze spullen mag ik houden...
Dat is wel netjes ja :)
pi_120035288
Blijf erbij dat het slecht is dat ze dus duidelijk niet weten wat er in de doos zit..
Dit ivm garantie en terugzendingen..
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 13:41:51 #179
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120035850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud

2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers

[ afbeelding ]

Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
Dat ze zelf niet door hebben dat dit geen toffe spullen zijn snap ik niet. Of ze weten het wel en dan zijn het gewoon graaiers.
pi_120036040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat ze zelf niet door hebben dat dit geen toffe spullen zijn snap ik niet. Of ze weten het wel en dan zijn het gewoon graaiers.
Absoluut rommel ja, drankjes deo en shampoo komen altijd wel op.
De ijskrabbers wens ik me ergste vijand nog niet toe......
De ibuddy ja niet zo praktisch heb een laptop anders wel grappig maar msn houd volgend jaar op te bestaan ^o)
Autohouders ja wtf? past me iPhone echt niet tussen afgezien dat het niet plakt op me dashboard..
UTP kabels heb ik als icter al genoeg op voorraad...
Ik ga nooit in bad dus die lampjes tja...

WAT MOET IK HIER MEE?!
Dit is toch geen 55 euro waard...
Ben benieuwd wat er in de herzending zit anders gaat alles direct retour..
pi_120036044
quote:
De inhoud

2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers

[ afbeelding ]

Die geurblikjes komen uit het vrouwenpakket. :D

Maar de oplossing is in ieder geval wel netjes. Tenminste, als ze er nu wel wat fatsoenlijks in doen.
pi_120036191
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die geurblikjes komen uit het vrouwenpakket. :D

Maar de oplossing is in ieder geval wel netjes. Tenminste, als ze er nu wel wat fatsoenlijks in doen.
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...
En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard... :'(
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:51:45 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120036241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard... :'(
Of je staat als verkoper even achter je product :D
pi_120036257
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef DennisFRL het volgende:
Absoluut rommel ja, drankjes deo en shampoo komen altijd wel op.
De ijskrabbers wens ik me ergste vijand nog niet toe......
De ibuddy ja niet zo praktisch heb een laptop anders wel grappig maar msn houd volgend jaar op te bestaan ^o)
Autohouders ja wtf? past me iPhone echt niet tussen afgezien dat het niet plakt op me dashboard..
UTP kabels heb ik als icter al genoeg op voorraad...
Ik ga nooit in bad dus die lampjes tja...

IJskrabber is een troepding, msn ding ook.

UTP kabels is niks waard, dat jij het al hebt zegt niks natuurlijk dat is het risico van zo'n doos, zelfde geld voor de badlampjes, dat jij geen bad hebt...
Die autohouders zijn erg handig, dat houdertje is te verbreden dus je iphone past er wel in, mijn HTC one X past ook. Daarbij zit er ook een raamhouder bij naast de stickers dus hij kan gewoon op het raam.
pi_120036270
Godver... Ik wou dus het pakket weigeren... Hebben ze het bij mijn buurman neergezet. Kut Kut Kut
pi_120036376
Ik gok dat mijn pakketbezorger wat later is, één grote ijsbaan hier.
pi_120036382
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef -0- het volgende:

[..]

[..]

IJskrabber is een troepding, msn ding ook.

UTP kabels is niks waard, dat jij het al hebt zegt niks natuurlijk dat is het risico van zo'n doos, zelfde geld voor de badlampjes, dat jij geen bad hebt...
Die autohouders zijn erg handig, dat houdertje is te verbreden dus je iphone past er wel in, mijn HTC one X past ook. Daarbij zit er ook een raamhouder bij naast de stickers dus hij kan gewoon op het raam.
UTP kabels zijn niks waard, dat wist ik daarom vermelde ik het ook.
Dat die msn ding en ijskrabber rommel zijn wist ik ook.
Die autohouder op het raam kan ook niet, tever weg dan en ook voor 3 euro bij de action en deze krast ook nog eens op de telefoon dus ook een afrader
pi_120036469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...
En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard... :'(
Mooi verhaal om het iets "mannelijker" te maken. Maar die blikjes zijn niet voor in een auto hoor. Teneerste, waarom losse blikjes in een auto? En daarbij is de geur inderdaad veel te sterk voor zo'n kleine ruimte. :')
pi_120036506
Waar is die YOLO gast eigenlijk met zijn 6 boxen?
pi_120036939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef tralalala het volgende:
Waar is die YOLO gast eigenlijk met zijn 6 boxen?
Inmiddels 3x (ofzo) van username gewijzigd. Herkenbaar genoeg in zijn posts overigens.
pi_120037301
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mooi verhaal om het iets "mannelijker" te maken. Maar die blikjes zijn niet voor in een auto hoor. Teneerste, waarom losse blikjes in een auto? En daarbij is de geur inderdaad veel te sterk voor zo'n kleine ruimte. :')
Vond ik ook al zeer stug....
Staat ook nergens voor de auto en zat al na te denken hoe ik die eventueel in de auto ga plaatsen xD
Onder de stoel ofzo maar nee wordt een kadootje wss..
pi_120037719
Vandaag toch een stuk of 3 a 4 mensen die een 40 inch tv hebben/gaan ontvangen.
pi_120037825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef tralalala het volgende:
Vandaag toch een stuk of 3 a 4 mensen die een 40 inch tv hebben/gaan ontvangen.
ja raar is dat allemaal slijmers
pi_120037979
Ik moet zeggen dat het meisje van de klantenservice wel heel erg vriendelijk is _O_ . Alleen had ik ook wel graag een tv gewild :P
pi_120038018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef NextTVH het volgende:
Ik moet zeggen dat het meisje van de klantenservice wel heel erg vriendelijk is _O_ . Alleen had ik ook wel graag een tv gewild :P
Iedereen die contact heeft gehad met ClickToBuy wordt betoverd lijkt het wel. ;(
Het zijn gewoon oplichters, klaar uit.
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:47:33 #196
126923 curtazimo
pi_120038515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef tralalala het volgende:

[..]

Iedereen die contact heeft gehad met ClickToBuy wordt betoverd lijkt het wel. ;(
Het zijn gewoon oplichters, klaar uit.
Wat n onzin. Hij heeft (net als ik overigens) iets positiefs te melden over CTB. Heeft niets met 'betoverd' te maken... :s Alsof hier alleen maar geklaagd mag/moet worden...
pi_120038554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef DennisFRL het volgende:
Ja zo 2003.
Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?
ook ik heb 2 de zelfde dozen (of eigenlijk 1 omdat het samen gevoegd is) met het zelfde inhoud
pi_120038557
Ik heb nog een leuk gesprek tussen mij en iemand van C2B, kan ik die copy pasten hier?
pi_120038646
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef nlexten het volgende:

[..]

Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?
ook ik heb 2 de zelfde dozen (of eigenlijk 1 omdat het samen gevoegd is) met het zelfde inhoud
Gewoon gebeld en gemeld..
Ook met nadruk op dat ik gister met een collega had overlegd en ook al had gevraagd of het wel echt 2 identieke dozen zou gaan. Ze heeft toen gezegd dat had in verleden ook niet mogen gebeuren en komt niet meer voor...
Toen stelde remco het zelf voor en heel aardig van hem! Hoop alleen dat het geen rommel is

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef HuskyHusky het volgende:
Ik heb nog een leuk gesprek tussen mij en iemand van C2B, kan ik die copy pasten hier?
Graag zelfs
pi_120038727
Yo, is dat C2B een grap? Hoe ze met klanten omgaan kan echt niet, lees maar eens op Tweakers :)

C2B
Dude dat is de grootste onzin van die mafkezen
Elke klant wordt te woord gestaan, alles is gewoon verzonden en alleen wat kleine problemen met wat pakketten

Ik:
Ook al word je als bedrijf uitgescholden, gewoon normaal blijven reageren me dunkt ;) Komt erg onprofessioneel over.

C2B:
wij reageren op iedereen heel netjes en normaal
helaas zitten er op tweakers gewoon mensen die a. geen klant zijn en b. nooit besteld hebben en c. geen ervaring meto ns hebben ;)

Ik:
Mensen PAUPERS noemen is niet normaal, ken geen enkel bedrijf die dat doet

C2B:
wij hebben niemand paupers genoemd.

Ik:
Screenshot zien?

C2B:
show me

Ik:
http://tweakers.net/ext/f/RYiI7TsW0CDzUGiNmfW87dCw/full.png

C2B:
hmm
wtf
dacht dat ik dat gewist had

Ik:
Daarbij ken ik mensen die wel bij jullie hebben besteld en die kwaad gereageerd hebben op jullie FB en eraf geflikkert werden door jullie. Erg onprofessioneel.

C2B:
tifus stagairs

Ik:
Stagairs? Rutger heeft al een slechte naam, niemand geloofd dat dit stagairs zijn

C2B:
Dude mensen die onredelijk zijn op FB trash ik idd gewoon
Iedereen die niet blji is kan zijn pakketje gewoon retour sturen en staat het geld er binnen 2 dagen weer terug op de rekening

Ik:
Maar er zijn ook mensen geweest die gewoon jullie service slecht vonden en die werden ook geweerd en dat is zeer onprofessioneel

C2B:
die mensen zijn niet zomaar geweerd. dan hebben ze er dingen bijgehaald die geen toepassing hadden of andere dingen gedaan die niet klopten
Verder kun je niet iedereen tevreden stellen en dat weet jij ook, je hebt zelf ook een webwinkel (gehad).

Ik:
Rutger heeft een zeer slechte naam dat weet je he, men gelooft geen fuck vcan wat jullie zeggen en ik snap dat je je baas wil verdedigen maar dat is onterecht. En die paar tv's maken het niet goed hoor ;)
Klopt heb zelfs nog steeds een webwinkel maar ik ga mensen niet uitschelden, nooit al schelden ze mijn bedrijf verrot. Altijd boven blijven staan.

C2B:
wie heeft rutger opgelicht dan?

Ik:
Ik zeg niet dat hij mensen oplicht maar als je op GeenStijl etc komt doe je toch wat fout, weet jij ook

C2B:
Geenstijl zijn gewoon haters die dingen uit hun verband trekken en opblazen

Ik:
Tuurlijk
Succes met C2B, iedereen liegt en C2B doet alles perfect en heeft geen fouten, wat een grap

C2B:
Rutger is door hun veroordeeld als viagra spam hoer terwijl hij GPTs rondstuurde via MSN invite
C2B maakt wel fouten natuurlijk wel, jij maakt toch ook fouten.. Fouten zijn natuurlijk maar omdat Rutger in 2008 op GeenStijl stond zijn ClickToBuy een stel oplichters en doen ze alles fout?
Volgens mij is er nog nooit iemand opgelicht

Ik:
Ik zeg toch niet dat ze de boel oplichten? Alleen advertenties maken met waarde 175 euro etc en dan troep leveren in een doosje etc etc kan allemaal niet he. En je klanten uitschelden kan al helemaal niet.

C2B:
Dat uitschelden heb ik ook gewist en ben ik ook boos om geworden
Verder is er een officieel statement gedaan en daar sta ik achter net als dat ik achter mijn personeel, bedrijf en ook mijn collega Rutger Mooij sta.
pi_120038773
en weer een slijmbal

quote:
Erik Welte
En ja hoor hij is binnen met een excuses van PostNL, hij zei namelijk dat de pakketten vertraagd waren. Dankjewel Sinterklaas ClickToBuy!! En ik neem mijn eerdere woorden natuurlijk terug!
pi_120038810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef HuskyHusky het volgende:
...
Oud onzin bericht...
pi_120038840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Oud onzin bericht...
Uhmm nee, wil je mijn facebook account zien met deze conversatie erin of wat? Had dit ook op Tweakers gepost btw.
pi_120038956
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Gewoon gebeld en gemeld..
Ook met nadruk op dat ik gister met een collega had overlegd en ook al had gevraagd of het wel echt 2 identieke dozen zou gaan. Ze heeft toen gezegd dat had in verleden ook niet mogen gebeuren en komt niet meer voor...
Toen stelde remco het zelf voor en heel aardig van hem! Hoop alleen dat het geen rommel is

Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.

bedankt in iedergeval.
pi_120039023
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef nlexten het volgende:

[..]

Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.

bedankt in iedergeval.
owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurd :P
maar ik snap je punt
pi_120039148
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurd :P
maar ik snap je punt
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Gaat mij er om dat er geen lijn in getrokken word. de een wel de ander niet.
pi_120039265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:

[..]

dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Wie had je aan de lijn?
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:11:06 #208
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120039532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:

[..]

Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.

Hun lijn ligt eruit?
To be in the world
And not a part of it
pi_120039913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:04 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Wie had je aan de lijn?
zou ik je niet durven te zeggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef Akantha het volgende:

[..]

Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.

Hun lijn ligt eruit?
hang al 20 minuten in de wacht. met zo nu en dan stotterend verbinding.
pi_120039943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef nlexten het volgende:

[..]

zou ik je niet durven te zeggen.

man of vrouw?
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:23:42 #211
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120039956
quote:
De inhoud

2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers

[ afbeelding ]

ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeite
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:26:22 #212
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120040064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef Sosa het volgende:

[..]

ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeite
Ja daarom ga ik maar niet in de wacht hangen. Maar ze mogen me best nog een tv sturen morgen.
To be in the world
And not a part of it
pi_120040266
http://www.atomicshop.nl/

Atomic zooi is duur ._.
pi_120040797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

man of vrouw?
de eerste keer een vrouw die der naam wel zei en zojuist een man die zijn naam niet zei.

Ik heb hem uitgelegd dat ik 2 pakketten in 1 doos had gekregen. hier op reageerde hij dat het magazijn hier al over op hun kop heeft gekregen. (dit melde het vrouwtje mij ook al)
hierna haalde ik aan dat ik alles dubbel heb gekregen terwijl er duidelijk werd aangegeven dat elk pakket anders zou zijn. hier reageerde hij dat ze dit in eerste instantie ook wouden doen. alleen dat er klanten waren die per pakbon de zelfde doos wouden en geen verschillende. (lijkt me raar)
ook vertelde hij dat ze daardoor hebben besloten met de directie dat ze daarom van alles 2 (of meer) in de doos zouden doen. om het voor hun makkelijker te maken dit gaf hij eerlijk toe.

hierna begon ik over eventuele compensatie omdat ik op diverse fora's heb gelezen dat ze een ''aanvullende'' box toegezonden zouden krijgen. en ik hier ook aanspraak op wil doen.
hij begon gelijk over als je het er niet mee eens ben dan kunt u het retour sturen en dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en krijgt u uw geld terug gestort. mits ik over het pakket niet eens ben.
ik zei dat retour zenden niet van toepassing is.
en vertelde nogmaals dat ik aanspraak wil doen op een andere compensatie.
hij zei hier op dat de directie vooraf al aanhaalden dat dit niet gaat gebeuren en wanneer dit welk gebeurde ze hun baan verliezen. ik zei dat komt nogal dreigend over van de directie. dat vond hij ook.

ik vroeg hierna hoe kan het dan zo zijn dat andere personen door 1 van uw collega's wel een compensatie tegemoet kunnen verwachten?
hij zei dat lijkt mij heel stug i.v.m. baan verlies en dat die mensen op fora's niet de waarheid spreken.
ik begon over dat er geen duidelijke lijn in werd getrokken en dat de tussentijdse informatie verstrekking er gewoon niet was. hier wou hij niet op reageren.

en als laatste vroeg ik hem een sinterklaas doos is toch geen sinterklaas doos meer als ik hem na sinterklaas pas ontvangen heb. hier bood hij zijn excuus op en vertelde dat het zogenaamd bij postnl lag. yea right.

hij bood voor alles nogmaals zijn excuus aan en zei dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt door de directie waardoor hij helaas veel mensen teleur stellen moet.
pi_120040969
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
pi_120041015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef nlexten het volgende:
ierna begon ik over eventuele compensatie omdat ik op diverse fora's heb gelezen dat ze een ''aanvullende'' box toegezonden zouden krijgen. en ik hier ook aanspraak op wil doen.
hij begon gelijk over als je het er niet mee eens ben dan kunt u het retour sturen en dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en krijgt u uw geld terug gestort. mits ik over het pakket niet eens ben.
ik zei dat retour zenden niet van toepassing is.
en vertelde nogmaals dat ik aanspraak wil doen op een andere compensatie.
hij zei hier op dat de directie vooraf al aanhaalden dat dit niet gaat gebeuren en wanneer dit welk gebeurde ze hun baan verliezen. ik zei dat komt nogal dreigend over van de directie. dat vond hij ook.

Ik vind het erg raar en teleurstellend..
Hoop ook dat niemand zijn baan kwijt raakt door mij... :(
pi_120041112
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
geduld hebben. hij vroeg mij ook eerst of ik hem hoorde.
had nergens last van eigenlijk. enkel alleen tijdens in de wacht staan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ik vind het erg raar en teleurstellend..
Hoop ook dat niemand zijn baan kwijt raakt door mij... :(
Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje man ;) geloof jou eerder dan hun na al deze negatieve gedoe.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:52:48 #218
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120041133
quote:
Ik heb ze maar gemaild.
To be in the world
And not a part of it
pi_120041209
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef Akantha het volgende:

[..]

Ik heb ze maar gemaild.
Ik ook.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:54:55 #220
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120041218
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef lisa het volgende:

[..]

Ik ook.
En geslijmd op hun facebook. :')
To be in the world
And not a part of it
pi_120041419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef nlexten het volgende:

Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje man ;) geloof jou eerder dan hun na al deze negatieve gedoe.
gelukkig maar dat je me geloofd :P
pi_120041421
ondanks alles. ga ik alles inpakken en verdwijnt dit onder de kerst boom (Was toch al de bedoeling)

ik als man ben niet tevreden over de mannen box. raar maar waar wel over de vrouwen box.
beiden. 2x besteld. vrouwen box was ook het zelfde maar wel andere kleurtjes.
spijtig en helaas accepteer ik het.

genoeg tijd tot de kerst om voor mijn pa en mijzelf nog het een en ander te kopen.
het is toch een gewoonte bij ons om kut dingen voor elkaar te kopen :')
en het levert toch een gevulde plaats onder de boom nadat alles is ingepakt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:04:45 #223
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120041639
quote:
ja klinkt als een verkouden george michael die een avond doorgetrokken heeft, ghe

Maar om het lange verhaal van nlexten samen te vatten: terugsturen of houden, verder niks.

en waar staat dat er compensatie geboden wordt? lijkt me sterk. Ja wellicht een opmerking van iemand vd CS om van het gezeik af te zijn
pi_120042370
Peper en zout molen besteld bij ieboet
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:17:35 #225
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120044802
quote:
OMG...

[ afbeelding ]

Bijna 17.30 :7
pi_120044868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Bijna 17.30 :7
Zijn er genoeg mensen die ineens een TV hebben...
Jammer word vanavond maar even naar de BCC
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:06:43 #227
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120046722
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Zijn er genoeg mensen die ineens een TV hebben...
Jammer word vanavond maar even naar de BCC
Hehe ik wilde ook eentje. :'(
To be in the world
And not a part of it
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:09:07 #228
241461 Unknown90
The one and only
pi_120046813
Heb 'm binnen :7

Over 2 weken over naar digitale TV en dan optimaal genieten :D
pi_120046879
En je geld nog terugkrijgen ook. Wat een grap. Gefeliciteerd
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:11:26 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120046890
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:

[ afbeelding ]

*O*
pi_120047113
quote:

[ afbeelding ]

Gaaf hoor!
Postbode komt hier niet meer denk ik, teveel sneeuw. Moet zelf zo ook weg.
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:19:58 #232
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120047208
quote:

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd man, helaas had ik minder geluk.
To be in the world
And not a part of it
pi_120047985
Heeft iemand gisteren via iBood die drie beanies (mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!

vrijdag 7 december 2012 @ 18:51:06 #234
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120048352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
(mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.html
To be in the world
And not a part of it
pi_120048452
quote:
LOL maar 3 euro terwijl ibood er 10 voor vroeg? begrijp ik dat goed?

edit: oh...

Richtprijs: ¤ 2,95
BeGlobal Promotions hanteert een minimale orderwaarde van ¤ 250,-.
Levering uitsluitend mogelijk aan de zakelijke markt. Meer informatie
_O-
pi_120048493
Ibood is per 3
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:56:46 #237
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120048545
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

LOL maar 3 euro terwijl ibood er 10 voor vroeg? begrijp ik dat goed?

edit: oh...

Richtprijs: ¤ 2,95
BeGlobal Promotions hanteert een minimale orderwaarde van ¤ 250,-.
Levering uitsluitend mogelijk aan de zakelijke markt. Meer informatie
_O-
quote:
Heeft iemand gisteren via iBood die drie beanies (mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!

[ afbeelding ]
Poging 2

http://www.multigift.nl/products/Slazenger-Beanie-111037.html
To be in the world
And not a part of it
pi_120048575
quote:
Je gaat vooruit
Minimale afname bedrukt: 50 stuks. _O_

Zonder bedrukking komt er 7 euro verzendkosten bij :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:00:13 #239
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120048659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Je gaat vooruit
Minimale afname bedrukt: 50 stuks. _O_
:') Verdomme.

Nvm ik geef het op 250 waarde minium overal.

Deze?
To be in the world
And not a part of it
pi_120049304
Haha, ik had ook al even gezocht. Je ziet ze eigenlijk alleen maar op sites met bulkverkopen staan!
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:24:57 #241
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120049459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, ik had ook al even gezocht. Je ziet ze eigenlijk alleen maar op sites met bulkverkopen staan!
Het is blijkbaar bedrijfskleding of zo. Macro, sligro proberen?
To be in the world
And not a part of it
pi_120049596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Akantha het volgende:

[..]

Het is blijkbaar bedrijfskleding of zo. Macro, sligro proberen?
Nouja, dan maar niet. Er bestaan meer leuke mutsen :)
Deze hadden alleen een - voor consumenten - relatief mooie prijs!
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:30:10 #243
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120049664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Nouja, dan maar niet. Er bestaan meer leuke mutsen :)
Deze hadden alleen een - voor consumenten - relatief mooie prijs!
Ik had ze bijna in de Ibood-hunt gekocht.
To be in the world
And not a part of it
pi_120054233
Hmmm, twee stuks ClickToBuy XL Sinterklaas Mannen Pakket besteld, vandaag 1 doos ontvangen:

1 x Mr Handsfree Bluetooth Headset
1 x Gembird USB Toy Webcam
1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x i-Buddy MSN USB-poppetje ("Zijn hart gaat gloeien wanneer je vriendje of vriendinnetje on-line komt.")
1 x Basketbal
1 x Cleaning Mitt (autowashandje)
1 x Waterproof Pool Lights (Ages 6+)
2 x Axe Sportblast shower gel
2 x L'Oreal Men Expert Deodorant
2 x Artic zwart plastic ding (ijskrabber?)
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies
1 x California Scents Palisades Pina Colada luchtverfrisser
1 x California Scents Melon Mango luchtverfrisser
2 x six-pack Atomic Energy Drink

Wat een waardeloze crap zeg! Als ClickToBuy gaat beweren dat dit een 2-in-1-pakket is zou dit dus ¤ 350 waard moeten zijn?

pi_120054360
quote:
Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. Nieuwe afleverpoging volgt.
pi_120054416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef dicktobuy het volgende:
Hmmm, twee stuks ClickToBuy XL Sinterklaas Mannen Pakket besteld, vandaag 1 doos ontvangen:

1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x i-Buddy MSN USB-poppetje ("Zijn hart gaat gloeien wanneer je vriendje of vriendinnetje on-line komt.")
1 x Basketbal
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies

Wat een waardeloze crap zeg! Als ClickToBuy gaat beweren dat dit een 2-in-1-pakket is zou dit dus ¤ 350 waard moeten zijn?

Wat een treurigheid zeg. :{

quote:
Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. Nieuwe afleverpoging volgt.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 21:16:19 #247
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120054750
Ach ja, al die mensen die er dan gelijk maar 2 bestellen _O-
pi_120058897
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef dicktobuy het volgende:

1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x Basketbal
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies

Dat vinden zij wel 2 pakketjes ja.
pi_120060548
quote:

[ afbeelding ]

Haha nice :) Geniet ervan!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120068879
Het kan triester...
2 pakketten in 1:

* 12 blikjes troep
* 6 zwembad lichtjes
* 1 fles axe
* 1 bus deo
* 2 kabeltjes (merkloos)
* 2 telefoonhouders
* 2 ijskrabbers
* 1 bluetooth dongle
* 1 zak spekjes

Dat is inderdaad wel 50 Euro waard... :s
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 11:54:32 #251
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120069965
Je hebt met je 2 boxen (:')) toch ook 2x verzendkosten betaald? Feitelijk naaien ze je dan nog een keer extra voor de verzendkosten als ze het in 1 doos frotten.
pi_120070046
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt met je 2 boxen (:')) toch ook 2x verzendkosten betaald? Feitelijk naaien ze je dan nog een keer extra voor de verzendkosten als ze het in 1 doos frotten.
Nee, boxen worden samengevoegd op de site. 1x verzendkosten dus
pi_120070052
http://www.clicktobuy.nl/(...)rklaas-actie-nazorg/

quote:
Inmiddels is de rust weer een beetje terug gekeerd bij ClickToBuy HQ en richten we ons op de laatste dagen van het jaar 2012 om jou te kunnen voorzien van nog een aantal prachtige aanbiedingen in de maand December. Dit betekent dus dat onze inkoopafdeling weer zoals vanouds druk bezig is met nieuwe deals te sluiten en dat ons magazijn weer vertrouwd draait vanaf 1 locatie op de Koperweg. Deze 2 afdelingen draaien dus weer zoals vanouds maar onze klantenservice moet nog even wat achterstand wegwerken en daarom dit bericht.
Uiteraard betekent het bovenstaande zeker nog niet dat we zijn vergeten wat onze sinterklaas deal allemaal teweeg heeft gebracht. Daarom zal dit bericht ook nog niet het laatste bericht zijn wat wij hier over posten. Maar first Things First (zoals we vanaf het begin ook gezegd hebben) de afgelopen dagen zijn we met man en macht bezig om alle support weer op een acceptabel niveau te krijgen en klanten met problemen te helpen. Daarom hieronder een uitleg aan klanten die nog niet geholpen zijn of klanten die vragen hebben.
Jouw Sinterklaaspakket nog niet ontvangen? Dat betekent dat er iets mis is gegaan bij ons, ons magazijn of bij PostNL, DPD of Kiala. Stuur de volgende gegevens naar ons: Bestelnummer, Jouw naam en woonplaats, rekeningnummer en eventueel datum en tijd van afschrijving van uw rekening. Dit mag u sturen aan info@clicktobuy.nl. Wij gaan dit dan onderzoeken en zullen u dan een nieuw pakket opsturen.
Maak een foto van de beschadigde of defecte artikelen uit jouw pakket. Stuur de volgende gegevens naar ons: De foto, Jouw bestelnummer, Jouw naam en woonplaats. Dit mag u sturen aan info@clicktobuy.nl. Wij gaan dit dan bekijken en de artikelen vervangen voor u.
Klachten over deze actie mogen via de post naar ClickToBuy t.a.v De Directie, Koperweg 11j, 2401LH ALPHEN AAN DEN RIJN.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 12:03:39 #254
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120070131
Het is allemaal damagecontrol, maar wat mij betreft hebben ze het met hun klantonvriendelijke opmerkingen compleet verpest hoor.
Ook komen ze nu een klein beetje terug op hun "wij staan er volledig achter" van vorige keer, waar ze ook hun leveranciers nog even moesten vermelden (alsof DIE er wat mee te maken hebben, zij kopen er alleen maar in).

Losers.
pi_120070234
- 6 blikjes suikerwater
- Ruitenkrabber
- Autowashandschoen
- Draadloos toetsenbord
- Bluetooth dongle
- Bluetooth handsfree achtig ding
- Axe douchegel
- Kort utp kabeltje

Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van. Pakketje heeft toch zeker een waarde van zo'n 25 euro. Met andere woorden heb ik incl. verzendkosten volgens mij meer betaald dan de nieuwwaarde :'). Dat was de laatste keer dat ik iets bij die pauperclub besteld heb :) (heeft ook te maken met die lekker arrogante 'wij zijn zielig' communicatie van ze).
pi_120072777
Zucht...
En dan gaan ze je weer blokkeren op hun FB.. stik maar daar balle tent..
Ik probeerde alleen een reactie uit te lokken of ze gaan compenseren en dat gaan ze heel anders opnemen en zeggen dat ik aan het proviseren ben en dat ik onwaarheden verspreid..

*gaap* word zo moe hiervan
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 14:00:43 #257
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120073107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Dieter_Dengler het volgende:
- 6 blikjes suikerwater
- Ruitenkrabber
- Autowashandschoen
- Draadloos toetsenbord
- Bluetooth dongle
- Bluetooth handsfree achtig ding
- Axe douchegel
- Kort utp kabeltje

Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van. Pakketje heeft toch zeker een waarde van zo'n 25 euro. Met andere woorden heb ik incl. verzendkosten volgens mij meer betaald dan de nieuwwaarde :'). Dat was de laatste keer dat ik iets bij die pauperclub besteld heb :) (heeft ook te maken met die lekker arrogante 'wij zijn zielig' communicatie van ze).
Retourneren lijkt me.
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:10:05 #258
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120074979
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Dieter_Dengler het volgende:
-knip-
Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van.
-knip-
_O- _O- _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_120079799
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Retourneren lijkt me.
Dan kost het me een tientje of meer in totaal en sta ik met lege handen. Nu heb ik wat dure blikjes drinken en ander prul en maak misschien iemand met een klein budget blij, doordat hij of zij voor een zacht prijsje een toetsenbord en wat bluetooth dingen bij de kringloop kan kopen.
Houd ik nog iets van een goed gevoel aan mijn 30 euro's over ;).
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:29:35 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120080568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Dan kost het me een tientje of meer in totaal en sta ik met lege handen. Nu heb ik wat dure blikjes drinken en ander prul en maak misschien iemand met een klein budget blij, doordat hij of zij voor een zacht prijsje een toetsenbord en wat bluetooth dingen bij de kringloop kan kopen.
Houd ik nog iets van een goed gevoel aan mijn 30 euro's over ;).
Kost je 4,50 maar dat is het risico wat je liep.
pi_120081220
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Kost je 4,50 maar dat is het risico wat je liep.
Ik kan het gelukkig missen, dus zie het als een "dure" les.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:51:57 #262
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120081295
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Ik kan het gelukkig missen, dus zie het als een "dure" les.
Maar zo denken zij dat hun actie geslaagd is. Door te retourneren voelen ze het en blijven ze met hun eigen pestbende zitten, dus daarom terugsturen en die 4,50 incasseren als les ;)
pi_120081328
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:51 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Maar zo denken zij dat hun actie geslaagd is. Door te retourneren voelen ze het en blijven ze met hun eigen pestbende zitten, dus daarom terugsturen en die 4,50 incasseren als les ;)
Ik denk dat ik ze duidelijk genoeg heb gemaakt dat hun actie niet geslaagd is :P.
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 18:53:52 #264
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120081350
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ze duidelijk genoeg heb gemaakt dat hun actie niet geslaagd is :P.
En daarom heb jij geen tv _O-
pi_120081589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

En daarom heb jij geen tv _O-
:'( :P
  zondag 9 december 2012 @ 23:11:04 #266
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120131846
Pff Click to buy heeft me mijn 55 euro nog niet terug gegeven! :'(
To be in the world
And not a part of it
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 23:20:58 #267
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120132345
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Akantha het volgende:
Pff Click to buy heeft me mijn 55 euro nog niet terug gegeven! :'(
Wettelijk gezien hebben ze 30 dagen de tijd.
  zondag 9 december 2012 @ 23:21:15 #268
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120132360
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Wettelijk gezien hebben ze 30 dagen de tijd.
Dan wacht ik nog even!
To be in the world
And not a part of it
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 23:22:32 #269
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120132429
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef Akantha het volgende:

[..]

Dan wacht ik nog even!
Het is natuurlijk niet netjes als ze je langer dan een week laten wachten, maar dat is wat anders.
  zondag 9 december 2012 @ 23:24:51 #270
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120132574
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet netjes als ze je langer dan een week laten wachten, maar dat is wat anders.
Ach ik wacht nog wel even af.
To be in the world
And not a part of it
pi_120135577
PostNL is ook lekker. :') bezorging is al 2 keer uitgesteld door de sneeuw. Nu wordt het morgen maar dan ben ik er weer niet. :P
  maandag 10 december 2012 @ 00:29:41 #272
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120135700
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
PostNL is ook lekker. :') bezorging is al 2 keer uitgesteld door de sneeuw. Nu wordt het morgen maar dan ben ik er weer niet. :P
Leveren ze wel op maandag?
To be in the world
And not a part of it
pi_120135726
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef Akantha het volgende:

[..]

Track en Trace zegt van wel.
pi_120136869
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
PostNL ook al? UPS was vrijdag zo aan het kutten.
Kreeg 's ochtends bericht dat mijn pakket vanuit Apeldoorn onderweg was, begin van de middag was de afleverdatum ineens veranderd naar 10-12 :')
pi_120152973
PostNL levert absoluut op maandag.

www.waat.nl wie durft _O-

edit: eerlijk is eerlijk de vorige 2 verrassing dozen bij waat waren zeker niet teleurstellend en voldeden ook aan de twv geadviseerde prijs..

[ Bericht 26% gewijzigd door DennisFRL op 10-12-2012 16:20:23 ]
pi_120153046
Ik sla even over. :')
pi_120153462
Bij Waat durf ik het risico wel te nemen.... In het verleden goede pakketten die hun geld zeker waard waren (en waar ik ook nog wat aan had).
pi_120154070
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef Akantha het volgende:

[..]

Alleen pakketten die van zaterdag zijn overgebleven, als ik het goed heb.
pi_120154142
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Alleen pakketten die van zaterdag zijn overgebleven, als ik het goed heb.
quote:
Pakketbezorger heeft de zending opnieuw niet kunnen afleveren. De zending wordt naar de afhaallocatie bij jou in de buurt gebracht.
De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger.
Ja dus.
pi_120156912
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef DennisFRL het volgende:
PostNL levert absoluut op maandag.

www.waat.nl wie durft _O-

edit: eerlijk is eerlijk de vorige 2 verrassing dozen bij waat waren zeker niet teleurstellend en voldeden ook aan de twv geadviseerde prijs..
Besteld! Kon zat van de winst van het C2B pakket. Voornamelijk producten voor vrouwen las ik, dus ach. Weer eens wat anders.
  maandag 10 december 2012 @ 18:31:16 #281
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120158314
Jammer uitverkocht dus ik kan er geen bestellen. :'( Maar ik spaar toch nu.
To be in the world
And not a part of it
pi_120159337
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Akantha het volgende:
Jammer uitverkocht dus ik kan er geen bestellen. :'( Maar ik spaar toch nu.
Die reacties van al die vrouwen op die site :D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_120189467
C2B krijgt morgen een mooi doosje van me... :P
pi_120191691

Zoveel treurigheid in een doosje. ;(

4x :')! Een ijskrabber
1x Een telefoon met draad!
1x MSN poppetje
2x Zwembadlampjes (exclusief batterijen)
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Shampoo voor onhandelbaar haar (wat moet die shampoo dan voor een nut hebben :? )
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
2x Telefoon/Navigatiehouder voor in de auto
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:13:50 #285
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_120191948
Geld terug gehad van C2B, 30,95 :) Dat is dan wel weer snel en goed geregeld.
pi_120192699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]

1x MSN poppetje
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Shampoo voor onhandelbaar haar (wat moet die shampoo dan voor een nut hebben :? )
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
Jij hebt nog een top pakket!
Ik had een tob pakket....
* 12 blikjes troep
* 6 zwembad lichtjes
* 1 fles axe
* 1 bus deo
* 2 kabeltjes (merkloos)
* 2 telefoonhouders
* 2 ijskrabbers
* 1 bluetooth dongle
* 1 zak spekjes
pi_120199518
Die pakketten _O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 11 december 2012 @ 19:48:31 #288
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_120202291
quote:

[ afbeelding ]
ja ik,

eigenlijk een opwelling misschien een kerstcadeautje... misschien bevallen ze ook wel erg goed.. Ik zie wel :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 20:43:36 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_120204947
quote:
1x MSN poppetje

Wat is dat? Een sleutelhanger of zo?

Had er nou nog iemand van hier een tv of iets anders groots?
niet zo tof doen
pi_120205087
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat is dat? Een sleutelhanger of zo?

Had er nou nog iemand van hier een tv of iets anders groots?
Is een USB poppetje die oplicht als iemand iets tegen je zegt op msn ofzo.

Op pagina 5 heeft iemand een tv.
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 20:47:22 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_120205136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef tralalala het volgende:

[..]

Is een USB poppetje die oplicht als iemand iets tegen je zegt op msn ofzo.

Op pagina 5 heeft iemand een tv.
Leuk man ;)

Even zoeken dan :) Ik heb 1 pagina namelijk.
niet zo tof doen
pi_120205168
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Leuk man ;)

Even zoeken dan :) Ik heb 1 pagina namelijk.
GC / Dagaanbieders #198 - Mensen worden genaaid! ;)

Laatste keer dat ik op MSN Messenger zat is 2 jaar geleden ofzo. :')
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 20:58:24 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_120205574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef tralalala het volgende:

[..]

GC / Dagaanbieders #198 - Mensen worden genaaid! ;)

Laatste keer dat ik op MSN Messenger zat is 2 jaar geleden ofzo. :')
Bedankt voor het linkje! Kon het niet zo snel vinden :')

Ik gebruik het nog wel, maar zo een lampje is wel een beetje oldskool :D
niet zo tof doen
pi_120206693
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Bedankt voor het linkje! Kon het niet zo snel vinden :')

Ik gebruik het nog wel, maar zo een lampje is wel een beetje oldskool :D
Lampje werkt niet meer werkte maar tot Msn Messenger 7.0 dus echt oldskool.
Software is niet meer voor de nieuwe Live Messengers gemaakt...
Als je kan programmeren kan je hem nog wel bedienen... Windows 7 & 8 herkent hem direct
pi_120211836
Ik wil de pakketten van zowel ClickToBuy als van CosmeticaDeals retourneren. Moet ik hun eerst bellen voor een retournummer of gaat het anders? Ik kan de procedure nl. niet op hun site vinden.
Ik heb ze al gemaild, maar daar reageren ze niet op tot dusver.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:20:53 #296
241461 Unknown90
The one and only
pi_120213125
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef koopjeshunter het volgende:
Ik wil de pakketten van zowel ClickToBuy als van CosmeticaDeals retourneren. Moet ik hun eerst bellen voor een retournummer of gaat het anders? Ik kan de procedure nl. niet op hun site vinden.
Ik heb ze al gemaild, maar daar reageren ze niet op tot dusver.
Factuur uitprinten, reden van retour erbij zetten en terugsturen.
Je hebt verder geen retournummer o.i.d. nodig.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:27:02 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120213480
En je pakket gaat naar de q-kerstboom :P. Jammer dat ik er al wat uit heb weggegeven. Ze geven zo een extra reden om de doos terug te sturen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:33:58 #298
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_120213832
Iemand de iBood van vandaag al gekocht?

Ik twijfel al vanaf vannacht...
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:35:21 #299
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_120213906
quote:
[ afbeelding ]

1x MSN poppetje
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
4 ijskrabbers _O_ hoe verzinnen ze het :')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_120214068
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef RobertNL het volgende:
En je pakket gaat naar de q-kerstboom :P. Jammer dat ik er al wat uit heb weggegeven. Ze geven zo een extra reden om de doos terug te sturen.
Zeggen ze dat?
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:41:37 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120214221
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef tralalala het volgende:

[..]

Zeggen ze dat?
Facebook