Ja nouja van click to buy en alle andere Ishopzoo dingen hoef je niet teveel te verwachten, dat lijkt me nu duidelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:20 schreef koopjeshunter het volgende:
Topic #197 is vol dus hier maar even verder om antwoord te geven.
Ik weet dat het 1 bedrijf is hoor. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ik het ander nummer moet bellen voor het andere pakket. Met het gevolg dat ik weer lang in de wacht sta.
Begrijpelijk en dan nog wachten wat er in je pakket zit, dat kan ook nog wel eens ruk zijn.quote:
Sint pakketten die retour zijn gegaan ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
¿ Zullen ze ook kerstpakketten gaan aanbieden ?
Same here, Morgen ga ik ook niet bellen heb het idee dat dat tegenwerkt..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:50 schreef tralalala het volgende:
En nog steeds op zending voorbereid.
http://www.trustpilot.nl/review/clicktobuy.nl ook leukquote:Op woensdag 5 december 2012 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hier moet iedereen zijn!
http://www.klacht.nl/clicktobuy/
Laten we hopen van niet;quote:
Hoe groot is de doos?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:09 schreef XonoX het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet;
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
nu het bij postnl is aangekomen vanochtend gaat het wel snel gelukkig
Same here...quote:Op donderdag 6 december 2012 10:09 schreef DennisFRL het volgende:
Helaas bij mij ook levertijd onbekend dus ik ga weer bellen. Ik hang al aan de lijn..
Heb ze nu aan de lijn en ze willen alleen maar weer gaan rekken en rekken en rekken...quote:
Bron: http://www.clicktobuy.nl/(...)e-sinterklaas-pakketquote:ALPHEN A/D RIJN – Naar aanleiding van de berichten die in de afgelopen 48 uur zijn verschenen ontvangen jullie hierbij onze open en eerlijke officiële reactie;
De reden van de over het algemeen negatieve EERSTE reacties is als volgt. Onze bedoeling was om eerst ALLE pakketten te maken en vervolgens op Donderdag 29/11 alles in 1x aan jullie te versturen. Hierdoor had er een veel beter beeld ontstaan van deze actie en de inhoud van het pakket.
Achteraf hebben wij er voor gekozen om dagelijks de op die dag ingepakte pakketten te versturen. Wij hebben willekeurig (random) pakbonnen uitgedraaid zodat ook de verdeling van de pakketten eerlijk verloopt. Dit betekent concreet dat we op maandag bijvoorbeeld pakket A samenstellen die wellicht qua inhoud een stukje minder is dan het pakket B dat we op dinsdag maken. Een hele eerlijke zaak. Dit is exact wat we gezegd hebben. Ieder pakket is anders en je kunt mazzel hebben of minder mazzel hebben.
Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie. Er zijn echter ook vele pakketten in omloop met TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s, Toshiba TV’s, Toshiba 3D Camera’s, AC Ryan Mediaplayers, boormachines, LED-strips, camera beveiligings systemen, navigatiesystemen en nog veel meer moois. Een ieder reëel denkend mens zal het met ons eens zijn dat we de exacte adviesprijs niet voor ieder pakket (dat qua inhoud verschilt) opnieuw realtime kunnen hercalculeren op onze site (die had het namelijk al zwaar genoeg). Jullie doorgewinterde Koopjesjagers weten ook wel dat de adviesprijs een benadering is en dat hierin altijd door iedere dagaanbieder de hoogste adviesverkoopprijs wordt gezet die de fabrikant ooit heeft uitgegeven.
Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.
Echter kunnen we niet ontkennen dat we het uitleveren van de pakketten verkeerd gedaan hebben. Dit hadden we echt in 1x moeten doen zodat er een veel beter beeld zou zijn ontstaan over de inhoud van de pakketten. Nu hebben de klanten met de “basis” pakketten de toon reeds gezet en helaas is het nou eenmaal een gegeven dat de hele blije mensen minder snel in de pen klimmen maar liever lekker gaan spelen met hun spullen of hun nieuwe televisie aan het aansluiten zijn. Overigens begrijpelijk hoor. Het zou ons echter wel helpen als jullie ook even reageren.
Tot slot willen wij als 3-koppige directie van ClickToBuy nogmaals benadrukken dat wij voor een volle 100% achter ons product staan, onze website, onze klantenservice en onze medewerkers inclusief onszelf. 365 dagen per jaar doe wij iedere dag weer onze uiterste best en hebben in wij (samen met jullie) in 1,5 jaar tijd iets heel moois bereikt waardoor wij zeer hoge kortingen af kunnen dwingen bij onze leveranciers. ClickToBuy is in die tijd zoveel meer geworden dan alleen een website…
Klanten die ons, als bedrijf ClickToBuy, uitmaken voor oplichters weten niet waar ze over praten. Absoluut niet gebaseerd op feiten die betrekking hebben op ClickToBuy maar enkel op veronderstellingen. Wij als directie lopen al een hele lange tijd mee in de internetwereld en weten als geen ander dat mensen snel over je kunnen schrijven en oordelen. Dit is nou eenmaal de markt waar wij ons in bevinden en daar zullen we het mee moeten doen. Maar laat 1 ding heel duidelijk zijn; wij zijn een dagaanbieder die in 1,5 jaar tijd een hele grote groep met mensen iedere dag weer met veel plezier bedienen met hele mooie aanbiedingen. 365 dagen per jaar doen wij onze best; geen uitbesteedt Callcenter of klantenservice maar een eigen C2B klantenservice die onder normale omstandigheden heel makkelijk te bereiken is via ons 0172-nummer. Geen dropshipping of fulfillment oplossing voor ons magazijn, maar zelf een eigen magazijn met onze dagaanbiedingen op voorraad en eigen ClickToBuy magazijnmedewerkers. Gewoon alles in house omdat we zelf de controle op ons bedrijf willen houden en geloven in onze kwaliteiten.
Wij willen het hier bij laten en gaan ons bezighouden met het spelen van Sinterklaas en het in goede banen leiden van de 35 medewerkers die echt keihard werken aan jullie pakketten verspreid over onze 3 extra gehuurde magazijnen. Wij hopen dat jullie de twee kanten van het verhaal zien en dat jullie inzien dat de manier zoals wij nu neergezet worden niet helemaal eerlijk is.
Een ieder die zijn pakket wil annuleren raden wij aan om telefonisch contact met ons op te nemen en NIET via de mail. Wij zijn u graag van dienst. Houd echter wel rekening met een iets langere wachttijd. Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en willen jullie allemaal toch bedanken voor het afgelopen jaar!
Met vriendelijke groeten,
De directie van ClickToBuy
Hahahaha... wat een grappenmakers!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Heb ze nu aan de lijn en ze willen alleen maar weer gaan rekken en rekken en rekken...
Er wordt me morgen pas... een nieuw pakket toegestuurd 2 zelfs mag ik hopen..
Zouden volwassen spullen in zitten ook duidelijk om gevraagd...
Ze gaat dit ook nog even netjes via de mail bevestigen en tevens zou ik via PostNL door haar een brief thuis ontvangen die ik moet ondertekenen dat mijn pakket nooit is ontvangen.
Vraag me bij dit laatste echt af of ze dit gaan doen.. Uiteraard ga ik daar wel aan meewerken maar goed dat zien we dan wel weer
Ik heb goede hoop nu en mocht na dit weekend niks binnen zijn dan hebben ze een problemo...
Zet beveiligingscamera maar op 1quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Guul het volgende:
[..]
Hahahaha... wat een grappenmakers!
Heel veel mensen hebben nog niets ontvangen...
Daarnaast gaan we nu de balans maar eens opmaken:
TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: Nog niet gezien
Toshiba TV’s: Pas één melding
Toshiba 3D Camera’s: Nog niet gezien
AC Ryan Mediaplayers: Melding of 10
Boormachines: 4 keer voorbij zien komen
LED-strips: Tja...
camera beveiligings systemen: Nog niet gezien
navigatiesystemen: Nog niet gezien
En nog veel meer moois: Spekkies!!!
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kan dus nu mijn eigen Paranormal Activity gaan filmen:
[ afbeelding ]
De usual dingetjes dus en een camerabeveiligingssysteem (Elro CCD color quad set). Deze doos was dus dik 9 kilo. Géén idee wat ik ermee moet, verkopen maar. Ding schijnt iets van 200 euro te kosten wat ik zo snel kon vinden.
Wat een stelletje ...... zijn het daar.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Guul het volgende:
[..]
camera beveiligings systemen: 1
hahaquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kan dus nu mijn eigen Paranormal Activity gaan filmen:
[ afbeelding ]
De usual dingetjes dus en een camerabeveiligingssysteem (Elro CCD color quad set). Deze doos was dus dik 9 kilo. Géén idee wat ik ermee moet, verkopen maar. Ding schijnt iets van 200 euro te kosten wat ik zo snel kon vinden.
Ik vind het vooral stom dat ze zeggen dat de minimale waarde 25 euro zou zijn, want dat was helemaal niet stond. Als ik zou weten dat ik een pakket zou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Bron: http://www.clicktobuy.nl/(...)e-sinterklaas-pakket
Ach... ik heb tot nu toe 50 euro betaald voor lucht... soort van sponsoring...quote:Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stom dat ze zeggen dat de minimale waarde 25 euro zou zijn, want dat was helemaal niet stond. Als ik zou weten dat ik een pakket zou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
Want?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Akantha het volgende:
Mijn vader wilt maar niet weg gaan. Dan kan ik de dozen niet openen.
Die zat er bij mij ook inquote:Op donderdag 6 december 2012 10:33 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Zet beveiligingscamera maar op 1
[..]
verschrikkelijk ja en hier gaan ze meer over horen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
ou kopen waar 25 euro random dingen in zouden zitten en daar zou ik ook 25 euro voor betalen, dan zou ik toch liever zelf spullen voor 25 euro bij elkaar zoeken?
Als het zooi is zegt hij en daar heb je zoveel euro aan uit gegeven!?quote:
Jurist voor een bedrag van 25 euroquote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ik haal me jurist er zeker even bij als het een doos met spekkies en dvd's is
0,-quote:Op donderdag 6 december 2012 10:45 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Jurist voor een bedrag van 25 euro
advocaten kosten per uur zo'n beetje 200 euro... Succes...
Jij op FB dat ook gezet of nog 1 met dat probleem?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.
Drie keer het zelfde niet normaal.
Foto?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.
zelfde bij mijquote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Guul het volgende:
[..]
Foto?
Staat er bij jullie hier wel een verzenddatum? Heb wel een t&t...
[ afbeelding ]
Niet eens een tv? En je geslijm danquote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.
Bij mij is verzenddatum ook weg. Meteen al toen status op verstuurd stond. Ik heb nog wel het mailtje van hun dat het verstuurd is. En dat was afgelopen vrijdag.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Guul het volgende:
[..]
Foto?
[ afbeelding ]
Misschien had hij wel 3 TV's....quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Niet eens een tv? En je geslijm dan
Is niet meer dan terecht toch? Zij zijn een overeenkomst aangegaan en komen deze tot nu toe niet na. Zij zijn in gebreke gebleven en daarbij dus schuldigquote:Op donderdag 6 december 2012 11:18 schreef Scorpie het volgende:
'Ik haal me jurist er even bij', priceless.
Prima joh, ga je jurist inschakelen voor 25 eurotjes. Ben benieuwd hoe hij aannemelijk kan gaan maken dat je recht hebt op een mediaspeler, een bewakingscamera of andere gadgets.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:22 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Is niet meer dan terecht toch? Zij zijn een overeenkomst aangegaan en komen deze tot nu toe niet na. Zij zijn in gebreke gebleven en daarbij dus schuldig
Laat ze maar voelen wat voor ellende dit ze heeft opgehaald
Nogmaals ze zijn gratis en ik denk dat we collectief sterker staan.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima joh, ga je jurist inschakelen voor 25 eurotjes. Ben benieuwd hoe hij aannemelijk kan gaan maken dat je recht hebt op een mediaspeler, een bewakingscamera of andere gadgets.
En weer dat beschuldigende vingertje naar hun klanten hè met "ieder reëel denkend mens". Ook hebben ze niets fout gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef Guul het volgende:
[..]
camera beveiligings systemen: Nog niet gezien
Hup foto's, inhoud, wat zit er inquote:Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Akantha het volgende:
Retour twee pakketten.
Krijg je dan in-ears? omdat er in-ears in de titel staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef xminator het volgende:
Santas secret sack (aka net zoiets als een ibood box, weet niet hoe goed het is hiero maar het kost maar ¤6,75 ):
http://www.mymemory.co.uk(...)y/Santas-Secret-Sack
Heb er zelf eentje aangeschaft
Ging ook twijfelen daardoor, maar in de beschrijving staat itemS misschien in ears plus nog iets? Boeiuh is maar 6,75.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Krijg je dan in-ears? omdat er in-ears in de titel staat.
Ja ik had nog wat bij ze besteld maar nu annuleer ik alles! Zit in de wachtrij van die klote telefoon. Had bluetooth dongle en een bluetooth koptelefoon internet kabel toetsenbord (draadloos) energy drank een bus deo de car mith en de ijskrabber.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Niet eens een tv? En je geslijm dan
O ja, moeten ook in de lijst!quote:Iemand trouwens bose oordopjes gekregen?Ik had rotzooi...
Clicktogettricked. Clicktolose.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Guul het volgende:
[..]
O ja, moeten ook in de lijst!
TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: 0
Toshiba TV's: 1 (van de 28)
Toshiba 3D Camera's: 0
AC Ryan Mediaplayers: 9
Boormachines: 4
camera beveiligings systemen: 2
navigatiesystemen: 0
Bose oordopjes: 0
Bij mij staat er niet eens dat de pakketten zijn samengevoegd.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef Guul het volgende:
[..]
Foto?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:23 schreef Rev- het volgende:
Deze oordopjes zaten mijn doos
http://www.roccat.org/Products/Gaming-Sound/ROCCAT-Vire/
Alleen jammer dat de verpakking leeg was![]()
![]()
Via FB beloofden ze meteen een nieuwe te sturen, maar toen ik naar de status daarvan vroeg hebben ze het bericht verwijderd
2x gekocht. MyMemory is sowieso een bazensite en voor die 12euroquote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef xminator het volgende:
Santas secret sack (aka net zoiets als een ibood box, weet niet hoe goed het is hiero maar het kost maar ¤6,75 ):
Tv's heb ik er 2 van gezien. Een grotere en eentje van 22 inch.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Guul het volgende:
[..]
O ja, moeten ook in de lijst!
TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto’s: 0
Toshiba TV's: 1 (van de 28)
Toshiba 3D Camera's: 0
AC Ryan Mediaplayers: 9
Boormachines: 4
camera beveiligings systemen: 2
navigatiesystemen: 0
Bose oordopjes: 0
Te groot voor wat er in zitquote:
Sorry hoor, maar als je alleen van zo'n pakket uitgaat en verder niks koopt dan ben je ook niet helemaal slim bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hier moet iedereen zijn!
http://www.klacht.nl/clicktobuy/
Jij neem ik aan ?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand dit trouwens al aan GeenStijl gemeld?
Dit aangezien de directeur al eens eerder erop gestaan heeft...
En als ik voor 50 euro genaaid wordt dan wil ik er iig wat van voelen!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Guul het volgende:
Hahaha... Nog niet... maar duurt niet heel lang meer!
Ik heb exact hetzelfde zojuist binnen gekregen. Helaas geen stoere electronica, maar ook ik ben niet ontevreden en ik hou 'm dan ookquote:Op donderdag 6 december 2012 14:04 schreef seeewpaall het volgende:
ik heb m ontvangen:
woog 5350 gram
het volgende zat erin :
-energy blikjes ( 6 )
-hdmi ( ac ryan ) kabel
- handdoek met boxjes
- wireless keyboard
- bluetooth headset
- bluetooth dongle
- axe douchel gel
- spekjes
- netwerk snoer (rood)
- auto washandschoen
- auto ; telefoon of ipod holder
opzich niet ontevreden
quote:hoemoemenoemoe (05-12-2012 13:19)
pakket ontvangen,zit troep in,zo ook een pc toetsen bord,stofzuigertje(action)0,99 cent
internetkabeltje en een webcam,lelijke tas en een zak spekjes?? nou dit had ik allemaal nog niet,oja nog 6 blikjes limo met lekker veel suiker.Sorry click hoe durven jullie zoiets te verkopen!!
quote:Ferry (03-12-2012 17:34)
Af en toe komen er leuke aanbiedingen voorbij op Clicktobuy.nl (1 ster voor de moeite). Geen after sales service. Zodra ze het geld hebben ontvangen kan jij er naar fluiten. Dit geldt voor retourneringen, defecte producten etc. Klantenservice neemt je volkomen in de maling en doet valse beloftes die ze niet nakomen. Houden zich hiermee niet aan het Nederlands consumentenrecht. Volkomen waardeloze webshop.
quote:Jane56 (30-11-2012 13:32)
Voor de hele inhoud van die surprisebox zou ik helemaal niets hebben geboden. Wat een domme afdankertjes. Blikjes fris, dvd's, poetslap voor de auto, radiootje etc. Zelfs te genant om weg te geven, in de vuilnisbak ermee.
Deze is nog veel leuker, die heeft vast een tv gehad. 4 sterren ook:quote:Tim (28-11-2012 17:49)
Leuk z'n box, met een waarde van ¤175,- krijg je troep en wel de mooiste dingen vermelden helemaal niks alle boxen gaan retour, ik roep iedereen om (6000 mensen) om de box te retourneren aan Clicktobuy. vieze oplichters, en ik wil mij geld terug van het retour kosten!!!
Hier nog veel meer: http://www.thuisvergelijken.nl/ervaringen/Clicktobuy.nl/quote:Frank ten Veen (01-11-2012 10:50)
Erg goede producten,
enige wat jammer is is vaak de levertijd
heb denkik onderhand 8x wat besteld,
nooit problemen mee gehad,
in tegenstelling tot andere aanbieders
ik kreeg vandaag precies hetzelfde pakket.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Unknown90 het volgende:
Zojuist mijn 2 pakketten ontvangen, kijkt u even mee?
[ afbeelding ]
Inhoud:
2 x zak spekkies ¤ 5,-
2 x L'oreal for men expert deo ¤ 5,-
2 x poollights ¤ 20,-
2 x AC RYAN HDMI kabel ¤ 8,-
2 x UTP kabel ¤ 2,-
2 x 6 blikken Atomic energy ¤ 6,-
2 x micro car intergration ¤ 20,-
2 x ruitenkrabber ¤ 2,-
Totale waarde: ¤ 68,-
Totale uitgave: ¤ 55,95
Goed, de waarde vertegenwoordigd het enigsinds en inderdaad je haalt het eruit, maar wat moet ik met alles dubbel? Ik heb de pakketten aangeschaft in de zin dat ik meerdere verschillende pakketten zou krijgen. Daarbij, aan dit pakket heb je letterlijk helemaal niks.
Ik heb geen bad (laat staan een zwembad), deo heb ik nog genoeg vanwege de Axe actie van C2B, energy muah, ruitenkrabbers heb ik al, car intergration kan ik wel iets mee, maar 2? UTP kabels heb ik genoeg, ben ICT'er, HDMI kabels idem dito.
Gemiste kans van C2B, pakket gaat retour.
Ohja, het verpakkingsmateriaal waarmee het geheel beschermd werd:
[ afbeelding ]
Mooi he?!
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:26 schreef Unknown90 het volgende:
Zojuist mijn 2 pakketten ontvangen, kijkt u even mee?
[ afbeelding ]
Inhoud:
2 x zak spekkies ¤ 5,-
2 x L'oreal for men expert deo ¤ 5,-
2 x poollights ¤ 20,-
2 x AC RYAN HDMI kabel ¤ 8,-
2 x UTP kabel ¤ 2,-
2 x 6 blikken Atomic energy ¤ 6,-
2 x micro car intergration ¤ 20,-
2 x ruitenkrabber ¤ 2,-
Totale waarde: ¤ 68,-
Totale uitgave: ¤ 55,95
Goed, de waarde vertegenwoordigd het enigsinds en inderdaad je haalt het eruit, maar wat moet ik met alles dubbel? Ik heb de pakketten aangeschaft in de zin dat ik meerdere verschillende pakketten zou krijgen. Daarbij, aan dit pakket heb je letterlijk helemaal niks.
Ik heb geen bad (laat staan een zwembad), deo heb ik nog genoeg vanwege de Axe actie van C2B, energy muah, ruitenkrabbers heb ik al, car intergration kan ik wel iets mee, maar 2? UTP kabels heb ik genoeg, ben ICT'er, HDMI kabels idem dito.
Gemiste kans van C2B, pakket gaat retour.
Ohja, het verpakkingsmateriaal waarmee het geheel beschermd werd:
[ afbeelding ]
Mooi he?!
Had je ook 2 pakketten besteld dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag precies hetzelfde pakket.
Alleen slechts 1 zak spekkies en 1 x die poollights. Das heel mager he
jaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Had je ook 2 pakketten besteld dan?
quote:Gilbert Biesmans C2B gaan jullie de waarheid zeggen of doe ik het?Ik word namelijk niet graag bedrogen.En kijk uit er zit een mol onder het personeel.Schande!!
15 minuten geleden · Vind ik leuk
Gilbert Biesmans die tv's die jullie lieten zien waren er van een dagaanbieding die jullie moesten verzenden en die gingen niet naar mensen met een sinterklaaspakket en dat heb ik uit zeer betrouwbare bron.Zal ik doorgaan?
12 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
Mark Verhagen vandaar dat er maar 1 40" tv te zien is op de foto, die naar onze vriend Marco gegaan is, de rest van de tv's zijn de 46" Toshiba's die 2 dagen later in de dagaanbieding gingen. Geen wonder dat je niks hoort van iemand anders die een van de 27 andere tv's heeft gehad.
3 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk
Gilbert Biesmans DPD komt de pakketten zelf bij jullie ophalen dus er is geen extern vervoersbedrijf en de datum die ik kreeg van ophaling DPD komt NIET overeen met wat jullie verklaarden.Ik hou er echt niet van bedrogen te worden en nu zijn er duidelijke bewijzen opgedoken.Of jullie komen vandaag nog met compensatie of mijn bewijzen gaan naar RADAR.Ik had jullie het voordeel van de twijfel gegeven maar nu heb ik duidelijk bewijs.Zelfs die tv van Marco was nep!!!Dar accident was wel echt.
een paar seconden geleden
zou ik er mss maar 1 geleverd hebben gekregen?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Had je ook 2 pakketten besteld dan?
Als je wel dubbel energydrink etc hebt, lijkt me van niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Sosa het volgende:
[..]
zou ik er mss maar 1 geleverd hebben gekregen?
het is wel een hoop troep voor 50,-quote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je wel dubbel energydrink etc hebt, lijkt me van niet.
Goh die Gilbert zat ze van de week nog te verdedigen. Blijkbaar was zijn geduld nu ook op.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef Guul het volgende:
DPD komt de pakketten zelf bij jullie ophalen dus er is geen extern vervoersbedrijf en de datum die ik kreeg van ophaling DPD komt NIET overeen met wat jullie verklaarden.Ik hou er echt niet van bedrogen te worden en nu zijn er duidelijke bewijzen opgedoken.Of jullie komen vandaag nog met compensatie of mijn bewijzen gaan naar RADAR.Ik had jullie het voordeel van de twijfel gegeven maar nu heb ik duidelijk bewijs.Zelfs die tv van Marco was nep!!!Dar accident was wel echt.
een paar seconden geleden
Even serieus, waarom zou je dit in hemelsnaam kopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef xminator het volgende:
Euhm, misschien omdat MyMemory.com niet zo een oplichters site is zoals clicktobuy en consorten? Je krijgt sowieso wel iets nuttigs/leuks, niet dat je een tv ofzo krijgt maar wat verwacht je voor 6 eypo?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even serieus, waarom zou je dit in hemelsnaam kopen?Wat verwacht je nou echt voor dat geld? Er staat helemaal niets in de tekst. Ze kunnen je net zo goed een stickervel toesturen.
Dan kan het nog geen eens 7 euro kosten, waarom zou je geld weggooien op zo'n manier? Er zijn niet eens (valse) beloftes gedaan, je weet helemaal niets, behalve dat jij geld geeft en er dan "iets" voor terug krijgt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef Gutz het volgende:
[..]
2x gekocht. MyMemory is sowieso een bazensite en voor die 12euro
Story of the secret boxes.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even serieus, waarom zou je dit in hemelsnaam kopen?Wat verwacht je nou echt voor dat geld? Er staat helemaal niets in de tekst. Ze kunnen je net zo goed een stickervel toesturen.
Terugsturen en geld terugstorten is nog altijd een optiequote:Op donderdag 6 december 2012 17:06 schreef Sosa het volgende:
Als je 2x dezelfde box hebt ontvangen kunnen ze verder niks voor je betekenen![]()
da's wel jammer..
mwa das me de moeite niet. Ik had gehoopt op een andere oplossing, magoed.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Terugsturen en geld terugstorten is nog altijd een optie
Dan krijg je in ieder geval ¤ 55,95 retour, van je 2 pakketten.
Maar MyMemory is wèl een goede sitequote:Op donderdag 6 december 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan het nog geen eens 7 euro kosten, waarom zou je geld weggooien op zo'n manier? Er zijn niet eens (valse) beloftes gedaan, je weet helemaal niets, behalve dat jij geld geeft en er dan "iets" voor terug krijgt.
quote:Beste,
Mijn excuses voor onze telefonische storing waar wij deze dag mee kampen.
Wij hebben uw bestelling afgelopen vrijdag 30-11-2012 afgeleverd aan de Distrubutie van PostNL verspreid over 13 vestigingen.
Helaas kamp PostNL al de hele week met sorteerproblemen, waardoor veel pakketen een langere levertijd hebben.
Helaas is er toch iets mis gegaan waardoor PostNL uw pakket niet heeft kunnen leveren. Wij hebben daarom voor u een herzending ingepland. Dit betekend dat wij uw order kosteloos opnieuw uw kant op zenden.
Uw herzending zal vandaag ons magazijn verlaten. U kunt hem van dit weekend ontvangen.
Nogmaals onze excuses. Ik bedank u voor uw tijd en begrip.
Met vriendelijke groet,
Click To Buy Team
Wtf...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef XonoX het volgende:
[..]
Te groot voor wat er in zit
Ik had 3x Mannen pakket...
Inhoud:
3x Wireless keyboard
3x Bluetooth Headset
3x Bluetooth Dongle
3x 6pack energydrink
3x Deo
3x ijskrabber
1x 10mtr DVI kabel (waarom geen HDMI dan)
3x auto washandschoen
helaas geen dropjes of spekkies
Amen!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:21 schreef Maraca het volgende:
Heb wel medelijden met de postbodes die morgen door het rotweer al die dozen moeten bezorgen
Oh ja, goed punt. Even inslaan voor morgenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Amen!![]()
Warme Chocomel staat klaar
hij kan van mij een blikje nepbull krijgenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:22 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Amen!![]()
Warme Chocomel staat klaar
Heb je straks een tvquote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
hij kan van mij een blikje nepbull krijgen
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
hij kan van mij een blikje nepbull krijgen
1 probleem heren, als de inhoud tegenvalt dan ka het pakket niet meer retourquote:
nah ik was zo nieuwsgierig én toevallig dorstig dat ik al een paar van die blikkies op heb. Mwa, tis best redelijk te zuipen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
[..]
1 probleem heren, als de inhoud tegenvalt dan ka het pakket niet meer retour
2 boxen:quote:Op donderdag 6 december 2012 19:18 schreef DennisFRL het volgende:
JAAAA mijn pakket staat op is ontvangen bij postnl
het kan nooit wat ze zeggen, je kan nooit een 2e zending onder zelfde tracking code doen
whatecrap Gewicht: 6900 g 2 dozen
Handtekening nodig?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef SkryZx het volgende:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 6940 g
Referentie: 110244
2 pakketten besteld... Ik heb 40 gram meer spekkies dan DennisFRL
YESYESYYESYEYS
waarschijnlijk heb jij er een plastic zak omheenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef SkryZx het volgende:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 6940 g
Referentie: 110244
2 pakketten besteld... Ik heb 40 gram meer spekkies dan DennisFRL
YESYESYYESYEYS
Ja hier twijfel ik dus ook over op moment dat het retour is dan ben je evt recht op compensatie als ze dat al aan gaan aanbiedenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef koopjeshunter het volgende:
Deze gaan echt retour. Is het verstandig om direct te doen of nog even te wachten?
Maar we moeten ook niet te lang wachten, want je moet binnen 14 dagen iets retourneren en die 14 dagen gaan in op de dag van verzending. En dat is vrijdag 30 november volgens de mail van C2B.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ja hier twijfel ik dus ook over op moment dat het retour is dan ben je evt recht op compensatie als ze dat al aan gaan aanbiedenkwijt..
Onzin dat is toch de ontvangstdatum. Volgens PostNL is de verzenddatum vandaag.toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef koopjeshunter het volgende:
[..]
Maar we moeten ook niet te lang wachten, want je moet binnen 14 dagen iets retourneren en die 14 dagen gaan in op de dag van verzending. En dat is vrijdag 30 november volgens de mail van C2B.
Inderdaad, krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Morgen zullen ze vast niet bezorgen.
Dat is iedere avond, omdat hun site faalt en er iedere avond om 12 uur uit knalt (door de nieuwe aanbieding). Zodra de site zelf het weer doet staat ie er ook weer tussen bij de dagaanbiedingsites.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:18 schreef SkryZx het volgende:
ze zijn geschrapt van
http://www.dagaanbieding.net/
Daar kijk ik altijd, nu staan ze er niet meer tussen...
grappig, ik kijk juist altijd bij www.dagartikel.nl of www.dagaanbiedingen.nl. Al die sites zijn nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:18 schreef SkryZx het volgende:
ze zijn geschrapt van
http://www.dagaanbieding.net/
Daar kijk ik altijd, nu staan ze er niet meer tussen...
Hah, prutser.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef xminator het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
Gisteren het pakket teruggestuurd.
Kijk ik nu ineens bij Mijn pakket:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Of een pallet nepbull.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Maraca het volgende:
[..]wauw.. of 16,7KG aan spekjes of een tv
Wauw dat is mooi kreeg je track en trace van hun of hoe zie je dat hij komt of wat naar je toe komt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Waarom heb ik het idee dat dit nep is?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Omdat referentie er niet bij staat. Of de drie s code.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dit nep is?
Dat is inderdaad wel netjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef curtazimo het volgende:
Zojuist mail gekregen van CTB of mijn doos wel goed was aangekomen. Ben nml tijd geleden verhuisd, niet aangepast in mijn CTB-profiel en had gevraagd of ze dit naar t juiste adres konden sturen. Was helaas niet mogelijk omdat t al was verzonden.
Uiteindelijk is dat goedgekomen, doos gister gekregen (inhoud) en krijg net n mail met de vraag of het is bezorgd aangezien ze zag dat de bezorging was vertraagd (bij de buren afgegeven want was niet thuis...).
Toch mooi stukje nazorg van CTB en wat mij betreft een positieve noot tussen de negatieve reacties
Ah een doos ijskrabbers!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Ik keek voor de grap bij Mijn pakket van PostNL, stond er ineens bij, aangezien daar alle pakketten worden vermeld welke op het huisadres worden geleverd...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wauw dat is mooi kreeg je track en trace van hun of hoe zie je dat hij komt of wat naar je toe komt?
Normaal staat daar inderdaad de 3S code, deze heb ik even weggehaald eveneens als mijn adres en referentiequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dit nep is?
Er zit namelijk helemaal geen lege regel na het gewicht normaal...
En de afmetingen staan er ook niet bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Ik keek voor de grap bij Mijn pakket van PostNL, stond er ineens bij, aangezien daar alle pakketten worden vermeld welke op het huisadres worden geleverd...
Heb niks te horen gekregen van ClickToBuy, mede omdat ik denk dat het een verrassing dient te blijven.
[..]
Normaal staat daar inderdaad de 3S code, deze heb ik even weggehaald eveneens als mijn adres en referentie
Nee helaasquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En de afmetingen staan er ook niet bij?
Afmetingen heb ik ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Nee helaasHet blijft spannend tot vanmiddag de pakketbezorger voor de deur staat
![]()
Afmetingen stonden bij mijn eerste pakket van ClickToBuy er trouwens ook niet bij...
Voor de afmetingen moet je even op deze pagina kijken:quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Nee helaasHet blijft spannend tot vanmiddag de pakketbezorger voor de deur staat
![]()
Afmetingen stonden bij mijn eerste pakket van ClickToBuy er trouwens ook niet bij...
Afmeting (lxbxh):quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor de afmetingen moet je even op deze pagina kijken:
https://tracktrace.postnlpakketten.nl/search/searchbasic.aspx
Dankje was lang opzoek hiernaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor de afmetingen moet je even op deze pagina kijken:
https://tracktrace.postnlpakketten.nl/search/searchbasic.aspx
Maar je hebt het oorspronkelijke pakket toch teruggezonden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700
Staat trouwens bij dat het pakket gisteren is aangemeld bij PostNL en ook gisteren is opgehaald.
Dat is 1,4m, geen klein pakket.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700
Staat trouwens bij dat het pakket gisteren is aangemeld bij PostNL en ook gisteren is opgehaald.
Klopt, niet wetende dat er (waarschijnlijk) een TV achteraan zou komen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar je hebt het oorspronkelijke pakket toch teruggezonden?
Dan vraag ik mij af hoe het verder gaat. Ze gaan waarschijnlijk je 30 euro terugstorten, maar dan weet ik niet of ze de tv terug gaan eisen omdat de verkoop teniet is gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet wetende dat er (waarschijnlijk) een TV achteraan zou komen...
Ik probeerde ze zojuist te bellen, stond eerst een half uur in de wacht waarna de lijn verbroken werd, merkte ook op dat de lijn weer slecht was, toen opnieuw gebeld en er werd vermeld dat zij met lunchpauze zijn, zal om 1 uur weer terugbellen. Vind het wel zo eerlijk om dit te melden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af hoe het verder gaat. Ze gaan waarschijnlijk je 30 euro terugstorten, maar dan weet ik niet of ze de tv terug gaan eisen omdat de verkoop teniet is gedaan.
Aan de ene kant moet je geen slapende honden wakkermaken, maar aan de andere kant zou ik toch wel duidelijk maken dat je de verkoop niet teniet wilt maken en dat ze de 30 euro dus niet terug moeten storten.
Mooi maatje. Benieuwd of je 'm mag houdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
1440x670x465
16700
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Ik probeerde ze zojuist te bellen, stond eerst een half uur in de wacht waarna de lijn verbroken werd, merkte ook op dat de lijn weer slecht was, toen opnieuw gebeld en er werd vermeld dat zij met lunchpauze zijn, zal om 1 uur weer terugbellen. Vind het wel zo eerlijk om dit te melden.
Ik hoop het voor je. Mij hebben ze 3x hetzelfde gegeven de naaierts.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
Klopt, niet wetende dat er (waarschijnlijk) een TV achteraan zou komen...
Ik heb dat niet gedaan duurde te lang heb maar gemaild.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef DennisFRL het volgende:
Me doos is binnen... 1 doos ipv 2 en alles zit er dubbel in behalve de spekjes :S ik ga gelijk boos bellen
Dat is wel netjes jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef DennisFRL het volgende:
Ja zo 2003.
Die Remco van C2B wist niet eens wat ik me doos had...
Moest alles doorgeven en hij gaat 1 nieuw pakket samenstellen en deze toesturen en deze spullen mag ik houden...
Nou ben benieuwd.. wel netjes!
Dat ze zelf niet door hebben dat dit geen toffe spullen zijn snap ik niet. Of ze weten het wel en dan zijn het gewoon graaiers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud
2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers
Niet te vergeten 1 simpel velletje papier van A6 formaat als bescherming
[ afbeelding ]
Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
Absoluut rommel ja, drankjes deo en shampoo komen altijd wel op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat ze zelf niet door hebben dat dit geen toffe spullen zijn snap ik niet. Of ze weten het wel en dan zijn het gewoon graaiers.
Die geurblikjes komen uit het vrouwenpakket.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud
2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers
[ afbeelding ]
Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die geurblikjes komen uit het vrouwenpakket.
Maar de oplossing is in ieder geval wel netjes. Tenminste, als ze er nu wel wat fatsoenlijks in doen.
Of je staat als verkoper even achter je productquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard...
IJskrabber is een troepding, msn ding ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef DennisFRL het volgende:
Absoluut rommel ja, drankjes deo en shampoo komen altijd wel op.
De ijskrabbers wens ik me ergste vijand nog niet toe......
De ibuddy ja niet zo praktisch heb een laptop anders wel grappig maar msn houd volgend jaar op te bestaan ^o)
Autohouders ja wtf? past me iPhone echt niet tussen afgezien dat het niet plakt op me dashboard..
UTP kabels heb ik als icter al genoeg op voorraad...
Ik ga nooit in bad dus die lampjes tja...
UTP kabels zijn niks waard, dat wist ik daarom vermelde ik het ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef -0- het volgende:
[..]
[..]
IJskrabber is een troepding, msn ding ook.
UTP kabels is niks waard, dat jij het al hebt zegt niks natuurlijk dat is het risico van zo'n doos, zelfde geld voor de badlampjes, dat jij geen bad hebt...
Die autohouders zijn erg handig, dat houdertje is te verbreden dus je iphone past er wel in, mijn HTC one X past ook. Daarbij zit er ook een raamhouder bij naast de stickers dus hij kan gewoon op het raam.
Mooi verhaal om het iets "mannelijker" te maken. Maar die blikjes zijn niet voor in een auto hoor. Teneerste, waarom losse blikjes in een auto? En daarbij is de geur inderdaad veel te sterk voor zo'n kleine ruimte.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...
En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard...
Inmiddels 3x (ofzo) van username gewijzigd. Herkenbaar genoeg in zijn posts overigens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef tralalala het volgende:
Waar is die YOLO gast eigenlijk met zijn 6 boxen?
Vond ik ook al zeer stug....quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi verhaal om het iets "mannelijker" te maken. Maar die blikjes zijn niet voor in een auto hoor. Teneerste, waarom losse blikjes in een auto? En daarbij is de geur inderdaad veel te sterk voor zo'n kleine ruimte.
ja raar is dat allemaal slijmersquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef tralalala het volgende:
Vandaag toch een stuk of 3 a 4 mensen die een 40 inch tv hebben/gaan ontvangen.
Iedereen die contact heeft gehad met ClickToBuy wordt betoverd lijkt het wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef NextTVH het volgende:
Ik moet zeggen dat het meisje van de klantenservice wel heel erg vriendelijk is. Alleen had ik ook wel graag een tv gewild
Wat n onzin. Hij heeft (net als ik overigens) iets positiefs te melden over CTB. Heeft niets met 'betoverd' te maken... :s Alsof hier alleen maar geklaagd mag/moet worden...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen die contact heeft gehad met ClickToBuy wordt betoverd lijkt het wel.![]()
Het zijn gewoon oplichters, klaar uit.
Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef DennisFRL het volgende:
Ja zo 2003.
Die Remco van C2B wist niet eens wat ik me doos had...
Moest alles doorgeven en hij gaat 1 nieuw pakket samenstellen en deze toesturen en deze spullen mag ik houden...
Nou ben benieuwd.. wel netjes!
Gewoon gebeld en gemeld..quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef nlexten het volgende:
[..]
Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?
ook ik heb 2 de zelfde dozen (of eigenlijk 1 omdat het samen gevoegd is) met het zelfde inhoud
Graag zelfsquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef HuskyHusky het volgende:
Ik heb nog een leuk gesprek tussen mij en iemand van C2B, kan ik die copy pasten hier?
quote:Erik Welte
En ja hoor hij is binnen met een excuses van PostNL, hij zei namelijk dat de pakketten vertraagd waren. Dankjewel Sinterklaas ClickToBuy!! En ik neem mijn eerdere woorden natuurlijk terug!
Uhmm nee, wil je mijn facebook account zien met deze conversatie erin of wat? Had dit ook op Tweakers gepost btw.quote:
Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Gewoon gebeld en gemeld..
Ook met nadruk op dat ik gister met een collega had overlegd en ook al had gevraagd of het wel echt 2 identieke dozen zou gaan. Ze heeft toen gezegd dat had in verleden ook niet mogen gebeuren en komt niet meer voor...
Toen stelde remco het zelf voor en heel aardig van hem! Hoop alleen dat het geen rommel is
owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurdquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef nlexten het volgende:
[..]
Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.
bedankt in iedergeval.
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurd
maar ik snap je punt
Wie had je aan de lijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:
[..]
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Gaat mij er om dat er geen lijn in getrokken word. de een wel de ander niet.
Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:
[..]
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Gaat mij er om dat er geen lijn in getrokken word. de een wel de ander niet.
zou ik je niet durven te zeggen.quote:
hang al 20 minuten in de wacht. met zo nu en dan stotterend verbinding.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.
Hun lijn ligt eruit?
ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud
2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers
[ afbeelding ]
Ja daarom ga ik maar niet in de wacht hangen. Maar ze mogen me best nog een tv sturen morgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeite
de eerste keer een vrouw die der naam wel zei en zojuist een man die zijn naam niet zei.quote:
Ik vind het erg raar en teleurstellend..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef nlexten het volgende:
ierna begon ik over eventuele compensatie omdat ik op diverse fora's heb gelezen dat ze een ''aanvullende'' box toegezonden zouden krijgen. en ik hier ook aanspraak op wil doen.
hij begon gelijk over als je het er niet mee eens ben dan kunt u het retour sturen en dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en krijgt u uw geld terug gestort. mits ik over het pakket niet eens ben.
ik zei dat retour zenden niet van toepassing is.
en vertelde nogmaals dat ik aanspraak wil doen op een andere compensatie.
hij zei hier op dat de directie vooraf al aanhaalden dat dit niet gaat gebeuren en wanneer dit welk gebeurde ze hun baan verliezen. ik zei dat komt nogal dreigend over van de directie. dat vond hij ook.
geduld hebben. hij vroeg mij ook eerst of ik hem hoorde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje manquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar en teleurstellend..
Hoop ook dat niemand zijn baan kwijt raakt door mij...
Ik heb ze maar gemaild.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
En geslijmd op hun facebook.quote:
gelukkig maar dat je me geloofdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef nlexten het volgende:
Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje mangeloof jou eerder dan hun na al deze negatieve gedoe.
ja klinkt als een verkouden george michael die een avond doorgetrokken heeft, ghequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Bijna 17.30quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Hehe ik wilde ook eentje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Zijn er genoeg mensen die ineens een TV hebben...
Jammer word vanavond maar even naar de BCC
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
Over 2 weken over naar digitale TV en dan optimaal genieten
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd man, helaas had ik minder geluk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
(mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
LOL maar 3 euro terwijl ibood er 10 voor vroeg? begrijp ik dat goed?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.html
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
LOL maar 3 euro terwijl ibood er 10 voor vroeg? begrijp ik dat goed?
edit: oh...
Richtprijs: ¤ 2,95
BeGlobal Promotions hanteert een minimale orderwaarde van ¤ 250,-.
Levering uitsluitend mogelijk aan de zakelijke markt. Meer informatie
![]()
Poging 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand gisteren via iBood die drie beanies (mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
[ afbeelding ]
Je gaat vooruitquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:56 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Poging 2
http://www.multigift.nl/products/Slazenger-Beanie-111037.html
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Je gaat vooruit
Minimale afname bedrukt: 50 stuks.
Het is blijkbaar bedrijfskleding of zo. Macro, sligro proberen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, ik had ook al even gezocht. Je ziet ze eigenlijk alleen maar op sites met bulkverkopen staan!
Nouja, dan maar niet. Er bestaan meer leuke mutsenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het is blijkbaar bedrijfskleding of zo. Macro, sligro proberen?
Ik had ze bijna in de Ibood-hunt gekocht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nouja, dan maar niet. Er bestaan meer leuke mutsen![]()
Deze hadden alleen een - voor consumenten - relatief mooie prijs!
Wat een treurigheid zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef dicktobuy het volgende:
Hmmm, twee stuks ClickToBuy XL Sinterklaas Mannen Pakket besteld, vandaag 1 doos ontvangen:
1 x Mr Handsfree Bluetooth Headset
1 x Gembird USB Toy Webcam
1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x i-Buddy MSN USB-poppetje ("Zijn hart gaat gloeien wanneer je vriendje of vriendinnetje on-line komt.")
1 x Basketbal
1 x Cleaning Mitt (autowashandje)
1 x Waterproof Pool Lights (Ages 6+)
2 x Axe Sportblast shower gel
2 x L'Oreal Men Expert Deodorant
2 x Artic zwart plastic ding (ijskrabber?)
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies
1 x California Scents Palisades Pina Colada luchtverfrisser
1 x California Scents Melon Mango luchtverfrisser
2 x six-pack Atomic Energy Drink
Wat een waardeloze crap zeg! Als ClickToBuy gaat beweren dat dit een 2-in-1-pakket is zou dit dus ¤ 350 waard moeten zijn?
quote:Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. Nieuwe afleverpoging volgt.
Dat vinden zij wel 2 pakketjes ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef dicktobuy het volgende:
Hmmm, twee stuks ClickToBuy XL Sinterklaas Mannen Pakket besteld, vandaag 1 doos ontvangen:
1 x Mr Handsfree Bluetooth Headset
1 x Gembird USB Toy Webcam
1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x i-Buddy MSN USB-poppetje ("Zijn hart gaat gloeien wanneer je vriendje of vriendinnetje on-line komt.")
1 x Basketbal
1 x Cleaning Mitt (autowashandje)
1 x Waterproof Pool Lights (Ages 6+)
2 x Axe Sportblast shower gel
2 x L'Oreal Men Expert Deodorant
2 x Artic zwart plastic ding (ijskrabber?)
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies
1 x California Scents Palisades Pina Colada luchtverfrisser
1 x California Scents Melon Mango luchtverfrisser
2 x six-pack Atomic Energy Drink
Wat een waardeloze crap zeg! Als ClickToBuy gaat beweren dat dit een 2-in-1-pakket is zou dit dus ¤ 350 waard moeten zijn?
Haha nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
Nee, boxen worden samengevoegd op de site. 1x verzendkosten dusquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt met je 2 boxen (:')) toch ook 2x verzendkosten betaald? Feitelijk naaien ze je dan nog een keer extra voor de verzendkosten als ze het in 1 doos frotten.
quote:Inmiddels is de rust weer een beetje terug gekeerd bij ClickToBuy HQ en richten we ons op de laatste dagen van het jaar 2012 om jou te kunnen voorzien van nog een aantal prachtige aanbiedingen in de maand December. Dit betekent dus dat onze inkoopafdeling weer zoals vanouds druk bezig is met nieuwe deals te sluiten en dat ons magazijn weer vertrouwd draait vanaf 1 locatie op de Koperweg. Deze 2 afdelingen draaien dus weer zoals vanouds maar onze klantenservice moet nog even wat achterstand wegwerken en daarom dit bericht.
Uiteraard betekent het bovenstaande zeker nog niet dat we zijn vergeten wat onze sinterklaas deal allemaal teweeg heeft gebracht. Daarom zal dit bericht ook nog niet het laatste bericht zijn wat wij hier over posten. Maar first Things First (zoals we vanaf het begin ook gezegd hebben) de afgelopen dagen zijn we met man en macht bezig om alle support weer op een acceptabel niveau te krijgen en klanten met problemen te helpen. Daarom hieronder een uitleg aan klanten die nog niet geholpen zijn of klanten die vragen hebben.
Jouw Sinterklaaspakket nog niet ontvangen? Dat betekent dat er iets mis is gegaan bij ons, ons magazijn of bij PostNL, DPD of Kiala. Stuur de volgende gegevens naar ons: Bestelnummer, Jouw naam en woonplaats, rekeningnummer en eventueel datum en tijd van afschrijving van uw rekening. Dit mag u sturen aan info@clicktobuy.nl. Wij gaan dit dan onderzoeken en zullen u dan een nieuw pakket opsturen.
Maak een foto van de beschadigde of defecte artikelen uit jouw pakket. Stuur de volgende gegevens naar ons: De foto, Jouw bestelnummer, Jouw naam en woonplaats. Dit mag u sturen aan info@clicktobuy.nl. Wij gaan dit dan bekijken en de artikelen vervangen voor u.
Klachten over deze actie mogen via de post naar ClickToBuy t.a.v De Directie, Koperweg 11j, 2401LH ALPHEN AAN DEN RIJN.
Retourneren lijkt me.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Dieter_Dengler het volgende:
- 6 blikjes suikerwater
- Ruitenkrabber
- Autowashandschoen
- Draadloos toetsenbord
- Bluetooth dongle
- Bluetooth handsfree achtig ding
- Axe douchegel
- Kort utp kabeltje
Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van. Pakketje heeft toch zeker een waarde van zo'n 25 euro. Met andere woorden heb ik incl. verzendkosten volgens mij meer betaald dan de nieuwwaarde. Dat was de laatste keer dat ik iets bij die pauperclub besteld heb
(heeft ook te maken met die lekker arrogante 'wij zijn zielig' communicatie van ze).
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Dieter_Dengler het volgende:
-knip-
Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van.
-knip-
Dan kost het me een tientje of meer in totaal en sta ik met lege handen. Nu heb ik wat dure blikjes drinken en ander prul en maak misschien iemand met een klein budget blij, doordat hij of zij voor een zacht prijsje een toetsenbord en wat bluetooth dingen bij de kringloop kan kopen.quote:
Kost je 4,50 maar dat is het risico wat je liep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dan kost het me een tientje of meer in totaal en sta ik met lege handen. Nu heb ik wat dure blikjes drinken en ander prul en maak misschien iemand met een klein budget blij, doordat hij of zij voor een zacht prijsje een toetsenbord en wat bluetooth dingen bij de kringloop kan kopen.
Houd ik nog iets van een goed gevoel aan mijn 30 euro's over.
Ik kan het gelukkig missen, dus zie het als een "dure" les.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kost je 4,50 maar dat is het risico wat je liep.
Maar zo denken zij dat hun actie geslaagd is. Door te retourneren voelen ze het en blijven ze met hun eigen pestbende zitten, dus daarom terugsturen en die 4,50 incasseren als lesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik kan het gelukkig missen, dus zie het als een "dure" les.
Ik denk dat ik ze duidelijk genoeg heb gemaakt dat hun actie niet geslaagd isquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar zo denken zij dat hun actie geslaagd is. Door te retourneren voelen ze het en blijven ze met hun eigen pestbende zitten, dus daarom terugsturen en die 4,50 incasseren als les
En daarom heb jij geen tvquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze duidelijk genoeg heb gemaakt dat hun actie niet geslaagd is.
Wettelijk gezien hebben ze 30 dagen de tijd.quote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Akantha het volgende:
Pff Click to buy heeft me mijn 55 euro nog niet terug gegeven!
Dan wacht ik nog even!quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wettelijk gezien hebben ze 30 dagen de tijd.
Het is natuurlijk niet netjes als ze je langer dan een week laten wachten, maar dat is wat anders.quote:
Ach ik wacht nog wel even af.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet netjes als ze je langer dan een week laten wachten, maar dat is wat anders.
Leveren ze wel op maandag?quote:Op maandag 10 december 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
PostNL is ook lekker.bezorging is al 2 keer uitgesteld door de sneeuw. Nu wordt het morgen maar dan ben ik er weer niet.
PostNL ook al? UPS was vrijdag zo aan het kutten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
PostNL is ook lekker.bezorging is al 2 keer uitgesteld door de sneeuw. Nu wordt het morgen maar dan ben ik er weer niet.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen pakketten die van zaterdag zijn overgebleven, als ik het goed heb.
Ja dus.quote:Pakketbezorger heeft de zending opnieuw niet kunnen afleveren. De zending wordt naar de afhaallocatie bij jou in de buurt gebracht.
De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger.
Besteld! Kon zat van de winst van het C2B pakket. Voornamelijk producten voor vrouwen las ik, dus ach. Weer eens wat anders.quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef DennisFRL het volgende:
PostNL levert absoluut op maandag.
www.waat.nl wie durft
edit: eerlijk is eerlijk de vorige 2 verrassing dozen bij waat waren zeker niet teleurstellend en voldeden ook aan de twv geadviseerde prijs..
Die reacties van al die vrouwen op die sitequote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Akantha het volgende:
Jammer uitverkocht dus ik kan er geen bestellen.Maar ik spaar toch nu.
Jij hebt nog een top pakket!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel treurigheid in een doosje.![]()
4x! Een ijskrabber
1x Een telefoon met draad!
1x MSN poppetje
2x Zwembadlampjes (exclusief batterijen)
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Shampoo voor onhandelbaar haar (wat moet die shampoo dan voor een nut hebben)
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
2x Telefoon/Navigatiehouder voor in de auto
ja ik,quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand gisteren via iBood die drie beanies (mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
[ afbeelding ]
Wat is dat? Een sleutelhanger of zo?quote:
Is een USB poppetje die oplicht als iemand iets tegen je zegt op msn ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Een sleutelhanger of zo?
Had er nou nog iemand van hier een tv of iets anders groots?
Leuk manquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is een USB poppetje die oplicht als iemand iets tegen je zegt op msn ofzo.
Op pagina 5 heeft iemand een tv.
GC / Dagaanbieders #198 - Mensen worden genaaid!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk man![]()
Even zoeken danIk heb 1 pagina namelijk.
Bedankt voor het linkje! Kon het niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
GC / Dagaanbieders #198 - Mensen worden genaaid!
Laatste keer dat ik op MSN Messenger zat is 2 jaar geleden ofzo.![]()
Lampje werkt niet meer werkte maar tot Msn Messenger 7.0 dus echt oldskool.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje! Kon het niet zo snel vinden
Ik gebruik het nog wel, maar zo een lampje is wel een beetje oldskool
Factuur uitprinten, reden van retour erbij zetten en terugsturen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef koopjeshunter het volgende:
Ik wil de pakketten van zowel ClickToBuy als van CosmeticaDeals retourneren. Moet ik hun eerst bellen voor een retournummer of gaat het anders? Ik kan de procedure nl. niet op hun site vinden.
Ik heb ze al gemaild, maar daar reageren ze niet op tot dusver.
4 ijskrabbersquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel treurigheid in een doosje.![]()
4x! Een ijskrabber
1x Een telefoon met draad!
1x MSN poppetje
2x Zwembadlampjes (exclusief batterijen)
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Shampoo voor onhandelbaar haar (wat moet die shampoo dan voor een nut hebben)
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
2x Telefoon/Navigatiehouder voor in de auto
Zeggen ze dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef RobertNL het volgende:
En je pakket gaat naar de q-kerstboom. Jammer dat ik er al wat uit heb weggegeven. Ze geven zo een extra reden om de doos terug te sturen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |