Dat is wel netjes jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef DennisFRL het volgende:
Ja zo 2003.
Die Remco van C2B wist niet eens wat ik me doos had...
Moest alles doorgeven en hij gaat 1 nieuw pakket samenstellen en deze toesturen en deze spullen mag ik houden...
Nou ben benieuwd.. wel netjes!
Dat ze zelf niet door hebben dat dit geen toffe spullen zijn snap ik niet. Of ze weten het wel en dan zijn het gewoon graaiers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud
2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers
Niet te vergeten 1 simpel velletje papier van A6 formaat als bescherming
[ afbeelding ]
Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
Absoluut rommel ja, drankjes deo en shampoo komen altijd wel op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat ze zelf niet door hebben dat dit geen toffe spullen zijn snap ik niet. Of ze weten het wel en dan zijn het gewoon graaiers.
Die geurblikjes komen uit het vrouwenpakket.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud
2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers
Niet te vergeten 1 simpel velletje papier van A6 formaat als bescherming
[ afbeelding ]
Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die geurblikjes komen uit het vrouwenpakket.
Maar de oplossing is in ieder geval wel netjes. Tenminste, als ze er nu wel wat fatsoenlijks in doen.
Of je staat als verkoper even achter je productquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard...
IJskrabber is een troepding, msn ding ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:46 schreef DennisFRL het volgende:
Absoluut rommel ja, drankjes deo en shampoo komen altijd wel op.
De ijskrabbers wens ik me ergste vijand nog niet toe......
De ibuddy ja niet zo praktisch heb een laptop anders wel grappig maar msn houd volgend jaar op te bestaan ^o)
Autohouders ja wtf? past me iPhone echt niet tussen afgezien dat het niet plakt op me dashboard..
UTP kabels heb ik als icter al genoeg op voorraad...
Ik ga nooit in bad dus die lampjes tja...
UTP kabels zijn niks waard, dat wist ik daarom vermelde ik het ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef -0- het volgende:
[..]
[..]
IJskrabber is een troepding, msn ding ook.
UTP kabels is niks waard, dat jij het al hebt zegt niks natuurlijk dat is het risico van zo'n doos, zelfde geld voor de badlampjes, dat jij geen bad hebt...
Die autohouders zijn erg handig, dat houdertje is te verbreden dus je iphone past er wel in, mijn HTC one X past ook. Daarbij zit er ook een raamhouder bij naast de stickers dus hij kan gewoon op het raam.
Mooi verhaal om het iets "mannelijker" te maken. Maar die blikjes zijn niet voor in een auto hoor. Teneerste, waarom losse blikjes in een auto? En daarbij is de geur inderdaad veel te sterk voor zo'n kleine ruimte.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ja die geurblikjes kreeg ik nog een uitleg over, die zijn voor in de auto maar raad ie enorm af omdat het zo zoet is ofzo...
En ja ik hoop op wat fatsoenlijks... Dit is mijn inziens echt niet het geld waard...
Inmiddels 3x (ofzo) van username gewijzigd. Herkenbaar genoeg in zijn posts overigens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef tralalala het volgende:
Waar is die YOLO gast eigenlijk met zijn 6 boxen?
Vond ik ook al zeer stug....quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi verhaal om het iets "mannelijker" te maken. Maar die blikjes zijn niet voor in een auto hoor. Teneerste, waarom losse blikjes in een auto? En daarbij is de geur inderdaad veel te sterk voor zo'n kleine ruimte.
ja raar is dat allemaal slijmersquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef tralalala het volgende:
Vandaag toch een stuk of 3 a 4 mensen die een 40 inch tv hebben/gaan ontvangen.
Iedereen die contact heeft gehad met ClickToBuy wordt betoverd lijkt het wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef NextTVH het volgende:
Ik moet zeggen dat het meisje van de klantenservice wel heel erg vriendelijk is. Alleen had ik ook wel graag een tv gewild
Wat n onzin. Hij heeft (net als ik overigens) iets positiefs te melden over CTB. Heeft niets met 'betoverd' te maken... :s Alsof hier alleen maar geklaagd mag/moet worden...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen die contact heeft gehad met ClickToBuy wordt betoverd lijkt het wel.![]()
Het zijn gewoon oplichters, klaar uit.
Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef DennisFRL het volgende:
Ja zo 2003.
Die Remco van C2B wist niet eens wat ik me doos had...
Moest alles doorgeven en hij gaat 1 nieuw pakket samenstellen en deze toesturen en deze spullen mag ik houden...
Nou ben benieuwd.. wel netjes!
Gewoon gebeld en gemeld..quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef nlexten het volgende:
[..]
Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?
ook ik heb 2 de zelfde dozen (of eigenlijk 1 omdat het samen gevoegd is) met het zelfde inhoud
Graag zelfsquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:48 schreef HuskyHusky het volgende:
Ik heb nog een leuk gesprek tussen mij en iemand van C2B, kan ik die copy pasten hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |