Hehe ik wilde ook eentje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:18 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Zijn er genoeg mensen die ineens een TV hebben...
Jammer word vanavond maar even naar de BCC
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
Over 2 weken over naar digitale TV en dan optimaal genieten
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd man, helaas had ik minder geluk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
(mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
LOL maar 3 euro terwijl ibood er 10 voor vroeg? begrijp ik dat goed?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.html
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
LOL maar 3 euro terwijl ibood er 10 voor vroeg? begrijp ik dat goed?
edit: oh...
Richtprijs: ¤ 2,95
BeGlobal Promotions hanteert een minimale orderwaarde van ¤ 250,-.
Levering uitsluitend mogelijk aan de zakelijke markt. Meer informatie
![]()
Poging 2quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand gisteren via iBood die drie beanies (mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
[ afbeelding ]
Je gaat vooruitquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:56 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Poging 2
http://www.multigift.nl/products/Slazenger-Beanie-111037.html
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:57 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Je gaat vooruit
Minimale afname bedrukt: 50 stuks.
Het is blijkbaar bedrijfskleding of zo. Macro, sligro proberen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, ik had ook al even gezocht. Je ziet ze eigenlijk alleen maar op sites met bulkverkopen staan!
Nouja, dan maar niet. Er bestaan meer leuke mutsenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:24 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het is blijkbaar bedrijfskleding of zo. Macro, sligro proberen?
Ik had ze bijna in de Ibood-hunt gekocht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nouja, dan maar niet. Er bestaan meer leuke mutsen![]()
Deze hadden alleen een - voor consumenten - relatief mooie prijs!
Wat een treurigheid zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef dicktobuy het volgende:
Hmmm, twee stuks ClickToBuy XL Sinterklaas Mannen Pakket besteld, vandaag 1 doos ontvangen:
1 x Mr Handsfree Bluetooth Headset
1 x Gembird USB Toy Webcam
1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x i-Buddy MSN USB-poppetje ("Zijn hart gaat gloeien wanneer je vriendje of vriendinnetje on-line komt.")
1 x Basketbal
1 x Cleaning Mitt (autowashandje)
1 x Waterproof Pool Lights (Ages 6+)
2 x Axe Sportblast shower gel
2 x L'Oreal Men Expert Deodorant
2 x Artic zwart plastic ding (ijskrabber?)
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies
1 x California Scents Palisades Pina Colada luchtverfrisser
1 x California Scents Melon Mango luchtverfrisser
2 x six-pack Atomic Energy Drink
Wat een waardeloze crap zeg! Als ClickToBuy gaat beweren dat dit een 2-in-1-pakket is zou dit dus ¤ 350 waard moeten zijn?
quote:Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. Nieuwe afleverpoging volgt.
Dat vinden zij wel 2 pakketjes ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef dicktobuy het volgende:
Hmmm, twee stuks ClickToBuy XL Sinterklaas Mannen Pakket besteld, vandaag 1 doos ontvangen:
1 x Mr Handsfree Bluetooth Headset
1 x Gembird USB Toy Webcam
1 x Micro autohouder
1 x no-name UTP-kabel
1 x i-Buddy MSN USB-poppetje ("Zijn hart gaat gloeien wanneer je vriendje of vriendinnetje on-line komt.")
1 x Basketbal
1 x Cleaning Mitt (autowashandje)
1 x Waterproof Pool Lights (Ages 6+)
2 x Axe Sportblast shower gel
2 x L'Oreal Men Expert Deodorant
2 x Artic zwart plastic ding (ijskrabber?)
1 x no-name HDMI-kabel
1 x AC Ryan HDMI-kabel
1 x zak spekkies
1 x California Scents Palisades Pina Colada luchtverfrisser
1 x California Scents Melon Mango luchtverfrisser
2 x six-pack Atomic Energy Drink
Wat een waardeloze crap zeg! Als ClickToBuy gaat beweren dat dit een 2-in-1-pakket is zou dit dus ¤ 350 waard moeten zijn?
Haha nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 18:09 schreef Unknown90 het volgende:
Heb 'm binnen![]()
[ afbeelding ]
Nee, boxen worden samengevoegd op de site. 1x verzendkosten dusquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Je hebt met je 2 boxen (:')) toch ook 2x verzendkosten betaald? Feitelijk naaien ze je dan nog een keer extra voor de verzendkosten als ze het in 1 doos frotten.
quote:Inmiddels is de rust weer een beetje terug gekeerd bij ClickToBuy HQ en richten we ons op de laatste dagen van het jaar 2012 om jou te kunnen voorzien van nog een aantal prachtige aanbiedingen in de maand December. Dit betekent dus dat onze inkoopafdeling weer zoals vanouds druk bezig is met nieuwe deals te sluiten en dat ons magazijn weer vertrouwd draait vanaf 1 locatie op de Koperweg. Deze 2 afdelingen draaien dus weer zoals vanouds maar onze klantenservice moet nog even wat achterstand wegwerken en daarom dit bericht.
Uiteraard betekent het bovenstaande zeker nog niet dat we zijn vergeten wat onze sinterklaas deal allemaal teweeg heeft gebracht. Daarom zal dit bericht ook nog niet het laatste bericht zijn wat wij hier over posten. Maar first Things First (zoals we vanaf het begin ook gezegd hebben) de afgelopen dagen zijn we met man en macht bezig om alle support weer op een acceptabel niveau te krijgen en klanten met problemen te helpen. Daarom hieronder een uitleg aan klanten die nog niet geholpen zijn of klanten die vragen hebben.
Jouw Sinterklaaspakket nog niet ontvangen? Dat betekent dat er iets mis is gegaan bij ons, ons magazijn of bij PostNL, DPD of Kiala. Stuur de volgende gegevens naar ons: Bestelnummer, Jouw naam en woonplaats, rekeningnummer en eventueel datum en tijd van afschrijving van uw rekening. Dit mag u sturen aan info@clicktobuy.nl. Wij gaan dit dan onderzoeken en zullen u dan een nieuw pakket opsturen.
Maak een foto van de beschadigde of defecte artikelen uit jouw pakket. Stuur de volgende gegevens naar ons: De foto, Jouw bestelnummer, Jouw naam en woonplaats. Dit mag u sturen aan info@clicktobuy.nl. Wij gaan dit dan bekijken en de artikelen vervangen voor u.
Klachten over deze actie mogen via de post naar ClickToBuy t.a.v De Directie, Koperweg 11j, 2401LH ALPHEN AAN DEN RIJN.
Retourneren lijkt me.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Dieter_Dengler het volgende:
- 6 blikjes suikerwater
- Ruitenkrabber
- Autowashandschoen
- Draadloos toetsenbord
- Bluetooth dongle
- Bluetooth handsfree achtig ding
- Axe douchegel
- Kort utp kabeltje
Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van. Pakketje heeft toch zeker een waarde van zo'n 25 euro. Met andere woorden heb ik incl. verzendkosten volgens mij meer betaald dan de nieuwwaarde. Dat was de laatste keer dat ik iets bij die pauperclub besteld heb
(heeft ook te maken met die lekker arrogante 'wij zijn zielig' communicatie van ze).
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:08 schreef Dieter_Dengler het volgende:
-knip-
Het draadloze toetsenbord en de twee bluetooth dingen breng ik zo naar de kringloop. Als ik die prullen aansluit op mijn pc of telefoon krijgen ze er waarschijnlijk aids van.
-knip-
Dan kost het me een tientje of meer in totaal en sta ik met lege handen. Nu heb ik wat dure blikjes drinken en ander prul en maak misschien iemand met een klein budget blij, doordat hij of zij voor een zacht prijsje een toetsenbord en wat bluetooth dingen bij de kringloop kan kopen.quote:
Kost je 4,50 maar dat is het risico wat je liep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dan kost het me een tientje of meer in totaal en sta ik met lege handen. Nu heb ik wat dure blikjes drinken en ander prul en maak misschien iemand met een klein budget blij, doordat hij of zij voor een zacht prijsje een toetsenbord en wat bluetooth dingen bij de kringloop kan kopen.
Houd ik nog iets van een goed gevoel aan mijn 30 euro's over.
Ik kan het gelukkig missen, dus zie het als een "dure" les.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kost je 4,50 maar dat is het risico wat je liep.
Maar zo denken zij dat hun actie geslaagd is. Door te retourneren voelen ze het en blijven ze met hun eigen pestbende zitten, dus daarom terugsturen en die 4,50 incasseren als lesquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik kan het gelukkig missen, dus zie het als een "dure" les.
Ik denk dat ik ze duidelijk genoeg heb gemaakt dat hun actie niet geslaagd isquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar zo denken zij dat hun actie geslaagd is. Door te retourneren voelen ze het en blijven ze met hun eigen pestbende zitten, dus daarom terugsturen en die 4,50 incasseren als les
En daarom heb jij geen tvquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze duidelijk genoeg heb gemaakt dat hun actie niet geslaagd is.
Wettelijk gezien hebben ze 30 dagen de tijd.quote:Op zondag 9 december 2012 23:11 schreef Akantha het volgende:
Pff Click to buy heeft me mijn 55 euro nog niet terug gegeven!
Dan wacht ik nog even!quote:Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wettelijk gezien hebben ze 30 dagen de tijd.
Het is natuurlijk niet netjes als ze je langer dan een week laten wachten, maar dat is wat anders.quote:
Ach ik wacht nog wel even af.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet netjes als ze je langer dan een week laten wachten, maar dat is wat anders.
Leveren ze wel op maandag?quote:Op maandag 10 december 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
PostNL is ook lekker.bezorging is al 2 keer uitgesteld door de sneeuw. Nu wordt het morgen maar dan ben ik er weer niet.
PostNL ook al? UPS was vrijdag zo aan het kutten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:26 schreef tralalala het volgende:
PostNL is ook lekker.bezorging is al 2 keer uitgesteld door de sneeuw. Nu wordt het morgen maar dan ben ik er weer niet.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen pakketten die van zaterdag zijn overgebleven, als ik het goed heb.
Ja dus.quote:Pakketbezorger heeft de zending opnieuw niet kunnen afleveren. De zending wordt naar de afhaallocatie bij jou in de buurt gebracht.
De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger.
Besteld! Kon zat van de winst van het C2B pakket. Voornamelijk producten voor vrouwen las ik, dus ach. Weer eens wat anders.quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef DennisFRL het volgende:
PostNL levert absoluut op maandag.
www.waat.nl wie durft
edit: eerlijk is eerlijk de vorige 2 verrassing dozen bij waat waren zeker niet teleurstellend en voldeden ook aan de twv geadviseerde prijs..
Die reacties van al die vrouwen op die sitequote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Akantha het volgende:
Jammer uitverkocht dus ik kan er geen bestellen.Maar ik spaar toch nu.
Jij hebt nog een top pakket!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel treurigheid in een doosje.![]()
4x! Een ijskrabber
1x Een telefoon met draad!
1x MSN poppetje
2x Zwembadlampjes (exclusief batterijen)
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Shampoo voor onhandelbaar haar (wat moet die shampoo dan voor een nut hebben)
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
2x Telefoon/Navigatiehouder voor in de auto
ja ik,quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand gisteren via iBood die drie beanies (mutsen) van Slazenger besteld voor een tientje? Ik zag het vandaag, maar vind ze er wel tof uitzien!
[ afbeelding ]
Wat is dat? Een sleutelhanger of zo?quote:
Is een USB poppetje die oplicht als iemand iets tegen je zegt op msn ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat? Een sleutelhanger of zo?
Had er nou nog iemand van hier een tv of iets anders groots?
Leuk manquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is een USB poppetje die oplicht als iemand iets tegen je zegt op msn ofzo.
Op pagina 5 heeft iemand een tv.
GC / Dagaanbieders #198 - Mensen worden genaaid!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk man![]()
Even zoeken danIk heb 1 pagina namelijk.
Bedankt voor het linkje! Kon het niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
GC / Dagaanbieders #198 - Mensen worden genaaid!
Laatste keer dat ik op MSN Messenger zat is 2 jaar geleden ofzo.![]()
Lampje werkt niet meer werkte maar tot Msn Messenger 7.0 dus echt oldskool.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkje! Kon het niet zo snel vinden
Ik gebruik het nog wel, maar zo een lampje is wel een beetje oldskool
Factuur uitprinten, reden van retour erbij zetten en terugsturen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef koopjeshunter het volgende:
Ik wil de pakketten van zowel ClickToBuy als van CosmeticaDeals retourneren. Moet ik hun eerst bellen voor een retournummer of gaat het anders? Ik kan de procedure nl. niet op hun site vinden.
Ik heb ze al gemaild, maar daar reageren ze niet op tot dusver.
4 ijskrabbersquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel treurigheid in een doosje.![]()
4x! Een ijskrabber
1x Een telefoon met draad!
1x MSN poppetje
2x Zwembadlampjes (exclusief batterijen)
2x Atomic Energy drink
2x Deo
2x Shampoo voor onhandelbaar haar (wat moet die shampoo dan voor een nut hebben)
2x Luchtverfrisdingetjes
2x Netwerkkabel
2x Telefoon/Navigatiehouder voor in de auto
Zeggen ze dat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef RobertNL het volgende:
En je pakket gaat naar de q-kerstboom. Jammer dat ik er al wat uit heb weggegeven. Ze geven zo een extra reden om de doos terug te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |