abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120038773
en weer een slijmbal

quote:
Erik Welte
En ja hoor hij is binnen met een excuses van PostNL, hij zei namelijk dat de pakketten vertraagd waren. Dankjewel Sinterklaas ClickToBuy!! En ik neem mijn eerdere woorden natuurlijk terug!
pi_120038810
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef HuskyHusky het volgende:
...
Oud onzin bericht...
pi_120038840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Oud onzin bericht...
Uhmm nee, wil je mijn facebook account zien met deze conversatie erin of wat? Had dit ook op Tweakers gepost btw.
pi_120038956
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Gewoon gebeld en gemeld..
Ook met nadruk op dat ik gister met een collega had overlegd en ook al had gevraagd of het wel echt 2 identieke dozen zou gaan. Ze heeft toen gezegd dat had in verleden ook niet mogen gebeuren en komt niet meer voor...
Toen stelde remco het zelf voor en heel aardig van hem! Hoop alleen dat het geen rommel is

Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.

bedankt in iedergeval.
pi_120039023
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef nlexten het volgende:

[..]

Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.

bedankt in iedergeval.
owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurd :P
maar ik snap je punt
pi_120039148
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurd :P
maar ik snap je punt
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Gaat mij er om dat er geen lijn in getrokken word. de een wel de ander niet.
pi_120039265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:

[..]

dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Wie had je aan de lijn?
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:11:06 #208
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120039532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:

[..]

Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.

Hun lijn ligt eruit?
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_120039913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:04 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Wie had je aan de lijn?
zou ik je niet durven te zeggen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef Akantha het volgende:

[..]

Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.

Hun lijn ligt eruit?
hang al 20 minuten in de wacht. met zo nu en dan stotterend verbinding.
pi_120039943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef nlexten het volgende:

[..]

zou ik je niet durven te zeggen.

man of vrouw?
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:23:42 #211
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120039956
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud

2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers

Niet te vergeten 1 simpel velletje papier van A6 formaat als bescherming

[ afbeelding ]

Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeite
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:26:22 #212
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120040064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef Sosa het volgende:

[..]

ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeite
Ja daarom ga ik maar niet in de wacht hangen. Maar ze mogen me best nog een tv sturen morgen.
To be in the world
And not a part of it
pi_120040266
http://www.atomicshop.nl/

Atomic zooi is duur ._.
pi_120040797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

man of vrouw?
de eerste keer een vrouw die der naam wel zei en zojuist een man die zijn naam niet zei.

Ik heb hem uitgelegd dat ik 2 pakketten in 1 doos had gekregen. hier op reageerde hij dat het magazijn hier al over op hun kop heeft gekregen. (dit melde het vrouwtje mij ook al)
hierna haalde ik aan dat ik alles dubbel heb gekregen terwijl er duidelijk werd aangegeven dat elk pakket anders zou zijn. hier reageerde hij dat ze dit in eerste instantie ook wouden doen. alleen dat er klanten waren die per pakbon de zelfde doos wouden en geen verschillende. (lijkt me raar)
ook vertelde hij dat ze daardoor hebben besloten met de directie dat ze daarom van alles 2 (of meer) in de doos zouden doen. om het voor hun makkelijker te maken dit gaf hij eerlijk toe.

hierna begon ik over eventuele compensatie omdat ik op diverse fora's heb gelezen dat ze een ''aanvullende'' box toegezonden zouden krijgen. en ik hier ook aanspraak op wil doen.
hij begon gelijk over als je het er niet mee eens ben dan kunt u het retour sturen en dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en krijgt u uw geld terug gestort. mits ik over het pakket niet eens ben.
ik zei dat retour zenden niet van toepassing is.
en vertelde nogmaals dat ik aanspraak wil doen op een andere compensatie.
hij zei hier op dat de directie vooraf al aanhaalden dat dit niet gaat gebeuren en wanneer dit welk gebeurde ze hun baan verliezen. ik zei dat komt nogal dreigend over van de directie. dat vond hij ook.

ik vroeg hierna hoe kan het dan zo zijn dat andere personen door 1 van uw collega's wel een compensatie tegemoet kunnen verwachten?
hij zei dat lijkt mij heel stug i.v.m. baan verlies en dat die mensen op fora's niet de waarheid spreken.
ik begon over dat er geen duidelijke lijn in werd getrokken en dat de tussentijdse informatie verstrekking er gewoon niet was. hier wou hij niet op reageren.

en als laatste vroeg ik hem een sinterklaas doos is toch geen sinterklaas doos meer als ik hem na sinterklaas pas ontvangen heb. hier bood hij zijn excuus op en vertelde dat het zogenaamd bij postnl lag. yea right.

hij bood voor alles nogmaals zijn excuus aan en zei dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt door de directie waardoor hij helaas veel mensen teleur stellen moet.
pi_120040969
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
pi_120041015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef nlexten het volgende:
ierna begon ik over eventuele compensatie omdat ik op diverse fora's heb gelezen dat ze een ''aanvullende'' box toegezonden zouden krijgen. en ik hier ook aanspraak op wil doen.
hij begon gelijk over als je het er niet mee eens ben dan kunt u het retour sturen en dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en krijgt u uw geld terug gestort. mits ik over het pakket niet eens ben.
ik zei dat retour zenden niet van toepassing is.
en vertelde nogmaals dat ik aanspraak wil doen op een andere compensatie.
hij zei hier op dat de directie vooraf al aanhaalden dat dit niet gaat gebeuren en wanneer dit welk gebeurde ze hun baan verliezen. ik zei dat komt nogal dreigend over van de directie. dat vond hij ook.

Ik vind het erg raar en teleurstellend..
Hoop ook dat niemand zijn baan kwijt raakt door mij... :(
pi_120041112
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
geduld hebben. hij vroeg mij ook eerst of ik hem hoorde.
had nergens last van eigenlijk. enkel alleen tijdens in de wacht staan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef DennisFRL het volgende:

[..]

Ik vind het erg raar en teleurstellend..
Hoop ook dat niemand zijn baan kwijt raakt door mij... :(
Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje man ;) geloof jou eerder dan hun na al deze negatieve gedoe.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:52:48 #218
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120041133
quote:
Ik heb ze maar gemaild.
To be in the world
And not a part of it
pi_120041209
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef Akantha het volgende:

[..]

Ik heb ze maar gemaild.
Ik ook.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:54:55 #220
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120041218
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef lisa het volgende:

[..]

Ik ook.
En geslijmd op hun facebook. :')
To be in the world
And not a part of it
pi_120041419
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef nlexten het volgende:

Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje man ;) geloof jou eerder dan hun na al deze negatieve gedoe.
gelukkig maar dat je me geloofd :P
pi_120041421
ondanks alles. ga ik alles inpakken en verdwijnt dit onder de kerst boom (Was toch al de bedoeling)

ik als man ben niet tevreden over de mannen box. raar maar waar wel over de vrouwen box.
beiden. 2x besteld. vrouwen box was ook het zelfde maar wel andere kleurtjes.
spijtig en helaas accepteer ik het.

genoeg tijd tot de kerst om voor mijn pa en mijzelf nog het een en ander te kopen.
het is toch een gewoonte bij ons om kut dingen voor elkaar te kopen :')
en het levert toch een gevulde plaats onder de boom nadat alles is ingepakt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:04:45 #223
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_120041639
quote:
ja klinkt als een verkouden george michael die een avond doorgetrokken heeft, ghe

Maar om het lange verhaal van nlexten samen te vatten: terugsturen of houden, verder niks.

en waar staat dat er compensatie geboden wordt? lijkt me sterk. Ja wellicht een opmerking van iemand vd CS om van het gezeik af te zijn
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_120042370
Peper en zout molen besteld bij ieboet
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:17:35 #225
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120044802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
Gisteren het pakket teruggestuurd.

Kijk ik nu ineens bij Mijn pakket:
[ afbeelding ]

OMG OMG OMG :D :D :D :D
Bijna 17.30 :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')