quote:Erik Welte
En ja hoor hij is binnen met een excuses van PostNL, hij zei namelijk dat de pakketten vertraagd waren. Dankjewel Sinterklaas ClickToBuy!! En ik neem mijn eerdere woorden natuurlijk terug!
Uhmm nee, wil je mijn facebook account zien met deze conversatie erin of wat? Had dit ook op Tweakers gepost btw.quote:
Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:50 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Gewoon gebeld en gemeld..
Ook met nadruk op dat ik gister met een collega had overlegd en ook al had gevraagd of het wel echt 2 identieke dozen zou gaan. Ze heeft toen gezegd dat had in verleden ook niet mogen gebeuren en komt niet meer voor...
Toen stelde remco het zelf voor en heel aardig van hem! Hoop alleen dat het geen rommel is
owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurdquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef nlexten het volgende:
[..]
Oke bedankt, dan ga ik weer de lijn in klimmen. mij werd net vertelt dat ze niks verder voor mij kunnen betekenen. daar ben ik het nu dus niet mee eens omdat jij wel een ''compensatie'' te gemoed kan verwachten en ik op het moment nog niet.
bedankt in iedergeval.
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
owee als ik door jou naar me compensatie kan fluiten.. Ik had gewoon een afspraak van te voren gemaakt met 1 van C2B voor ze het pakket hebben verstuurd
maar ik snap je punt
Wie had je aan de lijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:
[..]
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Gaat mij er om dat er geen lijn in getrokken word. de een wel de ander niet.
Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef nlexten het volgende:
[..]
dont worry! gun het jou absoluut! mijn pakket was het zelfde als jou op het msn poppetje na!
Gaat mij er om dat er geen lijn in getrokken word. de een wel de ander niet.
zou ik je niet durven te zeggen.quote:
hang al 20 minuten in de wacht. met zo nu en dan stotterend verbinding.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Precies, ik krijg 3x hetzelfde zeg er wat van, en dan krijg ik geen mail terug.
Hun lijn ligt eruit?
ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:08 schreef DennisFRL het volgende:
De inhoud
2x neppbull
2x axe shampoo
1x zak spekkies
1x ibuddy msn lampje
2x badlampjes
2x utp kabels
2x autohouder
2x geur blikjes
2x autokrabbers
Niet te vergeten 1 simpel velletje papier van A6 formaat als bescherming
[ afbeelding ]
Zeer ontevreden gezien gister nog is beloofd door hun dat er niks dubbel in zou zitten! Ben al aan de lijn bel toch gratis via voip
Ja daarom ga ik maar niet in de wacht hangen. Maar ze mogen me best nog een tv sturen morgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik had ook alles dubbel en kreeg een simpele 'we kunnen niks voor je doen' en daarmee was de kous af. Dus bespaar je de moeite
de eerste keer een vrouw die der naam wel zei en zojuist een man die zijn naam niet zei.quote:
Ik vind het erg raar en teleurstellend..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef nlexten het volgende:
ierna begon ik over eventuele compensatie omdat ik op diverse fora's heb gelezen dat ze een ''aanvullende'' box toegezonden zouden krijgen. en ik hier ook aanspraak op wil doen.
hij begon gelijk over als je het er niet mee eens ben dan kunt u het retour sturen en dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en krijgt u uw geld terug gestort. mits ik over het pakket niet eens ben.
ik zei dat retour zenden niet van toepassing is.
en vertelde nogmaals dat ik aanspraak wil doen op een andere compensatie.
hij zei hier op dat de directie vooraf al aanhaalden dat dit niet gaat gebeuren en wanneer dit welk gebeurde ze hun baan verliezen. ik zei dat komt nogal dreigend over van de directie. dat vond hij ook.
geduld hebben. hij vroeg mij ook eerst of ik hem hoorde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje manquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar en teleurstellend..
Hoop ook dat niemand zijn baan kwijt raakt door mij...
Ik heb ze maar gemaild.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om ze te bellen? Ik heb net 45 minuten in de wacht gehangen en toen werd de lijn zo slecht dat ik het maar opgegeven heb.
En geslijmd op hun facebook.quote:
gelukkig maar dat je me geloofdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef nlexten het volgende:
Lijkt me sterk! want je liegt!! grapje mangeloof jou eerder dan hun na al deze negatieve gedoe.
ja klinkt als een verkouden george michael die een avond doorgetrokken heeft, ghequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef lisa het volgende:
Bijna 17.30quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Unknown90 het volgende:
OMG...
Gisteren het pakket teruggestuurd.
Kijk ik nu ineens bij Mijn pakket:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |