Maar wel veel uitgekauwder.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
De filmpjes die Golden Earring had uitgekozen vond ik leuker
Ik niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
De filmpjes die Golden Earring had uitgekozen vond ik leuker
Gelukkig was het maar 40 minuten. Erg genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Deze uitzending voelt alsof ik een uur naar niet-relevante filmpjes heb gekeken.
Niemand verplicht je om te kijken hequote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar 40 minuten. Erg genoeg.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te kijken he
Gelukkig komt het Unieke Talent nog.quote:
Hoho, de sfeer was hier net zo goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Omdat we in een vrij land levenautistje
Dus??quote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Omdat we in een vrij land levenautistje
Daarom mag je het wel slecht vinden keer op keerquote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dus verplicht niemand je om te kijken
Met een Sinterklaas naar keuze.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig komt het Unieke Talent nog.
Dit is een stukje deductie waar heel veel spelden tussen te krijgen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dus verplicht niemand je om te kijken
VBL / Wildpoepen kost FC Emmen-speler zijn baanquote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
In een vrij land zou ik op straat mogen schijten.
Dat snap het autistje niet. Laat hem maar.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is een stukje deductie waar heel veel spelden tussen te krijgen zijn.
Je geniet hiervan? Dan moet je een heel triest leven hebben.quote:
De jongen wil aandacht. Misschien krijgt hij dat thuis niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je geniet hiervan? Dan moet je een heel triest leven hebben.
Wolter Kroes.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie was die laatste zanger die Dolf Jansen als voorbeeld aandroeg?
Vond ik serieus goed klinken namelijk.
Dries Roelvinkquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie was die laatste zanger die Dolf Jansen als voorbeeld aandroeg?
Vond ik serieus goed klinken namelijk.
quote:
Dat dacht ik al ja.quote:
Ook bekend van The Gorrilaz.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik al ja.
Damon Albam dus.
't Is echt een prachtige band. Hun livealbums zijn sowieso standaard beter dan de studio album. Waarschijnlijk wel een van de beste bands van de afgelopen tien jaar.quote:
En werkelijk fan-tas-tisch live. Dit jaar op Lowlands gezienquote:Op woensdag 5 december 2012 20:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
't Is echt een prachtige band. Hun livealbums zijn sowieso standaard beter dan de studio album. Waarschijnlijk wel een van de beste bands van de afgelopen tien jaar.
Dit. Wereldband. Heeft alles.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
't Is echt een prachtige band. Hun livealbums zijn sowieso standaard beter dan de studio album. Waarschijnlijk wel een van de beste bands van de afgelopen tien jaar.
quote:- Vandaag werd bekend dat de kleine religieuze (2.42-)omroepen worden opgeheven. Aan tafel: voorstander Prem Radhakishun en RKK-boegbeelden Antoine Bodar en Roderick Vonhögen, uiteraard tegenstanders.
- Joost Zwagerman schuift aan om te praten over zijn nieuwe kunstboek 'Kennis is geluk' en we bespreken met hem een persoonlijk verhaal over depressie.
- Een ode aan de elektrische gitaar naar aanleiding van festival 'Electric Guitar Heaven'. Aan tafel drie meesterlijke Nederlandse gitaristen: Pablo van der Poel (DeWolff), Anton Goudsmit (o.a. New Cool Collective) en Martijn van Agt (o.a. Ilse DeLange).
Muziek is er van Tim Knol, tafeldame is Willemijn Veenhoven.
troetelkabouter van de publieke omroep. Maar leuke line up op Knol naquote:
Nee morgen sneeuwen we inquote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even serieus dat het al vrijdag was
Euj, dit verrast me. Knol is toch ook ex-FOK!? Dacht dat je fan van 'm was? Aardige jongen, vind er muzikaal vrij weinig aan zelf.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
troetelkabouter van de publieke omroep. Maar leuke line up op Knol na
Omdat:quote:
Voor Willemijn Veenhoven en Joost Zwagerman kun je beter een teiltje klaarzetten.quote:
Over depressie moet je toch juist met zijn lezers praten?quote:Joost Zwagerman schuift aan om te praten over zijn nieuwe kunstboek 'Kennis is geluk' en we bespreken met hem een persoonlijk verhaal over depressie.
Wat heeft Willemijn jou aangedaan?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Voor Willemijn Veenhoven en Joost Zwagerman kun je beter een teiltje klaarzetten.
Edit: de vorige 2 keren dat Willemijn Veenhoven tafelwijf was was Joost Zwagerman er ook om over kunst te praten. Misschien is zij wel de enige die bij hem aan tafel wil zitten![]()
Nee hoor, geluk is met de dommen zeggen ze toch altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Aha, kennis is geluk.. vandaar mijn neerslachtigheid
quote:
Klopt, die titel is ook expres fout. Dat gaat ie zo een kwartier lang uitleggen aan de hand van een groene driehoek.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, geluk is met de dommen zeggen ze toch altijd
Dat dacht ik ook nietquote:Op donderdag 6 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit niet 1% van mijn beeld...
Oh nee hequote:Op donderdag 6 december 2012 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, die titel is ook expres fout. Dat gaat ie zo een kwartier lang uitleggen aan de hand van een groene driehoek.
van de not! de not was goed.quote:
Van en naar de grachtengordel...hoge kilometervergoeding kan hij dus nooit hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Matthijs zal ook best een hoge onkostenrekening hebben gok ik. Zullen we dat eens onderzoeken?
Wat denk je dat die taxi's kosten hier?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van en naar de grachtengordel...hoge kilometervergoeding kan hij dus nooit hebben.
Ik meen dat Pauw & Witteman en anderen met BV-constructies werken, zodat ze hun 'onkosten' kunnen doorberekenen, uiteraard om de Balkenende norm te omzeilen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Matthijs zal ook best een hoge onkostenrekening hebben gok ik. Zullen we dat eens onderzoeken?
Mathijs woonde toch 'buiten'?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van en naar de grachtengordel...hoge kilometervergoeding kan hij dus nooit hebben.
Die lichten alleen toeristen op.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je dat die taxi's kosten hier?
De filmpjes bij studio sport worden dan nog creatiever.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Pietepietje het volgende:
Creativiteit belangrijker bij het uitdelen van het geld? Dan zal de DWDD-redactie wel helemaal losgaan
nee joh ze gaan heel creatief elke week 12 min een wetenschapper interviewen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Creatief zijn, dat betekent dan ook een einde aan Dwdd
Dat zou Antoine nooit doen .quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat Bodar zei: Sport is verkankerd
Is ook zoquote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Zei hij toch ook?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Met een bord pepermuntjes voor de buisquote:
Hour of power.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:38 schreef Stickertje het volgende:
zendtijd geven aan religieuze idioten
sport is religie :pquote:Op donderdag 6 december 2012 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
De sport moet nu ook uit het budget, wel consequent zijn.
Da's pas een echte Jezus-baas.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Ook al gaat dit weg is David Maasbach er nog.
Dan komt het allemaal iets te dicht bij voor Matthijs.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:40 schreef alors het volgende:
Zouden ze het nog gaan hebben over bezuinigingen op salarissen van presentatoren?
En die trok geld weg. Nu niet meer. Hoera.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik wist niet eens dat de Joodse omroep bestond.
Kindewen voow kindewen?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Bij de EO had je vroeger nog dat programma met die kindjes die godliedjes moesten zingen, waarom is dat er niet meer
Je bent net op tijd.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Katholiek tagteam v.s Zwarte Piet.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:42 schreef Stickertje het volgende:
ik kijk alleen nederland zingt als de josti band meedoet... waren een tijdje geleden te gast in dat programma..
En geen tv.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Het oude echtpaar heeft geen computer. En geen youtube.
dan leren ze het maar.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Fred Teeven!quote:
"Er kan nog meer bij"quote:Op donderdag 6 december 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]Geen idee hoe dat heette, was echt erg.
Slecht alleen Ned 1, 2 en 3quote:Op donderdag 6 december 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Maar waarom zou het moeten veranderen? We hebben een in vergelijking met andere landen een goedkoop systeem met gevarieerde omroepen en programma's.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Gewoon 1 omroep, zoals de BBC. Klaar.
precies, heel erg dit eigenlijkquote:
makkelijk ja, maar is dit een uitzonderlijke school in A'dam of Almere!?quote:
In ieder geval geen gekissebis meer. En gevarieerd is het bij de BBC toch ook?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:47 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Maar waarom zou het moeten veranderen? We hebben een in vergelijking met andere landen een goedkoop systeem met gevarieerde omroepen en programma's.
Wil jij nog iets in de microfoon zeggen?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:47 schreef hexje het volgende:
Tjonge jonge zijn pubers en groepsdruk. Zijn weten jullie niet. Wordt weer zo opgeblazen.
waarom?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Saekerhett het volgende:
Die directeur ook, wat een teringlijertje
Wil je zeggen dat Joost dom is?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Joost depressief geworden zijn van zijn eigen boeken?
Over variatie bij de BBC kan ik niet veel zeggen. Maar je houdt toch altijd onenigheid over of het systeem goed is of niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval geen gekissebis meer. En gevarieerd is het bij de BBC toch ook?
Tuurlijk is ook zoquote:Op donderdag 6 december 2012 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Over variatie bij de BBC kan ik niet veel zeggen. Maar je houdt toch altijd onenigheid over of het systeem goed is of niet.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
OK ik ga ongelukkig worden nuNet als njo.
Nee, maar van de hele dag naar blauwe vlakken kijken wordt je ook niet veel slimmer.quote:
Zijn depressie is kunstquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar van de hele dag naar blauwe vlakken kijken wordt je ook niet veel slimmer.
Nee, kitsch.quote:
Heb je het al, het DWDD-effect. Sorry.quote:
En die andere zit te bidden of te twitterenquote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die pastoor zit de hele tijd mee te knikken
Bovendien kan-ie nooit over Connie Palmen heen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Stickertje het volgende:
waarom het gezeur van 1 bn-er die depressief is terwijl er honderd duizenden mensen zijn die even depressief zijn?
daar word ik weer depressief van, bn-ers die denken dat hun verhaal het meest toe doen
kan een pastoor depressief zijn?!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die pastoor zit de hele tijd mee te knikken
wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bovendien kan-ie nooit over Connie Palmen heen.
wil hij daar over heen dan? De viesterd.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bovendien kan-ie nooit over Connie Palmen heen.
Ja, en een keuze.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef jcdragon het volgende:
Depressief zijn is gewoon een beroepsziekte
Misschien ziet hij als pastoor wel heel veel mensen met depressies die steun en hulp zoeken in de kerk, en dat hij er daardoor veel van weet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
kan een pastoor depressief zijn?!
Hij geeft ook aan dat iedereen het kan overkomen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Stickertje het volgende:
waarom het gezeur van 1 bn-er die depressief is terwijl er honderd duizenden mensen zijn die even depressief zijn?
daar word ik weer depressief van, bn-ers die denken dat hun verhaal het meest toe doen
Zijn voorhuidquote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Wat zou Joost afgesneden hebben? Geen oor zo te zien.
Radio 1 BNNquote:Op donderdag 6 december 2012 19:55 schreef Adelante het volgende:
Wie is die hoogblonde intelligentia?
Groupie van Hans van Mierlo. En dat was weer de knuffel-opa van D66.quote:
En nippend of sloeg ie het in 1 keer achterover?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Groot glas met een doorzichtig drankje
Volgens mij ging het wel vrij rap.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En nippend of sloeg ie het in 1 keer achterover?
je zal maar een afspraak hebben staan na Joost Zwagermanquote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Consult van 1,5 uur? Lekker binnenlopen voor die huisarts
Vervelend voor de mensen die na Joost aan de beurt waren.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Consult van 1,5 uur? Lekker binnenlopen voor die huisarts
Hij neemt ons bij de neus inderdaadquote:
Zo van hehe het zit er weer op pfff ahhhh lekker ...quote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ging het wel vrij rap.
Huilen toen dat clubhuis in de brand vloog.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef alors het volgende:
Hij moet gewoon meer Bassie en Adriaan kijken.
Neeeee!! Spongebobquote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef alors het volgende:
Hij moet gewoon meer Bassie en Adriaan kijken.
Oom Galjoen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..], wat een aids is dat.
Kijk dan Snorkels.
doen ze altijd want zodra ze een paar meer hersen cellen gebruiken weten ze dat god niet bestaat...quote:
dHonderdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |