http://www.nu.nl/binnenland/2972421/junioren-slaan-grensrechter-in-elkaar-wedstrijd-.htmlquote:Junioren slaan grensrechter in elkaar na wedstrijd
AMSTERDAM - Een grensrechter van voetbalclub Buitenboys uit Almere is zondagmiddag na een wedstrijd in Amsterdam in elkaar geslagen.
Dat meldt de voetbalclub op Twitter.
De daders zouden een aantal spelers van 15 en 16 jaar zijn van de Amsterdamse club Nieuw Sloten. Ze namen de grensrechter na de wedstrijd te grazen.
Omroep Flevoland meldt dat een kluitje van vier of vijf B-junioren de grensrechter tegen de grond werkten en trapten. Toen hij wist op te staan en weg te rennen, gingen ze achter hem aan en werd hij nogmaals geschopt en geslagen. Enkele uren later werd de grensrechter onwel en zakte hij in elkaar. Daarop werd hij naar een ziekenhuis gebracht.
De grensrechter is onder constante behandeling van de artsen, zo laat de club weten. "Wij zijn er nu echt klaar mee", aldus het moedeloze commentaar.
http://www.nieuw-sloten.nlquote:Van het bestuur
Vandaag bereikte ons het bericht dat spelers van de B1 zich ernstig hebben misdragen bij de uitwedstrijd tegen Buitenboys. Een aantal spelers heeft een grensrechter van Buitenboys gemolesteerd. Dit bericht is ook op telegraaf.nl verschenen. Inmiddels hebben wij onze excuses gemaakt naar Buitenboys voor dit wangedrag.
Het bestuur heeft besloten om de B1 direct uit de competitie te nemen. Het lidmaatschap van de aanstichters van deze molestatie wordt per direct ontbonden. De namen worden aan de KNVB doorgegeven.
Dit soort zaken hoort niet op de voetbalvelden thuis. We moeten er alles aan doen om deze excessen uit te bannen.
Het bestuur.
quote:Mishandelde grensrechter Almere overleden'
AMSTERDAM - De 41-jarige grensrechter uit Almere die zondag werd gemolesteerd door drie jongens van 15 en 16, is maandag overleden aan de gevolgen van de mishandeling.
Dat heeft een woordvoerder van de politie Utrecht gezegd. Volgens de voorzitter van Buitenboys, Marcel Oost, is dit onjuist.
"Zijn zoon heeft mij verteld dat hij niet is overleden", aldus Oost tegen NU.nl.
De grensrechter werd bij de wedstrijd Nieuw Sloten B1 - Buitenboys B3 onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd.
De toestand van de grensrechter van Buitenboys is sindsdien kritiek geweest. De verwondingen, waaronder ernstig hersenletsel, zijn hem uiteindelijk maandag in de loop van de middag fataal geworden.
Onderzoek
Er zitten momenteel drie verdachten van 15 en 16 jaar uit Amsterdam vast; zij werden maandagochtend opgepakt. Het rechercheonderzoek naar het grove geweld op het Amsterdamse voetbalveld is nog in volle gang. De politie denkt mogelijk nog meer jongens op te pakken.
De politiewoordvoerder kon niet zeggen op welke wijze de grensrechter aan de club was verbonden.
Misschien hebben die mensen daar wel reden toe??quote:Hoe denk je dat een Marokkaan zich voelt die allemaal Nederlanders te keer hoort gaan over "ongedierte" en "deporteren" en weet ik veel wat?
De reactie van de vriendjes van Yassin D. geeft daar al reden toe.'Politiecel is racistisch, hij moet vrij' en 'fuck de man die dood is' wekken nou niet echt sympathie op..quote:Op woensdag 5 december 2012 09:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen daar wel reden toe??
Die zijn simpelweg van dezelfde catagorie als mensen die Marokkanen ongedierte noemen. Soort zoekt soort. Nu dat zelf nog even gaan inzien.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:17 schreef ArnosL het volgende:
[..]
De reactie van de vriendjes van Yassin D. geeft daar al reden toe.'Politiecel is racistisch, hij moet vrij' en 'fuck de man die dood is' wekken nou niet echt sympathie op..
Dus het oproepen om moslimterroristen te deporteren nadat ze een laffe moord hebben gepleegd is hetzelfde als oproepen om de terroristen die een grensrechter dood hebben getrapt vrij te laten? Oké..................quote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Die zijn simpelweg van dezelfde catagorie als mensen die Marokkanen ongedierte noemen. Soort zoekt soort. Nu dat zelf nog even gaan inzien.
Er is nooit een goeie reden om te generaliseren.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen daar wel reden toe??
Ik had het over hoe men over NL denkt. Dat is daar duidelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nederlandse voetbalsupporters misdragen zich inderdaad nooit.
Vrienden van Yassin D. schreven dit op twitter, aan de namen en schrijfstijl te zien zijn dat Marokkanen. Lijkt me sterk als ze zichzelf ongedierte noemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Die zijn simpelweg van dezelfde catagorie als mensen die Marokkanen ongedierte noemen. Soort zoekt soort. Nu dat zelf nog even gaan inzien.
Als jij dat vindt.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus het oproepen om moslimterroristen te deporteren nadat ze een laffe moord hebben gepleegd is hetzelfde als oproepen om de terroristen die een grensrechter dood hebben getrapt vrij te laten? Oké..................
Helemaal waar dit. Slimme vader, slimme zoon. Nog meer normale mensen die hun tokkiespelletje zat zijn doen er verstandig aan om het voorbeeld van dit gezin te volgen. Weg van alle Achmeds en Sjonnies....quote:Vader Peter Maneschijn in Amsterdam vlagde jaar in, jaar uit wedstrijdjes van zijn zoon. Maar naarmate hij ouder werd, nam ook de verbale agressie toe. Niet alleen van ouders langs de lijn, maar ook van spelertjes. „Echt onvoorstelbaar wat een 12-jarige je toe durft te wensen ten overstaan van volwassenen die niet ingrijpen. De meest ernstige ziekten en zelfs durven dreigen dat ze wel even een oudere broer met vrienden zullen optrommelen. Mijn zoon voetbalt niet meer, omdat de corrigerende vinger ontbreekt. Hij zit nu op rugby en geloof het of niet, daar wordt keihard getackeld maar is iedereen fair.’’
De KNVD is gewoon een groot probleem, ze durven geen clubs en leden aan te pakken.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Helemaal waar dit. Slimme vader, slimme zoon. Nog meer normale mensen die hun tokkiespelletje zat zijn doen er verstandig aan om het voorbeeld van dit gezin te volgen. Weg van alle Achmeds en Sjonnies....
http://www.telegraaf.nl/b(...)pen_uit_angst__.html
Nee, jij vindt dat hetzelfde laken een pak. Ik niet. Ik vind het een normale reactie van de woedende Nederlanders die het nu echt zat zijn.quote:
maar kom op, we zijn het al 10 jaar of zo zat...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat hetzelfde laken een pak. Ik niet. Ik vind het een normale reactie van de woedende Nederlanders die het nu echt zat zijn.
Nee, dat vond Pim Fortuyn... Ik was het toen nog lang niet zat. Nu steeds meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
maar kom op, we zijn het al 10 jaar of zo zat...
Fortuyn kon alleen zo hoog komen omdat al heel, heel veel mensen in de grote steden het zat waren. Al jaren en jaren.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, dat vond Pim Fortuyn... Ik was het toen nog lang niet zat. Nu steeds meer.
Die hele sport is verziekt, vanaf de F-jes tot aan de duurbetaalde profs. Ik vind het een walgelijk iets om naar te kijken. Niet alleen de KNVB is het probleem, het probleem zit hem in alle facetten: spelers, ouders, arbitrage, clubs, voorzitters, leden, bestuurders, sponsors en ga zo nog maar even door. De hele mentaliteit is verrot en dat zal ook nooit meer goedkomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De KNVD is gewoon een groot probleem, ze durven geen clubs en leden aan te pakken.
De KNVB zet tegenwoordig juist eerder teams uit de competitie. Alleen kun je niet alles voorkomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De KNVD is gewoon een groot probleem, ze durven geen clubs en leden aan te pakken.
Ah, vandaar dat vooral mensen van buiten de grote steden op dat soort partijen stemmen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fortuyn kon alleen zo hoog komen omdat al heel, heel veel mensen in de grote steden het zat waren. Al jaren en jaren.
Overdrijven is ook een vak. Er zijn 33.000 wedstrijden per week. Daarvan gebeurt er bij 99% van de wedstrijden helemaal niets.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die hele sport is verziekt, vanaf de F-jes tot aan de duurbetaalde profs. Niet alleen de KNVB is het probleem, het probleem zit hem in alle facetten: spelers, ouders, arbitrage, clubs, voorzitters, leden, bestuurders, sponsors en ga zo nog maar even door.
Nee, mijn kinderen nooit maar dan ook nooit op voetbal. Ik heb geen zin om op m'n vrije dagen in contact te komen met doorgesnoven Sjonnie met z'n petje en agressieve Achmed met z'n bontkraag.
maar wat is het dan dat we alleen maar vanaf de zijlijn hard lopen te schreeuwen (je vraagt je af waarop dat gezegde gebaseerd is huh)quote:Op woensdag 5 december 2012 09:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fortuyn kon alleen zo hoog komen omdat al heel, heel veel mensen in de grote steden het zat waren. Al jaren en jaren.
Ja, want Rotterdam is natuurlijk geen grote stad.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat vooral mensen van buiten de grote steden op dat soort partijen stemmen.
Precies, Leefbaar Rotterdam kwam ook zo omhoog door de mensen uit Drenthe.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat vooral mensen van buiten de grote steden op dat soort partijen stemmen.
Ja, in de steden is de helft van de mensen allochtoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je kinderen mogen toch zeker wel zelf kiezen welke sport ze leuk vinden. Het gaat er toch niet om welke sport jij zou willen dat ze doenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die hele sport is verziekt, vanaf de F-jes tot aan de duurbetaalde profs. Ik vind het een walgelijk iets om naar te kijken. Niet alleen de KNVB is het probleem, het probleem zit hem in alle facetten: spelers, ouders, arbitrage, clubs, voorzitters, leden, bestuurders, sponsors en ga zo nog maar even door. De hele mentaliteit is verrot en dat zal ook nooit meer goedkomen.
Nee, mijn kinderen nooit maar dan ook nooit op voetbal. Ik heb geen zin om op m'n vrije dagen in contact te komen met doorgesnoven Sjonnie met z'n petje en agressieve Achmed met z'n bontkraag.
Nou ik begrijp gewoon niet waarom clubs die keer op keer problemen veroorzaken niet aangepakt worden. Iedereen die gevoetbald heeft weet toch welke clubs gezeik opleveren, keer op keer?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Maja het volgende:
[..]
De KNVB zet tegenwoordig juist eerder teams uit de competitie. Alleen kun je niet alles voorkomen.
Een goede opvoeding blijft het allerbelangrijkste.
Wij Nederlanders spelen niet voor eigen rechter. Dat heet beschaving en ontwikkeling. Vandaar dat die achtergestelde dwaallichten zo makkelijk over ons heen lopen met hun agressie en geweld. Alhoewel, ze zoeken hun slachtoffers wel selectief uit. Een beetje vent van formaat lopen ze met een boog omheen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:40 schreef Re het volgende:
[..]
maar kom op, we zijn het al 10 jaar of zo zat...
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wij Nederlanders spelen niet voor eigen rechter.
Het zijn natuurlijk niet alle teams van één club die ellende opleveren. Bij mij in de buurt zijn er bepaalde clubs uit Hoorn waarbij het er wel eens onvriendelijk aan toe gaat. Maar met het gros van de teams van die clubs zijn er géén problemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ik begrijp gewoon niet waarom clubs die keer op keer problemen veroorzaken niet aangepakt worden. Iedereen die gevoetbald heeft weet toch welke clubs gezeik opleveren, keer op keer?
Heb jij moeite met begrijpend lezen ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je kinderen mogen toch zeker wel zelf kiezen welke sport ze leuk vinden. Het gaat er toch niet om welke sport jij zou willen dat ze doen
grote woorden hoor, maar er een jip en janneke probleem van maken zal weinig invloed hebben op wat er aan de hand is...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wij Nederlanders spelen niet voor eigen rechter. Dat heet beschaving en ontwikkeling. Vandaar dat die achtergestelde dwaallichten zo makkelijk over ons heen lopen met hun agressie en geweld. Alhoewel, ze zoeken hun slachtoffers wel selectief uit. Een beetje vent van formaat lopen ze met een boog omheen.
Wat dat betreft begrijp je dus heel goed de bron van het probleem en zie je ook de verschillen tussen deze 2 groepen. Enkel benader je het anders.
quote:Grensrechter mensonterend behandeld
De spelers van Nieuw Sloten zijn niet alleen verantwoordelijk voor de dood van Richard, ze hebben hem aan het eind van de tweede helft en later in de kantine mensonterend behandeld. Dat steekt enorm, vertelt Igor van Gelderen, die als technisch manager van Buitenboys ooggetuige was van het drama.
Minimale straf bij geweld tegen scheidsrechters is drie jaar: http://www.knvb.nl/nieuws(...)eweld-op-voetbalveldquote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat spelers niet voor eeuwig geschorst kunnen worden bij de KNVB begrijp ik ook niets van, dat ze dat teruggedraaid hebben naar 3 jaar....
Dat sowieso. Als ze niet meer mogen voetballen bij een club gaan ze ergens anders kloten.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
We moeten ook niet het voetbal de schuld geven. Het is nu toevallig op een voetbal veld gebeurt, maar dat soort jongens hadden ook toe kunnen slaan in de stad, bios, McDonald's of noem maar op.
Dan zit jij in hetzelfde morele riool als Achmed en Mohammed uit kanaleneiland!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb ook niet de behoefte om mijn kinderen tussen Achmed en Mohammed in Kanaleneiland te laten wonen, dus waarom zou ik voor sport een uitzondering maken?
Inderdaad, heeft dus alles met opvoeding te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ze niet meer mogen voetballen bij een club gaan ze ergens anders kloten.
Toevallig is er elke week wel iets aan de hand op een voetbalveld. Dat spelletje lijkt het slechtste in onderontwikkelde debielen naar boven te halen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
We moeten ook niet het voetbal de schuld geven. Het is nu toevallig op een voetbal veld gebeurt, maar dat soort jongens hadden ook toe kunnen slaan in de stad, bios, McDonald's of noem maar op.
Heeft ook meer te maken met deze samenleving dat met het voetbal op zich. Zag gisteren bij Paul & Witteman ook Frits Baremans de wijsneus uithangen over nieuw regels die ze moeten invoeren enzo. Daar ligt het niet aan. Het zijn gewoon tikkende tijdbommen die een keer af gaan, en dit keer was het toevallig op een voetbal veld
Ze zitten niet voor niks op die sporten waar ze hun haantjesgedrag kunnen botvieren.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ze niet meer mogen voetballen bij een club gaan ze ergens anders kloten.
sorry hoor, maar je hoeft me niet zo aan te vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb jij moeite met begrijpend lezen ofzo?
Volgens mij ben ik heel duidelijk: ze mogen op elke sport behalve voetbal (en aanverwante tokkiesporten zoals kickboxen). Willen ze toch op een dergelijke sport, dan betalen ze maar lekker zelf de contributie en zien ze zelf maar hoe ze er geraken voor training en wedstrijden.
Zo heel erg is het niet; er zijn nog tientallen - zo niet honderden - sporten om uit te kiezen. En nee, kinderen hoeven echt niet altijd alles te krijgen wat ze willen.
Ik heb ook niet de behoefte om mijn kinderen tussen Achmed en Mohammed in Kanaleneiland te laten wonen, dus waarom zou ik voor sport een uitzondering maken?
Er voetballen ook meer dan 1 miljoen mensen. Uit alle lagen van de bevolking. Dan is de kans natuurlijk veel groter dat er wat gebeurt, dan bij pak 'm beet, korfbal.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toevallig is er elke week wel iets aan de hand op een voetbalveld. Dat spelletje lijkt het slechtste in onderontwikkelde debielen naar boven te halen.
Denk je?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef Maja het volgende:
[..]
Inderdaad, heeft dus alles met opvoeding te maken.
waarom heeft hij geen aangifte gedaan vraag ik me af, in elkaar geslagen en wel... ik zou daarna echt niet normaal naar een volgende wedstrijd kunnen kijken, maar dat is giswerk natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 09:52 schreef Disorder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_vernederd__.html
[..]
Ik had het over jou, niet over Nielsch.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan zit jij in hetzelfde morele riool als Achmed en Mohammed uit kanaleneiland!. Foei!
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar je hoeft me niet zo aan te vallen. Ik begreep het toch goed. Als je kinderen zouden willen voetballen, vindt jij het niet goed. Daar reageerde ik toch op. Ik vind het jammer als een kind graag zou voetballen, maar het niet mag.. niets meer, niets minder
Wat jij jammer vindt kan mij gelukkig helemaal niets schelen. In het zeer hypothetische geval dat mijn kinderen echt op voetbal willen hebben ze gewoon lekker pech. Ze zouden ook wel elke dag naar de Efteling willen en hun schoen willen zetten, gaan we ook niet doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar je hoeft me niet zo aan te vallen. Ik begreep het toch goed. Als je kinderen zouden willen voetballen, vindt jij het niet goed. Daar reageerde ik toch op. Ik vind het jammer als een kind graag zou voetballen, maar het niet mag.. niets meer, niets minder
Man dit is een kinderwestrijdje... amateursquote:Op woensdag 5 december 2012 09:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nederlandse voetbalsupporters misdragen zich inderdaad nooit.
ah, het zit in de genen, toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk je?
Je zou dus een leeuw in een gezellig gezin moeten opvoeden zodat die na een paar jaar los door de stad kan lopen. Doet geen vlieg kwaad.
Lukte hem ook niet. Toen lag hij al in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
waarom heeft hij geen aangifte gedaan vraag ik me af, in elkaar geslagen en wel... ik zou daarna echt niet normaal naar een volgende wedstrijd kunnen kijken, maar dat is giswerk natuurlijk
Dat doen doen ze sowieso wel hoor. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat Yassin & company buitenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat doen doen ze sowieso wel hoor. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat Yassin & company buiten
voetbaltijd niet braafjes bezig zijn.
hij is in de dug-out 2 wedstrijden daarna volgens mij pas in elkaar gestortquote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lukt hem ook niet. Toen lag hij al in het ziekenhuis.
Jij krijgt geen kinderen, wees maar niet bang zeikwijf.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die hele sport is verziekt, vanaf de F-jes tot aan de duurbetaalde profs. Ik vind het een walgelijk iets om naar te kijken. Niet alleen de KNVB is het probleem, het probleem zit hem in alle facetten: spelers, ouders, arbitrage, clubs, voorzitters, leden, bestuurders, sponsors en ga zo nog maar even door. De hele mentaliteit is verrot en dat zal ook nooit meer goedkomen.
Hm. Dan heb je zijn tirade tegen die gasten zeker niet gezien gisteren?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik had het over jou, niet over Nielsch.
Hmmm, met wie heb ik dan gisteravond Sinterklaasliedjes gezonden bij de open haard?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij krijgt geen kinderen, wees maar niet bang zeikwijf.
Dat racistische feest? Verklaart al weer genoegquote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, met wie heb ik dan gisteravond Sinterklaasliedjes gezonden bij de open haard?
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..] wederom bijna werkeloze boerelul
Ze willen het niet zien. Zo gaan ze de confrontatie uit de weg.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Man dit is een kinderwestrijdje... amateurs
Dit is de aankomende genaratie spelers en supporters.
vergoeilkeijk het maar weer.
Nederlandse supporters hebben tot nu toe geen vrijwillig werkende lijnrechter doodgetrapt.
Het zijn weer medelanders ipv Nederlanders.
Houd toch gvd eens op met het altijd op gelijke voet proberen te zetten van dit soort tuig.
Klas en buurtgenootjes en verwants medalnder tuig dat hem niet kent twittert vrolijk om vrijlating van de ze arme "soldaat"
En jij ziet het verschil niet. Je bent welhaast net zo ziek in je hoofd
Het gebeurt helaas ook op scholen, midden in de stad, in het uitgaansleven. Ook daar is het iedere week raak. Het is gewoon de samenleving waar dit soort onderontwikkelde debielen uit voort komen. en niet van de voetbal velden. Dat ze daar toevallig lopen... tsja louter toeval.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toevallig is er elke week wel iets aan de hand op een voetbalveld. Dat spelletje lijkt het slechtste in onderontwikkelde debielen naar boven te halen.
jammer dat je zo agressief reageert. We zitten hier op een discussieforum, waarin we allemaal onze eigen mening hebben. Daar kun je het mee eens zijn of niet, anders was er geen discussiequote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Wat jij jammer vindt kan mij gelukkig helemaal niets schelen. In het zeer hypothetische geval dat mijn kinderen echt op voetbal willen hebben ze gewoon lekker pech. Ze zouden ook wel elke dag naar de Efteling willen en hun schoen willen zetten, gaan we ook niet doen.
Ik hoef geen discussie over hoe ik mijn kinderen opvoed. Ga koken poetsen, mens.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jammer dat je zo agressief reageert. We zitten hier op een discussieforum, waarin we allemaal onze eigen mening hebben. Daar kun je het mee eens zijn of niet, anders was er geen discussie
Bij een discussie is het de bedoeling na te denken over dat wat een ander zegt, of dat iets is om over na te denken. Het is niet de bedoeling om zo aanvallend te reageren, alleen omdat ik aan de kinderen en hun sport denk en even niet aan de raddraaiers, welke er helaas zijn
Ik kom de deur niet meer uit. Ik ben zo ontzettend bang weer eens een allochtoon tegen te komen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze willen het niet zien. Zo gaan ze de confrontatie uit de weg.
Angst regeert.
Alsof alle teams en verenigingen verrot zijn...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie over hoe ik mijn kinderen opvoed. Ga koken poetsen, mens.
Mijn kinderen gaan op een sport waar ze vanaf 5 jaar leren wat respect voor de tegenstander en de arbitrage is. Niet hoe ze zoveel mogelijk moeten kankeren op anderen.
Vast niet, maar aangezien we in Utrecht wonen is de kans groot dat we een hoop verrotte teams vol Achmeds, Mohammeds en Yassins tegen zullen komen. Daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef Maja het volgende:
[..]
Alsof alle teams en verenigingen verrot zijn...
ik zag laatst nog een neger voorbijlopen met een zak, was vast op weg naar een inbraakquote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kom de deur niet meer uit. Ik ben zo ontzettend bang weer eens een allochtoon tegen te komen.
Heb ik al gedaanquote:
Dat vraag ik me af. Laatst moest ik rugbyen in Amstelveen en moesten we ons omkleden in een complex waar ook de voetbalclubs in zaten. Wat een doorgesnoven blanke idioten daar dan staan is ook schokkend. Geen idee of die ook rottigheid uithalen op het veld, maar een gezellig sfeer is het niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens weet iedereen wel welke clubs bekend staan om kutgedrag. En het zijn altijd hetzelfde soort ploegen met bijna alleen maar allochtone leden, waarvan de ouders bij de club in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Maar is dit een voetbalprobleem? Nee, het is een probleem van zachte heelmeesters en stinkende knoflookwonden.
Correct. Maar zeg het niet hardop. Jouw woorden zijn veul erger dan hun daden. Begrijp je?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens weet iedereen wel welke clubs bekend staan om kutgedrag. En het zijn altijd hetzelfde soort ploegen met bijna alleen maar allochtone leden, waarvan de ouders bij de club in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Maar is dit een voetbalprobleem? Nee, het is een probleem van zachte heelmeesters en stinkende knoflookwonden.
Inderdaad, dan ben je net zo immoreel bezig als die jochies die FREE YASSIN schreeuwen op Twitter.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Maar zeg het niet hardop. Jouw woorden zijn veul erger dan hun daden. Begrijp je?
Oh nee, "het mag zeker weer niet gezegd worden".quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Maar zeg het niet hardop. Jouw woorden zijn veul erger dan hun daden. Begrijp je?
Dat komt omdat zij een IQ van een fruitvlieg hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben je net zo immoreel bezig als die jochies die FREE YASSIN schreeuwen op Twitter.
het blijft een leuk stokpaardje ja, maar ze hebben zelf niet door dat het al een heel oud stokpaardje isquote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Saysem het volgende:
[..]
Oh nee, "het mag zeker weer niet gezegd worden".
Inmiddels heb ik dit al letterlijk duizenden keren gelezen, dus het valt denk ik wel mee dat het niet gezegd mag worden.
Je kunt niet ontkennen dat bij vrijwel iedere voetbalvereniging commentaar op arbitrage met de paplepel wordt ingegoten. Daar komt vrijwel altijd na verloop van tijd enige vorm van (al dan niet verbale) agressie bij kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef Maja het volgende:
[..]
Alsof alle teams en verenigingen verrot zijn...
En vaak 1 of meer psychologische stoornissen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij een IQ van een fruitvlieg hebben.
Je bedoelt dat een bestuur, de trainer en de coaches er op hameren dat de spelers moeten schelden tegen de scheidsrechter...? Veel clubs zijn er juist mee bezig om dat tegen te gaan... Natuurlijk niet altijd met succes, maar die insteek is er wel degelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat bij vrijwel iedere voetbalvereniging commentaar op arbitrage met de paplepel wordt ingegoten. Daar komt vrijwel altijd na verloop van tijd enige vorm van (al dan niet verbale) agressie bij kijken.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Wat jij jammer vindt kan mij gelukkig helemaal niets schelen. In het zeer hypothetische geval dat mijn kinderen echt op voetbal willen hebben ze gewoon lekker pech. Ze zouden ook wel elke dag naar de Efteling willen en hun schoen willen zetten, gaan we ook niet doen.
Ik geloof dat ik de suiggestie al gedaan had,quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie over hoe ik mijn kinderen opvoed. Ga koken poetsen, mens.
Mijn kinderen gaan op een sport waar ze vanaf 5 jaar leren wat respect voor de tegenstander en de arbitrage is. Niet hoe ze zoveel mogelijk moeten kankeren op anderen.
Ze hameren er niet op maar geven wel degelijk het verkeerde voorbeeld. En niet alleen de trainer en coaches, wat denk je van de ouders? Als je ze hoort schreeuwen bij de F-jes dan weet je hoe het een paar jaar later zal worden. Ook spelers onderling grijpen veel te weinig in om het tegen te gaan, het lijkt wel als het IQ onder een bepaalde waarde komt spelers elkaar juist alleen maar opjutten.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef Maja het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een bestuur, de trainer en de coaches er op hameren dat de spelers moeten schelden tegen de scheidsrechter...? Veel clubs zijn er juist mee bezig om dat tegen te gaan... Natuurlijk niet altijd met succes, maar die insteek is er wel degelijk.
Wat ik persoonlijk heb meegemaakt, is dat het blanke tuig meer wat dommigs heeft. Standaard VMBO-brommeridioten zeg maar. Het tuig van allochtone afkomst was vooral aggressief, bekers met pis naar de blanken in het team gooien, dat soort dingen. Bij tegenstanders wist je vooraf ook al waar er opstootjes zouden gaan ontstaan. In Gouda bij ONA, vroeger een normale club maar nu voornamelijk allochtoon. En bij de "boeren"-verenigingen buiten de stad ging het er meestal rustig aan toe.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Laatst moest ik rugbyen in Amstelveen en moesten we ons omkleden in een complex waar ook de voetbalclubs in zaten. Wat een doorgesnoven blanke idioten daar dan staan is ook schokkend. Geen idee of die ook rottigheid uithalen op het veld, maar een gezellig sfeer is het niet.
Natuurlijk gebeurt het genoeg, maar je hoeft het niet te generaliseren. Er zijn genoeg eftallen waar dat helemaal niet gebeurt, met coaches die alleen aanwijzingen geven. Niet elke coach is een schreeuwerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ze hameren er niet op maar geven wel degelijk het verkeerde voorbeeld. En niet alleen de trainer en coaches, wat denk je van de ouders? Als je ze hoort schreeuwen bij de F-jes dan weet je hoe het een paar jaar later zal worden. Ook spelers onderling grijpen veel te weinig in om het tegen te gaan, het lijkt wel als het IQ onder een bepaalde waarde komt spelers elkaar juist alleen maar opjutten.
Ok die vriendjes het IQ van een fruitvliegquote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
gezwellen is het juiste woord. En nee, niet alle marokanen maar wel de gezwellen die bij deze zaak betrokken zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voetbal is gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Gebrek aan respect voor gezag kom je ook tegen op scholen (jongeren die leerkrachten schofferen) en op straat. Het uit zich op het sportveld hooguit wat meer in de hitte van de strijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is voetbal wel een afspiegeling van de maatschappij en iedere andere sport niet? Bij andere sporten speelt dit probleem namelijk niet. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat voetbal een afspiegeling van de maatschappij met een hele sterke nadruk op de onderkant is.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voetbal is gewoon een afspiegeling van de maatschappij.
Rugby, a game for thugs played by gentlemenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is voetbal wel een afspiegeling van de maatschappij en iedere andere sport niet? Bij andere sporten speelt dit probleem namelijk niet. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat voetbal een afspiegeling van de maatschappij met een hele sterke nadruk op de onderkant is.
Voetbal is een van de goedkoopste sporten (geen dure zaalhuur) en dus komt de onderkant van de maatschappij ook meer bij de voetbal.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is voetbal wel een afspiegeling van de maatschappij en iedere andere sport niet? Bij andere sporten speelt dit probleem namelijk niet. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat voetbal een afspiegeling van de maatschappij met een hele sterke nadruk op de onderkant is.
Je overdrijft hier schromelijk. Ik voetbal zelf ook al 15 jaar (Zuid-Oost Brabant) en ik kan je vertellen dat ik in die gehele periode wellicht 3 keer een klein "incident" heb meegemaakt. Ergo, 99,9% van de tijd draait het gewoon om een leuk potje voetbal voor je ontspanning. Ook om mij heen hoor ik weinig verhalen van incidenten.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er in Nederland op Rugby. En hoeveel op voetbal????quote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Rugby, a game for thugs played by gentlemen
Soccer a game for gentlemen played by ...
Dat is niet van toepassing. Je moet kijken naar percentages.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er in Nederland op Rugby. En hoeveel op voetbal????
Do the math!
Is zeker wel van toepassing. Hoe meer mensen aan 1 sport doen hoe meer kans dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is niet van toepassing. Je moet kijken naar percentages.
Tuurlijk is de kans dan groter. Maar ik durf te wedden dat procentueel gezien ook meer incidenten zijn bij voetbal dan bij rugby, en dat is de enige juiste één-op-één vergelijking.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is zeker wel van toepassing. Hoe meer mensen aan 1 sport doen hoe meer kans dat er iets gebeurt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Chooselife het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)le-afranseling.dhtml
Er is ook met een bejaarde gevoetbald.
Mooi volk!
De grensrechter sterft aan een afranseling, maar als dit waar is, heeft de bejaarde geluk gehad: het had hetzelfde af kunnen lopen.
Een groep van 40 tegen 1 bejaarde.![]()
Goh... jeetje.quote:De politie is op zoek naar de daders, zegt een woordvoerder. 'Het slachtoffer heeft een signalement gegeven, maar dit signalement slaat op veel jongeren in de wijk.' Volgens de man moet de dader worden gezocht in een groep jonge Marokkanen die al jaren voor overlast in Kralingen-West zorgt. 'Veel bewoners zijn vanwege die jongeren al verhuisd,' zegt het slachtoffer. 'Helaas worden ze niet aangepakt. Ik zou zeggen: schoonvegen die handel.'
Ik heb een aantal jaar gewoond in New York en heb daar op Honkbal en American Football gezeten. Daar waren ze ook niet vies van een opstootje en raakte ouders ook met elkaar slaags. Het is dus niet alleen in voetbal.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Tuurlijk is de kans dan groter. Maar ik durf te wedden dat procentueel gezien ook meer incidenten zijn bij voetbal dan bij rugby, en dat is de enige juiste één-op-één vergelijking.
Nee, omdat Honkbal en American Football daar is wat voetbal hier is: volkssport nummer 1.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar gewoond in New York en heb daar op Honkbal en American Football gezeten. Daar waren ze ook niet vies van een opstootje en raakte ouders ook met elkaar slaags. Het is dus niet alleen in voetbal.
Ongediertequote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Chooselife het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)le-afranseling.dhtml
Er is ook met een bejaarde gevoetbald.
Mooi volk!
De grensrechter sterft aan een afranseling, maar als dit waar is, heeft de bejaarde geluk gehad: het had hetzelfde af kunnen lopen.
Een groep van 40 tegen 1 bejaarde.![]()
Zogenaamd is het NWS / Marokkanen zijn Marokkaanse overlast zat ... maar het ligt altijd aan een ander: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rlast-spuugzat.dhtmlquote:Geconfronteerd met het gedrag van háár zoon, kan ze desalniettemin een lach niet onderdrukken. "Was het echt zo erg?", vraagt de 38-jarige moeder van drie. Wellicht heeft de verslaggeefster niet gezien hoe die meidenlijnrechter zich gedroegen? "Er wonen staan heel wat slechte meisjes in deze wijk lijnrechters naast het veld hoor", vergoelijkt ze het gedrag van haar eerstgeborene.
Dat weet ik ook wel zeker. Het respect voor de scheidsrechter is bij rugby, maar ook bij handbal en hockey veel groter. Het wordt een hele cultuuromslag om dat zo bij het voetbal te krijgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Tuurlijk is de kans dan groter. Maar ik durf te wedden dat procentueel gezien ook meer incidenten zijn bij voetbal dan bij rugby, en dat is de enige juiste één-op-één vergelijking.
Dat mag nooit een excuus zijn vind ik. Als je het niet kunt handelen kondig je maar een ledenstop af.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker. Het respect voor de scheidsrechter is bij rugby, maar ook bij handbal en hockey veel groter. Het wordt een hele cultuuromslag om dat zo bij het voetbal te krijgen.
Maar in Nederland zijn maar 80 rugbyclubs met vaak maar 1 of 2 teams. Het is veel makkelijker om dat in control te houden in vergelijking tot 33.000 voetbalwedstrijden per week.
Ja helaas wel. De vraag is wat kunnen wij eraan doen? Misschien toch maar weer ballingschap invoeren. Mogen ze op een of ander eiland elkaar gaan pesten.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas ook op scholen, midden in de stad, in het uitgaansleven. Ook daar is het iedere week raak. Het is gewoon de samenleving waar dit soort onderontwikkelde debielen uit voort komen. en niet van de voetbal velden. Dat ze daar toevallig lopen... tsja louter toeval.
Anders kunnen we de scholen ook wel gaan sluiten.
Maar verder niks structureels hoor.quote:
Het respect voor de scheidrechter... het respect voor de tegenspelers... het respect voor en door supporters onderlingquote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel zeker. Het respect voor de scheidsrechter is bij rugby, maar ook bij handbal en hockey veel groter. Het wordt een hele cultuuromslag om dat zo bij het voetbal te krijgen.
Maar in Nederland zijn maar 80 rugbyclubs met vaak maar 1 of 2 teams. Het is veel makkelijker om dat in control te houden in vergelijking tot 33.000 voetbalwedstrijden per week.
Ook onzin. De KNVB heeft talloze teams aangepakt en uit de competitie genomen. Het échte probleem is dat jongeren van pakweg 14-18 jaar zich misdragen en niet worden gecorrigeerd. Maar dat is een maatschappelijk probleem, niet specifiek een voetbalprobleem. De KNVB is één van de vele partijen die met dat probleem wordt geconfronteerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
2-2quote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maarre..mag ik concluderen dat ze verloren hadden? Over de eindscore wordt nergens iets gezegd.
eindstand was 2-2. Hoorde dat een speler van Buitenboys zeggenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:14 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maarre..mag ik concluderen dat ze verloren hadden? Over de eindscore wordt nergens iets gezegd.
Het wordt dan de wet van de grote getallen. Als er veel wedstrijden gespeeld worden, is de kans groter dat het ergens mis gaat.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:12 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat mag nooit een excuus zijn vind ik. Als je het niet kunt handelen kondig je maar een ledenstop af.
quote:
Ooooh, gemist. Sjonge, nog niet eens verlorenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
eindstand was 2-2. Hoorde dat een speler van Buitenboys zeggen
... en dan gaan ze nog in discussie over de nuance.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zogenaamd is het NWS / Marokkanen zijn Marokkaanse overlast zat ... maar het ligt altijd aan een ander: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rlast-spuugzat.dhtml
de mariniers erop, of beter de zeehonden knuppelaars op bontkraagjes laten oefenen
Omdat voetbal een volkssport is waarbij de clubleden / beoefenaars een behoorlijk representatieve afspiegeling van de samenleving vormen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Maar je bent vast wel uitgescholden?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef Maja het volgende:
[..]
Het wordt dan de wet van de grote getallen. Als er veel wedstrijden gespeeld worden, is de kans groter dat het ergens mis gaat.
Ik heb 20 jaar gevoetbald en fluit nu 10 jaar en heb nog nooit geweld op of langs het veld meegemaakt. Bij 99% van de wedstrijden gebeurt er dan ook niks...
Kan je er nog steeds ingefloten zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 11:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
[..]
Ooooh, gemist. Sjonge, nog niet eens verloren.
Ik vind dat dat te makkelijk gezegd wordt. "Het is de wet van de grote getallen dus dan werkt dat helaas zo". Nee zo werkt het niet. Zoals al eerder aangegeven moet je kijken naar de procentuele verschillen met andere sporten om een juiste één-op-één vergelijking te maken. Ook dan komt voetbal er gewoon niet goed uit. Als blijkt dat er door de "grote getallen" er problemen dreigen te komen moet je dan al ingrijpen, en niet naderhand zeggen dat de brand zo groot is geworden dat je hem eigenlijk toch niet meer kunt blussen, en het maar gecontroleerd af laat branden.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef Maja het volgende:
[..]
Het wordt dan de wet van de grote getallen. Als er veel wedstrijden gespeeld worden, is de kans groter dat het ergens mis gaat.
Ik heb 20 jaar gevoetbald en fluit nu 10 jaar en heb nog nooit geweld op of langs het veld meegemaakt. Bij 99% van de wedstrijden gebeurt er dan ook niks...
vooralsnog zitten er 3 vast en worden morgen voorgeleid voor doodslag...quote:Op woensdag 5 december 2012 11:17 schreef ssebass het volgende:
Nederland waar criminelen met fluwelen handschoentjes worden aangepakt (als ze al gepakt worden).
Wel genoeg commentaar op mijn fluiten gehad, maar nog nooit uitgescholden. Scheelt misschien ook dat ik niet in de Randstad fluit, daar is men veel mondiger.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Maar je bent vast wel uitgescholden?
Er zijn meer volkssporten dan alleen voetbal. Ik denk dat je vooral naar mijn laatste zin moet kijen uit de quote die je aanhaalde.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Omdat voetbal een volkssport is waarbij de clubleden / beoefenaars een behoorlijk representatieve afspiegeling van de samenleving vormen.
Hč bah, nuance.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... en dan gaan ze nog in discussie over de nuance.
Echt een plaat voor de kop.
Nou, ik wil niet weten wat er was gebeurd als ze verloren hadden, jee..quote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je er nog steeds ingefloten zijn
Je zegt zelf al dat voetbal ook veel beoefend wordt door de onderkant van de maatschappij. Daar spelen veel meer sociale problemen, die daardoor ook in het voetbal voorkomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik vind dat dat te makkelijk gezegd wordt. "Het is de wet van de grote getallen dus dan werkt dat helaas zo". Nee zo werkt het niet. Zoals al eerder aangegeven moet je kijken naar de procentuele verschillen met andere sporten om een juiste één-op-één vergelijking te maken. Ook dan komt voetbal er gewoon niet goed uit. Als blijkt dat er door de "grote getallen" er problemen dreigen te komen moet je dan al ingrijpen, en niet naderhand zeggen dat de brand zo groot is geworden dat je hem eigenlijk toch niet meer kunt blussen, en het maar gecontroleerd af laat branden.
Heb je mazzel.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef Maja het volgende:
[..]
Wel genoeg commentaar op mijn fluiten gehad, maar nog nooit uitgescholden. Scheelt misschien ook dat ik niet in de Randstad fluit, daar is men veel mondiger.
Die is wel mooi, je formuleert het alleen andersquote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Omdat voetbal een volkssport is waarbij de clubleden / beoefenaars een behoorlijk representatieve afspiegeling van de samenleving vormen.
het gaat inderdaad niet om de grote getallen maar dat voetbal net de sport is die iedereen kan doen. Dit komt voornamelijk door de lage kosten en overal kan je makkelijk even voetballen met vriendjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:19 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik vind dat dat te makkelijk gezegd wordt. "Het is de wet van de grote getallen dus dan werkt dat helaas zo". Nee zo werkt het niet. Zoals al eerder aangegeven moet je kijken naar de procentuele verschillen met andere sporten om een juiste één-op-één vergelijking te maken. Ook dan komt voetbal er gewoon niet goed uit. Als blijkt dat er door de "grote getallen" er problemen dreigen te komen moet je dan al ingrijpen, en niet naderhand zeggen dat de brand zo groot is geworden dat je hem eigenlijk toch niet meer kunt blussen, en het maar gecontroleerd af laat branden.
Okay, commentaar zal er altijd zijn, maar het kan dus netjes blijven. Het beeld wat ik ondertussen bij voetbal krijg is alsof het levensbedreigend is.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef Maja het volgende:
[..]
Wel genoeg commentaar op mijn fluiten gehad, maar nog nooit uitgescholden. Scheelt misschien ook dat ik niet in de Randstad fluit, daar is men veel mondiger.
http://www.southparkstudios.com/clips/154917/no-more-baseballquote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar gewoond in New York en heb daar op Honkbal en American Football gezeten. Daar waren ze ook niet vies van een opstootje en raakte ouders ook met elkaar slaags. Het is dus niet alleen in voetbal.
Dat is niet alleen bij voetbal, rugby (ja daar is ie weerquote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die is wel mooi, je formuleert het alleen anders
[..]
het gaat inderdaad niet om de grote getallen maar dat voetbal net de sport is die iedereen kan doen. Dit komt voornamelijk door de lage kosten en overal kan je makkelijk even voetballen met vriendjes.
Ik denk dat het niet te vergelijken is met andere sporten en moeten we dat dus ook niet doen
Voetbal is geen sport...er is geen sportiviteit in te vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Omdat voetbal een volksvermaak is waarbij de clubleden / beoefenaars een behoorlijk representatieve afspiegeling van de samenleving vormen.
Ga weg man. Voetbal kan ook op pleintjes en steegjes. Ga jij maar honkballen en rugby-en op straat.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:25 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij voetbal, rugby (ja daar is ie weer), honkbal, dat zijn ook sporten die makkelijk op een veldje met vriendjes of vriendinnetjes te spelen zijn.
Ben heel benieuwd naar wat de straffen zijn (en of de enorme media aandacht daar invloed op heeft). Meestal worden jeugddelinquenten niet bijzonder hard gestraft. De aantijgingen zijn wel serieus maar betwijfel of dit ook geldt voor de straffen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
vooralsnog zitten er 3 vast en worden morgen voorgeleid voor doodslag...
Er wordt wel genoeg gescholden in het veld tegen de tegenstander/coach en daar treed ik wel tegenop.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je mazzel.Heb geen wedstrijd gespeeld waarin er niet werd gescholden. Overigens is dat blijkbaar inherent aan voetbal. Hier in China vloeken de Chinezen ook constant als de scheidsrechter 'verkeerd' fluit.
Nou vraag ik me serieus af wat je als de 'onderkant' van de maatschappij ziet.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Je zegt zelf al dat voetbal ook veel beoefend wordt door de onderkant van de maatschappij.
En laat me raden, je ziet heel vaak kinderen op een veldje die sporten spelen?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:25 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij voetbal, rugby (ja daar is ie weer), honkbal, dat zijn ook sporten die makkelijk op een veldje met vriendjes of vriendinnetjes te spelen zijn.
Rugby voor mietjes bedoel je.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd hoor vooral of er een collectiviteitsstrafmaat inzit of niet... maar ik wilde even uitgaan op deze situatie, dat de algemene pakkans gruwelijk laag is en recidive hoog is idd iets waar verandering in moet komenquote:Op woensdag 5 december 2012 11:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar wat de straffen zijn (en of de enorme media aandacht daar invloed op heeft). Meestal worden jeugddelinquenten niet bijzonder hard gestraft. De aantijgingen zijn wel serieus maar betwijfel of dit ook geldt voor de straffen.
Het gros beleeft ontzettend veel plezier van het voetbal. Het spelletje zelf, het sociale gebeuren in de kantine en kleedkamer, de mensen die je leert kennen, het in teamverband leren samen te werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:24 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Okay, commentaar zal er altijd zijn, maar het kan dus netjes blijven. Het beeld wat ik ondertussen bij voetbal krijg is alsof het levensbedreigend is.
Nee jij hebt met de bovenkant gevoetbald. Onderkant is laag of niet opgeleid, achterstandswijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou vraag ik me serieus af wat je als de 'onderkant' van de maatschappij ziet.
Bv, jaren met vrienden gevoetbald, dat waren dus allemaal eind 20-ers/begin 30-ers waarvan de meesten een HBO-opleiding als hoogste opleiding hadden gevolgd (incl. ikzelf) en en enkeling MBO. Ook allemaal afkomstig van Havo en VWO-scholen. Ook allemaal getrouwd/samenwonend waren met kinderen, koophuis in goede buurt en vaste baan (ook allemaal in het segment hoger van het midden). Is dat dan de onderkant vd maatschappij?En wat is dan de bovenkant van de maatschappij?
Nee een incident.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef Chooselife het volgende:
40 Marokkanen tegen 1 bejaarde.
Is dit een grap?
Handbal Korfbal is dat zo moeilijk niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En laat me raden, je ziet heel vaak kinderen op een veldje die sporten spelen?
En heb je enig idee hoeveel km de ouders moeten rijden zodat hun kids een wedstrijdje kunnen spelen met hun club? Vooral bij honkbal is dat een ramp en in die korte periode dat ik op rugby zat, ben ik de club niet af geweest
Dat het niet gedaan wordt wil niet zeggen dat het niet kan. Waar in Nederland vader met zijn zoon een balletje over trapt wordt in de VS een balletje (of bal) overgegooid. En dat zou bij wijze van spreken nog prima op straat kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga weg man. Voetbal kan ook op pleintjes en steegjes. Ga jij maar honkballen en rugby-en op straat.
Voor iemand die anderen tot mongool betitelt, houd je er uitermate zwakzinnige opvattingen op na. Natuurlijk is voetbal een sport. Twee teams spelen tegen elkaar en proberen een bal over de doellijn te schoppen. Ga in vredesnaam niet zitten ontkennen wat gewoon feiten zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport...er is geen sportiviteit in te vinden
En de beoefenaars / leden en naar ik aanneem fans een representatieve afspiegeling van de samenleving.
ADO is welzeker een afspiegeling can zijn subcultuur , maar toch zeker niet van iedere Hagenees
Voetbal een vermaak tijdsverdrijf waar 22 aspirant overbetaalde prima balerina's zich voor een massa mensen met het gecombineerd IQ van een mongloide down syndroom kalf tegen een balletje proberen te trappen (Als ze niet te druk bezig zijn met freefighten en zich laten vallen)
http://nos.nl/artikel/248(...)hockeywedstrijd.htmlquote:Op woensdag 5 december 2012 11:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Rugby voor mietjes bedoel je.
Maar sorry zijn er scheidrechters doodgeschopt ...of heeft er een komplete veldslag plaatsgevonden http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Beverwijk
Oh het verschil over hoe de sport bedoeld was en hoe hij is.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voor iemand die anderen tot mongool betitelt, houd je er uitermate zwakzinnige opvattingen op na. Natuurlijk is voetbal een sport. Twee teams spelen tegen elkaar en proberen een bal over de doellijn te schoppen. Ga in vredesnaam niet zitten ontkennen wat gewoon feiten zijn.
Dat respect heb je dus wel bij anderre sporten... maar het is verdomd goed oppassen dat het niet overwaait.quote:Waar het voetbal last van heeft, nét als andere sporten, zijn randzaken die de sport verzieken. Zoals doping daarvoor zorgt in de wielersport, zo heeft het voetbal van doen met asociaal gedrag, gebrek aan respect voor gezag, etc. Veel van die verziekende elementen zijn niet los te zien van wat zich ook in de maatschappij afspeelt.
Dat gaat bij de jongsten. De laagdrempeligheid van voetbal is gewoon vele malen groter, vandaar dat het ook echt overal beoefend wordt, zelfs in de sloppenwijken van Zuid-Amerika en de dorre velden van Afrika. Dat moet je toch wel kunnen inzien.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:33 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat het niet gedaan wordt wil niet zeggen dat het niet kan. Waar in Nederland vader met zijn zoon een balletje over trapt wordt in de VS een balletje (of bal) overgegooid. En dat zou bij wijze van spreken nog prima op straat kunnen.
Yep en het is nooit helemaal de sloppen ontgroeid .quote:Op woensdag 5 december 2012 11:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat gaat bij de jongsten. De laagdrempeligheid van voetbal is gewoon vele malen groter, vandaar dat het ook echt overal beoefend wordt, zelfs in de sloppenwijken van Zuid-Amerika en de dorre velden van Afrika. Dat moet je toch wel kunnen inzien.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Yep en het is nooit helemaal de sloppen ontgroeid .
Sport voor een bepaald type mensen dus
En daar zijn er 1.209.413 vanquote:Op woensdag 5 december 2012 11:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Yep en het is nooit helemaal de sloppen ontgroeid .
Sport voor een bepaald type mensen dus
Kun je nagaan, nog populairder dus...!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je vergeet de fans en al dat tuig zoals jouw oma die wel eens voetbal op de tv kijken
heftig hoor...quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
vooralsnog zitten er 3 vast en worden morgen voorgeleid voor doodslag...
Allochtonen involved topics gaan altijd een maand of 3 door hier. 3 weken terug is er nog iemand voor 2 jaar veroordeeld omdat hij een toeschouwer de dood in trapte.Daar hoor je nu weinig over terwijl het op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Serieus, gaat dit nu al 9 topics door?
Bronquote:Voetballers Nieuw Sloten krijgen kickbokstraining
Het was weer bal op de velden van het amateurvoetbal: een paar minderjarige kloodtzakjes van Nieuw Sloten uit Amsterdam hebben een grensrechter van Almere Buitenboys tijdens de wedstrijd belaagd, hem nog eens achterhaald toen hij er vandoor ging, en zo hard geschopt en gestoempt op nek, rug en hoofd, dat de man een paar uur later plotseling ineenstortte en in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. Nieuw Sloten thuis ontvangen, altijd lastig. De jeugd van de Amsterdamse club krijgt namelijk niet alleen voetballes maar ook KICKBOKSTRAINING [NB: op de foto staan jochies uit de C1, niet de vechtersbazen van B1.] om "de fysieke weerbaarheid te vergroten." Dat is blijkbaar hard nodig vanwege de chrisklompificatie van het moderne straatvoetbal veldvoetbal, vooral als Nieuw Sloten zichzelf als voorbeeld neemt. Dat van die fysieke weerbaarheid was een letterlijke quote, maar die kun je niet meer lezen, want de betreffende Facebookstatus bij de foto is ineens plotseling zomaar offline gehaald. Er stond verder nog iets over out of the box denken om de voetballers scherp te houden voor de volgende wedstrijd, maar alleen de directe pica-URL doet het nog. Op Facebook is nog wel te lezen dat de B1 uit de competitie is gehaald door de club. De drie freefightertjes zijn geroyeerd en daarna meteen door de politie opgepakt. Maar ze zijn alle drie 15 of 16 jaar, dus die mogen morgen weer gewoon naar school. En op zoek naar een nieuwe voetbalclub vechtsport. In Almere hebben ze bij Buitenboys iets langer nodig om van het incident te bekomen.
Pica: Nog meer freefightertjes van Nieuw Sloten.
Ach maak je niet zo druk niet iedere hollander is een racist. Er zitten wel rotte appels tussen maar daarvoor hoef je niet te verhuizen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:46 schreef 16meter het volgende:
Ja, altijd maar allochtonen de schuld geven van alles. Terwijl het een paar rotte appels zijn, die het verpesten voor de rest.
Ik heb 't gehad met die racistische Hollanders.
ow god, die moordenaars worden opgeleid tot ware moordmachine's waar zelfs hun pink tot een dodelijk wapen wordt gemaaktquote:Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef desiredbard het volgende:
NieuwSloten 1 month ago Twitter
Kickboks training voor Nieuw Sloten C1 in voorbereiding op de wedstrijd zondag tegen Diemen C1. twitter.yfrog.com/gzdbrfn...
[ afbeelding ]
Het ligt vast aan het kickboxen.. Kom op zeg we hebben vroeger ook wel eens andere sporten gedaan indoor om ons voor te bereiden en te relaxen voor het weekend.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef desiredbard het volgende:
Kickboks training voor Nieuw Sloten C1 in voorbereiding op de wedstrijd zondag tegen Diemen C1. twitter.yfrog.com/gzdbrfn...
[ afbeelding ]
Ja vooral doen alsof er niks aan de hand is, niks benoemen en de ogen sluiten, dat helpt!quote:Op woensdag 5 december 2012 11:46 schreef 16meter het volgende:
Ja, altijd maar allochtonen de schuld geven van alles. Terwijl het een paar rotte appels zijn, die het verpesten voor de rest.
Ik heb 't gehad met die racistische Hollanders.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ow god, die moordenaars worden opgeleid tot ware moordmachine's waar zelfs hun pink tot een dodelijk wapen wordt gemaakt
loser
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het ligt vast aan het kickboxen.. Kom op zeg we hebben vroeger ook wel eens andere sporten gedaan indoor om ons voor te bereiden en te relaxen voor het weekend.
En de coach voerde nog tactische wijzigingen en een wissel door in de rust, omg TBS voor die vent pleaseeequote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]![]()
Kickboxen als VOORBEREIDING op een wedstrijd???????????????????????????
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is bullshit. Dat weet jij ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic een gevolg van het antwoord op "waarom niet".
Gossie je hebt het wel erg zwaar zeg.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aggressieve kutjochies leren hoe ze harder kunnen trappen als voorbereiding op een wedstrijd. Top!
Fritzl op expeditie naar Duitse bunkers voor bouwtechnieken.
Dutroux krijgt internship bij McDonald's als ballenbakbeheerder.
Volkert van der G. krijgt schietles om aggressie kwijt te raken.
Wow, wat een argumentatie. Het is geen bullshit. En dat weet jij ook. Mocro's zijn gewoon racisten en zijn veel vaker betrokken bij geweldsincidenten dan niet-Mocro's. Dat zijn feiten. Verder kunnen intelligente Mocro's als Badr Hari (en als je een interview kijkt weet je dat die intelligent is) zich ook niet beheersen.quote:
Waar zijn de horden Marokkanen op die foto ? Ik zie enkel Jaap, Rutger en Wesley opgeleid worden tot keiharde killers.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]![]()
Ben je ook zo'n figuur?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gossie je hebt het wel erg zwaar zeg.
Ja, die verergeren het probleem alleen maar.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef Saysem het volgende:
[..]
Hč bah, nuance.
Alle genuanceerde mensen zouden ze kapot moeten schieten.
Train zo nu en dan beide sporten maar dat maakt me echt niet agressief of zo. Vroeger in een elftal met hollandse kids kregen we ook boks en judo les als het erg sneeuwde en we geen zaal konden huren om te voetballen. Heb nog geen verhalen gehoord van iemand uit onze groep die een andere gemolesteerd heeft of dergelijke.quote:
Ik heb ook op judo gezeten en dat is een verdedigingssport, niet zoiets als kickboksen en karate.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Train zo nu en dan beide sporten maar dat maakt me echt niet agressief of zo. Vroeger in een elftal met hollandse kids kregen we ook boks en judo les als het erg sneeuwde en we geen zaal konden huren om te voetballen. Heb nog geen verhalen gehoord van iemand uit onze groep die een andere gemolesteerd heeft of dergelijke.
"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.quote:
Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic een gevolg van het antwoord op "waarom niet".
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd.
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb ook op judo gezeten en dat is een verdedigingssport, niet zoiets als kickboksen en karate.
Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.
Heel andere insteek in beide sporten. Bij judo sla of schop je niet, je veegt, rolt en werpt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.
Judo is niet bedoeld om schade aan te richten, maar schade te voorkomen en de tegenstander onschadelijk te stellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.
Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
Dood door schuld.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?
Nee.quote:
Chadri is volgens mij zelf ook een medelander dus die moet voor zijn soortgenootjes opkomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wow, wat een argumentatie. Het is geen bullshit. En dat weet jij ook. Mocro's zijn gewoon racisten en zijn veel vaker betrokken bij geweldsincidenten dan niet-Mocro's. Dat zijn feiten. Verder kunnen intelligente Mocro's als Badr Hari (en als je een interview kijkt weet je dat die intelligent is) zich ook niet beheersen.
Agressie is normaal verdeeld over een bevolking.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
Mooie post.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Agressie is normaal verdeeld over een bevolking.
[ afbeelding ]
Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.quote:
Elk weekend worden duizenden voetbalwedstrijden gespeeld zonder dat zich noemenswaardige incidenten voordoen. Je moet niet doorslaan met de drama queen uithangen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef desiredbard het volgende:
Oh het verschil over hoe de sport bedoeld was en hoe hij is.
incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knapquote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x, 1x in de sportschool en 1x op het veldquote:Op woensdag 5 december 2012 12:21 schreef YazooW het volgende:
Dat kickboxen hebben ze toch maar 1x gedaan?
Maar 1x dus maar, sommigen doen nu net alsof het het beleid was van de club om die jongens naar kickboxles te sturen, iets wat dus absoluut niet waar is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
2x, 1x in de sportschool en 1x op het veld
Als je 3 losgeslagen gasten die niet op kickboks-les hadden gezeten hun gang laat gaan op iemand die weerloos op de grond ligt krijg je hetzelfde resultaat.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.
Genetisch bepaald =/= genetisch verworven.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knap
ok, ik dacht weer te ver, iets met IQ enzo.. maar okquote:Op woensdag 5 december 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Genetisch bepaald =/= genetisch verworven.
het waren geen jongens van De Wit die de lijnrechter doodschopten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.
quote:
Als Nederlanders massaal gaan nevenennichten krijgen we dezelfde problemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
ok, ik dacht weer te ver, iets met IQ enzo.. maar ok
Natuurlijk. Genetisch is het ras niet agressiever, dat is wat ik bedoel en dat snap jij donders goed bijdehand.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knap
3 december 2012 belde. Ze willen hun nieuws terug.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk verhaal, maar je vergeet het totale gebrek aan correctie mee te wegen. De vraag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie niet hoe het een het ander uitsluit. Ik ben het met je eens dat onze aanpak niet werkt en de aanpak in Marokko wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boldface het volgende:
Leuk verhaal, maar je vergeet het totale gebrek aan correctie mee te wegen. De vraag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
Moeten we je nu aanspreken met je titel als dr of drs ?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
het waren geen jongens van De Wit die de lijnrechter doodschopten.
Dat zegt wel degenlijk wat over Marocs.
Goed 10 % nederlanders heeft die verschuiving vs 90% marocs.
Maar blijf vooral het probleem ontkennen. Er is altijd een excuus
[..]
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk. Genetisch is het ras niet agressiever, dat is wat ik bedoel en dat snap jij donders goed bijdehand.
Als je incest pleegt is de kans groter dat je de twee defecte genen krijgt van anders recessieve defecten. Als je dus een niet-familielid trouwt is de kans miniem dat die dezelfde recessieve defecten heeft.
Dat hier vooral het uitschot belandt van ouders die hun heil zoeken zegt daarmee nog niets over Marokkanen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen erquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boldface het volgende:
raag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen er
Waarom houden die ouders hun kinderen daar wel strak aan het lijntje en hier niet.
Vrije westerse samenleving is dus niet geschikt voor deze mensen?
Binnen misschien, maar buiten laten ze de jongens hun gang gaan, dan is het zogenaamd hun verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarom houden die ouders hun kinderen daar wel strak aan het lijntje en hier niet.
Komt door de Sharia.. en het lekkere weer . Geen November of December dipquote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen er
Vrije westerse samenleving is dus niet geschikt voor deze mensen?
Volgens mij heb jij de klok horen luiden, maar weet je niet waar de klepel hangt. Als ik zeg dat een ras A genetisch niet agressiever is dan ras B, kan ras A door incest nog steeds een grotere kans hebben op agressieve individuen dan ras B.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komen
Er zijn ook Nederlandse jongens die dit soort dingen doen. Zo is een paar jaar geleden nog een 16-jarige jongen tot "maar liefst" 2 jaar jeugdetentie veroordeeld voor het doodslaan van een postbode: http://www.volkskrant.nl/(...)postbode-moord.dhtmlquote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Anders... speciaal....quote:Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komen
Wat een fantastisch idee was het dan ook om die gezinshereniging toe te laten en dat dan nog eens 30 jaar door te laten gaan!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)goedkeurende_tw.html
quote:Grote onrust op het Huygens College, de school waarop twee verdachten van de mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen zitten: er zijn tot dusver al twee leerlingen geschorst die zich op Twitter goedkeurend uitlieten over de mishandeling met dood tot gevolg.
"Dat zijn op dit moment twee leerlingen, maar er zullen meer schorsingen volgen", laat directeur Rick d'Ancona weten.
Eén van de twee geschorste leerlingen twitterde "Free Yassin", over één van de verdachten. "Maar we lopen natuurlijk een dag achter, omdat de leerlingen ook 's avonds als ze niet meer op school zijn, actief zijn op sociale media. Het hangt er wel van af wat ze twitteren. Maar 'Free Yassin' is zeker een schorsing waard. De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen."
Nee, omdat we nooit eisen aan nieuwkomers hebben gesteld. En omdat de politie veel te laks optreedt. En omdat ons strafrecht al jaren achterhaald is. En omdat ouders hun kinderen niet meer opvoeden.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.
We zijn destijds niet echt handig bezig geweest, nee. Nu nog steeds niet overigens, getuige de krampachtige 'oplossingen' van verschillende gemeentes.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een fantastisch idee was het dan ook om die gezinshereniging toe te laten en dat dan nog eens 30 jaar door te laten gaan!
Wat was het ook al weer? Oh ja, een culturele verrijking toch?
leuk dat die school mee wil doen maar iedereen bepaalt wat hij of zij doet in zijn of haar vrije tijd. Of zijn ze bang dat er media op af komt en er zo meer gebreken aan het licht komen?quote:
quote:
quote:HichamAsk profile
HichamAsk Free yassin.. En het kan me geen reet schelen wat jullie vinden. Ik blijf het elke dag herhalen! elke dag
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
leuk dat die school mee wil doen maar iedereen bepaalt wat hij of zij doet in zijn of haar vrije tijd.
Wat er vooral voor heeft gezorgd dat we hier gezinnen kregen die in Marokko ook aan de onderkant van de samenleving zaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, omdat we nooit eisen aan nieuwkomers hebben gesteld.
Is gewoon vrijheid van meningsuiting, waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.
Daar heb je volgens mij geen moer over te zeggen als school behalve in Noord Korea, Iran, China en nog wat andere landen die vrije meningsuiting bij wet niet hebben beschermd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.
Je bedoelt "dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben".quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mee eens.....quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er zijn ook Nederlandse jongens die dit soort dingen doen. Zo is een paar jaar geleden nog een 16-jarige jongen tot "maar liefst" 2 jaar jeugdetentie veroordeeld voor het doodslaan van een postbode: http://www.volkskrant.nl/(...)postbode-moord.dhtml
En als ik dat aanstip, ontken ik dus zeker niet dat het probleem met zich misdragende jongeren onder allochtone groepen groter is dan onder autochtone, want dat staat als een paal boven water.
Hoe verklaar je dan de inzet van zoveel politie rondom voetbalwedstrijden?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mee eens.....
Dat we het hier over een andere situatie hebben... compleet.
Eeen groep overlast veroorzakende dronken jongeren.... vs een potje voetbal
en bannen van fok wegens proxy gebruik?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon medeplichtigheid by proxy introduceren
En rondom het klassiek concert op de gracht? En bij de veteranendagen? En bij vlaggetjesdag?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de inzet van zoveel politie rondom voetbalwedstrijden?
Complete onzin.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij geen moer over te zeggen als school behalve in Noord Korea, Iran, China en nog wat andere landen die vrije meningsuiting bij wet niet hebben beschermd.
Die waren er al. Het heeft er vooral voor gezorgd dat mensen zich nooit (of veel te weinig) hebben aangepast en dat ze steevast wegkomen met asociaal of crimineel gedrag.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat er vooral voor heeft gezorgd dat we hier gezinnen kregen die in Marokko ook aan de onderkant van de samenleving zaten.
Hmm. Jij bent de 1e die gelijk rent naar het MDI/de Mods/de leraar dus wat je hiermee probeert te zeggen is nogal, ahum, onduidelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bedoelt "dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben".
Haha, kom je weer met dat voorbeeld. Staan daar peletons ME klaar om in te grijpen of doen ze gewoon surveillance.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En rondom het klassiek concert op de gracht? En bij de veteranendagen? En bij vlaggetjesdag?
En ik maar denken dat het beschaafd volk was.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En rondom het klassiek concert op de gracht? En bij de veteranendagen? En bij vlaggetjesdag?
Nou, dat jij het ok vindt dat mensen niet alles mogen zeggen en elders huilt dat je niet alles mag zeggen in dit land.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm. Jij bent de 1e die gelijk rent naar het MDI/de Mods/de leraar dus wat je hiermee probeert te zeggen is nogal, ahum, onduidelijk.
Er staan peletons ME klaar om in te grijpen bij iedere wedstrijd?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Haha, kom je weer met dat voorbeeld. Staan daar peletons ME klaar om in te grijpen of doen ze gewoon surveillance.
Wat je in je hebt moet je niet naar buiten spuwenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch is dit verknipte gedrag bizar. Net zoals toen die leraar op het Terra college werd doodgeschoten en Achmed en co gezellig "We love Murat" gingen scanderen op het schoolplein http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_het_Terra_College
Die zijn trouwens niet alleen geschorst maar ook van school getrapt. Dat vonden gnaeus en Chadi ook schandelijk natuurlijk.
Over moreel riool gesproken.
Er zijn Sociale en ethische waarden.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bedoelt "dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben".
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er staan peletons ME klaar om in te grijpen bij iedere wedstrijd?
Ben je eigenlijk OOIT wel eens bij een wedstrijd geweest? Nee he?
Ondanks jaren integratie beleid knuffellen en begrip hebben, creatie van kansenwijken, gemengde scholen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Boldface het volgende:
[..]
Die waren er al. Het heeft er vooral voor gezorgd dat mensen zich nooit (of veel te weinig) hebben aangepast en dat ze steevast wegkomen met asociaal of crimineel gedrag.
Absolute kolder Chadi!quote:
Vind niet dat een school zich moet bemoeien met je privé leven. Dit is iets voor de ouders om te corrigeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Re het volgende:
ik vind het trouwens volledig terecht dat die gasten worden geschorst... het blijft niet bij en Free Yassin namelijk
Maak het hem nu niet te moeilijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maarre.. gewone politieinzet is dus wel ok?
Het gaat nu opeens alleen om de ME?
Was het maar zo'n feest. Die Marokkanen hebben nul controle over hun kutkinderen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind niet dat een school zich moet bemoeien met je privé leven. Dit is iets voor de ouders om te corrigeren.
Ik heb nog nooit een speler van Ajax, Den Haag een grensrechter dood zien trappen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absolute kolder Chadi!
Ik zie ze zelfs bij 99% vd Den Haag wedstrijden niet meer. Alleen nog bij tegen Utrecht en Feyenoord eigenlijk. Zelfs bij Ajax zag ik ze niet meer, maar daar komen dan ook geen uitsupporters mee.
Die dat dus niet doen....quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind niet dat een school zich moet bemoeien met je privé leven. Dit is iets voor de ouders om te corrigeren.
quote:
Ah dus de school moet het accepteren, goed signaal aan de klasgenootjes van dat tuigquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze niet paraat worden gehouden. Ze staan wel degelijk vol uitgedost paraat om in gezet te worden als het nodig is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absolute kolder Chadi!
Ik zie ze zelfs bij 99% vd Den Haag wedstrijden niet meer. Alleen nog bij tegen Utrecht en Feyenoord eigenlijk. Zelfs bij Ajax zag ik ze niet meer, maar daar komen dan ook geen uitsupporters mee.
De vraag is of een school moet ingrijpen bij iets waar de school niet bij betrokken is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Re het volgende:
ik vind het trouwens volledig terecht dat die gasten worden geschorst... het blijft niet bij en Free Yassin namelijk
Als je het niet ziet is het er niet. Juist. Het heeft een reden dat ze niet al te opzichtig aanwezig zijn. Namelijk dat "supporters" zich dan uitgelokt voelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absolute kolder Chadi!
Ik zie ze zelfs bij 99% vd Den Haag wedstrijden niet meer.
Het spijt me, maar dit zie ik gewone NLers toch echt never, never nooit doen.quote:Ongeveer dertig leerlingen van het Terra College in Den Haag hebben donderdagochtend voor de school hun steun betuigd aan Murat, de leerling die verdacht wordt van de moord op leraar Hans van Wieren. De politie heeft de groep uit elkaar gehaald...
De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.
Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. 'Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens,' zegt een van hen.
De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. 'Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad.' Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. 'Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt.'
iedere ouder van welk slag dan ook weet wat hun kroost op twitter kwakt? nah nu kunnen ze tenminste proberen te verklaren thuis waarom ze geschorst zijn... (al is dat dan weer ijdele hoop)quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
School heeft een rol als opvoederquote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De vraag is of een school moet ingrijpen bij iets waar de school niet bij betrokken is.
Ok man. Stikt van de ME tijdens iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je het niet ziet is het er niet. Juist.
Welnee pa zit in het koffiehuis en ma thuis, spreken geen woord NLs en zoonlief is gewoon de deur uit 's ochtends.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
iedere ouder van welk slag dan ook weet wat hun kroost op twitter kwakt? nah nu kunnen ze tenminste proberen te verklaren thuis waarom ze geschorst zijn... (al is dat dan weer ijdele hoop)
Dat is het verschil tussen seks met je neef of niet......quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch is dat gedrag echt bizar. Hoe kan dit? Ik snap dat gewoon met de beste wil van de wereld niet.
[..]
Het spijt me, maar dit zie ik gewone NLers toch echt never, never nooit doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)teun-aan-Murat.dhtml
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Die dat dus niet doen....
[..]
Zucht....quote:Badr leegt in één teug zijn blikje en begint harder en agressiever te praten. "Waarom staan ze dan uren voor de spiegel voordat ze boodschappen gaan doen? Om er mooi uit te zien, toch? Dat doen ze voor jongens en als ze niet versierd willen worden, dan moeten ze maar een hoofddoekje omdoen. Moslimmeisjes, daar hebben we wel respect voor." Yassin corrigeert zijn vriend: "Niet als ze wél een hoofddoekje dragen maar ook sexy kleding. Dat slaat echt nergens op, dat zijn ook gewoon hoeren."
Dit zijn geen prive zaken.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan ze als school ook op de hoogte brengen. Dan zal die ook dingen uit moeten leggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
iedere ouder van welk slag dan ook weet wat hun kroost op twitter kwakt? nah nu kunnen ze tenminste proberen te verklaren thuis waarom ze geschorst zijn... (al is dat dan weer ijdele hoop)
Je loopt een jaar of 20 achter.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je het niet ziet is het er niet. Juist. Het heeft een reden dat ze niet al te opzichtig aanwezig zijn. Namelijk dat "supporters" zich dan uitgelokt voelen.
Sinds wanneer niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dit zijn geen prive zaken.
Politie inzet per club 08/09quote:Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok man. Stikt van de ME tijdens iedere wedstrijd.
Je lult gewoon dom uit je nek over iets waar je geen moer vanaf weet, zoals gewoonlijk.
Hmmm. Dus 36 wedstrijden de ME inzetten kost zo weinig?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Politie inzet per club 08/09
1. Feyenoord ¤ 1.007.257
2. ADO Den Haag ¤ 625.617
3. Ajax ¤ 609.216
4. FC Utrecht ¤ 423.948
5. PSV ¤ 401.488
6. Roda JC ¤ 393.940
7. Vitesse ¤ 389.949
8. NAC Breda ¤ 350.689
9. AZ ¤ 300.653
10. FC Twente ¤ 286.357
Allemaal geld uitgegeven aan politieinzet die er niet is. Kamervragen !
http://www.z24.nl/economi(...)_potje_voetbal_.html
quote:Helaas is op deze simpele vraag geen simpel antwoord te geven. De politiekorpsen die Z24 belde, wilden of konden geen duidelijkheid geven over de kosten die ze maken om de orde tijdens en na voetbalwedstrijden te handhaven.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken gaf aan ook geen inzicht te kunnen geven aan de kosten die gemoeid zijn met de organisatie van voetbalwedstrijden.
Ja, die is er ook altijd. Verder alles goed ?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je zit NB net ZELF te miepen dat de ME er ALTIJD is!![]()
Joh cijfers zijn bedriegelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Politie inzet per club 08/09
1. Feyenoord ¤ 1.007.257
2. ADO Den Haag ¤ 625.617
3. Ajax ¤ 609.216
4. FC Utrecht ¤ 423.948
5. PSV ¤ 401.488
6. Roda JC ¤ 393.940
7. Vitesse ¤ 389.949
8. NAC Breda ¤ 350.689
9. AZ ¤ 300.653
10. FC Twente ¤ 286.357
Allemaal geld uitgegeven aan politieinzet die er niet is. Kamervragen !
http://www.z24.nl/economi(...)_potje_voetbal_.html
Nee die is er zeker niet altijd. Ze zijn er bij risicowedstrijden, maar zeker niet altijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, die is er ook altijd. Verder alles goed ?
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Joh cijfers zijn bedriegelijk..
[ afbeelding ]
quote:Helaas is op deze simpele vraag geen simpel antwoord te geven. De politiekorpsen die Z24 belde, wilden of konden geen duidelijkheid geven over de kosten die ze maken om de orde tijdens en na voetbalwedstrijden te handhaven.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken gaf aan ook geen inzicht te kunnen geven aan de kosten die gemoeid zijn met de organisatie van voetbalwedstrijden.
Heeft ADO dan wedstrijden die niet vallen onder RISICO ?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee die is er zeker niet altijd. Ze zijn er bij risicowedstrijden, maar zeker niet altijd.
Je bent net zo laf en ziek als de honden die die grensrechter dood hebben geschopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik doe pasals het ongeluk er is geweest.
Minder inzet is geen inzet. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.hetccv.nl/nieu(...)betaald-voetbal.html
http://nos.nl/op3/artikel(...)izoen-afgenomen.html
Zo, nu even echte cijfers van echte bronnen.
Alleen Utrecht, Feyenoord en Ajax nog. En Feyenoord hoeft niet eens meer. Dat uit zich oa ook in het beleid dat je al jaren geen clubcard meer hoeft te hebben voor alle wedstrijden behalve tegen die 3.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heeft ADO dan wedstrijden die niet vallen onder RISICO ?![]()
Politieinzet staat voor 100% gelijk aan ME. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:01 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Minder inzet is geen inzet. Weer wat geleerd.
Maar vind je het Oké dat je naar zo'n club gaat waar er horde mongolen lopen te roepen dat joden aan het gas moeten? Daar zou je toch als beschaafde supporter niet meer willen komen. Spreek je je buurman erop aan als hij zulke nare dingen roept?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen Utrecht, Feyenoord en Ajax nog. En Feyenoord hoeft niet eens meer. Dat uit zich oa ook in het beleid dat je al jaren geen clubcard meer hoeft te hebben voor alle wedstrijden behalve tegen die 3.
nee als diens supporters.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bent net zo laf en ziek als de honden die die grensrechter dood hebben geschopt.
Oh daar zit ik niet zo mee zolang ajaks zichzelf constant zo benoemd. Moet zeggen dat het ook al jaren niet meer echt voorkomt. Tenminste niet in DH.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar vind je het Oké dat je naar zo'n club gaat waar er horde mongolen lopen te roepen dat joden aan het gas moeten? Daar zou je toch als beschaafde supporter niet meer willen komen. Spreek je je buurman erop aan als hij zulke nare dingen roept?
Er is wel wat mis mee alleen daar hoort een school zich niet in te mengen als het buiten de schoolhekken plaatsvindt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee als diens supporters.
Hij schopt zelf niemand dood.. hij juicht alleen als een ander doodgaat... daar is toch volgens jullie niets mis mee?
Al jaren niet meer voorkomt.. wat een bullshit. Zelfs spelers die op jodenjacht gaan daar en dan kom je met zulke bullshit.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh daar zit ik niet zo mee zolang ajaks zichzelf constant zo benoemd. Moet zeggen dat het ook al jaren niet meer echt voorkomt. Tenminste niet in DH.
Trouwens, jij bent toch een ajacied? Dan niet zo scheinheilig doen, je weet best wat voor troep er oa vanaf 410 geblerd wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al jaren niet meer voorkomt.. wat een bullshit. Zelfs spelers die op jodenjacht gaan daar en dan kom je met zulke bullshit.
Wel vreemd dat je het daar niet moeilijk mee hebt maar hier wel andere op hun tekortkomingen wil wijzen.
Verbeter de wereld begin bij jezelf!
Een middelbare school is niet hetzelfde als een sportvereniging, kroeg, patatotheek of supermarkt. Een school leidt op en hoewel ze geen directe opvoedende taak hebben, dient de leerling wel het nodige bijgebracht te wordenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er is wel wat mis mee alleen daar hoort een school zich niet in te mengen als het buiten de schoolhekken plaatsvindt.
Wordt hij nu ook geschorst?
Joehoe?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
nee het is echt het topic over het doodschoppen van die grensrechter
wat er op maroc.nl of twitter gebeurt kan me weinig schelen en ga ik verwijderen
Twitter en Facebook zijn geen deel van het privéleven van mensen, maar van het publieke leven van mensen. Het is wat mensen zelf openbaar zetten.quote:
Ik ben inderdaad voor Ajax. En ik weiger om nog in het stadion te komen zolang mensen als vee behandeld worden omdat de clubs en overheid weigeren om de gasten eruit te halen die het voetbal verzieken voor anderen. En dit om bedrijfseconomische redenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Trouwens, jij bent toch een ajacied? Dan niet zo scheinheilig doen, je weet best wat voor troep er oa vanaf 410 geblerd wordt.
Zoals gezegd bler ik het niet mee, want je denkt toch niet serieus dat ik Hamas ga supporteren?![]()
Wat ben jij hypocriet zeg!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad voor Ajax. En ik weiger om nog in het stadion te komen zolang mensen als vee behandeld worden omdat de clubs en overheid weigeren om de gasten eruit te halen die het voetbal verzieken voor anderen. En dit om bedrijfseconomische redenen.
Een club die spelers die roepen dat ze even op jodenjacht gaan in dienst blijft houden, heeft voor mij echt afgedaan als betrouwbare partner in de voetballerij om geweld en discriminatie in en rondom het voetbal op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |