ah, het zit in de genen, toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk je?
Je zou dus een leeuw in een gezellig gezin moeten opvoeden zodat die na een paar jaar los door de stad kan lopen. Doet geen vlieg kwaad.
Lukte hem ook niet. Toen lag hij al in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
waarom heeft hij geen aangifte gedaan vraag ik me af, in elkaar geslagen en wel... ik zou daarna echt niet normaal naar een volgende wedstrijd kunnen kijken, maar dat is giswerk natuurlijk
Dat doen doen ze sowieso wel hoor. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat Yassin & company buitenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ze niet meer mogen voetballen bij een club gaan ze ergens anders kloten.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat doen doen ze sowieso wel hoor. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat Yassin & company buiten
voetbaltijd niet braafjes bezig zijn.
hij is in de dug-out 2 wedstrijden daarna volgens mij pas in elkaar gestortquote:Op woensdag 5 december 2012 10:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lukt hem ook niet. Toen lag hij al in het ziekenhuis.
Jij krijgt geen kinderen, wees maar niet bang zeikwijf.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die hele sport is verziekt, vanaf de F-jes tot aan de duurbetaalde profs. Ik vind het een walgelijk iets om naar te kijken. Niet alleen de KNVB is het probleem, het probleem zit hem in alle facetten: spelers, ouders, arbitrage, clubs, voorzitters, leden, bestuurders, sponsors en ga zo nog maar even door. De hele mentaliteit is verrot en dat zal ook nooit meer goedkomen.
Nee, mijn kinderen nooit maar dan ook nooit op voetbal. Ik heb geen zin om op m'n vrije dagen in contact te komen met doorgesnoven Sjonnie met z'n petje en agressieve Achmed met z'n bontkraag.
Hm. Dan heb je zijn tirade tegen die gasten zeker niet gezien gisteren?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik had het over jou, niet over Nielsch.
Hmmm, met wie heb ik dan gisteravond Sinterklaasliedjes gezonden bij de open haard?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij krijgt geen kinderen, wees maar niet bang zeikwijf.
Dat racistische feest? Verklaart al weer genoegquote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, met wie heb ik dan gisteravond Sinterklaasliedjes gezonden bij de open haard?
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..] wederom bijna werkeloze boerelul
Ze willen het niet zien. Zo gaan ze de confrontatie uit de weg.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Man dit is een kinderwestrijdje... amateurs
Dit is de aankomende genaratie spelers en supporters.
vergoeilkeijk het maar weer.
Nederlandse supporters hebben tot nu toe geen vrijwillig werkende lijnrechter doodgetrapt.
Het zijn weer medelanders ipv Nederlanders.
Houd toch gvd eens op met het altijd op gelijke voet proberen te zetten van dit soort tuig.
Klas en buurtgenootjes en verwants medalnder tuig dat hem niet kent twittert vrolijk om vrijlating van de ze arme "soldaat"
En jij ziet het verschil niet. Je bent welhaast net zo ziek in je hoofd
Het gebeurt helaas ook op scholen, midden in de stad, in het uitgaansleven. Ook daar is het iedere week raak. Het is gewoon de samenleving waar dit soort onderontwikkelde debielen uit voort komen. en niet van de voetbal velden. Dat ze daar toevallig lopen... tsja louter toeval.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toevallig is er elke week wel iets aan de hand op een voetbalveld. Dat spelletje lijkt het slechtste in onderontwikkelde debielen naar boven te halen.
jammer dat je zo agressief reageert. We zitten hier op een discussieforum, waarin we allemaal onze eigen mening hebben. Daar kun je het mee eens zijn of niet, anders was er geen discussiequote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Wat jij jammer vindt kan mij gelukkig helemaal niets schelen. In het zeer hypothetische geval dat mijn kinderen echt op voetbal willen hebben ze gewoon lekker pech. Ze zouden ook wel elke dag naar de Efteling willen en hun schoen willen zetten, gaan we ook niet doen.
Ik hoef geen discussie over hoe ik mijn kinderen opvoed. Ga koken poetsen, mens.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jammer dat je zo agressief reageert. We zitten hier op een discussieforum, waarin we allemaal onze eigen mening hebben. Daar kun je het mee eens zijn of niet, anders was er geen discussie
Bij een discussie is het de bedoeling na te denken over dat wat een ander zegt, of dat iets is om over na te denken. Het is niet de bedoeling om zo aanvallend te reageren, alleen omdat ik aan de kinderen en hun sport denk en even niet aan de raddraaiers, welke er helaas zijn
Ik kom de deur niet meer uit. Ik ben zo ontzettend bang weer eens een allochtoon tegen te komen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze willen het niet zien. Zo gaan ze de confrontatie uit de weg.
Angst regeert.
Alsof alle teams en verenigingen verrot zijn...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie over hoe ik mijn kinderen opvoed. Ga koken poetsen, mens.
Mijn kinderen gaan op een sport waar ze vanaf 5 jaar leren wat respect voor de tegenstander en de arbitrage is. Niet hoe ze zoveel mogelijk moeten kankeren op anderen.
Vast niet, maar aangezien we in Utrecht wonen is de kans groot dat we een hoop verrotte teams vol Achmeds, Mohammeds en Yassins tegen zullen komen. Daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef Maja het volgende:
[..]
Alsof alle teams en verenigingen verrot zijn...
ik zag laatst nog een neger voorbijlopen met een zak, was vast op weg naar een inbraakquote:Op woensdag 5 december 2012 10:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kom de deur niet meer uit. Ik ben zo ontzettend bang weer eens een allochtoon tegen te komen.
Heb ik al gedaanquote:
Dat vraag ik me af. Laatst moest ik rugbyen in Amstelveen en moesten we ons omkleden in een complex waar ook de voetbalclubs in zaten. Wat een doorgesnoven blanke idioten daar dan staan is ook schokkend. Geen idee of die ook rottigheid uithalen op het veld, maar een gezellig sfeer is het niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens weet iedereen wel welke clubs bekend staan om kutgedrag. En het zijn altijd hetzelfde soort ploegen met bijna alleen maar allochtone leden, waarvan de ouders bij de club in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Maar is dit een voetbalprobleem? Nee, het is een probleem van zachte heelmeesters en stinkende knoflookwonden.
Correct. Maar zeg het niet hardop. Jouw woorden zijn veul erger dan hun daden. Begrijp je?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens weet iedereen wel welke clubs bekend staan om kutgedrag. En het zijn altijd hetzelfde soort ploegen met bijna alleen maar allochtone leden, waarvan de ouders bij de club in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Maar is dit een voetbalprobleem? Nee, het is een probleem van zachte heelmeesters en stinkende knoflookwonden.
Inderdaad, dan ben je net zo immoreel bezig als die jochies die FREE YASSIN schreeuwen op Twitter.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Maar zeg het niet hardop. Jouw woorden zijn veul erger dan hun daden. Begrijp je?
Oh nee, "het mag zeker weer niet gezegd worden".quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Maar zeg het niet hardop. Jouw woorden zijn veul erger dan hun daden. Begrijp je?
Dat komt omdat zij een IQ van een fruitvlieg hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben je net zo immoreel bezig als die jochies die FREE YASSIN schreeuwen op Twitter.
het blijft een leuk stokpaardje ja, maar ze hebben zelf niet door dat het al een heel oud stokpaardje isquote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Saysem het volgende:
[..]
Oh nee, "het mag zeker weer niet gezegd worden".
Inmiddels heb ik dit al letterlijk duizenden keren gelezen, dus het valt denk ik wel mee dat het niet gezegd mag worden.
Je kunt niet ontkennen dat bij vrijwel iedere voetbalvereniging commentaar op arbitrage met de paplepel wordt ingegoten. Daar komt vrijwel altijd na verloop van tijd enige vorm van (al dan niet verbale) agressie bij kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef Maja het volgende:
[..]
Alsof alle teams en verenigingen verrot zijn...
En vaak 1 of meer psychologische stoornissen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij een IQ van een fruitvlieg hebben.
Je bedoelt dat een bestuur, de trainer en de coaches er op hameren dat de spelers moeten schelden tegen de scheidsrechter...? Veel clubs zijn er juist mee bezig om dat tegen te gaan... Natuurlijk niet altijd met succes, maar die insteek is er wel degelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat bij vrijwel iedere voetbalvereniging commentaar op arbitrage met de paplepel wordt ingegoten. Daar komt vrijwel altijd na verloop van tijd enige vorm van (al dan niet verbale) agressie bij kijken.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Wat jij jammer vindt kan mij gelukkig helemaal niets schelen. In het zeer hypothetische geval dat mijn kinderen echt op voetbal willen hebben ze gewoon lekker pech. Ze zouden ook wel elke dag naar de Efteling willen en hun schoen willen zetten, gaan we ook niet doen.
Ik geloof dat ik de suiggestie al gedaan had,quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoef geen discussie over hoe ik mijn kinderen opvoed. Ga koken poetsen, mens.
Mijn kinderen gaan op een sport waar ze vanaf 5 jaar leren wat respect voor de tegenstander en de arbitrage is. Niet hoe ze zoveel mogelijk moeten kankeren op anderen.
Ze hameren er niet op maar geven wel degelijk het verkeerde voorbeeld. En niet alleen de trainer en coaches, wat denk je van de ouders? Als je ze hoort schreeuwen bij de F-jes dan weet je hoe het een paar jaar later zal worden. Ook spelers onderling grijpen veel te weinig in om het tegen te gaan, het lijkt wel als het IQ onder een bepaalde waarde komt spelers elkaar juist alleen maar opjutten.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef Maja het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een bestuur, de trainer en de coaches er op hameren dat de spelers moeten schelden tegen de scheidsrechter...? Veel clubs zijn er juist mee bezig om dat tegen te gaan... Natuurlijk niet altijd met succes, maar die insteek is er wel degelijk.
Wat ik persoonlijk heb meegemaakt, is dat het blanke tuig meer wat dommigs heeft. Standaard VMBO-brommeridioten zeg maar. Het tuig van allochtone afkomst was vooral aggressief, bekers met pis naar de blanken in het team gooien, dat soort dingen. Bij tegenstanders wist je vooraf ook al waar er opstootjes zouden gaan ontstaan. In Gouda bij ONA, vroeger een normale club maar nu voornamelijk allochtoon. En bij de "boeren"-verenigingen buiten de stad ging het er meestal rustig aan toe.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Laatst moest ik rugbyen in Amstelveen en moesten we ons omkleden in een complex waar ook de voetbalclubs in zaten. Wat een doorgesnoven blanke idioten daar dan staan is ook schokkend. Geen idee of die ook rottigheid uithalen op het veld, maar een gezellig sfeer is het niet.
Natuurlijk gebeurt het genoeg, maar je hoeft het niet te generaliseren. Er zijn genoeg eftallen waar dat helemaal niet gebeurt, met coaches die alleen aanwijzingen geven. Niet elke coach is een schreeuwerd.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ze hameren er niet op maar geven wel degelijk het verkeerde voorbeeld. En niet alleen de trainer en coaches, wat denk je van de ouders? Als je ze hoort schreeuwen bij de F-jes dan weet je hoe het een paar jaar later zal worden. Ook spelers onderling grijpen veel te weinig in om het tegen te gaan, het lijkt wel als het IQ onder een bepaalde waarde komt spelers elkaar juist alleen maar opjutten.
Ok die vriendjes het IQ van een fruitvliegquote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Die zijn simpelweg van dezelfde catagorie als mensen die Marokkanen ongedierte noemen. Soort zoekt soort. Nu dat zelf nog even gaan inzien.
gezwellen is het juiste woord. En nee, niet alle marokanen maar wel de gezwellen die bij deze zaak betrokken zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Die zijn simpelweg van dezelfde catagorie als mensen die Marokkanen ongedierte noemen. Soort zoekt soort. Nu dat zelf nog even gaan inzien.
Wat een onzin. Voetbal is gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Gebrek aan respect voor gezag kom je ook tegen op scholen (jongeren die leerkrachten schofferen) en op straat. Het uit zich op het sportveld hooguit wat meer in de hitte van de strijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
Die hele sport is verziekt, vanaf de F-jes tot aan de duurbetaalde profs. Ik vind het een walgelijk iets om naar te kijken. Niet alleen de KNVB is het probleem, het probleem zit hem in alle facetten: spelers, ouders, arbitrage, clubs, voorzitters, leden, bestuurders, sponsors en ga zo nog maar even door. De hele mentaliteit is verrot en dat zal ook nooit meer goedkomen.
Nee, mijn kinderen nooit maar dan ook nooit op voetbal. Ik heb geen zin om op m'n vrije dagen in contact te komen met doorgesnoven Sjonnie met z'n petje en agressieve Achmed met z'n bontkraag.
Waarom is voetbal wel een afspiegeling van de maatschappij en iedere andere sport niet? Bij andere sporten speelt dit probleem namelijk niet. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat voetbal een afspiegeling van de maatschappij met een hele sterke nadruk op de onderkant is.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:50 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voetbal is gewoon een afspiegeling van de maatschappij.
Rugby, a game for thugs played by gentlemenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is voetbal wel een afspiegeling van de maatschappij en iedere andere sport niet? Bij andere sporten speelt dit probleem namelijk niet. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat voetbal een afspiegeling van de maatschappij met een hele sterke nadruk op de onderkant is.
Voetbal is een van de goedkoopste sporten (geen dure zaalhuur) en dus komt de onderkant van de maatschappij ook meer bij de voetbal.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is voetbal wel een afspiegeling van de maatschappij en iedere andere sport niet? Bij andere sporten speelt dit probleem namelijk niet. Zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat voetbal een afspiegeling van de maatschappij met een hele sterke nadruk op de onderkant is.
Je overdrijft hier schromelijk. Ik voetbal zelf ook al 15 jaar (Zuid-Oost Brabant) en ik kan je vertellen dat ik in die gehele periode wellicht 3 keer een klein "incident" heb meegemaakt. Ergo, 99,9% van de tijd draait het gewoon om een leuk potje voetbal voor je ontspanning. Ook om mij heen hoor ik weinig verhalen van incidenten.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er in Nederland op Rugby. En hoeveel op voetbal????quote:Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Rugby, a game for thugs played by gentlemen
Soccer a game for gentlemen played by ...
Dat is niet van toepassing. Je moet kijken naar percentages.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er in Nederland op Rugby. En hoeveel op voetbal????
Do the math!
Is zeker wel van toepassing. Hoe meer mensen aan 1 sport doen hoe meer kans dat er iets gebeurt.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:03 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is niet van toepassing. Je moet kijken naar percentages.
Tuurlijk is de kans dan groter. Maar ik durf te wedden dat procentueel gezien ook meer incidenten zijn bij voetbal dan bij rugby, en dat is de enige juiste één-op-één vergelijking.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is zeker wel van toepassing. Hoe meer mensen aan 1 sport doen hoe meer kans dat er iets gebeurt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 11:02 schreef Chooselife het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)le-afranseling.dhtml
Er is ook met een bejaarde gevoetbald.
Mooi volk!
De grensrechter sterft aan een afranseling, maar als dit waar is, heeft de bejaarde geluk gehad: het had hetzelfde af kunnen lopen.
Een groep van 40 tegen 1 bejaarde.![]()
Goh... jeetje.quote:De politie is op zoek naar de daders, zegt een woordvoerder. 'Het slachtoffer heeft een signalement gegeven, maar dit signalement slaat op veel jongeren in de wijk.' Volgens de man moet de dader worden gezocht in een groep jonge Marokkanen die al jaren voor overlast in Kralingen-West zorgt. 'Veel bewoners zijn vanwege die jongeren al verhuisd,' zegt het slachtoffer. 'Helaas worden ze niet aangepakt. Ik zou zeggen: schoonvegen die handel.'
Ik heb een aantal jaar gewoond in New York en heb daar op Honkbal en American Football gezeten. Daar waren ze ook niet vies van een opstootje en raakte ouders ook met elkaar slaags. Het is dus niet alleen in voetbal.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Tuurlijk is de kans dan groter. Maar ik durf te wedden dat procentueel gezien ook meer incidenten zijn bij voetbal dan bij rugby, en dat is de enige juiste één-op-één vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |