abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2012 @ 12:07:21 #176
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119951116
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:50 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[..]

|:(

Kickboxen als VOORBEREIDING op een wedstrijd???????????????????????????
Waar zijn de horden Marokkanen op die foto ? Ik zie enkel Jaap, Rutger en Wesley opgeleid worden tot keiharde killers.
pi_119951122
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Gossie je hebt het wel erg zwaar zeg.
Ben je ook zo'n figuur?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119951152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:21 schreef Saysem het volgende:

[..]

Hè bah, nuance.

Alle genuanceerde mensen zouden ze kapot moeten schieten.
Ja, die verergeren het probleem alleen maar. :(
pi_119951190
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ben je ook zo'n figuur?
Train zo nu en dan beide sporten maar dat maakt me echt niet agressief of zo. Vroeger in een elftal met hollandse kids kregen we ook boks en judo les als het erg sneeuwde en we geen zaal konden huren om te voetballen. Heb nog geen verhalen gehoord van iemand uit onze groep die een andere gemolesteerd heeft of dergelijke.
pi_119951216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Train zo nu en dan beide sporten maar dat maakt me echt niet agressief of zo. Vroeger in een elftal met hollandse kids kregen we ook boks en judo les als het erg sneeuwde en we geen zaal konden huren om te voetballen. Heb nog geen verhalen gehoord van iemand uit onze groep die een andere gemolesteerd heeft of dergelijke.
Ik heb ook op judo gezeten en dat is een verdedigingssport, niet zoiets als kickboksen en karate.
pi_119951219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Chadi het volgende:
een elftal met hollandse kids
"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.
pi_119951231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Volgens mij is dit topic een gevolg van het antwoord op "waarom niet".
Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd. :(
pi_119951246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd. :(
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
pi_119951264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb ook op judo gezeten en dat is een verdedigingssport, niet zoiets als kickboksen en karate.
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.
pi_119951308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.
Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?
pi_119951335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Heel andere insteek in beide sporten. Bij judo sla of schop je niet, je veegt, rolt en werpt.
pi_119951343
quote:

[..]

Judo is niet bedoeld om schade aan te richten, maar schade te voorkomen en de tegenstander onschadelijk te stellen. :)
pi_119951347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?
pi_119951416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?
Dood door schuld.
pi_119951420
quote:

[..]

Kickboxen is ook om te verdedigen.
Nee.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119951440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wow, wat een argumentatie. Het is geen bullshit. En dat weet jij ook. Mocro's zijn gewoon racisten en zijn veel vaker betrokken bij geweldsincidenten dan niet-Mocro's. Dat zijn feiten. Verder kunnen intelligente Mocro's als Badr Hari (en als je een interview kijkt weet je dat die intelligent is) zich ook niet beheersen.
Chadri is volgens mij zelf ook een medelander dus die moet voor zijn soortgenootjes opkomen.
Bewijst de stelling.....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119951446
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?
Agressie is normaal verdeeld over een bevolking.

Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
pi_119951447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
pi_119951477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
Mooie post.
pi_119951501
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.
pi_119951512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.
pi_119951539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef desiredbard het volgende:
Oh het verschil over hoe de sport bedoeld was en hoe hij is.
Elk weekend worden duizenden voetbalwedstrijden gespeeld zonder dat zich noemenswaardige incidenten voordoen. Je moet niet doorslaan met de drama queen uithangen.
pi_119951547
_O-
  woensdag 5 december 2012 @ 12:21:52 #199
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119951571
Dat kickboxen hebben ze toch maar 1x gedaan?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:22:26 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119951590
quote:

[..]

[ afbeelding ]

incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')