"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.quote:
Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic een gevolg van het antwoord op "waarom niet".
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd.
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb ook op judo gezeten en dat is een verdedigingssport, niet zoiets als kickboksen en karate.
Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.
Heel andere insteek in beide sporten. Bij judo sla of schop je niet, je veegt, rolt en werpt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.
Judo is niet bedoeld om schade aan te richten, maar schade te voorkomen en de tegenstander onschadelijk te stellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.
Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
Dood door schuld.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?
Nee.quote:
Chadri is volgens mij zelf ook een medelander dus die moet voor zijn soortgenootjes opkomen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wow, wat een argumentatie. Het is geen bullshit. En dat weet jij ook. Mocro's zijn gewoon racisten en zijn veel vaker betrokken bij geweldsincidenten dan niet-Mocro's. Dat zijn feiten. Verder kunnen intelligente Mocro's als Badr Hari (en als je een interview kijkt weet je dat die intelligent is) zich ook niet beheersen.
Agressie is normaal verdeeld over een bevolking.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
Mooie post.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Agressie is normaal verdeeld over een bevolking.
[ afbeelding ]
Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.quote:
Elk weekend worden duizenden voetbalwedstrijden gespeeld zonder dat zich noemenswaardige incidenten voordoen. Je moet niet doorslaan met de drama queen uithangen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef desiredbard het volgende:
Oh het verschil over hoe de sport bedoeld was en hoe hij is.
incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knapquote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2x, 1x in de sportschool en 1x op het veldquote:Op woensdag 5 december 2012 12:21 schreef YazooW het volgende:
Dat kickboxen hebben ze toch maar 1x gedaan?
Maar 1x dus maar, sommigen doen nu net alsof het het beleid was van de club om die jongens naar kickboxles te sturen, iets wat dus absoluut niet waar is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
2x, 1x in de sportschool en 1x op het veld
Als je 3 losgeslagen gasten die niet op kickboks-les hadden gezeten hun gang laat gaan op iemand die weerloos op de grond ligt krijg je hetzelfde resultaat.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.
Genetisch bepaald =/= genetisch verworven.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knap
ok, ik dacht weer te ver, iets met IQ enzo.. maar okquote:Op woensdag 5 december 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Genetisch bepaald =/= genetisch verworven.
het waren geen jongens van De Wit die de lijnrechter doodschopten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.
quote:
Als Nederlanders massaal gaan nevenennichten krijgen we dezelfde problemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
ok, ik dacht weer te ver, iets met IQ enzo.. maar ok
Natuurlijk. Genetisch is het ras niet agressiever, dat is wat ik bedoel en dat snap jij donders goed bijdehand.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knap
3 december 2012 belde. Ze willen hun nieuws terug.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef desiredbard het volgende:
NieuwSloten 1 month ago Twitter
Kickboks training voor Nieuw Sloten C1 in voorbereiding op de wedstrijd zondag tegen Diemen C1. twitter.yfrog.com/gzdbrfn...
[ afbeelding ]
Leuk verhaal, maar je vergeet het totale gebrek aan correctie mee te wegen. De vraag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie niet hoe het een het ander uitsluit. Ik ben het met je eens dat onze aanpak niet werkt en de aanpak in Marokko wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boldface het volgende:
Leuk verhaal, maar je vergeet het totale gebrek aan correctie mee te wegen. De vraag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
Moeten we je nu aanspreken met je titel als dr of drs ?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
het waren geen jongens van De Wit die de lijnrechter doodschopten.
Dat zegt wel degenlijk wat over Marocs.
Goed 10 % nederlanders heeft die verschuiving vs 90% marocs.
Maar blijf vooral het probleem ontkennen. Er is altijd een excuus
[..]
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Natuurlijk. Genetisch is het ras niet agressiever, dat is wat ik bedoel en dat snap jij donders goed bijdehand.
Als je incest pleegt is de kans groter dat je de twee defecte genen krijgt van anders recessieve defecten. Als je dus een niet-familielid trouwt is de kans miniem dat die dezelfde recessieve defecten heeft.
Dat hier vooral het uitschot belandt van ouders die hun heil zoeken zegt daarmee nog niets over Marokkanen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen erquote:Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boldface het volgende:
raag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen er
Waarom houden die ouders hun kinderen daar wel strak aan het lijntje en hier niet.
Vrije westerse samenleving is dus niet geschikt voor deze mensen?
Binnen misschien, maar buiten laten ze de jongens hun gang gaan, dan is het zogenaamd hun verantwoordelijkheid niet meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarom houden die ouders hun kinderen daar wel strak aan het lijntje en hier niet.
Komt door de Sharia.. en het lekkere weer . Geen November of December dipquote:Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen er
Vrije westerse samenleving is dus niet geschikt voor deze mensen?
Volgens mij heb jij de klok horen luiden, maar weet je niet waar de klepel hangt. Als ik zeg dat een ras A genetisch niet agressiever is dan ras B, kan ras A door incest nog steeds een grotere kans hebben op agressieve individuen dan ras B.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komen
Er zijn ook Nederlandse jongens die dit soort dingen doen. Zo is een paar jaar geleden nog een 16-jarige jongen tot "maar liefst" 2 jaar jeugdetentie veroordeeld voor het doodslaan van een postbode: http://www.volkskrant.nl/(...)postbode-moord.dhtmlquote:Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Anders... speciaal....quote:Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komen
Wat een fantastisch idee was het dan ook om die gezinshereniging toe te laten en dat dan nog eens 30 jaar door te laten gaan!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)goedkeurende_tw.html
quote:Grote onrust op het Huygens College, de school waarop twee verdachten van de mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen zitten: er zijn tot dusver al twee leerlingen geschorst die zich op Twitter goedkeurend uitlieten over de mishandeling met dood tot gevolg.
"Dat zijn op dit moment twee leerlingen, maar er zullen meer schorsingen volgen", laat directeur Rick d'Ancona weten.
Eén van de twee geschorste leerlingen twitterde "Free Yassin", over één van de verdachten. "Maar we lopen natuurlijk een dag achter, omdat de leerlingen ook 's avonds als ze niet meer op school zijn, actief zijn op sociale media. Het hangt er wel van af wat ze twitteren. Maar 'Free Yassin' is zeker een schorsing waard. De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen."
Nee, omdat we nooit eisen aan nieuwkomers hebben gesteld. En omdat de politie veel te laks optreedt. En omdat ons strafrecht al jaren achterhaald is. En omdat ouders hun kinderen niet meer opvoeden.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.
We zijn destijds niet echt handig bezig geweest, nee. Nu nog steeds niet overigens, getuige de krampachtige 'oplossingen' van verschillende gemeentes.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een fantastisch idee was het dan ook om die gezinshereniging toe te laten en dat dan nog eens 30 jaar door te laten gaan!
Wat was het ook al weer? Oh ja, een culturele verrijking toch?
leuk dat die school mee wil doen maar iedereen bepaalt wat hij of zij doet in zijn of haar vrije tijd. Of zijn ze bang dat er media op af komt en er zo meer gebreken aan het licht komen?quote:
quote:
quote:HichamAsk profile
HichamAsk Free yassin.. En het kan me geen reet schelen wat jullie vinden. Ik blijf het elke dag herhalen! elke dag
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
leuk dat die school mee wil doen maar iedereen bepaalt wat hij of zij doet in zijn of haar vrije tijd.
Wat er vooral voor heeft gezorgd dat we hier gezinnen kregen die in Marokko ook aan de onderkant van de samenleving zaten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, omdat we nooit eisen aan nieuwkomers hebben gesteld.
Is gewoon vrijheid van meningsuiting, waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.
Daar heb je volgens mij geen moer over te zeggen als school behalve in Noord Korea, Iran, China en nog wat andere landen die vrije meningsuiting bij wet niet hebben beschermd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.
Je bedoelt "dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben".quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mee eens.....quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er zijn ook Nederlandse jongens die dit soort dingen doen. Zo is een paar jaar geleden nog een 16-jarige jongen tot "maar liefst" 2 jaar jeugdetentie veroordeeld voor het doodslaan van een postbode: http://www.volkskrant.nl/(...)postbode-moord.dhtml
En als ik dat aanstip, ontken ik dus zeker niet dat het probleem met zich misdragende jongeren onder allochtone groepen groter is dan onder autochtone, want dat staat als een paal boven water.
Hoe verklaar je dan de inzet van zoveel politie rondom voetbalwedstrijden?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mee eens.....
Dat we het hier over een andere situatie hebben... compleet.
Eeen groep overlast veroorzakende dronken jongeren.... vs een potje voetbal
en bannen van fok wegens proxy gebruik?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon medeplichtigheid by proxy introduceren
En rondom het klassiek concert op de gracht? En bij de veteranendagen? En bij vlaggetjesdag?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de inzet van zoveel politie rondom voetbalwedstrijden?
Complete onzin.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij geen moer over te zeggen als school behalve in Noord Korea, Iran, China en nog wat andere landen die vrije meningsuiting bij wet niet hebben beschermd.
Die waren er al. Het heeft er vooral voor gezorgd dat mensen zich nooit (of veel te weinig) hebben aangepast en dat ze steevast wegkomen met asociaal of crimineel gedrag.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat er vooral voor heeft gezorgd dat we hier gezinnen kregen die in Marokko ook aan de onderkant van de samenleving zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |