abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119951219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Chadi het volgende:
een elftal met hollandse kids
"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.
pi_119951231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:56 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Volgens mij is dit topic een gevolg van het antwoord op "waarom niet".
Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd. :(
pi_119951246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zonder kickboks-training was dit nooit gebeurd. :(
Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
pi_119951264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb ook op judo gezeten en dat is een verdedigingssport, niet zoiets als kickboksen en karate.
Kickboxen is ook om te verdedigen. Je kan er net als judo mee aanvallen.
pi_119951308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

"een elftal met hollandse kids". Daar heb je je antwoord. Ik heb zelf heel lang karate gedaan en vechtsporten maken je niet agressief. Mocro's echter zijn al agressief.
Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?
pi_119951335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Heel andere insteek in beide sporten. Bij judo sla of schop je niet, je veegt, rolt en werpt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119951343
quote:

[..]

Judo is niet bedoeld om schade aan te richten, maar schade te voorkomen en de tegenstander onschadelijk te stellen. :)
pi_119951347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Zonder kickbokstraining hadden ze hem hoogstwaarschijnlijk alleen maar afgetuigd.
Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?
pi_119951416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus ze hebben hem nu bewust vermoord waar iedereen op de voetbalclub dit de eerste uren nog niet doorhad?
Dood door schuld.
pi_119951420
quote:

[..]

Kickboxen is ook om te verdedigen.
Nee.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119951440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wow, wat een argumentatie. Het is geen bullshit. En dat weet jij ook. Mocro's zijn gewoon racisten en zijn veel vaker betrokken bij geweldsincidenten dan niet-Mocro's. Dat zijn feiten. Verder kunnen intelligente Mocro's als Badr Hari (en als je een interview kijkt weet je dat die intelligent is) zich ook niet beheersen.
Chadri is volgens mij zelf ook een medelander dus die moet voor zijn soortgenootjes opkomen.
Bewijst de stelling.....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119951446
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aah okeee dat verklaart een hoop. Wie kan ik aanvallen?
Agressie is normaal verdeeld over een bevolking.

Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
pi_119951447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
pi_119951477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een bepaald threshold is nodig om tot geweldsdelicten te komen. Bij Mocro's is deze curve in zijn geheel opgeschoven. Laten we zeggen door incest en cultuur, want ik geloof niet dat ze genetisch agressiever zijn, dat zou racistisch zijn. Als je een normaal verdeelde curve een beetje opschuift kan het aantal geweldsdelicten al verveelvoudigen. En uiteraard zijn er nog steeds Mocro's die zich wel gedragen. Aan jou, niet aan mij, om jezelf te gedragen.
Mooie post.
pi_119951501
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.
pi_119951512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.
pi_119951539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:36 schreef desiredbard het volgende:
Oh het verschil over hoe de sport bedoeld was en hoe hij is.
Elk weekend worden duizenden voetbalwedstrijden gespeeld zonder dat zich noemenswaardige incidenten voordoen. Je moet niet doorslaan met de drama queen uithangen.
pi_119951547
_O-
  woensdag 5 december 2012 @ 12:21:52 #199
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119951571
Dat kickboxen hebben ze toch maar 1x gedaan?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:22:26 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119951590
quote:

[..]

[ afbeelding ]

incest en dan koppelen aan niet genetisch?... knap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119951595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:21 schreef YazooW het volgende:
Dat kickboxen hebben ze toch maar 1x gedaan?
2x, 1x in de sportschool en 1x op het veld
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:23:43 #202
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119951627
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

2x, 1x in de sportschool en 1x op het veld
Maar 1x dus maar, sommigen doen nu net alsof het het beleid was van de club om die jongens naar kickboxles te sturen, iets wat dus absoluut niet waar is.
pi_119951629
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Omdat je door vechtsporttraining weet waar je iemand moet raken en harder kan slaan/trappen. DUS is een logisch gevolg meer fysieke schade als je iemand aftuigt. Ik geloof niet dat het de bedoeling was deze man te vermoorden. Echter, als je op een vechtsport zit is de kans groter dat je hard genoeg mept, of op de juiste plek mept om iemand dood te krijgen.
Als je 3 losgeslagen gasten die niet op kickboks-les hadden gezeten hun gang laat gaan op iemand die weerloos op de grond ligt krijg je hetzelfde resultaat.
pi_119951636
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

Genetisch bepaald =/= genetisch verworven.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:24:57 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119951668
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Genetisch bepaald =/= genetisch verworven.
ok, ik dacht weer te ver, iets met IQ enzo.. maar ok :P
pi_119951684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die curve is ook wat opgeschoven aan de 'autochtone' onderkant van de samenleving, over Marokkanen zegt het niet zoveel.
het waren geen jongens van De Wit die de lijnrechter doodschopten.
Dat zegt wel degenlijk wat over Marocs.

Goed 10 % nederlanders heeft die verschuiving vs 90% marocs.
Maar blijf vooral het probleem ontkennen. Er is altijd een excuus

quote:
pi_119951692
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef Re het volgende:

[..]

ok, ik dacht weer te ver, iets met IQ enzo.. maar ok :P
Als Nederlanders massaal gaan nevenennichten krijgen we dezelfde problemen.
pi_119951711
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

Natuurlijk. Genetisch is het ras niet agressiever, dat is wat ik bedoel en dat snap jij donders goed bijdehand.

Als je incest pleegt is de kans groter dat je de twee defecte genen krijgt van anders recessieve defecten. Als je dus een niet-familielid trouwt is de kans miniem dat die dezelfde recessieve defecten heeft.
pi_119951714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:47 schreef desiredbard het volgende:
NieuwSloten 1 month ago Twitter
Kickboks training voor Nieuw Sloten C1 in voorbereiding op de wedstrijd zondag tegen Diemen C1. twitter.yfrog.com/gzdbrfn...

[ afbeelding ]
3 december 2012 belde. Ze willen hun nieuws terug.

quote:

[..]

[ afbeelding ]

Leuk verhaal, maar je vergeet het totale gebrek aan correctie mee te wegen. De vraag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
pi_119951752
FC Badr Hari
pi_119951754
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boldface het volgende:
Leuk verhaal, maar je vergeet het totale gebrek aan correctie mee te wegen. De vraag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
Ik zie niet hoe het een het ander uitsluit. Ik ben het met je eens dat onze aanpak niet werkt en de aanpak in Marokko wel.
pi_119951761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:25 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Moeten we je nu aanspreken met je titel als dr of drs ? :D
  woensdag 5 december 2012 @ 12:27:56 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119951770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Natuurlijk. Genetisch is het ras niet agressiever, dat is wat ik bedoel en dat snap jij donders goed bijdehand.

Als je incest pleegt is de kans groter dat je de twee defecte genen krijgt van anders recessieve defecten. Als je dus een niet-familielid trouwt is de kans miniem dat die dezelfde recessieve defecten heeft.
alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komen
pi_119951775
quote:

[..]

Dat hier vooral het uitschot belandt van ouders die hun heil zoeken zegt daarmee nog niets over Marokkanen. :) Als we alle gasten uit de tokkie-wijken in Arnhem, Dordrecht en Eindhoven neerpleuren in New York krijgen ze daar ongetwijfeld ook geen goed beeld van Nederlanders.
pi_119951781
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:26 schreef Boldface het volgende:
raag is of dergelijk geweld in Marokko ook zo voorkomt bij 15- en 16-jarigen. Ik denk het niet, omdat het daar veel harder zou worden aangepakt. De Nederlandse aanpak kenmerkt zich al jaren door fluwelen handschoenen.
Aahhh 8 Topics 5e pagine... en we komen er

Waarom houden die ouders hun kinderen daar wel strak aan het lijntje en hier niet.

Vrije westerse samenleving is dus niet geschikt voor deze mensen?
pi_119951830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waarom houden die ouders hun kinderen daar wel strak aan het lijntje en hier niet.

Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:29:54 #217
497 Maja
Ja denk!?!
pi_119951845
quote:

[..]

Binnen misschien, maar buiten laten ze de jongens hun gang gaan, dan is het zogenaamd hun verantwoordelijkheid niet meer.
pi_119951849
quote:

[..]

Komt door de Sharia.. en het lekkere weer . Geen November of December dip :D

Cut the crap.. fijne dag verder.
pi_119951852
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

alleen het feit dat je het al over genetische defecten hebt maakt je post wel wat dubieuzer dan je tracht voor te komen
Volgens mij heb jij de klok horen luiden, maar weet je niet waar de klepel hangt. Als ik zeg dat een ras A genetisch niet agressiever is dan ras B, kan ras A door incest nog steeds een grotere kans hebben op agressieve individuen dan ras B.
pi_119951853
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119951861
quote:

[..]

[..]

Er zijn ook Nederlandse jongens die dit soort dingen doen. Zo is een paar jaar geleden nog een 16-jarige jongen tot "maar liefst" 2 jaar jeugdetentie veroordeeld voor het doodslaan van een postbode: http://www.volkskrant.nl/(...)postbode-moord.dhtml

En als ik dat aanstip, ontken ik dus zeker niet dat het probleem met zich misdragende jongeren onder allochtone groepen groter is dan onder autochtone, want dat staat als een paal boven water.
pi_119951887
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Re het volgende:

[..]

Anders... speciaal....
maar wel gelijk... stod er gister niet iets dat overmatig alcohol gebruik ook in het DNA verankerd is?

voortplanting verklaart dan wel waarom ze altijd wat te mekkeren hebben
pi_119951895
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat we hier voornamelijk met gezinnen zitten die in Marokko ook al aan de onderkant van de samenleving zaten.
Wat een fantastisch idee was het dan ook om die gezinshereniging toe te laten en dat dan nog eens 30 jaar door te laten gaan! :')

Wat was het ook al weer? Oh ja, een culturele verrijking toch?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:31:17 #224
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119951905
quote:
quote:
Grote onrust op het Huygens College, de school waarop twee verdachten van de mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen zitten: er zijn tot dusver al twee leerlingen geschorst die zich op Twitter goedkeurend uitlieten over de mishandeling met dood tot gevolg.

"Dat zijn op dit moment twee leerlingen, maar er zullen meer schorsingen volgen", laat directeur Rick d'Ancona weten.

Eén van de twee geschorste leerlingen twitterde "Free Yassin", over één van de verdachten. "Maar we lopen natuurlijk een dag achter, omdat de leerlingen ook 's avonds als ze niet meer op school zijn, actief zijn op sociale media. Het hangt er wel van af wat ze twitteren. Maar 'Free Yassin' is zeker een schorsing waard. De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen."
pi_119951935
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, omdat we nooit eisen aan nieuwkomers hebben gesteld. En omdat de politie veel te laks optreedt. En omdat ons strafrecht al jaren achterhaald is. En omdat ouders hun kinderen niet meer opvoeden.
pi_119951945
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een fantastisch idee was het dan ook om die gezinshereniging toe te laten en dat dan nog eens 30 jaar door te laten gaan! :')

Wat was het ook al weer? Oh ja, een culturele verrijking toch?
We zijn destijds niet echt handig bezig geweest, nee. Nu nog steeds niet overigens, getuige de krampachtige 'oplossingen' van verschillende gemeentes.
pi_119951961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]

leuk dat die school mee wil doen maar iedereen bepaalt wat hij of zij doet in zijn of haar vrije tijd. Of zijn ze bang dat er media op af komt en er zo meer gebreken aan het licht komen?
pi_119951974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef YazooW het volgende:

[..]

[..]

quote:
HichamAsk profile

HichamAsk Free yassin.. En het kan me geen reet schelen wat jullie vinden. Ik blijf het elke dag herhalen! elke dag
:')
pi_119951988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

leuk dat die school mee wil doen maar iedereen bepaalt wat hij of zij doet in zijn of haar vrije tijd.
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.
pi_119951994
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Boldface het volgende:

[..]

Nee, omdat we nooit eisen aan nieuwkomers hebben gesteld.
Wat er vooral voor heeft gezorgd dat we hier gezinnen kregen die in Marokko ook aan de onderkant van de samenleving zaten.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:33:42 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119951999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

:')
gewoon medeplichtigheid by proxy introduceren :Y)
  woensdag 5 december 2012 @ 12:34:14 #232
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_119952025
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je mag als school best leerlingen schorsen die buiten schooltijd over de scheef gaan.
Is gewoon vrijheid van meningsuiting, waarom zou dat niet mogen?
pi_119952040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar heb je volgens mij geen moer over te zeggen als school behalve in Noord Korea, Iran, China en nog wat andere landen die vrije meningsuiting bij wet niet hebben beschermd.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:36:07 #234
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119952076
quote:

[..]

Je bedoelt "dingen zeggen waar ik het niet mee eens ben".
pi_119952081
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Boldface het volgende:

[..]

Er zijn ook Nederlandse jongens die dit soort dingen doen. Zo is een paar jaar geleden nog een 16-jarige jongen tot "maar liefst" 2 jaar jeugdetentie veroordeeld voor het doodslaan van een postbode: http://www.volkskrant.nl/(...)postbode-moord.dhtml

En als ik dat aanstip, ontken ik dus zeker niet dat het probleem met zich misdragende jongeren onder allochtone groepen groter is dan onder autochtone, want dat staat als een paal boven water.
Mee eens.....
Dat we het hier over een andere situatie hebben... compleet.
Eeen groep overlast veroorzakende dronken jongeren.... vs een potje voetbal
pi_119952109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Mee eens.....
Dat we het hier over een andere situatie hebben... compleet.
Eeen groep overlast veroorzakende dronken jongeren.... vs een potje voetbal
Hoe verklaar je dan de inzet van zoveel politie rondom voetbalwedstrijden?
pi_119952137
quote:
3s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Re het volgende:

[..]

gewoon medeplichtigheid by proxy introduceren :Y)
en bannen van fok wegens proxy gebruik?
pi_119952145
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan de inzet van zoveel politie rondom voetbalwedstrijden?
En rondom het klassiek concert op de gracht? En bij de veteranendagen? En bij vlaggetjesdag?
pi_119952152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daar heb je volgens mij geen moer over te zeggen als school behalve in Noord Korea, Iran, China en nog wat andere landen die vrije meningsuiting bij wet niet hebben beschermd.
Complete onzin.
pi_119952169
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat er vooral voor heeft gezorgd dat we hier gezinnen kregen die in Marokko ook aan de onderkant van de samenleving zaten.
Die waren er al. Het heeft er vooral voor gezorgd dat mensen zich nooit (of veel te weinig) hebben aangepast en dat ze steevast wegkomen met asociaal of crimineel gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')