Ondanks jaren integratie beleid knuffellen en begrip hebben, creatie van kansenwijken, gemengde scholen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef Boldface het volgende:
[..]
Die waren er al. Het heeft er vooral voor gezorgd dat mensen zich nooit (of veel te weinig) hebben aangepast en dat ze steevast wegkomen met asociaal of crimineel gedrag.
Absolute kolder Chadi!quote:
Vind niet dat een school zich moet bemoeien met je privé leven. Dit is iets voor de ouders om te corrigeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Re het volgende:
ik vind het trouwens volledig terecht dat die gasten worden geschorst... het blijft niet bij en Free Yassin namelijk
Maak het hem nu niet te moeilijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maarre.. gewone politieinzet is dus wel ok?
Het gaat nu opeens alleen om de ME?
Was het maar zo'n feest. Die Marokkanen hebben nul controle over hun kutkinderen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind niet dat een school zich moet bemoeien met je privé leven. Dit is iets voor de ouders om te corrigeren.
Ik heb nog nooit een speler van Ajax, Den Haag een grensrechter dood zien trappen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absolute kolder Chadi!
Ik zie ze zelfs bij 99% vd Den Haag wedstrijden niet meer. Alleen nog bij tegen Utrecht en Feyenoord eigenlijk. Zelfs bij Ajax zag ik ze niet meer, maar daar komen dan ook geen uitsupporters mee.
Die dat dus niet doen....quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind niet dat een school zich moet bemoeien met je privé leven. Dit is iets voor de ouders om te corrigeren.
quote:
Ah dus de school moet het accepteren, goed signaal aan de klasgenootjes van dat tuigquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze niet paraat worden gehouden. Ze staan wel degelijk vol uitgedost paraat om in gezet te worden als het nodig is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absolute kolder Chadi!
Ik zie ze zelfs bij 99% vd Den Haag wedstrijden niet meer. Alleen nog bij tegen Utrecht en Feyenoord eigenlijk. Zelfs bij Ajax zag ik ze niet meer, maar daar komen dan ook geen uitsupporters mee.
De vraag is of een school moet ingrijpen bij iets waar de school niet bij betrokken is.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef Re het volgende:
ik vind het trouwens volledig terecht dat die gasten worden geschorst... het blijft niet bij en Free Yassin namelijk
Als je het niet ziet is het er niet. Juist. Het heeft een reden dat ze niet al te opzichtig aanwezig zijn. Namelijk dat "supporters" zich dan uitgelokt voelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absolute kolder Chadi!
Ik zie ze zelfs bij 99% vd Den Haag wedstrijden niet meer.
Het spijt me, maar dit zie ik gewone NLers toch echt never, never nooit doen.quote:Ongeveer dertig leerlingen van het Terra College in Den Haag hebben donderdagochtend voor de school hun steun betuigd aan Murat, de leerling die verdacht wordt van de moord op leraar Hans van Wieren. De politie heeft de groep uit elkaar gehaald...
De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.
Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. 'Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens,' zegt een van hen.
De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. 'Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad.' Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. 'Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt.'
iedere ouder van welk slag dan ook weet wat hun kroost op twitter kwakt? nah nu kunnen ze tenminste proberen te verklaren thuis waarom ze geschorst zijn... (al is dat dan weer ijdele hoop)quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
School heeft een rol als opvoederquote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De vraag is of een school moet ingrijpen bij iets waar de school niet bij betrokken is.
Ok man. Stikt van de ME tijdens iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je het niet ziet is het er niet. Juist.
Welnee pa zit in het koffiehuis en ma thuis, spreken geen woord NLs en zoonlief is gewoon de deur uit 's ochtends.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
iedere ouder van welk slag dan ook weet wat hun kroost op twitter kwakt? nah nu kunnen ze tenminste proberen te verklaren thuis waarom ze geschorst zijn... (al is dat dan weer ijdele hoop)
Dat is het verschil tussen seks met je neef of niet......quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch is dat gedrag echt bizar. Hoe kan dit? Ik snap dat gewoon met de beste wil van de wereld niet.
[..]
Het spijt me, maar dit zie ik gewone NLers toch echt never, never nooit doen.
http://www.volkskrant.nl/(...)teun-aan-Murat.dhtml
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Die dat dus niet doen....
[..]
Zucht....quote:Badr leegt in één teug zijn blikje en begint harder en agressiever te praten. "Waarom staan ze dan uren voor de spiegel voordat ze boodschappen gaan doen? Om er mooi uit te zien, toch? Dat doen ze voor jongens en als ze niet versierd willen worden, dan moeten ze maar een hoofddoekje omdoen. Moslimmeisjes, daar hebben we wel respect voor." Yassin corrigeert zijn vriend: "Niet als ze wél een hoofddoekje dragen maar ook sexy kleding. Dat slaat echt nergens op, dat zijn ook gewoon hoeren."
Dit zijn geen prive zaken.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan ze als school ook op de hoogte brengen. Dan zal die ook dingen uit moeten leggen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef Re het volgende:
[..]
iedere ouder van welk slag dan ook weet wat hun kroost op twitter kwakt? nah nu kunnen ze tenminste proberen te verklaren thuis waarom ze geschorst zijn... (al is dat dan weer ijdele hoop)
Je loopt een jaar of 20 achter.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:48 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je het niet ziet is het er niet. Juist. Het heeft een reden dat ze niet al te opzichtig aanwezig zijn. Namelijk dat "supporters" zich dan uitgelokt voelen.
Sinds wanneer niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dit zijn geen prive zaken.
Politie inzet per club 08/09quote:Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok man. Stikt van de ME tijdens iedere wedstrijd.
Je lult gewoon dom uit je nek over iets waar je geen moer vanaf weet, zoals gewoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |