abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119930163
quote:
Junioren slaan grensrechter in elkaar na wedstrijd
AMSTERDAM - Een grensrechter van voetbalclub Buitenboys uit Almere is zondagmiddag na een wedstrijd in Amsterdam in elkaar geslagen.

Dat meldt de voetbalclub op Twitter.
De daders zouden een aantal spelers van 15 en 16 jaar zijn van de Amsterdamse club Nieuw Sloten. Ze namen de grensrechter na de wedstrijd te grazen.
Omroep Flevoland meldt dat een kluitje van vier of vijf B-junioren de grensrechter tegen de grond werkten en trapten. Toen hij wist op te staan en weg te rennen, gingen ze achter hem aan en werd hij nogmaals geschopt en geslagen. Enkele uren later werd de grensrechter onwel en zakte hij in elkaar. Daarop werd hij naar een ziekenhuis gebracht.
De grensrechter is onder constante behandeling van de artsen, zo laat de club weten. "Wij zijn er nu echt klaar mee", aldus het moedeloze commentaar.
http://www.nu.nl/binnenland/2972421/junioren-slaan-grensrechter-in-elkaar-wedstrijd-.html

Site Amsterdamse club:
quote:
Van het bestuur

Vandaag bereikte ons het bericht dat spelers van de B1 zich ernstig hebben misdragen bij de uitwedstrijd tegen Buitenboys. Een aantal spelers heeft een grensrechter van Buitenboys gemolesteerd. Dit bericht is ook op telegraaf.nl verschenen. Inmiddels hebben wij onze excuses gemaakt naar Buitenboys voor dit wangedrag.

Het bestuur heeft besloten om de B1 direct uit de competitie te nemen. Het lidmaatschap van de aanstichters van deze molestatie wordt per direct ontbonden. De namen worden aan de KNVB doorgegeven.

Dit soort zaken hoort niet op de voetbalvelden thuis. We moeten er alles aan doen om deze excessen uit te bannen.

Het bestuur.
http://www.nieuw-sloten.nl

quote:
Mishandelde grensrechter Almere overleden'
AMSTERDAM - De 41-jarige grensrechter uit Almere die zondag werd gemolesteerd door drie jongens van 15 en 16, is maandag overleden aan de gevolgen van de mishandeling.

Dat heeft een woordvoerder van de politie Utrecht gezegd. Volgens de voorzitter van Buitenboys, Marcel Oost, is dit onjuist.

"Zijn zoon heeft mij verteld dat hij niet is overleden", aldus Oost tegen NU.nl.

De grensrechter werd bij de wedstrijd Nieuw Sloten B1 - Buitenboys B3 onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd.

De toestand van de grensrechter van Buitenboys is sindsdien kritiek geweest. De verwondingen, waaronder ernstig hersenletsel, zijn hem uiteindelijk maandag in de loop van de middag fataal geworden.

Onderzoek
Er zitten momenteel drie verdachten van 15 en 16 jaar uit Amsterdam vast; zij werden maandagochtend opgepakt. Het rechercheonderzoek naar het grove geweld op het Amsterdamse voetbalveld is nog in volle gang. De politie denkt mogelijk nog meer jongens op te pakken.

De politiewoordvoerder kon niet zeggen op welke wijze de grensrechter aan de club was verbonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Murdera op 04-12-2012 20:28:40 ]
pi_119930301
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119930304
Is iedereen voldaan? Alle frustraties zijn eruit?
Prachtig. :)
pi_119930322
Ik moet echt gaan overwegen om uit Nederland te emigreren na de dood van deze grensrechter. Een Marokkaan minder in dit land. Schaam mij voor mijn landgenoten. Ook niet meer goed te praten tegenover zijn gezin.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:03:52 #5
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119930364
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
Ik moet denk ik serieus gaan denken om uit Nederland te emigreren na de dood van deze grensrechter. Een Marokkaan minder in dit land. Schaam mij voor mijn landgenoten. Ook niet meer goed te praten tegenover zijn gezin.
Zolang je FOK! maar niet verlaat.
pi_119930411
Nogmaals: de schuld ligt ook bij de KNVB en de club, omdat ze niet veel eerder hebben ingegrepen.

http://www.elsevier.nl/we(...)gen-en-geweld-na.htm
pi_119930449
Jelle
quote:
Ik moet echt gaan overwegen om uit Nederland te emigreren na de dood van deze grensrechter. Een Marokkaan minder in dit land. Schaam mij voor mijn landgenoten. Ook niet meer goed te praten tegenover zijn gezin.
reppe
quote:
Nee, jij moet blijven *;
pi_119930460
Sorry, er ging iets mis met het quoten.
pi_119930466
quote:
Jij was toch Nederlander?
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:07:44 #11
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119930512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dit idd _O-
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119930596
Wat ik me nu afvraag JelleReppe, beetje offtopic misschien, maar ik ben toch benieuwd.
Het je een "Marokkaanse opvoeding" gehad, en voel je je Nederlander of Marokkaan?
pi_119930623
quote:

[..]

De daders toch ook?
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:10:10 #14
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119930626
quote:

[..]

Als je ziet wat het tuig in dit land doet, dan kun je beter eieren voor je geld kiezen en kijken wat je mogelijkheden zijn in het buitenland. Dit is te sneu voor woorden. Zelfs Sepp Blater heeft van zich laten horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 04-12-2012 20:17:34 ]
pi_119930680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef stekelzwijn het volgende:
Nogmaals: de schuld ligt ook bij de KNVB en de club, omdat ze niet veel eerder hebben ingegrepen.

http://www.elsevier.nl/we(...)gen-en-geweld-na.htm
Dus ze hadden het team moeten schrappen en/of levenslang schorsen? Omdat er twee of drie mafketels rondlopen... Sorry wat? Wat?
pi_119930741
quote:
Willem Holleeder ‏@WillemHoIIeeder
Roemeen, Marokkaan, Nederlander, Antilliaan. Maakt geen ene fuck uit. Als je zomaar iemand doodschopt ben je ziek in je hoofd.
Weet niet of dit hem ook echt is.
https://twitter.com/WillemHoIIeeder
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:13:32 #17
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119930761
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sorry, er ging iets mis met het quoten.
Geen punt. Helaas is dit wel de kille waarheid. Je verstard bij het lezen van dit nieuws. De nieuwsartikelen lichten allemaal expliciet de Marokkaanse dader toe.
pi_119930770
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus ze hadden het team moeten schrappen en/of levenslang schorsen? Omdat er twee of drie mafketels rondlopen... Sorry wat? Wat?
Gewoon uit de competitie halen. Eerder al merkte ik op dat de "onschuldige" spelers er voor gekozen hebben om met dat gajes in een elftal te gaan spelen. Dus zijn ze voor dat gedrag medeverantwoordelijk.
pi_119930913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij nooit 'zomaar' iemand omgelegd.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:17:16 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119930918
quote:
Sorry, ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat. Dit is niet het grensrechter topic, maar het bash mocro's op twitter topic?
Laffe huichelaar
pi_119930920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Gewoon uit de competitie halen. Eerder al merkte ik op dat de "onschuldige" spelers er voor gekozen hebben om met dat gajes in een elftal te gaan spelen. Dus zijn ze voor dat gedrag medeverantwoordelijk.
En waar leg je de lijn, bij de eerste klap heel het team uit de competitie halen, dan het jaar er op mag al dat gajes incl de agressor terug in 'een ander team'? We verwachten van kids van 10 dat ze anderen goed kunnen beoorfelen en dan zelf een team uitkiezen als dat kan...En wanneer word iemand levenslang geschorst? En ik neem aan dat jij geen onderscheid maakt tussen jongeren en volwassenen... Plus, wat als je nu terugslaat, heel jouw team uit de competitie?
Wat met een kopstoot in een duel, een elleboog of wat dan ook?
pi_119930937
Wat een troll is dat zeg. Mensen moeten dat soort mensen negeren. Of zijn adres opzoeken en echt naar zijn huis gaan. 1 van de 2.
pi_119930990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat. Dit is niet het grensrechter topic, maar het bash mocro's op twitter topic?
Nee, dit is het dader + aanhang/sympathisanthen bash topic, maakt me geen fuck uit al was ie paars met groene stippen. Zulke gezwellen moeten verwijderd worden uit de samenleving.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 20:19:58 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119931046
nee het is echt het topic over het doodschoppen van die grensrechter

wat er op maroc.nl of twitter gebeurt kan me weinig schelen en ga ik verwijderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119931091
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En waar leg je de lijn, bij de eerste klap heel het uit de competitie halen, dan het jaar er op mag al dat gajes incl de agressor terug in 'een ander team'? En wanneer word iemand levenslang geschorst? En ik neem aan dat jij geen onderscheid maakt tussen jongeren en volwassenen... Plus, wat als je nu terugslaat, heel jouw team uit de competitie?
Wat met een kopstoot in een duel, een elleboog of wat dan ook?
Het gaat mij voornamelijk om agressief gedrag buiten het wedstrijdgebeuren, alsmede het slaan en zelfs bedreigen van wie dan ook. Voor wat er in een duel gebeurt hebben we de spelregels, al worden die vaak onvoldoende toegepast. Maar dat is altijd het lot van spelregels, denk ik.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:21:53 #27
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119931152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
Wat ik me nu afvraag JelleReppe, beetje offtopic misschien, maar ik ben toch benieuwd.
Het je een "Marokkaanse opvoeding" gehad, en voel je je Nederlander of Marokkaan?
Marokkaanse opvoeding in mijn jeugd, maar laatste jaren wat meer de Nederlandse kant opgeschoven door opleiding en bijbaan. Uiteraard meer Nederlands. Kan ook niet anders als je hier opgegroeid bent. Spreek wel vloeiend Berbers, maar dat vooral tegen mijn ouders.
pi_119931249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Marokkaanse opvoeding in mijn jeugd, maar laatste jaren wat meer de Nederlandse kant opgeschoven door opleiding en bijbaan. Uiteraard meer Nederlands. Kan ook niet anders als je hier opgegroeid bent.
Maar je bent waarschijnlijk niet in de schilderswijk opgegroeid?
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:24:26 #30
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119931293
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:23 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar je bent waarschijnlijk niet in de schilderswijk opgegroeid?
Nee, in een kleine stad aan de Betuwe.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 20:25:08 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119931326
dat gesprek over Jellereppe zijn achtergrond is ook lekker boeiend, doe het alstublieft via DM ofzo
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:25:49 #32
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119931355
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:
dat gesprek over Jellereppe zijn achtergrond is ook lekker boeiend, doe het alstublieft via DM ofzo
Excuses. Je hebt gelijk.
pi_119931366
quote:
In de SC natuurlijk, komt daar ook nog eens iemand.
pi_119931382
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef Peunage het volgende:

[..]

Iemand ontvoeren en mensen laten vermoorden is wel normaal natuurlijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 20:26:52 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119931410
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

In de SC natuurlijk, komt daar ook nog eens iemand.
prima suggestie :Y
pi_119931460
quote:
Sorry. :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:28:25 #37
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119931478
Gelukkig zitten de daders vast. Hopelijk komen ze voorlopig ook niet meer vrij..
pi_119931484
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Iemand ontvoeren en mensen laten vermoorden is wel normaal natuurlijk.
Gezien de heldenstatus van hem op dit moment, is er nog hoop voor deze jongens. :')

(Is zover ik weet een nep account.)
pi_119931488
Bij dit soort "voetbal/mma" teams verplicht beveiligers inhuren op kosten van de desbetreffende club. Weigeren ze, verwijderen uit de competie + flinke boete. Jammer, dan hadden ze beter de mensen moeten screenen ofzo. Beetje voorlichting over sportief kan geen kwaad toch?
pi_119931513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
wat er op maroc.nl of twitter gebeurt kan me weinig schelen en ga ik verwijderen
Goed, ik heb het vast uit de OP gehaald voor je.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:29:16 #41
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119931521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Pablooo het volgende:
Bij dit soort "voetbal/mma" teams verplicht beveiligers inhuren op kosten van de desbetreffende club. Weigeren ze, verwijderen uit de competie + flinke boete. Jammer, dan hadden ze beter de mensen moeten screenen ofzo. Beetje voorlichting over sportief kan geen kwaad toch?
Hoe wil een amateurclubje dat gaan betalen? Kost klauwen vol geld en dat voor pubers die zich niet kunnen gedragen.
pi_119931628
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hoe wil een amateurclubje dat gaan betalen? Kost klauwen vol geld en dat voor pubers die zich niet kunnen gedragen.
Selectiever zijn in je aannamebeleid. Dit soort fratsen hoef je niet uit te halen op de polo vereniging. :p
pi_119931632
quote:

[..]

Contributie verhogen
De leden kunnen dat niet betalen
Veel afmeldingen
Te weinig leden
club opgeheven
Probleem opgelost.

en dan mogen ze proberen lid te worden van een club waar men wel capabele begeleiders hebben, die deze gasten wel een beetje willen/kunnen opvoeden.
pi_119931682
Internationaal nieuws.
Ik wist gisterochtend wat er gebeurd was maar het overlijden van de man haald ehier gister het nieuws.

quote:
„Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost
Zal wel weer een incidentje wezen.
En nationaliteit/afkomst heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119931759
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
nee het is echt het topic over het doodschoppen van die grensrechter

Dit. Wat idioten op andere podia roepen levert toch alleen een vertekend beeld op. Anders kan je het forum van Stormfront ook toevoegen.
pi_119931765
quote:

[..]

Jammer, dan spelen ze geen voetbal en gaan ze maar failliet. Dan hadden ze hun leden maar beter in het gareel moeten houden.

het is elke keer weer raak met dat kutvoetbal.

Iedereen screenen gaat misschien te ver, maar ze kunnen wel avonden houden waar ze hun club cultuur bespreken en kenbaar maken dat dit gedrag niet door de beugel kan.

Scholen zouden hier zelfs ook aandacht aan kunnen besteden, als is het maar een paar uurtjes per jaar.
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:34:57 #47
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119931786
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef nikk het volgende:

[..]

Selectiever zijn in je aannamebeleid. Dit soort fratsen hoef je niet uit te halen op de polo vereniging. :p
Zeker. Wordt alleen heel lastig als iemand niks op zijn strafblad heeft staan en je kunt vaak niet aan een persoon zien of het tuig is. Dat is veel lastiger dan je denkt.
pi_119931821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef desiredbard het volgende:
Internationaal nieuws.
Ik wist gisterochtend wat er gebeurd was maar het overlijden van de man haald ehier gister het nieuws.

[..]

Zal wel weer een incidentje wezen.
En nationaliteit/afkomst heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken
Er zat volgens mij ook 1 antilliaan bij
pi_119931861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef Pablooo het volgende:

[..]

Er zat volgens mij ook 1 antilliaan bij
Dubbel toevallig incidentje dan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119931879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Pablooo het volgende:
Must... blame... something!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')