Het gaat mij voornamelijk om agressief gedrag buiten het wedstrijdgebeuren, alsmede het slaan en zelfs bedreigen van wie dan ook. Voor wat er in een duel gebeurt hebben we de spelregels, al worden die vaak onvoldoende toegepast. Maar dat is altijd het lot van spelregels, denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En waar leg je de lijn, bij de eerste klap heel het uit de competitie halen, dan het jaar er op mag al dat gajes incl de agressor terug in 'een ander team'? En wanneer word iemand levenslang geschorst? En ik neem aan dat jij geen onderscheid maakt tussen jongeren en volwassenen... Plus, wat als je nu terugslaat, heel jouw team uit de competitie?
Wat met een kopstoot in een duel, een elleboog of wat dan ook?
Marokkaanse opvoeding in mijn jeugd, maar laatste jaren wat meer de Nederlandse kant opgeschoven door opleiding en bijbaan. Uiteraard meer Nederlands. Kan ook niet anders als je hier opgegroeid bent. Spreek wel vloeiend Berbers, maar dat vooral tegen mijn ouders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
Wat ik me nu afvraag JelleReppe, beetje offtopic misschien, maar ik ben toch benieuwd.
Het je een "Marokkaanse opvoeding" gehad, en voel je je Nederlander of Marokkaan?
Maar je bent waarschijnlijk niet in de schilderswijk opgegroeid?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Marokkaanse opvoeding in mijn jeugd, maar laatste jaren wat meer de Nederlandse kant opgeschoven door opleiding en bijbaan. Uiteraard meer Nederlands. Kan ook niet anders als je hier opgegroeid bent.
Nee, in een kleine stad aan de Betuwe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar je bent waarschijnlijk niet in de schilderswijk opgegroeid?
Excuses. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:
dat gesprek over Jellereppe zijn achtergrond is ook lekker boeiend, doe het alstublieft via DM ofzo
In de SC natuurlijk, komt daar ook nog eens iemand.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:
dat gesprek over Jellereppe zijn achtergrond is ook lekker boeiend, doe het alstublieft via DM ofzo
Iemand ontvoeren en mensen laten vermoorden is wel normaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet niet of dit hem ook echt is.
https://twitter.com/WillemHoIIeeder
prima suggestiequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de SC natuurlijk, komt daar ook nog eens iemand.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:
Gezien de heldenstatus van hem op dit moment, is er nog hoop voor deze jongens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iemand ontvoeren en mensen laten vermoorden is wel normaal natuurlijk.
Goed, ik heb het vast uit de OP gehaald voor je.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
wat er op maroc.nl of twitter gebeurt kan me weinig schelen en ga ik verwijderen
Hoe wil een amateurclubje dat gaan betalen? Kost klauwen vol geld en dat voor pubers die zich niet kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Pablooo het volgende:
Bij dit soort "voetbal/mma" teams verplicht beveiligers inhuren op kosten van de desbetreffende club. Weigeren ze, verwijderen uit de competie + flinke boete. Jammer, dan hadden ze beter de mensen moeten screenen ofzo. Beetje voorlichting over sportief kan geen kwaad toch?
Selectiever zijn in je aannamebeleid. Dit soort fratsen hoef je niet uit te halen op de polo vereniging. :pquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe wil een amateurclubje dat gaan betalen? Kost klauwen vol geld en dat voor pubers die zich niet kunnen gedragen.
Contributie verhogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe wil een amateurclubje dat gaan betalen? Kost klauwen vol geld en dat voor pubers die zich niet kunnen gedragen.
Zal wel weer een incidentje wezen.quote:„Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost
Dit. Wat idioten op andere podia roepen levert toch alleen een vertekend beeld op. Anders kan je het forum van Stormfront ook toevoegen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:
nee het is echt het topic over het doodschoppen van die grensrechter
wat er op maroc.nl of twitter gebeurt kan me weinig schelen en ga ik verwijderen
Jammer, dan spelen ze geen voetbal en gaan ze maar failliet. Dan hadden ze hun leden maar beter in het gareel moeten houden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Wordt alleen heel lastig als iemand niks op zijn strafblad heeft staan en je kunt vaak niet aan een persoon zien of het tuig is. Dat is veel lastiger dan je denkt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Selectiever zijn in je aannamebeleid. Dit soort fratsen hoef je niet uit te halen op de polo vereniging. :p
Er zat volgens mij ook 1 antilliaan bijquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef desiredbard het volgende:
Internationaal nieuws.
Ik wist gisterochtend wat er gebeurd was maar het overlijden van de man haald ehier gister het nieuws.
[..]
Zal wel weer een incidentje wezen.
En nationaliteit/afkomst heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken
Dubbel toevallig incidentje danquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef Pablooo het volgende:
[..]
Er zat volgens mij ook 1 antilliaan bij
Must... blame... something!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Pablooo het volgende:
Bij dit soort "voetbal/mma" teams verplicht beveiligers inhuren op kosten van de desbetreffende club. Weigeren ze, verwijderen uit de competie + flinke boete. Jammer, dan hadden ze beter de mensen moeten screenen ofzo. Beetje voorlichting over sportief kan geen kwaad toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |