Heb je de stukken gemist waarin ze vertellen dat iedereen al besmet is...?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
Ach de besmettelijkheid van de zombies is ook zo raar uitgevoerd... Je bent de lul als je gebeten of gekrabt wordt, toch zitten ze constant onder het bloed, graaien in zombies zonder handschoenen e.d. en raken maar niet besmet
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef MikeyMo het volgende:
Ach de besmettelijkheid van de zombies is ook zo raar uitgevoerd... Je bent de lul als je gebeten of gekrabt wordt, toch zitten ze constant onder het bloed, graaien in zombies zonder handschoenen e.d. en raken maar niet besmet
Ook vaag idd, dus ze zijn al besmet maar als ze gebeten worden dan zijn ze extra besmet en veranderen ze gelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef jeroen1976 het volgende:
Heb je de stukken gemist waarin ze vertellen dat iedereen al besmet is...?
Een topic van 300 reacties vind ik al (te) veel om door te lezen, laat staan 4000+quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Kennen jullie deze Reddit forums al?
http://www.reddit.com/r/thewalkingdead
http://www.reddit.com/r/TWD
Sommige afleveringen die besproken worden hebben 4000+ reacties, ben je wel ff zoet mee met doorlezen
Episode 308: 6000 reacties
http://www.reddit.com/r/t(...)cussion_s03e08_made/
Niet echt vaag hoor, dit is al vaker uitgelegd in deze topic reeks maar hier komtie nog een keer:quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook vaag idd, dus ze zijn al besmet maar als ze gebeten worden dan zijn ze extra besmet en veranderen ze gelijk
En is het alleen bijten of ook als zombie bloed in een schaaf/scheer wond komt? De mannen mogen dan wel oppassen bij het scheren
Het is eerder dat iedereen een drager is van het virus, maar pas als je sterft het de boel overneemt. Dat met besmetting is dus eigenlijk zinloos, omdat je al besmet bent.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook vaag idd, dus ze zijn al besmet maar als ze gebeten worden dan zijn ze extra besmet en veranderen ze gelijk
En is het alleen bijten of ook als zombie bloed in een schaaf/scheer wond komt? De mannen mogen dan wel oppassen bij het scheren
@Chuck Norrisquote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik stond me dood te ergeren aan dat de farm overrun werd door een zombie horde en ze niet de auto's gebruikten om die slome sukkels omver te rijden
Meeste films die ik me zo kan herinneren, is een virus dat in een laboratorium van een proefdier over is geslagen op mens.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef johnson555 het volgende:
[..]
@Chuck Norris
Dat is natuurlijk helemaal vaag, hoe is het eigelijk begonnen?
1 zombie die 1 iemand beet en domino's begonnen te vallen?
of raakten mensen besmet en gingen massaal dood?
Who knows
Omdat ie een weirdo is. Maar misschien had hij ook nog plannen om een serum te maken, of een soort van 'gif' of een ander soort biologisch wapen tegen de walkers. En dan is testmateriaal natuurlijk wel handig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom zou de Governor nu ECHT die zombie hoofden hebben bewaard?
Als trofees? En wat doet die helicopter piloot die niet eens veranderd was er dan tussen?
In de serie is dat inderdaad nog niet naar voren gekomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef Vlindur het volgende:
Maar even ter bevestiging, het is niet bekend hoe het allemaal begonnen is toch?
In de comics na 105 deeltjes ook nietquote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef Two het volgende:
[..]
In de serie is dat inderdaad nog niet naar voren gekomen.
Als ontspanning, ter vervanging van tvquote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom zou de Governor nu ECHT die zombie hoofden hebben bewaard?
Nee, zodra iemand dood is veranderen... maar als ze gebeten worden of gekrabt worden veranderen ze per definitie dood in een zombie...dan lijkt het mij inziens dat dat getriggerd wordt door direct contact van de ondode met het plasma van de levende... Maar als je zonder handschoenen in zo'n lijkt zit te wroeten dan is de kans toch redelijk daar dat je met een wondje lekker door zombievloeistoffen gaat...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Heb je de stukken gemist waarin ze vertellen dat iedereen al besmet is...?
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo'n grote 4-wheel pickup bepantseren en uitrusten met een soort versnipperaar aan de voorkant.
Gewoon googlen naar webisodes. Hier stonden tijdje terug iig. links naar de webisodes deel 2.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarschijnlijk al eerder gemeld ergens in de voorgaande 27 topics maar bij deze nog een keertje van mij, ze hebben een aantal web exclusive filmpjes gemaakt, de webisodes:
Torn Apart
Hide and Seek
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Hide_and_Seek
Helaas is deze niet vanuit NL te bekijken, iemand een linkje waar ik het alsnog kan zien?
Tot zo ver in de serie veranderen alle dode mensen met een intakte hersenschors/stam in een Walker, maakt niet uit of je een natuurlijke dood had of dat je gebeten bent. Alleen als de Walkers je helemaal uitelkaar scheuren en opeten is er natuurlijk niet veel meer over om een Walker te worden (zie Lori en T-Dogg).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nee, zodra iemand dood is veranderen... maar als ze gebeten worden of gekrabt worden veranderen ze per definitie dood in een zombie...dan lijkt het mij inziens dat dat getriggerd wordt door direct contact van de ondode met het plasma van de levende... Maar als je zonder handschoenen in zo'n lijkt zit te wroeten dan is de kans toch redelijk daar dat je met een wondje lekker door zombievloeistoffen gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Het kan simpeler, gewoon een bull bar aan de voorkant bevestigenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo'n grote 4-wheel pickup bepantseren en uitrusten met een soort versnipperaar aan de voorkant.
In zo'n dikke horde kom je dan vanzelf vast te zitten en dan ben je alsnog de lul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het kan simpeler, gewoon een bull bar aan de voorkant bevestigen
[ afbeelding ]
Een bull bar beschermt de auto tegen beschadigen veroorzaakt door botsingen met wild maar vergroot de kans op schade bij voetgangers. In het geval van zombies boeit dat natuurlijk niet
Genoeg tijd kun je wel zeggen ja, die dingen zijn echt sloomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Northside het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n ding, een paar vaten benzine en genoeg tijd maak je een hele stad in no time weer zombievrij.
Risico is ook niet de snelheid, maar de grootte van de 'zwerm'. De boerderij werd belaagd door honderden stadswalkers die de grote weg kwamen afstrompelen en werden gelokt door pistoolschoten bij de boerderij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Genoeg tijd kun je wel zeggen ja, die dingen zijn echt sloom
Ook hier geldt, als ze met genoeg zijn dan heb je er ook niets meer aan. Als er genoeg in de geul vallen dan vullen ze het op een gegeven moment op zodat de rest eroverheen kan lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
een grote geul rond het terrein, als een soort van slotgracht
Of ze bouwen een toren zoals in de trailer van World War Zquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ook hier geldt, als ze met genoeg zijn dan heb je er ook niets meer aan. Als er genoeg in de geul vallen dan vullen ze het op een gegeven moment op zodat de rest eroverheen kan lopen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef Platina het volgende:
Of ze bouwen een toren zoals in de trailer van World War Z
Doet het niet meer maar ik heb een oplossing gevonden: vpn provider tunnelbear.com heeft 500MB per maand gratis en dat is genoeg om die 4 filmpjes te bekijken op YT.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gewoon googlen naar webisodes. Hier stonden tijdje terug iig. links naar de webisodes deel 2.
http://alcorze.blogspot.n(...)webisodios-cold.html
Kan er nu niet bij omdat internet op de zaak via een Duitse aanbieder loopt ()
San Andreas stylequote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Northside het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n ding, een paar vaten benzine en genoeg tijd maak je een hele stad in no time weer zombievrij.
Er zijn (voor zover ik weet) twee series webisodes gemaakt, de eerste over de uitbraak zelf (toen Rick dus in coma lag) waarbij de focus onder andere lag bij de vrouw die later de afgekloven zombie werd die op Rick af kwam in het park, net nadat hij uit het ziekenhuis kwam. Hij kwam later terug om haar een genadeschot te geven. De tweede speelt zich af in een soort van Shurguard opslagpand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Doet het niet meer maar ik heb een oplossing gevonden: vpn provider tunnelbear.com heeft 500MB per maand gratis en dat is genoeg om die 4 filmpjes te bekijken op YT.
Maar dan heb je het tijdselement weer meer aan je zijde. De boerderij werd in enkele minuten compleet overran, vanwege het ontbreken van obstakels. Had er een hek, muur of greppel omheen geweest, was er meer tijd geweest om de aanval te remmen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ook hier geldt, als ze met genoeg zijn dan heb je er ook niets meer aan. Als er genoeg in de geul vallen dan vullen ze het op een gegeven moment op zodat de rest eroverheen kan lopen
Ja die belachelijke scene. Een beetje het hele boek vernaggelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene op 2.09 bedoel je toch?
De zombies zijn gruwelijk snel in deze film![]()
de 2de webisodes, dus die voor dit seizoen, heb ik nog hier staan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er zijn (voor zover ik weet) twee series webisodes gemaakt, de eerste over de uitbraak zelf (toen Rick dus in coma lag) waarbij de focus onder andere lag bij de vrouw die later de afgekloven zombie werd die op Rick af kwam in het park, net nadat hij uit het ziekenhuis kwam. Hij kwam later terug om haar een genadeschot te geven. De tweede speelt zich af in een soort van Shurguard opslagpand.
Waarom geen fan die korte filmpjes tot 1 aflevering heeft gesmeed en deze on YouTube geknald, snap ik niet. Volgens mij ben ik ze ook niet bij de bekende torrentboer tegengekomen.
[..]
Maar dan heb je het tijdselement weer meer aan je zijde. De boerderij werd in enkele minuten compleet overran, vanwege het ontbreken van obstakels. Had er een hek, muur of greppel omheen geweest, was er meer tijd geweest om de aanval te remmen.
Beste af ben je op een eiland, maar dan 1 met een aangenaam klimaat (verbouwen gewassen) en met voldoende zoet water. Misschien een eiland midden in een meer?
In noord-amerika heb je de Great Lakes, een groot gebied met aaneengesloten zoetwatermeren,
[ afbeelding ]
met een relatief groot eiland genaamd Manitoulin Island:
[ afbeelding ]
Is met een brug verbonden naar het vaste land, maar die is natuurlijk op te blazen of the versperren met roadblocks. Er liggen wegen en er is enige bebouwing. Klimaat is echter niet echt warm, maar je kunt er vissen en drinkbaar water zoveel je nodig hebt. Er is bovendien ook nog via een rivier een verbinding naar de zee.
Maar dan zit je wel een eindje bij Atlanta vandaan, waar onze vrienden ergens in de omgeving zouden moeten verblijven. Ten noorden van Atlanta heb je Lake Sidney Lanier, met een recreatie-eiland!
[ afbeelding ]
Ziet er wel grappig uit, vraag me alleen af hoe the fuck die zombies zo snel kunnen zijn. Lijkt me een beetje in strijd met de natuurwetten hoe snel en hard en ver ze springen en zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene op 2.09 bedoel je toch?
De zombies zijn gruwelijk snel in deze film![]()
Typische Hollywood actiefilm toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ziet er wel grappig uit, vraag me alleen af hoe the fuck die zombies zo snel kunnen zijn. Lijkt me een beetje in strijd met de natuurwetten hoe snel en hard en ver ze springen en zo
En dan gaan wonen in Gore Bay, lekker toepasselijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[
met een relatief groot eiland genaamd Manitoulin Island:
[ afbeelding ]
Gast, zombies op zich zijn in strijd met de natuurwetten. Ze kunnen eindeloos bewegen, zelfs zonder zuurstof of energie. Dat ze dan in WWZ ook nog kunnen rennen is niet zo schokkend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, vraag me alleen af hoe the fuck die zombies zo snel kunnen zijn. Lijkt me een beetje in strijd met de natuurwetten hoe snel en hard en ver ze springen en zo
Leuke theorie is dat de lichamen nog gewoon leven maar ze verder geen eigen wil hebben. Het menselijk lichaam wordt expres beperkt in het functioneren om hetzelf te beschermen tegen permanente schade. Daar zijn de pijnprikkels voor. Als die bij de zombie zijn weggehaald kunnen ze natuurlijk harder rennen, springen, van grote hoogtes omlaag vallen en direct weer opstaan om door te gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee hoor na een tijdje storten de zombies in of schakelen ze zich uit als 't ware zodat ze minimaal energie gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, zombies op zich zijn in strijd met de natuurwetten. Ze kunnen eindeloos bewegen, zelfs zonder zuurstof of energie. Dat ze dan in WWZ ook nog kunnen rennen is niet zo schokkend.
Dus stel ik schakel m'n pijn uit dan kan ik opeens veel harder springen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Leuke theorie is dat de lichamen nog gewoon leven maar ze verder geen eigen wil hebben. Het menselijk lichaam wordt expres beperkt in het functioneren om hetzelf te beschermen tegen permanente schade. Daar zijn de pijnprikkels voor. Als die bij de zombie zijn weggehaald kunnen ze natuurlijk harder rennen, springen, van grote hoogtes omlaag vallen en direct weer opstaan om door te gaan.
Vandaar dat die gast die zichzelf opgehangen had nog maanden lag te spartelen, dat die ene kruipende zombie (aflevering 1) zonder onderlichaam nog gewoon kon bewegen, en dat de hoofden bij Gouverneur Ooglap nog bewegen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee hoor na een tijdje storten de zombies in of schakelen ze zich uit als 't ware zodat ze minimaal energie gebruiken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb The Walking Dead Compendium 1 bestelt, dus binnenkort aan de comics beginnen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
http://tvcountdown.com/s/the-walking-deadquote:Op zondag 13 januari 2013 14:32 schreef Dientje12 het volgende:
op welke datum komt de nieuwe walking dead?
Oh, niet zo gauw naar gekeken, luiheid jwzquote:Op zondag 13 januari 2013 14:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
Staat ook in de OP.
Maar nog steeds veel later dan bij mijn torrentboerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:27 schreef AartBakkebaard het volgende:
Op Foxlife wordt het vervolg van seizoen 3 vanaf 12 februari (21.50u) uitgezonden, dus ze lopen nog geen 48 uur achter op de VS.
Dat is beter geregeld dan de eerste helft van seizoen 3, waar ze maar liefst 2 weken achterliepen.
Walking dead een award?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar nog steeds veel later dan bij mijn torrentboer
Heeft TWD nog een award gewonnen lately, of was dat alleen voor films?
misschien voor best make-upquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Walking dead een award?
En waarom vind jij dat de serie zo goed in elkaar steekt dat ze een award verdienen dan?
Ja het lichaam rot weg aan alle kanten, maar ze 'leven' nog wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Leuke theorie is dat de lichamen nog gewoon leven maar ze verder geen eigen wil hebben. Het menselijk lichaam wordt expres beperkt in het functioneren om hetzelf te beschermen tegen permanente schade. Daar zijn de pijnprikkels voor. Als die bij de zombie zijn weggehaald kunnen ze natuurlijk harder rennen, springen, van grote hoogtes omlaag vallen en direct weer opstaan om door te gaan.
Misschien uit een museum gejat? Geen idee verder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Geerd het volgende:
Begin net aan seizoen 2 die gast met die kruisboog heeft tie nou een SS teken op zijn motor staan?
Plaatje maar even weg gehaald weet niet of dat mag?
Voor de gene die hem toevallig nog heeft seizoen 2 1ste aflevering op 1.55 ongeveer
Wou der een printscreen van maken maar wanneer ik die opsla als jpg word de afbeelding zwart.
Hey verrek die doodskop staat er ook bij op, maar waarom?
Nog gevonden ook nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien uit een museum gejat? Geen idee verder.
Aah ok.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat hij en zijn broer van oorsprong een stel neo nazis waren... vandaar ook Merle's overdreven racistische inslag in het eerste seizoen richting T-Dog
Falling Skies zie ik eerder een award winnenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar nog steeds veel later dan bij mijn torrentboer
Heeft TWD nog een award gewonnen lately, of was dat alleen voor films?
sterker nog, daar staan de white's only clubhuizen gewoon naast de halleluja kerken. Op een of andere wijze is de verdraagzaamheid daar een stuk groterquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:05 schreef bijdehand het volgende:
In Amerika zijn die symbolen ook minder geladen
Verdraagzaamheidquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
sterker nog, daar staan de white's only clubhuizen gewoon naast de halleluja kerken. Op een of andere wijze is de verdraagzaamheid daar een stuk groter
r woord he.quote:
De serie is inderdaad een beetje tegenstrijdig op dat punt. In Atlanta zaten er bijvoorbeeld twee zombies te rusten in een bus en die zombie die in Hershell zijn been beet lag volgens mij ook te rusten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vandaar dat die gast die zichzelf opgehangen had nog maanden lag te spartelen, dat die ene kruipende zombie (aflevering 1) zonder onderlichaam nog gewoon kon bewegen, en dat de hoofden bij Gouverneur Ooglap nog bewegen...
Hij is gewoon aan het trippen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 04:05 schreef Geerd het volgende:
Net even laatste aflevering gekeken s3aflvrng8 schiet Rick daar Shane dood/door de kop?
Die had hij toch al vermoord op die heuvel in s2? en door de kop geschoten.
Of had hij alleen dat mes in zijn pens geplaatst?
2 feb geloof ik. 10 februari.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef andreas612 het volgende:
Is het al weer begonnen? duurt lang zeg..
Ja, maar alleen het eerste seizoen toch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Houniet het volgende:
Iemand die hier ook Strike Back volgt?
Rick (Andrew Lincoln) speelt hier ook in.
Bedankt voor de tip lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Houniet het volgende:
Iemand die hier ook Strike Back volgt?
Rick (Andrew Lincoln) speelt hier ook in.
Eerste paar afleveringen gaan tegenvallen maar dat wist je vast welquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag aan seizoen 2 beginnen. In 2 dagen seizoen 1 gekeken. Toffe serie!
Als je tijdens seizoen 2 denkt: tering, wat saai, het is net een soap. Houd vol, het wordt vele malen beter. Vooral seizoen 3.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag aan seizoen 2 beginnen. In 2 dagen seizoen 1 gekeken. Toffe serie!
Mmmz, ik had daar niet echt veel last van. Bleef wel geboeid eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste paar afleveringen gaan tegenvallen maar dat wist je vast wel
Ik vond het eigenlijk ook wel meevallen maar ik irriteerde me net als vele aan een paar personagesquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mmmz, ik had daar niet echt veel last van. Bleef wel geboeid eigenlijk
Ik irriteerde me alleen ma-te-loos aan Lori, voor de rest ging het wel. Ohja en Shane, bah.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel meevallen maar ik irriteerde me net als vele aan een paar personages
Je vergeet Carl.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik irriteerde me alleen ma-te-loos aan Lori, voor de rest ging het wel. Ohja en Shane, bah.
Weet ik niet, vroeg me af of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef andreas612 het volgende:
ah, imdb geeft 2e aflevering 17 februari.. maar bij de eerste aflevering staat geen datum, alleen februari.
Ah, een edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |