Hij is gewoon aan het trippen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 04:05 schreef Geerd het volgende:
Net even laatste aflevering gekeken s3aflvrng8 schiet Rick daar Shane dood/door de kop?
Die had hij toch al vermoord op die heuvel in s2? en door de kop geschoten.
Of had hij alleen dat mes in zijn pens geplaatst?
2 feb geloof ik. 10 februari.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef andreas612 het volgende:
Is het al weer begonnen? duurt lang zeg..
Ja, maar alleen het eerste seizoen toch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Houniet het volgende:
Iemand die hier ook Strike Back volgt?
Rick (Andrew Lincoln) speelt hier ook in.
Bedankt voor de tip lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef Houniet het volgende:
Iemand die hier ook Strike Back volgt?
Rick (Andrew Lincoln) speelt hier ook in.
Eerste paar afleveringen gaan tegenvallen maar dat wist je vast welquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag aan seizoen 2 beginnen. In 2 dagen seizoen 1 gekeken. Toffe serie!
Als je tijdens seizoen 2 denkt: tering, wat saai, het is net een soap. Houd vol, het wordt vele malen beter. Vooral seizoen 3.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag aan seizoen 2 beginnen. In 2 dagen seizoen 1 gekeken. Toffe serie!
Mmmz, ik had daar niet echt veel last van. Bleef wel geboeid eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste paar afleveringen gaan tegenvallen maar dat wist je vast wel
Ik vond het eigenlijk ook wel meevallen maar ik irriteerde me net als vele aan een paar personagesquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mmmz, ik had daar niet echt veel last van. Bleef wel geboeid eigenlijk
Ik irriteerde me alleen ma-te-loos aan Lori, voor de rest ging het wel. Ohja en Shane, bah.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel meevallen maar ik irriteerde me net als vele aan een paar personages
Je vergeet Carl.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik irriteerde me alleen ma-te-loos aan Lori, voor de rest ging het wel. Ohja en Shane, bah.
Weet ik niet, vroeg me af of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:50 schreef andreas612 het volgende:
ah, imdb geeft 2e aflevering 17 februari.. maar bij de eerste aflevering staat geen datum, alleen februari.
Ah, een edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |