Het kan simpeler, gewoon een bull bar aan de voorkant bevestigenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo'n grote 4-wheel pickup bepantseren en uitrusten met een soort versnipperaar aan de voorkant.
In zo'n dikke horde kom je dan vanzelf vast te zitten en dan ben je alsnog de lul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het kan simpeler, gewoon een bull bar aan de voorkant bevestigen
[ afbeelding ]
Een bull bar beschermt de auto tegen beschadigen veroorzaakt door botsingen met wild maar vergroot de kans op schade bij voetgangers. In het geval van zombies boeit dat natuurlijk niet
Genoeg tijd kun je wel zeggen ja, die dingen zijn echt sloomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Northside het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n ding, een paar vaten benzine en genoeg tijd maak je een hele stad in no time weer zombievrij.
Risico is ook niet de snelheid, maar de grootte van de 'zwerm'. De boerderij werd belaagd door honderden stadswalkers die de grote weg kwamen afstrompelen en werden gelokt door pistoolschoten bij de boerderij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Genoeg tijd kun je wel zeggen ja, die dingen zijn echt sloom
Ook hier geldt, als ze met genoeg zijn dan heb je er ook niets meer aan. Als er genoeg in de geul vallen dan vullen ze het op een gegeven moment op zodat de rest eroverheen kan lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
een grote geul rond het terrein, als een soort van slotgracht
Of ze bouwen een toren zoals in de trailer van World War Zquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ook hier geldt, als ze met genoeg zijn dan heb je er ook niets meer aan. Als er genoeg in de geul vallen dan vullen ze het op een gegeven moment op zodat de rest eroverheen kan lopen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef Platina het volgende:
Of ze bouwen een toren zoals in de trailer van World War Z
Doet het niet meer maar ik heb een oplossing gevonden: vpn provider tunnelbear.com heeft 500MB per maand gratis en dat is genoeg om die 4 filmpjes te bekijken op YT.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gewoon googlen naar webisodes. Hier stonden tijdje terug iig. links naar de webisodes deel 2.
http://alcorze.blogspot.n(...)webisodios-cold.html
Kan er nu niet bij omdat internet op de zaak via een Duitse aanbieder loopt ()
San Andreas stylequote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:01 schreef Northside het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zo'n ding, een paar vaten benzine en genoeg tijd maak je een hele stad in no time weer zombievrij.
Er zijn (voor zover ik weet) twee series webisodes gemaakt, de eerste over de uitbraak zelf (toen Rick dus in coma lag) waarbij de focus onder andere lag bij de vrouw die later de afgekloven zombie werd die op Rick af kwam in het park, net nadat hij uit het ziekenhuis kwam. Hij kwam later terug om haar een genadeschot te geven. De tweede speelt zich af in een soort van Shurguard opslagpand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Doet het niet meer maar ik heb een oplossing gevonden: vpn provider tunnelbear.com heeft 500MB per maand gratis en dat is genoeg om die 4 filmpjes te bekijken op YT.
Maar dan heb je het tijdselement weer meer aan je zijde. De boerderij werd in enkele minuten compleet overran, vanwege het ontbreken van obstakels. Had er een hek, muur of greppel omheen geweest, was er meer tijd geweest om de aanval te remmen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ook hier geldt, als ze met genoeg zijn dan heb je er ook niets meer aan. Als er genoeg in de geul vallen dan vullen ze het op een gegeven moment op zodat de rest eroverheen kan lopen
Ja die belachelijke scene. Een beetje het hele boek vernaggelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene op 2.09 bedoel je toch?
De zombies zijn gruwelijk snel in deze film![]()
de 2de webisodes, dus die voor dit seizoen, heb ik nog hier staan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er zijn (voor zover ik weet) twee series webisodes gemaakt, de eerste over de uitbraak zelf (toen Rick dus in coma lag) waarbij de focus onder andere lag bij de vrouw die later de afgekloven zombie werd die op Rick af kwam in het park, net nadat hij uit het ziekenhuis kwam. Hij kwam later terug om haar een genadeschot te geven. De tweede speelt zich af in een soort van Shurguard opslagpand.
Waarom geen fan die korte filmpjes tot 1 aflevering heeft gesmeed en deze on YouTube geknald, snap ik niet. Volgens mij ben ik ze ook niet bij de bekende torrentboer tegengekomen.
[..]
Maar dan heb je het tijdselement weer meer aan je zijde. De boerderij werd in enkele minuten compleet overran, vanwege het ontbreken van obstakels. Had er een hek, muur of greppel omheen geweest, was er meer tijd geweest om de aanval te remmen.
Beste af ben je op een eiland, maar dan 1 met een aangenaam klimaat (verbouwen gewassen) en met voldoende zoet water. Misschien een eiland midden in een meer?
In noord-amerika heb je de Great Lakes, een groot gebied met aaneengesloten zoetwatermeren,
[ afbeelding ]
met een relatief groot eiland genaamd Manitoulin Island:
[ afbeelding ]
Is met een brug verbonden naar het vaste land, maar die is natuurlijk op te blazen of the versperren met roadblocks. Er liggen wegen en er is enige bebouwing. Klimaat is echter niet echt warm, maar je kunt er vissen en drinkbaar water zoveel je nodig hebt. Er is bovendien ook nog via een rivier een verbinding naar de zee.
Maar dan zit je wel een eindje bij Atlanta vandaan, waar onze vrienden ergens in de omgeving zouden moeten verblijven. Ten noorden van Atlanta heb je Lake Sidney Lanier, met een recreatie-eiland!
[ afbeelding ]
Ziet er wel grappig uit, vraag me alleen af hoe the fuck die zombies zo snel kunnen zijn. Lijkt me een beetje in strijd met de natuurwetten hoe snel en hard en ver ze springen en zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene op 2.09 bedoel je toch?
De zombies zijn gruwelijk snel in deze film![]()
Typische Hollywood actiefilm toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ziet er wel grappig uit, vraag me alleen af hoe the fuck die zombies zo snel kunnen zijn. Lijkt me een beetje in strijd met de natuurwetten hoe snel en hard en ver ze springen en zo
En dan gaan wonen in Gore Bay, lekker toepasselijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[
met een relatief groot eiland genaamd Manitoulin Island:
[ afbeelding ]
Gast, zombies op zich zijn in strijd met de natuurwetten. Ze kunnen eindeloos bewegen, zelfs zonder zuurstof of energie. Dat ze dan in WWZ ook nog kunnen rennen is niet zo schokkend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, vraag me alleen af hoe the fuck die zombies zo snel kunnen zijn. Lijkt me een beetje in strijd met de natuurwetten hoe snel en hard en ver ze springen en zo
Leuke theorie is dat de lichamen nog gewoon leven maar ze verder geen eigen wil hebben. Het menselijk lichaam wordt expres beperkt in het functioneren om hetzelf te beschermen tegen permanente schade. Daar zijn de pijnprikkels voor. Als die bij de zombie zijn weggehaald kunnen ze natuurlijk harder rennen, springen, van grote hoogtes omlaag vallen en direct weer opstaan om door te gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee hoor na een tijdje storten de zombies in of schakelen ze zich uit als 't ware zodat ze minimaal energie gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, zombies op zich zijn in strijd met de natuurwetten. Ze kunnen eindeloos bewegen, zelfs zonder zuurstof of energie. Dat ze dan in WWZ ook nog kunnen rennen is niet zo schokkend.
Dus stel ik schakel m'n pijn uit dan kan ik opeens veel harder springen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Leuke theorie is dat de lichamen nog gewoon leven maar ze verder geen eigen wil hebben. Het menselijk lichaam wordt expres beperkt in het functioneren om hetzelf te beschermen tegen permanente schade. Daar zijn de pijnprikkels voor. Als die bij de zombie zijn weggehaald kunnen ze natuurlijk harder rennen, springen, van grote hoogtes omlaag vallen en direct weer opstaan om door te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |