SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 1% gewijzigd door wolfrolf op 04-12-2012 19:03:14 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Die jurkjens draag ik zelf dan niet, maar ik ben er wel voorstander vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:09 schreef Bloempje. het volgende:
Ja en zonder jas en jurkjes en korte broekjes
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die jurkjens draag ik zelf dan niet, maar ik ben er wel voorstander van
Ik ontvang je cv graag in pm of dm.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef SpacyColours het volgende:
Pardon piraatjes, ik kom alleen vragen of deze topicreeks slechts voor een besloten groep is of voor elke piraat out there?
deze topikje is alleen voor de clic jwtquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef SpacyColours het volgende:
Pardon piraatjes, ik kom alleen vragen of deze topicreeks slechts voor een besloten groep is of voor elke piraat out there?
Ben je een lekker wijf? Dan mag je zonder problemen meeposten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef SpacyColours het volgende:
Ik ben een eckte lekkere dushiquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf? Dan mag je zonder problemen meeposten.
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf? Dan mag je zonder problemen meeposten.
Direct afwijzen, SpacyColours wil te graagquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontroerende sollicitatie+cv ontvangen.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Direct afwijzen, SpacyColours wil te graag
Aaargh, er valt geen land te bezeilen met jullie!quote:
ghihihi lueken garpquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Aaargh, er valt geen land te bezeilen met jullie!
seewhatididthere
Arr, walk the plaaank.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Aaargh, er valt geen land te bezeilen met jullie!
seewhatididthere
Vaarwel, wrede wereld!quote:
Hoi ik ben SpacyColours Tussen Aanhalingstekens ik ben achttien jaar ik woon in Leiden ik hou van schrijven muziek en kaneel en mijn tandpasta smaakt naar mint en ik lijd aan SomsSpontaanKomma'sAmnesia. Dat was het wel, aangenaam!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ok ok we ben jij, SpacyColours, jij oude ziel?
Moest even nadenken bij haken, kwam spontaan een Spongebob-aflevering naar bovendrijven, komt vast door al die zeevaartsverwijzingen waar ik een beetje in blijf hangen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben Bloempje, ik probeerde de vlegels hier in het gareel te houden maar dat heb ik opgegeven. Ik ben 21 en woon bijna in Den Haag met Haarklip. Ik hoop zuster te worden en houd van haken. Haken is tevens cool en niet voor bejaarden. Ook bak ik graag taarten en cupcakes.
Leidenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Hoi ik ben SpacyColours Tussen Aanhalingstekens ik ben achttien jaar ik woon in Leiden ik hou van schrijven muziek en kaneel en mijn tandpasta smaakt naar mint en ik lijd aan SomsSpontaanKomma'sAmnesia. Dat was het wel, aangenaam!
En jullie? Maatjes?
Het is een mooie stad inderdaad, maar dat accent alleen hè..quote:
niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:00 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Het is een mooie stad inderdaad, maar dat accent alleen hè..
ha die Dastan, hoe staat het leven in de donkere regionen van dit landquote:
Ik snap het niet, iedereen stelt die vraag, hóe weten jullie dat dit een kloon is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis mee.
maar wie was je oorspronkelijke account, voordat je deze kloon maakte
het gaat kut en met jou?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die Dastan, hoe staat het leven in de donkere regionen van dit land
erg druk, alles bepalend tentamen donderdag, maar voorderest wel goed, waarom gaat het kut ?quote:
ja, doorsnee ONZ'er , weinig opzienbarends.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ik snap het niet, iedereen stelt die vraag, hóe weten jullie dat dit een kloon is?
Nou ja, origineel was CytiseChromatique. Wellicht dat je die kent, ik hoop het niet maar zo wel - alles van vergeten graag.
LOLquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ik snap het niet, iedereen stelt die vraag, hóe weten jullie dat dit een kloon is?
Nou ja, origineel was CytiseChromatique. Wellicht dat je die kent, ik hoop het niet maar zo wel - alles van vergeten graag.
spannend. wel gaan leren, luilakquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
erg druk, alles bepalend tentamen donderdag, maar voorderest wel goed, waarom gaat het kut ?
ugh, naar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
spannend. wel gaan leren, luilak
gewoon, weet niet, isolement
Lang verhaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, doorsnee ONZ'er , weinig opzienbarends.
waarom gekloond ?
och, na een tijdje krijg je daar een neus voor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Lang verhaalKomt erop neer dat ik als CytiseChromatique niet helemaal mezelf was omdat ik me niet helemaal mezelf voelde. Wat tevens ook niet meer lukte op een gegeven moment.
Dus besloot ik fris en fruitig te herkansen met een account waarop ik gewoon accepteer wie ik echt ben. Ja jullie mogen een teiltje en zo maar hoe wist je het, dat ik een kloon ben?
achter elke regenbui een regenboogquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ugh, naar.
als ik het verneuk kom ik je vergezellen daar
hmm ja, wellichtquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Dastan het volgende:
\
[..]
achter elke regenbui een regenboog
Ik ruik naar een mix van vaseline, chocola en wierook he, m'n stank heeft me weer verradenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef leeell het volgende:
[..]
och, na een tijdje krijg je daar een neus voor.
Mooi gezegde!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Dastan het volgende:
\
[..]
achter elke regenbui een regenboog
Waar? Ik kan je wel een schema geven. Genaamd Dastans loopjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, ik kijk altijd of ik je zie lopen. Helaas zie ik je nooit.
vanaf mijn busplatform naar beneden zegmaar, de ingang die jij neemt om centraal in te komen vanaf de pondjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar? Ik kan je wel een schema geven. Genaamd Dastans loopjes.
ohquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vanaf mijn busplatform naar beneden zegmaar, de ingang die jij neemt om centraal in te komen vanaf de pondjes.
maandag hang ik in het café, geen vaste tijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan ben ik daar allang al niet meer, omdat ik half 9 op school al ben
En na school?
oww lange dagen maak je, onmogelijk dat we elkaar ooit nog tegenkomen, helaas helaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
maandag hang ik in het café, geen vaste tijd
dinsdag half zeven
woensdag half zeven
donderdag half zeven
vrijdag zie maandag
ja vertel mij goddomme watquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oww lange dagen maak je, onmogelijk dat we elkaar ooit nog tegenkomen, helaas helaas![]()
zo dichtbij en toch zo ver weggg
ongelooflijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja vertel mij goddomme wat
we zijn net als een auto-ongeluk. zo dichtbij, maar eigenlijk ver weg
zo daar zijn we danquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ongelooflijk
Maak zelf ook lange dagen, anders zouden we tussendoor nog kunnen speeddateeen
neee niet zo gekkiequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
zo daar zijn we dan
wat een vervelend weer
en wat zijn jouw hobby's
hou je van muziek?
Hé, dat is precies zoals mijn dates gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neee niet zo gekkie
Meer zo:
Hoi alles top? Wat heb je vandaag gedaan en wat ga je straks doen? Oh hemeltje het is alweer tijd! Toedels
wat een stom toeval!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hé, dat is precies zoals mijn dates gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
ik had nu bij wreck it ralph kunnen zitten
quote:
+waarom gebruik je geen handschoenen bloempj?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:33 schreef leeell het volgende:
Zou het je niet kunnen vertellen, mn bed is iig lekker warm
Iets met kwijtquote:Op woensdag 5 december 2012 09:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
+waarom gebruik je geen handschoenen bloempj?
Vanmorgen was het best lekker warm nogquote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had ik niet van je verwacht dit.Ik ben vet ingepakt alles
wat zijn berrnschoenen?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vanmorgen was het best lekker warm nogMaar nu niet meer. En ik had mijn lelijke berenschoenen niet aan
.
SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon ik maar zo goed dansen
[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 05-12-2012 23:39:51 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
haten opquote:
die antwoordquote:
Heyy wolfieeequote:Op donderdag 6 december 2012 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
In navolging van mijn geanimeerde gifje van gisteren
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILER: geanimeerde gif van 2MBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon ik maar zo goed dansenDeze ONZ / [ARG7] #769 Waar we zin hebben in Wreck-It Ralph!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyy wolfieee
Welke gifje ? ;__;lekker faxen heel de dag echt genot
Ja bijna denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijd van de maand?
Warme kruik erop!
Voor weinig te koop bij de blokkertquote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja bijna denk ik.
Heb geen kruik.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor weinig te koop bij de blokkert
Om misbruik van de foto's te voorkomen. Ik denk dat ze bang zijn voor Wageningse milieuactivisten (vergeet niet dat Folkert van der G ook een Wageningse milieuactivist was). De locatie van de proefdieren van de universiteit is dan ook strikt geheim.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Om misbruik van de foto's te voorkomen. Ik denk dat ze bang zijn voor Wageningse milieuactivisten (vergeet niet dat Folkert van der G ook een Wageningse milieuactivist was). De locatie van de proefdieren van de universiteit is dan ook strikt geheim.
Was wel leuk om te doen trouwens, dat versnijden van een big. Vandaag ook weer gedaan, vandaag bloed cyclus bekeken
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO ZIJN JULLIE DOOD?
- Bloempje.
huiliequote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben helemaal ingesneeuwd, dus een hongersdood zal niet lang op zich laten wachten
Je denkt aan mequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO ZIJN JULLIE DOOD?
- Bloempje.
trustonquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had je maar een kruik moetenn kopen voor me
Ik ga dutje doen
quote:
als een baasquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo zo jij was tot laat online!
Aan jouquote:
quote:
Ik heb een hipsteroma. Ze heeft een kast voor beeldjes van uilenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeee je oma heeft een hippe ketting om hahaja![]()
!
Ja, potjandikkie. Drukte om niks.quote:Op maandag 10 december 2012 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn internet is om te janken, ik ga maar weer sims doen.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn internet is om te janken, ik ga maar weer sims doen.
Engelstalige versei??/quote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!____!
Ik.ga in de kerstvakantie naar wreck it ralph met mn broertjes en nog een keer met jan heb ik net besloten
Omg ja ik willllquote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!____!
Ik.ga in de kerstvakantie naar wreck it ralph met mn broertjes en nog een keer met jan heb ik net besloten
parce que c'est élitistequote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef HappyBob het volgende:
Huh? Jij had toch wat met Jan?Wat heb ik gemist?!
Ach tsja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind het zo leuk he dat jij eerst beetje met Jan en Klinky beetje met muisje en alles :$ Wat een kleine wereld is het toch.
Ja, wanneer is je house-warming nou? Zit al maanden te wachten op een uitnodigingquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach tsja.
Uiteindelijk ken ik alleen Furdi in het echt.
Ik moet nog steeds een keer opnieuw behangen, schiet niet op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, wanneer is je house-warming nou? Zit al maanden te wachten op een uitnodiging
Ik ga al bijna weer verhuizen johquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer opnieuw behangen, schiet niet op.
Bietsje schatjequote:
zeg dat nu nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga al bijna weer verhuizen johZet Furdi eens aan het werk dan.
[..]
Bietsje schatje
LUIWAMMES! BEHANGEN ZUL JE!quote:
Jan. Neem je pilletjes. Je draait door.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:47 schreef JanPiraat het volgende:
Omfgg
12 en 12 is 24
12 - 7 = 5
24-7 ben ik jarig en dan hou je 5 over ik heb godverrr nog maar 5 jaar te leven fakkfskk staat in de cijfers geschreven het lot bepaald noesss
Was het 12 euro ook ?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
12-12-12, bazendag jonges
Waarom? Hierom!
[ afbeelding ]
Wie wil me aanraken!!1
Morgen ws naar Wreckit Ralph
Over 4 weken weer terug naar schoolquote:
Neit deaudgaan kbquote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je zou even doodgespamd worden door afspraken.nlDamn peeeeps.
Als je dat flikt maak ik je heeeelemaal kapot vrind die moeten we nog.zienquote:Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nehhh
Ik ga je morgen effe spoiler0n over wir okej?
+Oquote:Op woensdag 12 december 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je dat flikt maak ik je heeeelemaal kapot vrind die moeten we nog.zien::'(
And proud of itquote:
Okee, cool.quote:Ga Engels en Nederlands zien denk ik.
Staat op naam, schat (inclusief foto van rotkop van ondergetekende).quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik dan je pAS lenen ervoooor?
The money dont grow on my back.
oh. Stomquote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staat op naam, schat (inclusief foto van rotkop van ondergetekende).Gaat em niet worden
oh ik heb van menem baas 2 weken vrij gekregen _o_ jij zit toch op school ook of watquote:
jamaar :s deadlines na de vakantie en toetsen en praktijktoetsen ensowww die van levensbelang zijn om te halenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh ik heb van menem baas 2 weken vrij gekregen _o_ jij zit toch op school ook of wat
Zoveel mogelijk in de 1e week afkrijgen en de rest uitstellen tot na de vakantie zodat je iig 1 week ECHT vrij hebt? Ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar :s deadlines na de vakantie en toetsen en praktijktoetsen ensowww die van levensbelang zijn om te halen![]()
ja weeniequote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk in de 1e week afkrijgen en de rest uitstellen tot na de vakantie zodat je iig 1 week ECHT vrij hebt? Ofzo?
Wat ben ik blij dat mijn periode voor de vakantie wordt afgesloten (volgende week tentamen) en de volgende periode pas na de vakantie begint.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
na de vakantie en toetsen en praktijktoetsen ensowww die van levensbelan
Mooi! Dan moeten die benen maar omhoog ook!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef dralion13 het volgende:
Bij de WUR weten ze wat vakantie betekend, ik kan gewoon helemaal niks doen voor me studie
Vet chill meennnn, nee ik moet nog keihard aan de bak in de vakantie, en daarna, en eigenlijk de hele tijd.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mijn periode voor de vakantie wordt afgesloten (volgende week tentamen) en de volgende periode pas na de vakantie begint.
Bij de WUR weten ze wat vakantie betekend, ik kan gewoon helemaal niks doen voor me studie
Vrije tijd kan je gewoon pakken hè. VERDORIE!!!1quote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet chill meennnn, nee ik moet nog keihard aan de bak in de vakantie, en daarna, en eigenlijk de hele tijd.een dag niks doen is fataallllll
nee, onze slber wees ons er nog op dat we veel moesten doen in de vakantie. We krijgen morgen een nieuw project en dat moet na de vakantie ingeleverd worden. Onze studielast is echt te hoog gewoonquote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
Scholen houden ( verplicht) rekening met studielast rondom vakanties, zeker de kerst
Dus als je veel moet doen in de vakantie doe je wat verkeerd
Tijdens SVO gesprek kwam naar voren dat school verwachtte en dacht dat we 40 uur ermee bezig zijn per week inclusief thuis eraan werken.. iedereen was verbaasd en zei dat het veel en veel meer was wat ook zo is.. daar hadden ze geen flauw idee vanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef leeell het volgende:
Scholen houden ( verplicht) rekening met studielast rondom vakanties, zeker de kerst
Dus als je veel moet doen in de vakantie doe je wat verkeerd
Niet gelijk zoquote:Op donderdag 13 december 2012 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jij zal het natuurlijk beter weten dan ikzelf
):quote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vroeg het aan de leegte eigenlijk
Ja ik was druk met nietsdoen met Klip van het weekendquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je vaker posten madame. Lichtpuntje in argggg jij.
Wel billenkoek, ga maar effekes blootquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens, ik moet iets bekennen.
Ik heb nu, net als Furdi, een hipsterbril.
Krijg ik straf?
"niks doen"quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik was druk met nietsdoen met Klip van het weekendMaar nu bak ik taart en ik heb laptop nodig voor het recept, dus nu ben ik er! HALLO!
Ja, beetje. Niet heel erge afwijking, maar wel nét genoeg voor mij om er hoofdpijn van te krijgen.quote:
Oei, dat mag alleen Furdi doen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel billenkoek, ga maar effekes bloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
Puike bril hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Gek. Ziet er top uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vond het ook echt heel eng om 'm op te doen op school vandaag.
Wie zegt dat ie dat nog niet heeft gedaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gek. Ziet er top uit.
Furdinand zal je als een beest bespringen. Let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |