Leidenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Hoi ik ben SpacyColours Tussen Aanhalingstekens ik ben achttien jaar ik woon in Leiden ik hou van schrijven muziek en kaneel en mijn tandpasta smaakt naar mint en ik lijd aan SomsSpontaanKomma'sAmnesia. Dat was het wel, aangenaam!
En jullie? Maatjes?
Het is een mooie stad inderdaad, maar dat accent alleen hè..quote:
niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:00 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Het is een mooie stad inderdaad, maar dat accent alleen hè..
ha die Dastan, hoe staat het leven in de donkere regionen van dit landquote:
Ik snap het niet, iedereen stelt die vraag, hóe weten jullie dat dit een kloon is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
[..]
niks mis mee.
maar wie was je oorspronkelijke account, voordat je deze kloon maakte
het gaat kut en met jou?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die Dastan, hoe staat het leven in de donkere regionen van dit land
erg druk, alles bepalend tentamen donderdag, maar voorderest wel goed, waarom gaat het kut ?quote:
ja, doorsnee ONZ'er , weinig opzienbarends.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ik snap het niet, iedereen stelt die vraag, hóe weten jullie dat dit een kloon is?
Nou ja, origineel was CytiseChromatique. Wellicht dat je die kent, ik hoop het niet maar zo wel - alles van vergeten graag.
LOLquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ik snap het niet, iedereen stelt die vraag, hóe weten jullie dat dit een kloon is?
Nou ja, origineel was CytiseChromatique. Wellicht dat je die kent, ik hoop het niet maar zo wel - alles van vergeten graag.
spannend. wel gaan leren, luilakquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
erg druk, alles bepalend tentamen donderdag, maar voorderest wel goed, waarom gaat het kut ?
ugh, naar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
spannend. wel gaan leren, luilak
gewoon, weet niet, isolement
Lang verhaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, doorsnee ONZ'er , weinig opzienbarends.
waarom gekloond ?
och, na een tijdje krijg je daar een neus voor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Lang verhaalKomt erop neer dat ik als CytiseChromatique niet helemaal mezelf was omdat ik me niet helemaal mezelf voelde. Wat tevens ook niet meer lukte op een gegeven moment.
Dus besloot ik fris en fruitig te herkansen met een account waarop ik gewoon accepteer wie ik echt ben. Ja jullie mogen een teiltje en zo maar hoe wist je het, dat ik een kloon ben?
achter elke regenbui een regenboogquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ugh, naar.
als ik het verneuk kom ik je vergezellen daar
hmm ja, wellichtquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Dastan het volgende:
\
[..]
achter elke regenbui een regenboog
Ik ruik naar een mix van vaseline, chocola en wierook he, m'n stank heeft me weer verradenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef leeell het volgende:
[..]
och, na een tijdje krijg je daar een neus voor.
Mooi gezegde!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Dastan het volgende:
\
[..]
achter elke regenbui een regenboog
Waar? Ik kan je wel een schema geven. Genaamd Dastans loopjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, ik kijk altijd of ik je zie lopen. Helaas zie ik je nooit.
vanaf mijn busplatform naar beneden zegmaar, de ingang die jij neemt om centraal in te komen vanaf de pondjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar? Ik kan je wel een schema geven. Genaamd Dastans loopjes.
ohquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vanaf mijn busplatform naar beneden zegmaar, de ingang die jij neemt om centraal in te komen vanaf de pondjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |